Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Darko_addict
őstag
Sziasztok!
Egy 2008-as BMW 525xi LCi (E60)-ről lenne szó, valós ~157.000 km-rel.
A semmiből betámadott egy hibaüzenettel (képek csatolva). Kétszer újraindítottam az autót (kulcs ki-kulcs be szinten), de nem tűnt el. Elindultam vele így és kb. két perc vezetés után megszűnt a hibaüzenet, és a fennmaradó 200 km-es út alatt sem jött újra elő.Valami tippetek, hogy miért jöhetett elő, miért tűnt el olyan gyorsan és hogy később ez jelenthet-e gondot? A hibaüzikor az autó nem volt hangosabb, nem rángatott, nem búgott, minden olyan volt, mint előtte.
Köszi a tippeket!
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
negro
őstag
válasz brickm #32298 üzenetére
Sajna ebben van vmi. Regen siman birt egy aksi 10 evet ma mar csak 5. Emlekszem meg az E30 -amra... a gyari aksi 14 eves volt benne mikor meghalt! Ja es meg desztvizes, szoval nem a gondozas mentes... E39-ben 2x csereltem mar 8 ev alatt.
Ma jo kis ido volt ezert bar giccses de lottem kepet.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
brickm
őstag
Persze az élettartam sokat változott az eredetiekhez képest, mint pl az abs szenzorok, akkumlátorok, amik ugye 18-20 évvel ezelőtt "valahogy" sokkal jobban sikerültek, mint manapság, hiába ugyan az a gyártó.
Én arra gondoltam a gyári beszállítóval, hogy ne az utolsó legolcsóbb alkatrészt vegye oda, amit amúgy is elég ritkán kell cserélni, mert ha a gyári beszállító X évet bír ki ott, akkor a legolcsóbb valszeg szvsz annak felét..vagy annyit se.
Pl légtömegmérőből hiába vesz bosch-t, biztos nem bírja majd 18évig, ahogy nekem bírta a gyári, vagy az akku 18évig, de ha megveszi oda a legolcsóbbat lehet 2 évet se fog bírni. Azt szedheti szét megint, hibakódot törölheti megint, stb. Míg ha vesz egy bosch-t gondolom azért 4-5 évet kibír, vagy ki kéne neki, addigra meg lehet továbbadja az autót így nem lesz rá megint gondja.Futóműalkatrészből se érdemes a leghitványabbat venni, mert azért ne felejtsük el, aki bmw-t vesz nem 40el fog topogni, ha meg kenve van azért kell a stabil, feszes futómű. De nem adnék ki horribilis összeget lengőkarra sem, mert magyar úton 2-3 évnél többet egyiknek sem adok. A gyári E46 M3-ba szerelt se bír látványosan többet, mint az én blisteinem, csak ráadásul 3x annyiba fáj. Poliuretán szilentek jók, nem mennek olyan hamar szét, ellenben szétverik a toroncsapágyat.
[ Szerkesztve ]
-
banana_joe
tag
Sziasztok,
tudtok ajánlani vkit akit ülésfűtéshez megcsinálja a vezetékelést Budapesten?
PSN: bananosjoe84
-
negro
őstag
válasz brickm #32295 üzenetére
A gyari beszalito az = utangyartott. Vannak kivetelek mikor meg lehet venni az Original BMW Teile helyett mint pl. ATE vagy Sachs mert majdnem olyan mint a gyari BMW ATE vagy a gyari BMW legnescsillapito ami Sachs (bizonyos tipusok eseten hisz en E39 -bol indulok ki ugye) de ne gondolja az ember ugyan az. En is azt hittem de nem... Egesz egyszeruen a gyari alketreszekre sokkal nagyobb a minosegbeli kriterium meg ha a gyarto ugyanaz akkor is.
Jo pelda, hogy a M52-be gyarilag NGK gyertya van. Lehet kapni bele valo NGK gyertyat ami X ft, meg van a gyari BMW gyertya ami szint ugy NGK amugy de 2X annyi. Na mar most egy atlag gyertya ellettartalma ~50e km. Amit kivettunk gyari sort belole mar 130e futott mar amit en tettem bele es meg ki tudja elotte mennyit. De legyen 150e km-es ellettartalma nekik. Tehet hiaba 2x annyi de 3x tobbet bir. Szoval en ugyhiszem csak a gyari alkatresz. Persze huzos az ara de hosszutavon megeri. De azt is megertem ha vki a 10 eves autoba nem akar 70e forintert lengokart venni szilentel hanem jo a Delphi is vagy Febi 30-ert. Csak utobbi lehet 20e km-se fog birni.
De ezredes megcafol ha hulyeseget irtam volna.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
brickm
őstag
válasz reimerm #32285 üzenetére
Szia!
Sokan építgetnek utángyártott alkatrészekből, van akinek szerencséje is van velük, vagy csak ritkán nincs.
Én azt mondom, hogy egy olyan alkatrészt, mint a hardy tárcsa, ami a hajtás egyik fő eleme, gyári beszállítótól vegyetek\vegyél\vegyünk, úgysem kell évente 2x cserélni, sőt, elég ritkán, ha nincs gond. Kartergázsszűrő dettó.A szelepfedélnél elég a tömítést cserélni, ha magadnak végzed nagyon vigyázz, amikor az előzőt levakarászod, nehogy a hengerek felé sodord, mindig kifelé!!
A fedélnek semmi baja, csak a tömítést kell. -
Möhe
addikt
válasz szőröscica #32280 üzenetére
Az óraállás hogyan jut be a rendszerbe? Műszakin kívül?
-
reimerm
csendes tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, mert tajobban értetek hozzá vagy talán van aki cserélte már.
2005-ös 120D-nél most lenne az éves szerviz.
Kell cserélnem a hátsó hardy tárcsát meg a kartergázszűrőt is.
Ezekből a gyárit érdemes megvenni vagy van olcsóbb de ugyanolyan (vagy jobb) beszállítói verzió?
Egyéb szűrőkből mann-t szoktam venni.Illetve a szelepfedélnél kicsid izzad a motor. nincs folyás, csak látszik, hogy picit olajos. Ott elég csak a tömítést cserélni vagy új szelepfedél is kell?
A kocsiban 170ezer km van.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Üdv.:Márk
-
r.levente75
addikt
válasz szőröscica #32280 üzenetére
Ez búncselekménynek számít? Tisztességtelen!!!
-
negro
őstag
válasz szőröscica #32280 üzenetére
Az munka! 400k folotti km allasrol 3x tekerte vissza. Ebben ilyen ~420e km lehet a valos kb. Ahoz kepest meg amugy az E39 anyag hasznalatat es osszerakasat dicseri a dolog, hogy kivul belul ugyahogy egyben is van.
Neha soknak erzem az enyemben levo 355 ezret de ilyenkor jovok ra, hogy nagyon is keves a korahoz kepest. Enyem ettol 5 evvel oregebb is. Es itt is kijon a magyar virtus, hogy azt hiszik azert mert 2003-as az tobbet er mint egy 1997-es. Nem er tobbet ha utobbiban joval kevesebb a km es jobban egyben van. Allapotot veszunk nem evjaratot. Ezeknel az autoknal amugy is mar tok mind szerintem, hogy 14 vagy 18 eves-e. Facelift miatt szamit max. De azt meg meglehet csinalni 250 ezer forintbol! (elso-hatso gyari Hella lampa, elso-hatso fl lokos nem M sport eseten, uj kormany esetleg)
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #32280 üzenetére
Vazz, de jo, hogy vegre van ilyen rendszer. Azert en felhivnam a helyedben, es rakerdeznek, tud e errol. Csak kivancsisagbol.
Sot, nem akarod elkuldeni inkabb ezt a hirdetest a TC -nek a lekert adatokkal egyutt? Lagalabb kapna az arcaba, most nagyon raalltak az oratekerokre. Igy kevesebb esellyel vernenek at vele mast.
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz r.levente75 #32279 üzenetére
Szép, de nem megyek el megnézni. Magánszemélynek tűnik, de masszívan megtekerte az órát: [link]
Megspóroltam magamnak egy utat.
-
r.levente75
addikt
válasz szőröscica #32278 üzenetére
Szép autó.
-
szőröscica
addikt
Ez az auto ismeros valakinek? [link]
Ma megyek megnezni, ha minden jol megy.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz crissprivat #32275 üzenetére
e39-be nem volt headup display.
-
ADAM1337
nagyúr
ennek mennyire lehet hinni ?
-
Cxgrav
senior tag
Akit esetleg érdekel, megmaradt pár alkatrész E60/E61-hez. (bontott)
Bővebb infót privátban tudok küldeni![ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #32261 üzenetére
Az csak tepozaras, vissza kell nyomni a combtamasznal. Ennek a borszinnek heti szinten kell az apolas.
Amit kideritettem, hogy a 6er az 5er technikai szinvonalara epul, nem a 7er -re. De pl. ulesszelloztetes nem is volt kerheto extra hozza. Meg azt hiszem, nincs elektromos csomagterfedel sem.
Kerdes, vajon a fenntartasa is az 5er szinvonalan lehet?Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #32253 üzenetére
Én nem használom ezeket a termékeket így saját tapasztalatom nincsen róluk.
(#32258) brickm
A korai szériákban Ahol OBD és OBD2 csatlakozó is van az OBD a fő csatlakozás az OBD2-őn csak pár funkció és egység érhető el. Minden modult és egységet csak az OBD lát.
(#32264) ADAM1337
Az jó lesz bele
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Örülök
(#32259) BMW001
Jó kiállása van ennek a 640D-nek Egyébként bőr tisztítás és ápolás ráférne a vezetőülés combtámaszánál a bőr "leszakadt" a féktárcsa képről nem néz ki jól... Ez a ~150E Km nem olyan sok tényleg. Majd ezután jönnek azok a cserék ami 335D-nél megvolt ugye.
(#32260) ADAM1337
10W40 BMW-be ???? Szar a motor vagy mi ? 5W40 benzinesbe
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ADAM1337
nagyúr
olajshop.hu mennyire ajánlott webáruház ?
Castrol magna 10w-40-et rendelnék tőlük. [link]
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #32245 üzenetére
Megint ugy vagyok vele, hogy 640D Gran coupe... Abbol majd mindegyik fullos, a 40D-s motorral annyiba kerul, mint az F10 35D-vel, gyengebben felszerelve. Szerintem a 93k miles annyira nem sok ennek az autonak.
Hetvegen szerintem meghirdetem a sajatomat. Ha siker eladni, akkor atmenetileg veszek egy kis varosi autot. Igy nem kell szorakoznom a beszamitassal, meg a penz is a zsebemben lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
brickm
őstag
-
Möhe
addikt
Van még 3 hetem a műszakiból, de ma átvittem szomszéd műhelybe hogy most van időm nélkülözni, csont nélkül átment. 1 éve Ezredesék rázták gatyába a gépet, nem is fostam hogy visszadobják.
Cserébe bal első stab pálca cserés.... -
-v-
addikt
válasz CharlieDrop #32253 üzenetére
A sárgát meg az ndx-et saját tárcsával szokták csak ajánlani .. amúgy elvileg az ndx-nek nincs engedélye közútra, rákérdeztem múltkor ebc-nél, szuperül fog hidegen is meg minden, de akkor sincs (nem is tervezik).
Amúgy 30 éves mélyponton a font, szóval most érdemes lehet ebc-t venni -
negro
őstag
válasz MPowerPH #32241 üzenetére
Maga az F10 30d nem rosz. Csaladba erkezett egy ilyen 1 hete. Touring. 2012-es. Xdrive. Full extra szinte.Nagyon jo kis gep. Megy is mint a barom csak nem erzem 260 lonak. Hang szinte semmi meg hat 2 tonna majdnem. E39 -hez kepest olyan erzes volt mintha 7-est vezetnek.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #32245 üzenetére
Ezredes úr!
Mi a véleményed az EBC betétekről?
Egy eléggé makacs srác, akinek e36 28i-je van e46 30i fékkel, a gyári tárcsához ilyen EBC BLUE NDX-et akar venni.Hiába mondtam neki, hogy keressen meg téged fék ügyben csak ezt az EBC mantrát tolja
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
haddent
addikt
válasz chess001 #32228 üzenetére
Semmi gond Mentem jobbal, de nem kell jobb, megvan a bája egy öreg szakadt szarral menni, közvetlen és őszinte, én most erre vágytam/vágyom Illetve ha lenne is jobb, az nem E36 kasztniban lenne, és ez jelenleg öreg hiba részemre, mert őszintén nem kéne semmi más, adnám el és jönne az M3 E36, teljesen gyári állapotában
Skimaster ne viccelj, egy youngtimerre? talán a 46 -ra, erre pont tökéletes lett számomra a 16 -os. E30 -ra meg 15 -öt raknék mellesleg..
Hogy ON is legyen: Budapesten napfénytetőt ki babrálna nekem? Ismertek valakit? Alapvetően talá nem teljesen szar, a motor jó biztosan
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #32246 üzenetére
Kertem mar, £800 lenne. Kozben megvitattuk Ezredessel, hogy a lampa az LCi -s. Erdekes, mert mint kiderult, a Xenon -os modellek LCI elott ledes indexel jottek, LCI utan meg sima egossel. A ledes index ott a led fenyszoroval egyutt jar. Szoval csak a kormany az, ami a regi modelle.
De ettol meg aggaszt az, hogy jol felszerelt, de olyan alap extra hianyzik, mint az elektromos tukorbehajtas, motoros csomagterfedel. A surround kamera meg csak jol jott volna. Viszont a futott merfold miatt nagyon elgondolkoztam, holnap megyek probalni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Highend55
tag
válasz NyalokAA #32244 üzenetére
Mivel Category D-s autó ezért a biztositó a törés után horror összegett kifizetett a gyári LCI-s alkatrészekre emiatt pont,hogy nagyobbat nyerjen a cég rajta aki megcsináltatta belevette az olcsóbb alkatrészeket..
Van egy 2éves Octaviam,belém jöttek hátulról tavaly decemberben, (megkarcolódott a fényezésem)..Elvittem szemlére majd megcsináltattam felvették cserére a lököst + fényezésre és 1450Fontot számláztak ki..
Persze az elkövető biztositója kifizette,de keményen lehúzták,itt is hasonlóan megy mint otthon..Bmw001 ,
Amúgy "Cat D"-s autókat pont emiatt nem igazán éri meg venni,mert rohadt sokba lesz a biztositása a késöbbiekben..Mindenképpen kérnék egy kalkulációt nehogy meglepődj.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz ADAM1337 #32240 üzenetére
Most jovok a kereskedesbol. Nagy a dilemma.
Valaszolva a kerdesedre, ez majdnem feher belsos, nem tudom a szinkodjat pontosan. Nincs kiulve, de nagyon piszkos. Mondta is a faszi, hogy rettentoen koszolodik, folyamatosan pucolni kell, ha tisztan akarod latni. A biztonsagi ov a leggazabb, az egy reszen majdnem fekete. Kicsit elut a fehertol.
A road tax erre kevesebb mint fele annyi lenne, mint a mostani automra, £130 vs £290. Az insurance pedig kb. £120 -al tobb. Most fizettem £680-at, erre kb. £800 lenne.Az auto lightosan 'torott volt', de mar az elso, vezetooldali legzsak eldurrant. A ket elso lampa, es az elso lokharito kompletten lett cserelve, mas nem serult. Itt jon az elso problemam. A kormany nem az eredeti, hanem facelift elotti, gondolom arra cserelni olcsobb volt. Pedig tuti faceliftes, mert a muszeregyseg mar feldigitalis. A ket elso fenyszoro gyanus. Ezekben mar ledes index van alapbol, nem? Ebben meg az index egos, es az angel is a regi fajta, tehat alulrol 1-1 ego vilagitja meg, igaz feheren, igy a fenye sem az az igazan eros. Gondolom amikor csereltek, akkor ez volt a legolcsobb alternativa. Azt nem tudom, hogy egyaltalan kanyarkovetos e.
Es akkor a tovabbi eszrevetelek. Az extrazottsaga erdekes. Van HUD, meg komfortules, meg 4x ulesfutes is, meg sportautomata valto, tolatokamera, keyless go. Szerintem a surround kamera nem kerult bele. Ami erdekes, hogy a csomagtarto nem elektromos(pedig eddig amit neztem, mindegyik az volt), az oldalso tukrok nem elektromosan behajthatoak(nincs ott a gomb). A felnik+gumik kukasak, szetvannak padkazva. Oke, felnit meg gumit egyebkent is vennek ra a kov. nyaron, addig kibirnak. A fenyezes rendben van, bar ez a sotetkek is pont akkora shit, mint a fekete. 2db karcot talaltam rajta, es egy polir raferne. Aki az elozot csinalta, amator volt, mert hologrammos a fenyezes.
A szervizkonyvben 1db pecset van, az stimmel is ehhez a km-hez egyebkent.Itt van VIN, H.Ezredes mit latsz? (en atneztem, de Neked tobbet mond) Jo lenne tudni, hogy van e pl. aktiv kormany, meg az egyeb fontosabb extrakat. Es hogy a led az benne volt e, vagy tenyleg olcsobbra lett cserelve. Es ugy alapbol egy velemenyt az autorol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Velemeny? Tudom, 530D, de elegge BOSS.
mod: Mindjart indulok meglesni, itt vannak a melohelyem mellett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #32236 üzenetére
En 1 eve vettem ezeket. Elotte sima fekete lemezzel jartam telen evekig de mar annyira rozsdasak lettek, hogy olcsobb volt venni ezeket, mint azokat felujitatni! Meg ez csak alu na... Viszont kupak nelkul hoztam el oket.
Peresze a 18 -as nyari BBS szett utan butan neznek ki de megmondom oszinten nem szivesen adok penzt egy 17-es szettert es azon levo 225-os gumiert mikor altag 3-4 honapot vannak fent csak. Dec. - Marc.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz majnkopf #32232 üzenetére
Nekem E39-en a teli 15" -os. A leg kisebb gyari merettel ami lehet. 205/65R15. Telre a hoban az a jo. Minnel szelesebb gumi van a hoban annal roszabb a tapadas.
Jut eszembe ha lenne vkinek Styling 31 -re 4db kozep kupak jelezzen!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
Gyári felniket itt lehet megnézni:
katalógusA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
majnkopf
tag
Ti télre milyen felnit ajánlanátok? Jelenleg egy r17 225/45 típusú gumival hajtok egy könnyűfém felnit. Azért kérdezem, mert ha már be kell ruházni rá akkor szeretnék egyből olyat ami mindamellett, hogy jó, de ki is néz valahogy
e46 320i sedan.[ Szerkesztve ]
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!
BMW E61 525D (2004)-re szeretnék alufelnit venni.
Tudnátok segíteni, a pontos adatokkal? 18-ast szeretnék, most a gyári 16 van rajta, ez maradna télre, és nyárihoz kellene a nagy.
5x120 18x8 ET20? Nem igazán értek hozzá.
Gipsz Jakab
-
chess001
aktív tag
válasz Gézengúz #32229 üzenetére
Igen, engem is idegesített, mert már máshoz szokott az ember.
Az e46-os (facelift) kormányművel már jobb a tekerés.
Skimaster: az E36-nál 17-es is csak az m3 kapott. A 16-os teljesen jó rajta, de 17-essel már tényleg mutat. Kétszéles 18-as el sem fér hátul.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz haddent #32226 üzenetére
Bocs, de te még ennél jobbat biztos nem vezettél, azért vagy ilyen lelkes.
Ha kicsit komolyabban mész majd vele, akkor észreveszed, hogy a kormányt sokat kell tekerni, a fék pedig nem éppen erős, hanem inkább gyenge, a futómű magasan van, nem elég kemény...
Szerencsére aprópénzből lehet rajtuk javítani.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
haddent
addikt
Na kész lett a bimmer (e36 coupé sor6). Hát hihetetlen egy gépezet... Gyárilag M paket, M futómű. Olyan alacsonyan ül, mint a p****a. Nem viccből lóg le a lökös, hanem ott a gépezet alja is Olyan iszonyat brutálisan kemény, hogy inkább megcsúszik, mintsem bedőljön (vajon miért ). Brutális tényleg, hogy mennyire kontakban van az autó, és a sofőrje is az utakkal. Pontosan ezt kerestem, ezt az érzést. Hogy én irányítok, mindent. Nem pofázik bele semmi. A motor-váltó bivalyerős, hibátlan. Igaz csak 150 ló, de ez tényleg annyi. Van egy másik 120 lovas autónk, és annak biztosan van ennyi csúcsteljesítménye, nem hazudtak, de nem érzem azt az elejétől a végéig, kanyarban, emelkedőn, 2 személlyel stb.., hogy ez tényle annyi. Na, ez viszont tényleg annyi. A kuplung kiba*****ott kemény és lineáris és folyamatos és kiszámítható, a fék brutálisan erős lett (minden új), de ennek ellenére nem kis nőies "hozzáérek" fék, hanem taposós, de akkor viszont szétszakítja a gumit, ha kell (keine abs ), a gázpedál is, ha jól érzem (ezt még nem néztem motortérben, de lefogadom) bovdenes, érezni minden rezdülését a motornak. A váltó kemény, rendesen, erősen kell fogni, kifele váltásnál amikor már tépem kifele, de kuplung még csak megindul érezni, ahogy a motor zúzza tiszte dühből, érezni az erőt, ahogy zörög-pörög. Befelerakásnál a rövid út után szépen klattyan egyet ahogy illik, áhhh.. gyerekek...
Hihetetlen ez az autó. Egy ilyen hülyének, pontosan ez kellett. Imádom mindenét, már most, minden egyes utolsó kis hibáját is. És meg kell mondjam, sokkal jobban tetszik mindene, mint haverom E46 Coupéja. Ott már elektromos a lóhere is, DSC, mittudomén, elektromos gázpedál, áh... szép és jó autó az, de "sokkal távolabb ülsz az utaktól" -
MPowerPH
félisten
H.Ezredes: F10 -nel mitol fugg az, hogy a DRL, tehat a karikak milyen fenyerovel vilagitanak? CSak mert ma lattam egy 13-as modellt, az csak pislakolt.(gondolom hasonlo megoildas lehetett, mint ami nalam van) Elotte egy 2012 -est, ami ugy vilagitott, hogy kisutotte az ember szemet. Ezek szerint nem faceliftol fugg ez sem, vagy legalabbis en ezt veszem ki abbol, hogy random evjarattal latok random DRL vilagitassal F10-eseket.
Don't Tread On Me
-
JanR
addikt
válasz CharlieDrop #32223 üzenetére
Rosszat szoltam?
-
JanR
addikt
válasz CharlieDrop #32220 üzenetére
És az különben sem iksz 5, hanem szor 5
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #32217 üzenetére
Egy ilyen ~500E Km-es X5 öt venni kb öngyilkosság.... Szar a futóművük... rogynak befelé a kerekek a hídházszilentek odavannak állandóan.... a váltó/osztómű leszokott hullani,hogy az első futóműről és féltengelyről ne is beszéljek Én szereltem eleget ilyen szart... Eléggé elhanyagoltak tudnak lenni.... De vegyen mindenki 500E Km-es 30i X5-öt Az a motor olyan gyenge bele ahogy van.... A legjobban a az M57D30TÜ motor illik bele.... Az meghúzva nagyon illik bele és már 6HP van alatta ezzel a motorral. Úgy már egész jó. Ill a 4.8is még olyan
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
archee303
csendes tag
2015 BMW 1 serie 1.6turbo 136HP
Igaz-e, hogy hardware-ileg megegyezik a 170HP-vel?
Garacia vége felé chip tuningolni szerertném.
Olcsobb:
http://www.atc.hu/blog/bmw-116i-f20-f21-turbo-chiptuningDrágább:
http://preisliste.ac-schnitzer.de/acs_kpl/hp_kpl/bmw_engl/preisliste_ausgabe_motor_daten_engl.php?Modell=1er-F20/F21&Teile_Nr=110082380&ID_NR=10076Az utobbi alacsony fordulaton is ad erőt. Kérdés, hogy átlag használat mellett melyik árt jobban a motornak, és mennyivel lesz jobb az auto?
Más tuningcéget ajánlotok?
Előre is kösz.
-
haddent
addikt
Emberek, E36 coupé (96'), központis, de nem távirányítós (nincs piros bizbasz se a visszapillantó alján). Kulcsmásolás mennyire megoldható? Kb. mennyibe kerül és Bp. -en hol?
-
roomi
tag
Hi. 2008 as évjáratú 318 i 143le motorú e90. Van e vmi kimondottan sarkalatos dolog amire oda kell figyelni ennél a tipusnál? Koszi
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #32209 üzenetére
Pont leirtad a lenyeget. 300k km-el. A magyar annyival nem vesz autot... Mert ugye mi az, hogy a tizeneves autoban annyi futas van. Nem, mindenki azt nezi, hogy minel kevesebb legyen benne. Persze, hogy elfajult az oratekergetes.
Egyebkent ennyi km -el az M54-nek kinez egy teljes felujitas, a valtoval egyutt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #32207 üzenetére
Miből gondolod,hogy az a valós Km ?!?!?! Ugyan úgy meg van rá az esély,hogy régebben visszatekerték már De a realitás talaján maradva lehet találni valós ~300E Km-t futott példányokat. Ráadásul ezek az utólagos fújások rajta..... És sajnos tapasztalat,hogy elég hitvány kocsik vannak náluk... Sőt ismerős kocsiját is bevették egy szakadt szar volt lemosták stb és 2-2,5X-es áron hirdették a szar szöveggel.... Korrekt bagázs
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
-
ADAM1337
nagyúr
Erről mi az ami feltűnik nektek, már egy ideje fent van.
Ismerősöm szemez vele, azt tudom, hogy rosszul rakták fel mert 3.0d-s.
Illetve annyira nincs lelakva a km-hez képest a belseje a 200ft-os rádió gombot nem nézve. -
H.Ezredes
őstag
válasz zsolt1225 #32197 üzenetére
Akkor pl megnézném ezt
Jó az ára jó a felszereltség 6 sebességes kézi !!! De E46 Dízelt Magyar papírosat 1M körül jó állapotút találni elég nehéz..
(#32201) cOxeR
Sajnos ha ilyen dolgokat szeretne az ember az költséges tud lenni.... :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
cOxeR
Ármester
válasz kenguru99 #32200 üzenetére
Köszi, nagyságrendileg 200-300 közé tippeltem, akkor ha jól látom reális.
(erre még lelkileg gyúrnom kell, megéri-e ennyiért egy ilyen autó, már a kezdeti kerethez képest, 1M-et növeltem lélekben, de még ott is sok a kompromisszum és sperr nélkül meg nem azt mondom, hogy nincs értelme, de úgy van igazán)
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Külpolitika
- Asszociációs játék. :)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Fizz.hu - vélemények, tapasztalatok
- Milyen monitort vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest