- Mesterséges intelligencia topik
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Sweet.tv - internetes TV
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Csak aprópénzre büntetné az Apple-t és a Metát az EU
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
biztos nem TC-vel mentél? Mert alapból bekapcsolja.
szerk:
iRacing ritkán megy nálam, csak ha a húgomnál vagyok mert neki van, és bár tudnám kifogásolni...hisz nyilván azért nem használom, de mivel nem használom nem kifogásolom.
Nekem az AC az ami kell, nyilván nem uaz mikor kijutok a pályára, de majdnem. -
fLeSs
nagyúr
válasz
IntelKiller7 #3397 üzenetére
Tudtommal a GT2 már megszűnt. A wiki is ezt írja
"In 2010 the GT2 class was planned to have a separate championship having rounds held only in Europe, known as the FIA GT2 European Championship, but this series was cancelled. A lone GT2 event was held in 2010 at the Spa 24 Hours with the winners being awarded the FIA GT2 European Cup. This was the last ever time GT2-spec cars contested in SRO-sanctioned series."
Amúgy nem értek hozzá, csak ennyit tudok, hogy GT2 -> GTE és GTLM.
-
AMD_ok
őstag
Ezek mind olyan autok, melyekbe be van gyarilag epitve az abs es a tc, es ezert a jatekban is benne van. Manualisan kapcsold ki kulon oket, es akkor majd johetnek a kovek, mert forogni fog az a kerek.
(kiprobaltam, mukodik...
)
Egyebkent meg ne GT autoval probalj keresztbe menni, mert az nem arra valo, keress pl egy Ferrari F40-et -
Viper26
nagyúr
-
raczger
őstag
Számomra reálisabbnak tűnik AC, mint az iRacing (igazából az utóbbi 1-2 évbe valahogy egyre rosszabb a fizika, irreálisan nehéz lett).
A pálya közötti különbségek pedig a fow miatt csalóka lehet, mindkettő lézerszkennelt, így nagy különbség nem lehet. Elsőre én ilyen különbségeket nem éreztem, bár az is hozzátartozik, hogy mostanában csak ritkán indítom el az iR-t. -
fLeSs
nagyúr
válasz
IntelKiller7 #3392 üzenetére
Kipróbáltam a Spa-t BMW-vel, Ferrari GT2-vel és Merci SLS GT3-mal.
iRacinghez hasonlítva
- iRacingen Eau Rouge-t GT3-mal nem veszed be flatout
- a Les Combes részen dettó lassabban kell menni
- a Fagnes részen kevésbé kanyarodik jobbra az út iRacingen
- a Blanchimontot szintén nem lehet bevenni flatout
- ez a legszembetűnőbb: a La Source kanyarban simán ki lehet pörgetni a kerekeket iRacingen, itt meg nyomom neki és semmi.
Az autókon nem érezni, hogy van tapadás vagy nincs, csak megy és kész.arcade:sim - 70:30 minimum. Jöhetnek a kövek!
Az autók külső hangja viszont fasza lett, kár hogy azt a játékkal töltött idő 2%-ban hallom a replayekben. Abban reménykedtem, hogy pl. a BMW GT3 onboard hangja megkomolyodik, de ez még mindig csak egy digitalizált elektromos fúrógép. Itt egy normális BMW Z4 GT3 hang [link]
szerk: a Ferrari amúgy miért GT2? GTE vagy GTLM nem?
-
Solesz84
aktív tag
Uhhh az igen alig várom h kipróbáljam az új kormánnyal! ☺
-
JoinR
őstag
Ha minden része olyan jól sikerült az update-nek, mint az Oculus Rift támogatás....akkor sajnálok mindenkit
Nevetséges. Mondjuk nálam konkrétan csak fekete képernyő van, de akinél működik, annál is szarul...nem baj holnap úgyis zh -
tome0001
senior tag
20 percet mentem a meci sls amg gt3-al, nagyon jó a fizikája. Olyat tapad a kanyarban mint egy forma autó
A laferrari nekem nem adta, eléggé tolja az orrát, de szerintem még menni kell vele pár kört hogy jó legyen. Spa pedig gyönyörű, ez nem is volt kérdés eddig sem.
Most rámegyek a ferka 458 gt2-rePersze ezek a személyes, és elhamarkodott véleményeim, csak gondoltam megosztom veletek. Nálam az fps is jobb egy kb. 8-10%-al.
Nektek mi az első tapasztalat?
-
Multi13
tag
Két szerver megy jelenleg 2 különböző autóval:
Név: MAGYAR AC FUN SERVER 1 (MASZIM)
Pálya: SPA
Autó: LaFerrari
|Q|R|: |10|8|
FÉRŐHELY: 24Név: MAGYAR AC FUN SERVER 2 (MASZIM)
Pálya: SPA
Autó: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde model 2013
|Q|R|: |10|8|
FÉRŐHELY: 24 -
tikshow
addikt
Ezen a törésmodellen van még mit dolgozni, de amúgy tetszetős lett minden. Már amit így 20 perc alatt ki tudtam próbálni
-
szacsee
nagyúr
válasz
wolf033 #3377 üzenetére
Kicsit meglepődtem a letöltés ablakon.
12,4/12,4Mb és sorban áll... mondom mi a ...
Mozgatás a sor elejére 0/3,1Gb, na go hírek megnézése: Update : 1.0.0 Release Candidate now out
Idejövök a topikba, hátha már megy a diskurzus, de Te voltál az első fecske.Remélem hamarosan lesz játékról HW teszt is, VGA és CPU szinten, illetve ződ pokol is jöhetne már.
Remélem előbb lesz mint IR-ben mert akkor tökönbököm magam. -
Multi13
tag
1.0.0 RC
- Assetto Corsa is now feature complete
- General bugfixing and performance optimizations
- Visual damages enabled
- Aero damage implemented for all cars
- Engine damage implemented for all cars
- Suspension damage implemented for all cars
- Tyre Damage System
- Pit stop implemented for online races
- Multiplayer improvements
- New audio engine implemented
- New post processing effects enabled, heat shimmering, god rays etc
- New car : Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde model 2013
- New car : Ferrari 458 GT2
- New car : Ferrari LaFerrari
- New car : Lotus 2 Eleven GT4
- New car : Lotus Evora GTE Carbon
- New car : Lotus Exige S
- New car : Lotus Exige V6 CUP
- New car : Mercedes AMG SLS GT3
- New car : Shelby Cobra 427SC
- New track : Silverstone National
- New track : Spa Francorchamps
- New track : Trento Bondone hillclimb
- Audio sample improvements and volume balancing
- Added track reverb zones
- Fixed Traction Control always engaged in particular conditions
- TC and ABS factory settings now work properly
- Tuned distance filter and attenuation for exterior sounds
- Balanced performances for GT2/GT3 cars
- Lotus 49, Lotus 98T, Ferrari 312T have lower default rev limiters. Can go over 100% but damage may occur on higher revs
- Improvements on digital instruments cockpits for various cars
- Added track sound reverb
- Added different sounds for car to car, car to objects and car to track collisions
- Improvements on automatic gearbox on various cars
- All the tracks have been improved and updated with collidable objects
- Overall interior samples volume correction and balance
- Overall exterior samples volume correction
- Tuned wind and tyre rolling volumes and curves
- Tuned kerb pitch and volume according with speed
- Tuned ambience(crowd) volume
- Tuned interior and exterior gearshift sounds
- Steer animations for Ferrari 458 S3
- Small fix on the front Pagani Zonda R tyres
- LOD4 implemented to increase framerate performances
- Drivetrain damage for cars with H shifter gearboxes.
- Traction control sound now works for all cars
- Showroom bugfixing and improvements
- Added tyre blankets under realism tab. The setting is global for all cars and pre heats tyres at 80 C
- Career now available
- New 3D driver models
- BMW Z4 GT3 aero balancing, rear wings stalls more on low values
- New TCP/UDP server
- All tyres have graining and blistering enabled
- All tyres have rim radius
- Fixed all F1 cameras for all vehicles
- Fixed all F6 cameras for all vehicles
- GUI improvements
- Driver animations improvements
- Replay now records the current leaderboard
- Oculus DK2 support
- Single player Qualify improved -
wolf033
senior tag
Steam-et indítsátok el!!!
-
Multi13
tag
Ma esti program:
SZERVER: MAGYAR AC FUN SERVER (MASZIM)
JELSZÓ: hun
KEZDÉS: 2014-10-15 ~20:00
|Q|R|: |10|8|
FÉRŐHELY: 18
PÁLYA: Mugello
AUTÓ: BMW Z4 GT3, Lotus Evora GTC, MP4-12C GT3Ha esetlegesen érkezik update, akkor a program módosulhat! (akár több szervert is indítva)
-
wolf033
senior tag
-
zsiz
őstag
válasz
gabri83 #3365 üzenetére
innen (FC1 2014 beta) és igen, csak azok vannak benne
-
Multi13
tag
-
gabri83
csendes tag
sziasztok! én most tervezem megvenni a napokban a játékot, azután szeretnék érdeklődni tőletek, hogy f1 modokat honnan tudom letölteni hozzá, meg azok még csak a mercedes, ferrari és lotust tartalmazza csak?! előre is köszönöm a választ
-
Joshi
titán
-
Viper26
nagyúr
G27-et érdemes még beszerezni, vagy inkább valamelyik Fanatec?
-
macy
addikt
válasz
IntelKiller7 #3352 üzenetére
De legalább ultraszarul néz ki.
-
neko18
senior tag
-
IntelKiller7
veterán
Ezt a Venenot próbáltátok már? Nálam kifagy, ha mégsem akkor meg alig gyorsul.
[link] -
A fizika még bevallottan sehol nincs, de a modell nagyon szép. Egy próbát megér, aztán később még jó is lehet.
-
neilszab
őstag
válasz
barcalaci84 #3347 üzenetére
De az utcait nem standard-nek hívjuk, hanem az utcaiból és a Group A-ból is van standard (STD). Ez az AC-ban csak a konkrét modellen belüli felszereltséget jelenti, ne keverjük össze a fogalmakat...
-
-
neilszab
őstag
válasz
barcalaci84 #3343 üzenetére
Laci, ne kavarj már be a srácnak, amikor mindent jól írt!
BMW M3 E30 Group A STD (azaz standard
)
-
DigitXT
nagyúr
Én úgy vettem észre, ha hamar visszavágod a fokozatot, az csúnyán odaránt...
Persze egyelőre (?) rohadt lassú vagyok: full alap autóval 2:08 körül forgolódom.
Viszont ehhez a tempóhoz nem kell rövid féktáv, viszonylag kényelmes.
(Nem ártana megismernem a pályát, meg rájönni a viszonyítási pontokra, LOL.)Szerk: mármint alap setup, de amúgy Group A. Egyelőre nem a seten múlik.
-
-
Nunder
őstag
válasz
#70869248 #3338 üzenetére
Mindenkinek köszönöm a segedelmet, igyekszem a leírtak szerint eljárni. Holnap talán lesz is időm kipróbálni, ha akkor sem sikerül, akkor majd pattintok egy videót a setupokkal.
neilszab: a Documents mappában ehhez az autóhoz van bemásolva az .ini file: bmw_m3_e30_gra, azon belül pedig értelem szerűen Imola. A játékon belül pedig az STD van kiválasztva.
-
Multi13
tag
Ma esti FUN program! LINK
Általában csak sg-re szoktam kiírni ezeket a FUN-okat. Nézitek azt is v. lenne igény, hogy ide ph-ra is kerüljön ezzel kapcsolatos link?
Gadfly
-
#70869248
törölt tag
csinálj szvsz egy videót 3 körödről Imola-n, rakd ki a pedálokat, és a végén lapozgasd végig a setup részt. Sztem ezzel lehetne a leggyorsabban segíteni...vagy még azzal hogy feljössz este egy szerverre, és megnézzük hogyan néz ki ez a dolog (belépünk a te nézetedbe amikor vezetsz).
Amiket mondtak az mind jó, de jó lenne látni a pedálokat és a köröket. -
neilszab
őstag
M30-as BMW-ből két fajta van, egy utcai és egy verseny (Group A) és ezen beül is van egy STD és egy DTM verzió, a GTR-Masters AC Tesztkupa a STD verziót használja, ehhez is van feltöltve a szóban forgó setup.
Első körben azt kéne tisztázni, hogy valóban a féktől tör ki-e hátulja, vagy azért, mert túl agresszívan váltasz vissza és megfogja a hátsó tengelyt a motorfék. Szóval javaslom próbálj ki pár féktávot leváltás nélkül.
Ha így is keresztbe áll, akkor a legkézenfekvőbb addig állítani előre a fékerő elosztást, míg meg nem szűnik a probléma és már inkább az elsők kezdenek el blokkolni. Persze ez így nem feltétlenül előnyös, de legalább nem pördülsz ki. Ha ez sem segít, akkor vmi nagyon nagy gubanc van nálad vagy szoftver, vagy hardver oldalon.. illetve azt azért feltételezem, hogy nem 240 fokos kormányelfordulással vezetsz, amitől szintén baromi ideges lehet az autó, ahogy az Tirexi is beszopta anno..
Ahhoz, hogy hátrébb tudd tolni a fékerőt, ahhoz növelni kell az első rugók keménységét, és/vagy növelni a diffizárat és/vagy féktávokon is játszani kicsit a gázzal, hogy stabilizáld a hátsó tengelyt.
Vasárnap este 21:00-kor Imolában lesz futam, a részvétel NYÍLT, részletek a fenti linken, ha
újra elérhető lesz a honlap, most épp úgy látom éppen vmi karbantartás van... -
Akinek nincs facebookja (mai termés, egy órája):
Dear Assetto Corsa fans
We know that in the last few weeks we have been very silent, but there was a valid reason; all our resources and everybody in the dev team have been working real hard in order to finish Assetto Corsa and to prepare a preview Release Candidate version to journalists from all around the world. On September 29, we organized an exclusive event at Kunos Simulazioni headquarters inside "Autodromo di Vallelunga". Over 130 journalists have participated in our event, organized with the precious collaboration of Fanatec, NVIDIA, rSEAT, RSR-Nurburg, Media consultants and Ibuz.com. At the end of the scheduled press conference, during which we illustrated all Assetto Corsa features and the complex development process, our guests got the opportunity to try the release candidate preview of Assetto Corsa in 4 simulators with the latest Fanatec Clubsport Wheel V.2. Additionally, guests could try an amazing rSEAT RS1 M4A Full motion simulator, Fanatec Clubsport Wheel V.2 and pedals and Oculus Rift SDK2 . So yes, we know you've been waiting for it, Assetto Corsa supports Oculus SDK2!
We could have ended the day there and it would have been a cool typical videogame presentation, but you know we breath motorsport and so we wanted a much more immersive experience for our guests. At the Vallelunga circuit pitlane, 15 real Sportcars that are also included in Assetto Corsa, were available for test drive! We wanted to demonstrate and let our guests compare the fidelity of our simulator with a direct comparison to reality. We will soon post footage, photos and more info about the event, but first let us share with you the info about Assetto Corsa.
First of all, let us thank you for the incredible support we got to this amazing project and to our software house, by participating in the Early Access program. Lot's of you have been following this project and our work for a little bit less than a year and probably do not know that when we decided to create and announce Assetto Corsa in 2011, we were thinking to include in version 1.0, a total amount of 15 cars and 3 to 4 italian circuits. Today, Assetto Corsa 1.0 includes circuits like Monza, NurburgringGP, Silverstone, Spa-Francorchamps and more. All of them created with the use of Laserscan technology. It also includes incredible cars, produced by the likes of Ferrari, McLaren, Pagani, Mercedes, BMW, Alfa Romeo and much more.
Even more circuits and cars are under development and will be released after version1.0 of Assetto Corsa. Lot's of those new contents will be free add-ons! This is our way to say thank you for the support you have given us.
Grazie!
Assetto Corsa Release Candidate will be published in the following days. We're working with the feedback of our internal beta-testing team, in order to iron out bugs and improve features. The Release Candidate version has substantial differences from the current Steam Early Access version. New features and improvements to the graphics engine, a brand new sound engine based on FMOD Studio that guarantees more immersion, reverb effects and the ability to control a whole new series of additional effects. A complete remake of all the sounds of every single car has been necessary; an incredible amount of work for our sound engineer.
Some of the features of the new graphics engine, have been already included in the early access build release at the end of the summer. The fantastic videos and screenshots released by the community have shown the a great appreciation of the new engine, but the best is yet to come. Assetto Corsa v1.0 will include heat shimmering, lens flare, God-rays, depth of field improvements, FXAA, tone mapping and more. Every single post processing effect can be activated from the graphics options in order to give you the freedom to configure Assetto Corsa to your specific needs, both in terms of visual quality and performance scalability. Assetto Corsa guarantees adequate frame rate performances, from the most powerful PCs, to the minimum requested hardware configuration. As a matter of fact, the new release also includes support for 4K resolution, static reflections for low performance PCs, dust and dirt on cars, improved smoke and particles, new pilot 3D model that is more detailed and realistic, and collidable objects on circuits.
Assetto Corsa Release Candidate also includes damage to the car bodies, wings, suspensions, engine, gearbox and tyres. Tyres in particular can now simulate blistering, graining, flat spots and blow ups. Because of all these simulated damages and your always important requests, we work hard to include a feature that we are sure will make everybody excited. Pitstops! We have implemented pitstops with animated cinematic pitcrew. Assetto Corsa v1.0 pitstops implementation will support only multiplayer races, but we're working hard to include single player pitstops in one of our next free updates. The delay on the single player implementation, is caused by the need to define and balance the AI pitstop strategy during races.
Assetto Corsa v1.0 is not the end of the journey. More contents and features are being developed and we will inform you about them in the following days. In the mean time, here is the list of the new contents that you will find in Assetto Corsa Release Candidate:
The Lotus 2-11 GT4 and Lotus Exige S, as well as a unique version of the Evora GTE featuring all body panels made entirely of carbonfibre and substantial weight savings.
The much anticipated Ferrari 458 GT2 and Mercedes-Benz SLS GT3.
Ferrari LaFerrari which includes in Assetto Corsa a very advanced simulation of hybrid systems.
Silverstone National and the legendary SPA-Francorchamps recreated in extreme detail using Laserscan technology.
A surprise new entry that also showcases the close connection of Assetto Corsa dev team with the community. We're extremely happy to announce the Carroll-Shelby Cobra 427SC as an official licensed content.
We had plans to include this car in our officially licensed content, but we were surprised and impressed by the work of a great modder that published some amazing screenshots of his work. His mod has took the community by storm and has been highly appraised by everybody. This convinced us that we had to do something about it. We contacted Carrol-Shelby and got the official license and at the same time we worked with the modder and acquired his work. So here it is, the Shelby Cobra 427SC as a free bonus content for Assetto Corsa 1.0. Obviously the already graet physics have been re-implemented, the graphics and sound assets have been updated and are now completely compatible with Assetto Corsa new graphics and sound engine.
We think this is a great tribute to the modder's outstanding work and a compliment and appreciation to the work of the hundreds of modders that are actively supporting Assetto Corsa.
Please enjoy some in-game screenshots directly from the Release Candidate that will be published as soon as possible.
Again, thank you for the great support! -
Most nincs előttem az autó (hogy milyen beállítási lehetőségei vannak), meg nem is mentem sokat vele, de nem lehet, hogy túl puha a futómű és amiatt túl sok súly/túl gyorsan helyeződik át fékezéskor előre? Ez okozhat olyat, amit írsz. Rugókkal és lengéscsillapítókkal lehet ilyenkor játszani egy sort, hogy jobb legyen. Az alap setupnál én ilyet nem tapasztaltam, igaz elég ritkán taposom a féket tövig (lehet ezért is vagyok lassú a kocsival
).
-
DigitXT
nagyúr
válasz
wolf033 #3328 üzenetére
Nekem perpill semelyikkel, csak olvasom a BMW-s írásokat: elméletben
szóltam hozzá.De úgy is fogalmazhatnánk, hogy "akár" mindegyikkel:
setuphoz nem nyúltam, csak ismerkedem ezzel az egésszel.Stabilan,
kicsúszásmentesen, és gyorsan körözgetni folyamatosan: egyelőre álom. -
DigitXT
nagyúr
válasz
Solesz84 #3326 üzenetére
Mi volt a baja DFGT-vel? Nekem elsőre csak az, hogy kvázi szét akarta verni az asztalt a rázóköveken, de aztán levettem az(okat) az effektet(eket), úgy már használható. Pedálnak mondjuk én egy Clubsportot használok, a DFGT pedálját csak kipróbáltam, hogy működik (most vettem a cuccot használtan), aztán tettem is félre.
Egyelőre még csak ismerkedem a játékkal, elég rég szimeztem... Szerintem nem könnyű, bár lehet, hogy nem kellett volna az ismerkedési szakaszban az összes segítséget kikapcsolni, nem tudom.
Ahogy korábban fejtegetik, vannak stabilitási gondok féktávon, stb.
-
Solesz84
aktív tag
Sziasztok.Most rendeltem egy ilyen kormányt [link] remélem jobb lesz vele az Assetto mint a DFGT-mel.Szerintetek?
-
JoinR
őstag
válasz
DigitXT #3324 üzenetére
Nem vezettem még slick-gumis autót, de semi-slick-ből következtetve reális a jellege. A mértékét viszont ezen oknál fogva nem tudom megítélni. A tapadási kör általában sokkal inkább egy ellipszis, így durva közelítéssel lineáris laterális erő növekedéssel négyzetesen csökken a longitudinális tapadás. Persze az egész nem ilyen egyszerű, ott vannak az éppen aktuális terhelések kerekenként, stb.
A kettő együtt, valszeg kinyomott kuplunggal pont jó és fék nélkül se blokkol
-
#48967168
törölt tag
Sziasztok?
Honnan tudnám letölteni a rally modot? Hol kell berakni a játékba?
-
Nunder
őstag
Az a furcsa, hogy kuplung nélkül megyek, és csak az meg a gázfröccs rásegítés van bekapcsolva, és ennek ellenére kell gázt adni féktávon
Kipróbálom, meglátom mennyit javul a dolog.
Amúgy meg nyilván én vagyok a balfék/tapasztalatlan, de nem szoktam hozzá, hogy féktávon kitör az autó fara ilyen mértékben.
-
-
Nunder
őstag
Tény, hogy 2-3 kör után valamelyest javul a helyzet, de nem szignifikánsan. A GT-Masters-es setup is semi-slickeket használ talán, úgyhogy nem tudom mit lehetne még módosítani. De hogy ennyire szitál az autó féktávon és hogy ennyire instabil, azt nem tudom feldolgozni
barcalaci84: folyamatos fékezés mellett gázfröccsök, vagy fék, leváltás + gáz és így tovább?
-
Nunder
őstag
Segítsetek. Próbálkoztam egy épkézláb kört összerakni Imolán, hogy tudjak versenyezni ellenetek, de egyszerűen ha az alap beállításokkal megyek, ha a másik fórumban megosztott setuppal, akárhova rakom a fékerő eloszlást, az autó feneke mindig megúszik a nagy sebességű féktávokon. Ha motorfék, kicsifék és lassabb váltással próbálkozok, akkor pedig esélytelen megállni, mindig kicsúszok.
A túlkormányzottság nagyon erősen jelen van a BMW-nél, egyszerűen alig tudok egy 2:09-es kört menni.
Mi lehet a gond? Ha benn van az ABS, ha nincs, akkor is ezt csinálja. Brake gamma-val is szórakoztam többek között, de semmi. Nézem a videókat YT-on, és mindenki áll a féken féktávon, sőt még az íves kanyarokban is, én meg egyszerűen, ha 200km/h fölé megyek képtelen vagyok megállni rövidebb féktávon, mint ahogy azt a videókon látom. Egyből kitör a fara ahogy elkezdem adagolni a féket.
F1-hez voltam szokva (nagy fék az elején és engedni fel), de itt már bármit próbáltam nem jött össze.
Ja DFGT-m van, ha esetleg számít.
Találtam egy ilyen guide-ot, ennek alapján lehet rakok össze valamit magamnak.
-
válasz
kokoaliga #3310 üzenetére
Pedig elég egyszerű. A fizetős Dream Pack DLC-ért (ami nem része az alapjátéknak) mindenki fizetni fog, de az elején olcsóbb lesz. Az alapjátékért senkinek nem kell még 1x pénzt kiadni, aki early access alatt megvette olcsóbban, mint amennyibe a végleges kerülni fog.
-
kokoaliga
tag
Na ezt akkor végkép nem értem.
Nemrégiben feltettem egy olyan kérdést,hogy nekünk akik megvették a "Beta" verziót,meg kell venni a véglegest is?
Akkor az volt a válasz,hogy nekünk ingyen lesz.
Most meg azt olvasom,hogy féláron lesz a DLC?
A végére meg majd az lesz,hogy nekünk többe fog kerülni az egész pack mint aki megveszi a véglegest? -
AMD_ok
őstag
válasz
stickermajom #3304 üzenetére
Az soha nem is volt, DLC ben lesz, elvileg (ill. a regi poszt szerint az assettocorsa.net-rol) aki elorendelesben megvette a jatekot, annak rovid ideig a DLC megjelenese utan felaron kinaljak majd a DLC-t (remelem, a szavukat betartjak, a poszt meg most is ott van valahol az oldalon, nemreg olvastam....ujra
)
Joshi: az 1.0 megjelenese utan teszik elerhetove
-
Joshi
titán
válasz
stickermajom #3304 üzenetére
A DLC-re mikor lehet előrendelni? Vagy az még odébb van?
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Ukrajnai háború
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- World of Tanks - OFF topic
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Leszámol a fekete képernyős hibákkal a GeForce driver gyorsjavítása
- Milyen autót vegyek?
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- PlayStation 5
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- Akció! Dell Latitude 7410 Üzleti Strapabíró Profi Fémházas Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/512 4K
- Eladó vadonatúj Erazer P60i Gamer Laptop RTX 4060 16GB/512GB i5-12450H 2025.03 vásárlás
- Nintendo Switch Lite Grey
- Lenovo Gamer PC , i5 12400F , RTX 3060 , 16GB RAM , 512GB SSD
- Új Zsír Lenovo Yoga 7 x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 16" -40% i7-1260P 16/1TB 2,5K Intel Iris Xe
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest