Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Linux kezdőknek
- Windows 11
- XPEnology
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Amazon Prime Video
- Gmail
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Xado nagyon jo olaj. Tartalmaz plusz adalekot is, ami a piacon az egyik legjobb. Magat az adalekot kulon is meglehet venni, es barmelyik olajjal kompatibilis.
Ha nem biztok a hazai Castrolban(ahogy en sem), akkor rendeljetek Nemetorszagbol. Ott nem fogsz hamisitvanyt kapni...
Egyebkent volt cikk rola, hogy az egyik ilyen hamisito brigad lebukott, es bizony nem csak Castrolt pancsoltak....Nekem az olaj 500km utan fekete. A benzinesben jo hogy arany....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Cxgrav #31797 üzenetére
Nem engem kerdeztek de azret bele pofazok az olaj temahoz.
Castrol sajnon, ilyen logo oda, olyan logo oda, van eselye, h hamisitvany. En is csak ezt a markat hasznaltam jo sok evig de pont ezert inkabb valtottam, biztos ami biztos.
Szerintem:
Motul - atlag
Agip - atlag
Xado - sose hallottam rola...
Mobiil 1 - felso kozepAz emlitett ? minosegu Castrol okan En spec Total-ra altam ra! Az meg sokat el mond, hogy 10e km utan meg mindig arany szinu mikor meg nezem a szintet.(Persze ez motor fuggo is)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Cxgrav
senior tag
válasz Anubris #31794 üzenetére
Szia!
Ami ajánlott márka fék kapcsán: ATE, Brembo, Jurid, Textar, TRW, Zimmermann
A 3800/L reális lehet, ha pl BMW logós Castrol az és nem Tesco 10W40 - de ennél olcsóbban is lehet jó olajat kapni.
Amit még BMW-be szoktak rakni: Motul, Agip, Xado, Mobil 1Ganz-[HUN]
How to video a lekapáshoz. KATT IDE[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
fullextra
tag
Üdv,
Ha valakinek ilyen gondja merülne fel, gondoltam leírom a tapasztalataimat, mivel amit eddig találtam róla külföldi és hazai fórumokon, mindenki csak a hibáig volt érdekelt a diskurációban, miután megoldódott nem osztotta meg mivel és hogy sikerült.Nemrégiben volt egy kis problémám a Vanos kipufogóoldali mágnesszelepével.
Motor: N52
Modell: E92
évj: 2007Elsőre kb 1hónappal ezelőtt dobott rá hibát(kis check engine lámpa műszerfalon), lerakott csökkentett teljesítményű módba, ekkor még nem tudtam mi lesz ez, újraindítás után a lámpa égve maradt de a teljesítmény rendben volt, így másnap elrohantam szerelőhöz, odafelé menet már a hibalámpa is elaludt, kiolvasva a hibakódot egyértelmű volt, hogy a kipuf. oldali vanos-hoz van köze.
Műhelyben mágnesszelepcsatit lehúzták, megtisztították, visszarakták, elengedtek, hogy ha megint előjön akkor nézzek vissza.
Biztos ami tuti, otthon miután lehűlt a motor, kikaptam őket és megtisztítottam, könnyen hozzáférhető, kb 15perc nettó a ki és be szerelés és még 20perc a tisztítás.Egy hónap csend.
Na múlthét pénteken megint előjött, országúton, de most már újraindítás után se jött helyre.
Időközben lett egy diagnosztikai kábelem, egy notim Win XP-vel és Inpával így már otthonilag oldottam meg a kiolvasást: 2A87 - "outlet VANOS mecanic" volt az eltárolt hibakód.Angol nyelvű fórumokon utánaolvasva leggyakrabban a Vanos mágnesszelep okozza a hibát, de a tisztítás sokaknak ideig-óráig megoldja. Ha nem akkor csere, ha az sem segít akkor zsebbenyúlós. Megint kiszedtem őket és kiáztattam alkatrészmosóban, utána vissza a motorba. Hibakódot töröltem de kb rögtön indítás után dobta is be, elkezdtem parázni a rosszabb forgatókönyvtől.
Na ekkor ugrott be, hogy a két szelep ugyanaz(szívó és kipuf oldal, előbbit már valszeg cserélték mert más cikkszám van rajta, most az került a kipuf. oldalra) felcseréltem a kettőt, töröltem a hibát és az eltárolt Vanos értékeket is.
Vártam hogy most majd a szívóoldalra dobja be ugyanezt a hibát, de ez elmaradt, valószínűleg a megváltozott pozíció miatt ott még képes működésre, de egyértelműen megérett a cseréje.
4 napja hibátlan, mindenesetre megrendeltem az új OEM mágnesszelepet. -
Speeedfire
félisten
válasz r.levente75 #31788 üzenetére
Nyilván, de nem mindegy, hogy olyan, mint egy S8 vagy mint egy passat.
H.Ezredes: Konkrét nincs, egyelőre csak a terepet mérem fel, hogy melyik kocsi miért/miért nem tetszik. Ezekkel szemezgetek. Árban nem a teteje, de nem is alja. Előtte nyilván teljes átvizsgálás szervizben. Nem akarok nagy buktatókat már az elején.
brickm: Ezek egész jó árak. A kopókat is megnézem majd unix-on.
A jelenlegit se szervizbe hordom, de egy nagyon jó és főként megbízható szerelőhöz szoktam vinni.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Anubris
őstag
Sziasztok! Féktárcsa,fékbetét csere érik. Szerelő Ate márkát mondta, hogy rakna bele. Ez a márka mennyire ajánlott?
Olajcserére azt mondta 3800ft/l ez mennyire reális?
-
H.Ezredes
őstag
válasz Ganz-[HUN] #31776 üzenetére
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Ganz-[HUN] #31776 üzenetére
Valaki esetleg?
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon
-
brickm
őstag
válasz Speeedfire #31787 üzenetére
ha mindent szervizben és gyári alkatrésszel(új alkatrésszel) csinálsz, akkor elég húzós lehet. De amúgy ki lehet bírni magyar fizuval is, vannak jó cuccok használtan bontva, amit nem feltétlen kell zsírújra cserélni, azt érdemes használtan venni. Gondolok itt pl klímkompresszorra, ami 130e helyett csak 15-20e, vagy generátor felújítva 20-40 között, ilyesmik.
Költeni egy sz r opelre is lehet annyit mint e46-ra, de az élmény mikor kinyitod és beülsz meg elindulsz sose lesz egy kategória.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Champ1on #31781 üzenetére
Egy CIC szett ára beszerelve ~ 3X annyi mint egy CCC modul.... Mit jelent,h haldoklik mit csinál ?
(#31779) Jakab66[hun]
Ennyire nem bízol a szerelőbe ????? Castrol, Eni, De akadnak más márkák is én 10 max 12E Km után érdemes cserélni abszolút !!
(#31785) BMW001
Ne agyalj rajta ha nincs probléma...
(#31786) lali81
Írtam
(#31787) Speeedfire
Ez konkrét példánytól is függ nagyon. Ha nem volt karbantartva rendesen akkor azért akad mit kicserélni a kocsin.... Egy adott kocsit azért könnyebb behatárolni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
r.levente75
addikt
válasz Speeedfire #31787 üzenetére
Egy BMW-t szervízeltetni mindig prémium kategória!
-
Speeedfire
félisten
A jövőben autó cserén gondolkozok és szóba jött nálam az E46 325/328CI/TI. Kérdés, hogy mennyire igazak a mítoszok velük kapcsolatban? A népítélet oldalán olvasok hideget/meleget a 323/325/328 típusokról. Nem vagyok egy bmw fanatikus, viszont a sor 6 hangja nagyon tetszik. Illetve akadnak sperrel megáldott típusok is néha a használt piacon.
Mennyire megbízható és mennyire prémium szervizelni ezeket a kocsikat? A jelenleginél biztos, hogy drágább lesz.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
lali81
tag
Sziasztok!
Téma volt a lánccsere.
Nekem is nemrég óta M57TU2-es van (306D3) 145 kW, 2009-es... 525d..Akkor itt is láncprobléma adódhat ha jól értem. Most 211e km van benne, ha minden igaz..kíváncsi lennék mennyire van megnyúlva?!?!Valami előjele van a láncszakadásnak? Zörgés, csörgés ilyesmi? -
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #31767 üzenetére
Most a hazauton megtett 2200km alatt semmi nem fogyott, szoval passz, ugyan ugy 2/3 -ig van. Viszont az olajcsere kinez neki a km miatt egyebkent is. Most az meglesz, utana jo lenne tavaszig kihuzni vele, es akkor eladni, meg meglatom addig.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Champ1on
tag
Sziasztok!
Úgy néz ki hogy haldoklik a CCC navim az E60-ban. És ha már cserélni kellene, akkor CIC lenne. A kérdés hogy alapból van usb bemenet rajta? Nagy macera beszerelni? Ja, és honnan vegyem?
2004 E60 30d(218le)-ről van szó.
Köszi! -
brickm
őstag
válasz Jakab66[hun] #31779 üzenetére
én 10ezrenként cserélem, Eneos 5w40 van most benne(full szintetikus) castrolt meg úgy általában a 10w40-et nem szerette.
Repsol-Motul 5w40-et is imádja -
Jakab66[hun]
senior tag
Van valami ajánlott olaj?
Utoljára annyit mondott a szerelő, hogy gyári BMW olajat rak bele, ami 30k volt.
(a bajom az hogy nem is láttam)Szóval megvenném én az olajat, hogy biztos az kerüljön bele!
E61 25D 2004
10ezres csereperiódus kell neki? (ha jól rémlik a fedélzeti valami 30ezret ír, azon azért el mosolyodtam...)
Gipsz Jakab
-
brickm
őstag
válasz whitezo88 #31777 üzenetére
Ezekre nehéz választ adni, csak tippelgetni lehet így.
Gyujtótrafó hibát ELVILEG kiírja a diag, bár nekem pl nem írta ki...De általába ki szokta.
Ez az egyesben és R-ben lassan menős dolog lehet még kéttömegű is szerintem, de...
A motortartó bakokat is ellenőrizném, mert indulásnál lehet félrebillen és ettől van b zi hangja, az gyujtásszög hibát is tud okozni még az alapjáratot is felborítja időnként.
Az olajos dolog lehet szenzor, ha jó az olajszinted.Bár nekem olajszint hibát okozott szűrő is.[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
Előjött pár nyavaja az autóval, ha tudná valaki ezeket mi okozza, azt megköszönném ha segítene. Most megy úgyis revízióra, de érdemes azért tudnom előre, tapasztalatok alapján. Autó: E46 1999, 318i, M43 motor.
-Régebb óta fennáll, hogy egyesben és néha Rben is, egy nagyon szűk távon kuplung csúsztatásnál meghülyül az áttét, azaz hátulról bambambam hanggal és kis rángatással jár a menet, de amint elhagyja ezt a távot a kuplungpedál megszűnik, nem is mindig jön elő, főleg ha gyorsan és egyenletesen engedem rá. Felsőbb fokozatokban nem jön elő, bármekkora is a sebesség. Diffi nyűg?
-Tavaly óta van, hogy minden indulásnál jelez kb 6-8 mpig az olajszint, majd kialszik. Azt olvastam gyakori hogy a jeladó elromlik és akkor van ez. Ám kb 1-2 hete néha, kanyarban, azaz utána inkább, kb fél-1 másodpercekre a nyomáslámpa is kigyullad pirosan, de se hangban se teljesítményben nem érzek semmit. Egyenesbe sose csinálja, bármekkora is a sebesség.
-Szintén nemrég jött elő, hogy minden indulásnál pár másodpercig dízeles hangja van a motornak. Utána szépen helyreáll a szép egyenletes hang stabil alapjárattal. Nemrég volt hasonlóról szó, gyújtótrafó volt asszem?
-Pár napja jött elő az is, hogy 2800-3000 körül ha gyorsítás után elveszem a gázt, fura, súrlódó-reszelő (nem éles, vagy fémes) hangot hallat az autó alulról. Felhúzott ablaknál nem is lehet hallani. Azt hittem váltásnál van, de nem kell benyomni a kuplungot, csak elvenni a gázt. Alatta vagy felette hangtalan, és ezen felül se érzek mást, csak a hangot.
Na ezekre keresem a választ...
[ Szerkesztve ]
-
Ganz-[HUN]
addikt
Hali!
E46 316i-ben hogy lehet azokat a díszléceket a műszerfalon lekapdosni?
Köszi előre is!Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #31773 üzenetére
Melegen neztem, leallitast kovetoen 1 oraval. De az a fel az inkabb 2/3-ad. Szoval igy csak 0.33l az, ami elfogyott.
BeZol: En az elso evben megnezettem markaszervizben kint UK-ban, miutan Muhaa mondta, hogy erdemes lenne ellenoriztetni, mert szakadhat. Kint a markaszerviz nem hallott ilyen problemarol ezeknel a hathengereseknel, allitasuk szerint a lancot nem kell cserelni, mert elettartam garis, ami annyit tesz, hogy ha elszakad, akkor lehet claim-elni, es ingyen helyrehozzak.(ahogy egyebkent pl. az osztrakoknal es nemeteknel is teszik) Csak Mo.-n van ebbol is lehuzas, szoval en egyebkent sem fizetnek ezert egy petakot sem. Mivel az auto vigig markaszervizbe volt hordva, igy megneztek a lancomat, free of charge, 1 napig ott kellett hagynom. Minden rendben volt vele, nem volt nyulva, lanckerek rendben volt. Ez bekerult a digi szervizkonyvbe is. Azota persze eltelt 80k km, de kotve hiszem, hogy addig a pontig 100% -os maradt, majd nalam megnyulott. Nem csorog, csendes a mai napig. Megeshet, hogy ez a problema az UK modelleket nem erinti, vagy csak nekem jutott ebbol is a jo szeria.
En mar semmit nem csereltetek ki az auton, az biztos. Most visszaerunk, es mar raallok az uj auto felhajtasara.Egyebkent kint ez a lista a lancproblemas modellekrol. A 3er nem szerepel a listan a 6 hengeresek kozott...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Így van utána volt váltás. Mindegyiken 6 hengeresen is
(#31767) BMW001
Mikor nézted,hogy max hidegen melegen ? És mikor volt mikor középen állt? Min-Max között 1L van Ha "csak" ennyi attól nem kell félni...
Az baj,hogy sajnos de... Nem lehet kiszámítani,hogy melyikbe szakad el... Elve azért egy 4-500E Km után illene azért kicserélni alapból is... Nyúlik a lánc mindegyikbe ( régebbiekben kevésbé ) csak 2007-2010 között sajnos szakadnak/szakadhatnak és több esetben elszakadtak... Ismerősnek is most szakadt el 35D-be LCI E60 2009-es 35D X5-be 250E Km-nél szakadt és még lehetne sorolni....
(#31772) BeZol
Az övé még "régi". Neki nem szakadhatna és jellemzően 2007-előtt nem is volt ilyen probléma semelyikbe se.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #31767 üzenetére
Cseréljen csak láncot, nekem M57TÜ2D30 170kW-os a motor (2008/05), és azt hiszem 167ezer km-nél cseréltettem a láncot. Már több mint fél cm-rel meg volt nyúlva, azt mondták max. 10ezer km és tuti elszakad, még jó h megelőzésből cseréltettem. A szerelő pedig pont egy láncszakadt 525d-t vett meg használtan.
Szóval a 3literes dieselek is szakadnak, csak nem olvasol róla annyit, mert talán tized annyit ha eladtak belőlük, és nincs akkora sírás miatta, tehát jobb ha cserélteted 300+ ezer Ft-ért. A 35d-den is kicseréltetném, azok közül is elhalt már több darab is emiatt. Az meg majd egyszer nagyon fincsi lesz, mikor 200 felett elszakad aztán se fék, se szervo
Ez egy hiba, erre költeni kell, aztán nincs para miatta. Mint a szívósor dugózás, ez is az, csak ezt nem lehet olcsón megoldani. -
Anubris
őstag
Sziasztok!
Ismerősömnek a következő problémája van. Nem lehet kettesbe tenni az autót. Többi sebességbe rendben bemegy, de a kettesbe nem. Manuális váltó, E90 benzines.
Váltót bontott autóból szerintetek milyen árban lehetne szerezni?
Nekem 200-250-et mondtak, ha egyáltalán sikerül kapni. -
MPowerPH
félisten
Tegnap megneztem az olajat, es a nivo kozepen van a szint. Kb. 5000km -el ezelott, meg indulaskor ellenoriztem, akkor meg full volt. Az olajban 8000km van... Az hany liter hiany kb? Eddig soha nem fogyott az olaj, ez az elso. A sok padlogaztol, porgetestol lehet?
Jojo5: nem kell annyira parazni, a 6 hengereseknel nem jellemzo. Elofordul, de en nem koltenek a cserere. Mashogy fogalmazva, nem a lanccserevel kell kezdeni, kidobott penz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #31758 üzenetére
Rendeltem meg annno Amazonrol vagy fene tudja. De mondom nagyon regen. Ott lapult a garazsban eveken at. Igazabol vesebol van vagy 5 param. Kicsi, kicsi fekete, (facelift) nagy krom, nagy fekete, meg ez
Olcsobban? Azert egy M-es lokos bontottan 2,5x-3x annyi mint a sima.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #31760 üzenetére
A kérdés jó. Nem teszteltem a benzin/gázolaj kombót ilyen téren Azóta elhasználtad ezt a keverék üzemanyagot és teljesen "új" gázolaj van benne ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz qantum #31752 üzenetére
Apámmal voltam nála de eljöttem és most sajátot szeretnék Ha megvan a hely végre és berendeztem minden régi és új ügyfelet várni fogok szeretettel Továbbra is BMW-ket szeretnék javítani de ha nagy rá az igény más kocsikon is általános és kisebb munkákat is meg csinálunk majd.
(#31750) CharlieDrop
Semmi baja nem lesz annyitól.... Télen könnyebben indul a dermedésgátló hatása is van.
(#31753) negro
Na hát nincs is miről beszélni akkor
(#31755) zsolt1225
Az jó ár reálisan 100K körül mozognak nyilván egy nagyon szép állapotú fűthető elektromos memóriás sport belső drágább is lehet... Ha a tiéd nem fűthető akkor be kell húzni szálat ha pl elektromost raksz be nem elektromos helyére az már neccesebb
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ADAM1337
nagyúr
Szerintem pofás, hol vetted ?
Most úgyis kell majd vennem vesét, még karosszériáshoz megy a gépen mióta megrángatták az elejét.
Aztán lehet ilyen vesét rakok én is bele, ha menthető a gépháztetőm, a bal fényszórónál előre hajlott.
M-es első lökös biztosan kerül bele mert úgyis fényezni kellene az egész elemet olcsóbban kijövök M-es elemmel. -
zsolt1225
aktív tag
E46 sedanba gondolkoztak bőr belsőn, egyik ismerős 25-ért vette, kihagyhatatlan ajánlat volt neki, ültem benne, nagyon tetszik.
Mi a reális ár egy ilyenért?
Találtam egyet helyben 75-ért középső kartámasszal konzollal, ajtókárpitokkal, fűthető üléssel. -
Cxgrav
senior tag
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #31749 üzenetére
Nekem azóta simult ki, mióta véletlenül tankoltam 4,6 liter benzint, pedig idén csak maxxmotiont tankoltam....
Ezredes úr! Ez a simább járás meg a minimum fél literrel kisebb fogyasztás tényleg a benzin miatt van, vagy csak placebo érzés?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz stickermajom #31700 üzenetére
Akkor emlekszem Ratok. En most voltam eloszor itt, eddig csak kinti palyan mentem. Baratomek azert gyakrabban jarnak. Vegul bementunk mindharman 23.9 -be, utana mar hult az ido, romlottak a koridok. A vegen rendesek voltak, csak 3-an maradtunk, es engedtek minket versenyezni, nem kellett elengedoset jatszani. 22 futamig jutottunk, hatam meg mindig faj... 1-es es a 6-os volt a best aznap.
Eddig az 1,5 het alatt beleraktam az autoba 2300km -et, persze hiba nelkul. Meg penteken megyek egy 300 -ast, aztan irany vissza, szoval a 3 hetes itthonlet alatt meglesz a 7000km -es futas. Autopalyan mostansag sietek, szoval az eddigi itthoni atlagom 7.4l/100km, ami meg mindig nem rossz. Pedig tegnap elott is, mikor jottunk haza ejfel utan a Silverkartbol, a 100km -en vegig 200 folott jottem az M6 -on Paksig.
Viszont eloszor tankoltam premium helyett sima gazolajat a Shell -nel, ami ugy nez ki hiba volt. Hangosabb lett a motor, a jarasa sem olyan egyenletes, es mintha gyengebb lenne, de azt lehet csak bekepzelem. Angliaban a sima gazolajjal nincs ilyen problema, erdekes...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Hivatalosan ott sincs probléma ellenben sajnos elszakadhat ugyan úgy főleg ha 2010/03 előtt gyártották.
De az a baj,hogy nehéz megmondani mikor szakad el Pl N47-be volt akinek 170E km-nél volt akinek fölötte pl X5 35D-be 2009 250E Km-nél szakadt el 2007 LCI E60 25D -be ~ 350E km után... De volt 30D amibe 180E Km után elszakadt. Jellemzően az N47 szarabb... De a 2007-2010/03 közötti 6 hengeres dízelek se életbiztosítások....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
Jakab66[hun]
senior tag
Valaki el mondaná, hogyan lehet kiszedni a rendszámtábla világítást? A bal oldali ki van égve és idegesít hogy ki irkálja. Már vagy 2 hónapja vettem bele másik izzót, de egyszerűen nem tudok rájönni hogyan jön ki, el törni meg nem szeretném... (e61 2004)
Ha kell csinálok képeket...
Gipsz Jakab
-
H.Ezredes
őstag
De megvehetted gyáriba ezt nyugodtan egyébként.... Oké,hogy alapból M5-öt adták így de ettől még bele lehet rakni simán a többibe is mivel jól mutat nagyon. Szerintem jobb mint a "sima" én bent hagynám a helyedbe
(#31745) Jakab66[hun]
Ha normálisan nem férsz hozzá akkor rendszámtábla tartó le és egy csavarhúzóval kell a kialakított lyukba benyúlni és elhúzni az egyik irányba úgy,hogy a fém fül kiakadjon.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
Hallo!
Kerdes: Nem igazan tudom eldonteni ez igy mutat-e vagy nem? Pakolasztam es talaltam kb. jo 5 evrol egy (nem gyari ugyan) vese part ami teli krom. Mondom, megnezem milyen. Pont azert itt kerdezem mert itt mehet a csuf igazsag. Igazabol nem rosz de mivel tudom nem gyari, hisz sima M sporoton nem volt ilyen csak M5 -on vagy vmi neves tuning darabon mint Hartge, Schnitzer, ezert talan tulzas. Hogy marad-e vagy eldontom, fuggetlen mindentol de kivancsi vagyok Ti mit mondtok.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz Jakab66[hun] #31741 üzenetére
Ott nincs ilyen probléma... Mondjuk 400-500E Km után azért érdemes lecserélni...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz qantum #31738 üzenetére
~ 150E Km fölött ajánlott...
2007 után egyébként ajánlatos az összes hathengeres dízelen is.... Mivel ott is szakadnak igaz ritkábban de ismerősnek is most szakadt el 2007-es 25D E60-ba...
(#31739) B-L-A-C-K
Nem-nem
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz qantum #31726 üzenetére
Széria betegség az összes gumi ágyas szíjtárcsás dízelnél...
(#31729) Anubris
F30-on is le tud szakadni persze. Írj nekem
(#31733) fullextra
Igazából állapot függő a hátsó hardy az gyakrabban szokott tönkremenni...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
fullextra
tag
Sima RWD E90-nél milyen gyakran írja elő a gyár a hardy tárcsa cseréjét?
És a valóságban kb hány év/km után cserések? -
qantum
senior tag
140000 km, leszakadt a hosszbordás szíj tárcsa a tengelyről, 320 d, 184LE motor, nekem ez meredek, szerelő szerint ez előfordul.
" Te nyomod a bulit, én meg rajtad vagyok . "
-
őstag
válasz H.Ezredes #31723 üzenetére
Ezt értem. Mennyi lenne a reális ára szerinted, ha az állapota valóban olyan, mint a képeken?
mod:
+(#31724) yannanem feltétlen BMW-t keresek, de ami jelenleg tetszik és fiatal, az nekem még drága, így gondoltam, hogy veszek egy olyan autót, amire mindig is vágytam, és azon sem bukok évi 200K-nál többet, mint egy 2-3 évesen.
[ Szerkesztve ]
-
yanna
addikt
válasz johnny82 #31721 üzenetére
Az biztos, hogy autót venni, eladni alkalmi eladással vétellel lehet igazán megejteni, kifogni. Ha sürgős a dolog, akkor tuti jönne utána egy jóval kedvezőbb ajánlat.
Barátomnak kb. 2 hónapig kerestünk Bömit, megnéztünk vagy 15-20 darabot. Mivel már nagyon sürgős volt, végül egy 328i lett a préda, és úgy tűnik "jó" vétel volt, mert csak kb. 50-100-at kell költeni rá.
Egyébként ez az autó már vagy 5-6 hónapja állt a kereskedőnél. -
brickm
őstag
válasz johnny82 #31721 üzenetére
Nem ezt mondták a többiek. Csak ha hozzáértő talál fent jót jó áron az azonnal elviszi vagy adja tovább az infót.
Amúgy fb bmw adásvétel topikban vannak 1M körül jól felszereltek,amire természetesen rá kell költened vagy 500k-t,de az legalább akkor tuti benne van és még árban is jó vagy egy fapados 2.3M-shoz képest...mert ne hidd,hogy amit linkeltél arra nem kell vagy 2-300at ráverni még.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Linkeljetek már akkor légyszi ez helyett jobbat ilyen áron. Köszi!
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #31712 üzenetére
áááh dehogy.. amúgy kinéztem egy 330ci-t, nem a kéket, másikat. Na majd arra szoljál be
-
NoZoli
tag
válasz johnny82 #31701 üzenetére
Ennyiért már kapsz egy 330i-t is, amibe max. 200e jó magyar forintot beletolsz és jó lehet. Amúgy, kereskedő, úgyhogy, nagy engedményre ne számíts!
Alaposan meg kell nézni, hogy van-e rozsda, nyúlványok épek-e. Minden elektromos kütyü jól működik (napfénytetőtől, az ablakokon, fényszórókon, érzékelőkön át, a PDC-ig). Hátsó diffi szilentet váltáskor hallod, ha bajos. A többit meg H.Ezredes felsorolja...
De szinte biztos, hogy ha olyan jó vétel lenne, már nem lenne meg. -
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #31702 üzenetére
AZ m52 150lovas nem eszi akkor csak nem jobb ez nála.
-
CharlieDrop
veterán
válasz johnny82 #31708 üzenetére
a problémákat meg kell oldani
Olyan használt autó nincs, ami nem problémás
Ha 6 hengert akarsz és szívót, és nincs láthatólag baja, akkor vegyed, ha van, akkor tudni kell, hogy megéri neked azzal venni vagy sem.
Ez olyan, mint az én 18d-m, ha már dízel, akkor 20d, de legyen max 300, de olyan mint az új...
ez ilyen, egyszer egyszer valaki
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
zsolt1225
aktív tag
válasz johnny82 #31708 üzenetére
Nekem a motorral nem volt gondom, az 1 liter/10ezer szerintem nem kibírhatatlan. Amik gondok nekem voltak az bármelyik ilyen korú autóban benne lehet. A 150 lovas elődjétől szerintem jobb. Előzni nekem elég, a motornak szép hangja van, én meg vagyok vele elégedve. Most fogok lassan olajat cserélni.
-
őstag
válasz CharlieDrop #31706 üzenetére
+(#31707) zsolt1225:
Most teljesen elbizonytalanodtam. Szerintetek vehető, ha egyáltalán olyan az állapota, mint a képeken, vagy hagyjam, mert problémás lesz?
-
őstag
válasz CharlieDrop #31702 üzenetére
Hali!
Eszi az olajat? Ezt nem tudtam. Futómű kényes, azt olvastam, de olajfogyasztásról nem. Ez a motor egyébként ajánlott, nem?
-
őstag
válasz H.Ezredes #31039 üzenetére
Hali!
Srácok még mindig ennél a BMW-nél tartok, lehet megnézem ma. Néztem mobile.de-n is 5K EUR körül mennek az ilyenek. Már egy ideje fent van, biztos engednének belőle szerintem. Ennél az E46-nál és ennél a 170 lovas 20i-nél vannak típushibák? Ha megnézem, mire figyeljek? Csak nagyon tetszik így képről...
Köszi, üdv!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest