Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
..és kint van!
35euro -
#70869248
törölt tag
pár dolog ami talán hasznos lehet, főleg azoknak akik nem használtak NetKar-t:
A Tech demo-t törölni kell(!), én mondjuk nem tettem meg, de a progi szól, szal ajánlott lehet hogy ne legyen kavarás.autókínálat:
[link]showroom:
[link]A controller global profilja legyen jól beállítva, 107% erő, nulla spring, nulla damper, bekapcsolt de lehúzott centering, a kormány forgása pedig neked megfelelő. Ezek után nálam:
[link]erők:
[link]segítségek kikapcsolása:
[link]a képernyő oldalmenüjéből választható -help- további infókat ad, pl. TC-ABS kikapcsolása:
[link]egyébként ebből az oldalmenűből kiválasztott elemeket oda helyezed ahol neked jó, a virtuális tükör asszem F10..vagy a közelben:
[link]az E30 Imolai köridő az egyetlen ami jó lehet viszonyításnak, a többi csak végigszaladás az autókon és pályákon:
[link][ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
és ha kikapcsolod a motion blur-t?
a gépem:64bites Win7 / Athlon II X2 255 3.4-re húzva 4giga DDR2 900-n futva, itt egy kép
[link]viszont a VGA-t lecseréltem egy 2gigás GTX680-ra [link] (itt vettem a PH-n használtan )
így Imola-ban a lentebb linkelt grafikai beállításokkal: 90-100 az FPS, egyedül a sikán előtti kis egyenesben esik le 87-re pár másodpercre.
-
#70869248
törölt tag
A replay mentésre írtam a motion blur-t, hátha az kavar be, de nem mert most nálam is kiakadt replay betöltés közben
cselt: Ezt az 50Hz-t észre sem vettem...jó hogy mondod, köszi.
raczger: tudom, direkt azért is vettem a pénzen VGA-t, mert így ésszerűbb volt, mint mindent cserélni: lapot, memot, procit (és egyébként tápot is, jelenleg egy 470-s van).
Vettem egy combos VGA-t, ezzel kitoltam még az időt, és mikor ezeket cserélem, a VGA még jó lesz bele simán...bár a tápot már így is kímélnem kellett, gyakorlatilag mindent lehúztam róla, Egy vinyó, a lap, meg a VGA és kész (mondjuk nem is nagyon kell több)[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
később sztem. Eleinte az alap beállítással kell menni, de a gumit váltsd át.
Amikor majd megmondod hogy kb. ott a vége, akkor megbeszéljük.
Ennek van alap oka, ami minden szimnél él, azaz eleinte az alapbeállításon kell menni stabilan, aztán állítani.
A másik oka, az az hogy még én sem tudom mennyire jó ez a beállítás. ..de tényleg, hiába két napja nyúzom, eddig jutottam csak:
[link]Azaz az E30-s van minden pályán úgy ahogy meghajtva. Talán Imola még mérvadó lehet, a Ferrari-s és a szivar Lotus idejét kivéve, a többi nagyjából jónak mondható.
A kormány legyen jól beállítva, segítségek kikapcsolva és ha stabilan mész az már nagyon jó...egyik autóval sem könnyű tizedes szórással menni.
-
#70869248
törölt tag
Én elvagyok automata kuplung nélkül is, kuplung-t csak a szivar Lotus-nál használok.
kicsi gázt kell mellényomni leváltásnál, és akkor veszi. sajnos egyébként.
Ez az egyetlen amit fel tudok róni a játéknak, nem büntet elég keményen ha nem használsz kuplung-t...mondjuk ez általános probléma, és valszeg abból fakad, hogy kevés rá az igény.A guminál arra gondoltam igen
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
szép, igazán jó videót külső nézetben sztem úgy lehet, ha Tv2-s kamerával nézed, aztán a tamburello-ra átváltasz fix kamerára, majd vissza.
Érdekes, két olyan szakasza is van a pályának ahol egyel magasabb sebességi fokozatban mész, a Mineerali völgyében elég látványos, én a ráfordulásnál 2-ben vagyok, és úgy tekerek fel a dombra, és dombtető előtt közvetlen rakom a 3.-t.
Lehet felrakok majd egyet én is.
Egyébként pont ebben a kanyarban nagyon jó a TV2-s kamera képe, ahogy bejössz a Minerali-ba, le a dombról beesel a dupla jobbosba, az első bemeneti szögéről veszi a kamera, és nagyon látványos ahogy érkezik a kocsi. -
#70869248
törölt tag
válasz m0h0senator #87 üzenetére
sztem semmi. ...ha kikapcsolod akkor alap marad.
Nálam a KTM olyan hogy el kell tekerni a load cell-t, mert különben blokkol.
De egyébként szinte mindegyikkel el lehet boldogulni. -
#70869248
törölt tag
Egyfelől sztem a franc se gondolta hogy valaki ilyet fog csinálni..
másfelől ha szemcsésedett is (de sztem nem, mert minek), valszeg leforgattad úgy hogy észre sem vetted, ha falnak állsz és tövig taposod a gázt az nem normál hossz és oldalirányú terhelés.
Egy driftversenyen sem foglalkoznak ilyenekkel mint mikor fog szemcsésedni.
De egyébként ja, ha mész egy kört driftelve, ha visszahűl a gumi, akkor mehetsz tovább, amíg nincs kint a szál, addig a gumi gumi marad. -
#70869248
törölt tag
válasz KaraDani #143 üzenetére
Elgondolkodtató.
Pl. az LFS nagyon-nagyon sokáig olyan volt amilyen, azzal a hanggal, azzal az autókínálattal,...és a legerősebb liga, mind elkötelezettségben, mind tudásban, és sok egyébben is...volt, de talán még mindig az, már pár éve nem figyelem annyira.Én a fejlesztők helyében letojnám, hogy mit mondanak a játékosok, ahogy leszűröm a legtöbbnek, legtöbbünknek f'ngja nincs a versenyautókról, csak megy az ilyen-olyan iránymutatás a semmire.
Ez van modder szinten is, ezért van hogy a legtöbb egy nagy nulla fizikában. -
#70869248
törölt tag
replay-l vigyázni kell, jól működik úgy ahogy raczger írja úgy csináld, esc, aztán replay, ott kiválasztod a körödet....én úgy csinálom hogy a képernyő szélén előhívható Apps-nál kiválasztom a Session ranking-t, és annak segítségével végigkattintgatva megtalálod a gyors köröd, a replay hosszát jelző csík elején, és végén lévő határolókat behúzod, hogy közrefogd a menteni kívánt kört-> save replay->beleírsz valamit->enter
kész.
all választhatsz kameranézetet, lassíthatod..stb.A grafikára, sztem érdemes felpakolni, cubemap nélkül, recésen, árnyékok nélkül nem túl rózsás a helyzet.
Persze ha nem megy, nem megy, és 90fps körül megyek vele, kikapcsolt Vsync-l.Az Apps-ra, némelyik nagyon belassít, , ha bekapcsoltad az összeset, akkor pl. a gumi és egyéb telemetria nagyon lefogja a gépet.
azok amik alapból bekapcsolhatóak azok nem, azok rendben vannak.
-
#70869248
törölt tag
Sztem is számít az FPS. Abban is van igazság amit írsz, hogy némely dolog önámítás.
De 50 fps az már sztem túl alacsony egy érzékeny autó eredményes irányításához.
A legjobb a 100 feletti érték teljes részletességen, azaz élsimítás, árnyékok...motion blur, meg tükröződés az nem.Egyszerűen jó a szemnek, és gördülékeny a játék...nyugodtabb a körözés.
Nálad a 3 monitor biztos hogy hozzátesz a jó irányításhoz, a nagyobb látószög miatt, ezért árnyalja a tesztet.1 monitor, és hajtsd alul a VGA-d ~50 fps-re, az kb. jobb képet ad, hogy mennyit számít.
Én ilyen tesztet nem végeztem, csak érzésre hagyatkozom, nekem sokkal jobb a körözés 100fps körül nagy részletességgel, jobban/könnyebben jönnek az idők. -
#70869248
törölt tag
nézted a listát? pfff szép
copy/paste:
Early Access 0.2- Achievement, stats fixed and updated, you can read them using SteamStatisticsReader
- Added Pagani Zonda R
- Added P4/5 Competizione Scuderia Cameron-Glickenhaus
- Added Lotus 2 Eleven
- Added Mugello Circuit
- Added Drift Track
- Added M3 E30 Step 1 upgrade
- Added M3 E92 Step 1 upgrade
- Added M3 E92 Drift upgrade
- Added Z4 35is Step 1 upgrade
- Updated M3 E30 power curve
- Updated tyre model for all cars
- Updated tyre wear for slicks tyres
- Updated Lotus 49 default setup to suit better monza 66 track
- Fixed TC not working after change of tyre compound
- Implemented non linear speedometer (BMW M3 E92)
- LOCALIZATION FILES NOW MUST BE encoded as [UTF-8 no BOM]
- acs.exe Localization now reads from INIReaderW, localization files updated
- problems related to windows user names with strange characters solved
- update showroom & showroom localization
- x360 rumble intensity multiplier
- new drift mode, it is based on score and time not laps
- sectors status in time transponder is reset after each lap
- Driver Eyes Positioner is Default app (localization added)
- Fixed replay loading with cars (wing problem)
- Fixed replay GUI (slider)
- Fixed turbo still producing boost even after fuel went zero
- Better engine coast at near minimum rpm, no need half gas to move the needle anymore
- Implemented "FF Enhancements"
- Improved AA algorithm selection
- New gamma curves for power and coast audio samples
- Reverb effect removed
- New default volumes preset
- Engine volume tweaked for all cars
- Backfire samples tweaked for all cars (that have them)
- Rumble strip, tyre rolling, tyre scrubs and wind samples tweaked
- BMW M3 e30 interior sounds improved
- BMW M3 e30 fixed missing gearshift sounds
- BMW M3 GT2 interior and exterior sounds improved
- Tatuus FA01 interior sounds improved
- KTM X-Bow interior sounds improved
- Ferrari 458 Italia overall engine pitch tweaked
- Lotus 49 interior sounds improved
- Lotus Elise SC and Scura engine and compressor volume levels tweaked
- Control presets support added in control config
- Launcher defaults to software rendering mode - option added for GPU acceleration
- Added localization for german and spanish languages
- Added extra options for control configuration of FFB, Xbox360 pads and keyboard
- Added support and UI selection for car upgrades
- Added selection for showrooms
- Added drift mode selection
- Added drift session results display
- Fix for possible crash in certain control configuration timing (device permissions revoked during control binding)
- Replay saving button will now work when returning from a session to a modal view of the session results.
- Exiting from scrollable content window will now center properly.
- Car info modal window scales for lower vertical resolution screens.
- PB grid now supports deleting entries and starts from a zoomed-out state.
- Added a zoom toggle button to the PB grid.
- Ghostcar toggling fixed.
- Warning for dual gpu users added when the launcher has been set to start with a discrete GPU.
- Stricter thread and file permission checking.
- Potential fix for flickering of modal windows in some setups.
- Potential fix for a startup deadlock situation.
- Game-related newsfeed now displays news items inside the launcher added an unread item notification.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Drift hogy áll?
A kombókat kinulláztam, de egyenlőre még nem jöttem rá, hogy melyik pályavonalon (driftpálya), a legjobb.
van hogy 58-s szorzóval megyek, de mégis egy-két szintet lépek..oké az elején általában egyből felugrok 10-s szintre és kb. 300 másodpercből gazdálkodom, de lvl20 felett már szinte mindig csak 28 másodpercem marad egy szintre, és onnan már para...általában el is cseszem -
#70869248
törölt tag
Nord szkennelt verziója elég sok költséggel jár, komoly helyszíni munka, nem lehet megúszni a monitor előtt ülve...igazából nagyon csodálkozom hogy egyáltalán nekiállnak, nagyon kicsi az a szimulátoros réteg aki valóban ment már Nordschleife-n, és látni fogja a különbséget. Ellenben az összes moddernek első dolga lesz kilopni.
Egyáltalán nem nem látok felhasználóként ebben problémát, akinek nem kell az nem veszi meg, majd beleraknak egyéb Nordschleife verziókat.
De még az is lehet hogy a saját DLC-t fogják feltörni...ez van.
Ez inkább arról szól hogy segítünk nekik, vagy csak használjuk majd. -
#70869248
törölt tag
Ezzel szemben áll pl. hogy a pálya milyen nagy anyagi problémákkal küzd.
Nekem is nagy kedvencem, egy időben rankoltam rajta annyira ment, de sztem most sincs elfelejtve.
Egyébként kétség nélkül fogom elutalni a lóvét rá. az elkölthető pénzek nagy százalékát az Assetto Corsa kapja, eddig remek szórakozás.
...bár hogy mikor fogom a lvl 100 driftet elérni... -
#70869248
törölt tag
Engem egy helyen zavar csak. Silverstone kicsin, a hátsó egyenesre nyitó kanyar kivezetőjén a fehér vonal elég érzékeny.
Mindenhol máshol elég kemény vágás kell, vagy nagy lecsúszás.
Sztem max finomítani kell a rendszeren, A valós versenyzésnél is van egy bizonyos határ amit már nem lehet büntetlenül meglépni.Biztos van olyan pályarész ahol túl szigorú, ezeket kell hangolni....és ebben még segíteni is lehet őket.
Kihagyni lenne hiba sztem, mert rengeteg versenyző vágja a pályát....'véletlenül'.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
A játékban tologasd a csúszkát, van egy Momo-m, majd holnap felteszem és kipróbálom azzal.
Jelenleg én is 900°-n használom (azaz inkább 540° a játékban meg max).
Van az utolsó lapon a kormányra vonatkozó pár csúszka, na azokkal nagyon el lehet keffenteni, indulj nulláról ott.szerk: a topik legelső oldalán van pár kép.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Feltettem a Momo-t, rFactor-ral kicsit előmelegítettem, aztán AC
háát alapon akkora rossz volt hogy megijedtem....Nem bűvöltem sokat mert bár meglepően jó időket mentem vele, és élvezettel tudtam támadni a pályát, az ellenkormányzás nem volt jó..azzal még játszani kell, és megmondom őszintén nem volt hozzá időm.
Tehát a kormányelfordulással már elégedett vagyok, de az ellenkormányzás még túl direkt az én ízlésemnek..Logitech profiler-ben nincs állítási lehetőség, gondolom az alapot adja. A játékban:
Main controls/Steering/Degrees of Rotation: 285°
Advanced/Steering settings/ Gamma: 1.80
Többi nullán.Force:
70
0
0
100
80
20fél másodpercre voltam az Imolai időmtől, ami meglepett.
Régen sokat mentem a Momo-val, tehát biztos nem ördögtől való, de az ellenkormányzásban nekem hiányzik a 540-580-s kormányfordulásom. Driftelni lehet még jobb is ezzel, de a feeling más.
Negro
próbáld ezeket a beállt, és vagy a Gamma-n játszál még, vagy ott valahol, mert látszik hogy azok valók erre.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Látod azt már nem próbáltam, visszatettem a 900°-s kormányt mert azzal olyan amit szeretek és megszoktam.
A driftpályát keresztbe-hosszába átdriftelem, de valahogy mindig elcseszem lvl 30-40 környékén
mindig...már kezd idegesíteni. Köridős menetnél semmi panaszom nincs, van autó ami nem annyira tetszik, de ami tetszik az nagyon. Szal maximál élvezet. -
#70869248
törölt tag
Nincs semmi ördöngősség, azzal menj amivel egyébként is autózól (nálam a 900° fokos kormányhoz, profiler-ben 540-580, a játékban max) az autó-ra válaszd a drift beállítást...amikor rákattintasz az autóra van egy csavarkulcs ikon, arra kattintva drift beáll.
Drift challenge és bármelyik pálya...és bátorság., az elején könnyen felmész 20-15 ezerig, dehogy tovább is jó legyen, pont az elején kell figyelni és gyűjteni az időt.
...és ne csak egy irányba kilincselj, mert elmelegszik a gumi, mindkét irányba...érdemes kirakni a gumihőt. -
#70869248
törölt tag
Az Assetto Corsa-nál át kell értékelni a vezetési segítségeket is.
Nem jó út a HC szimes vérgőz sem, és a játéktermi vonal sem. HC vérgőzzel kikapcsolhatod a vezetést segítő elektronikát egynémely valós sportkocsiban (bár van amiben ki sem lehet, pl. Lambo'), és jóval szrabb köröket fogsz menni. A mai kor elektronikája már nem a '80-s '90-s évekéi.
Az AC-ben is van ahol kapcsolható, van ahol nem...ahol nem, ott a valós életben sem.
Nekem Load Cell-s pedálom van, és nem minden autót tudom megfékezni hatékonyan. ABS be és kész.
Más játékokban ilyenkor fals büntetést kaptál valamire..itt nincs, mert más a szemlélet. -
#70869248
törölt tag
A Lambo' Trofeo series kocsiját is át tudták építeni GT1-s autóra...csak az összes elektronikát újra kellett fűzni. ...és akkor úgy nem volt TC meg ABS
Igaz nagy pénz volt, és jó kemény munka, de áttolták a GT1 szabályok alá.
De ha van ABS lehetőség a kocsin és kapcsolható...és szükség van rá, akkor nyugodtan. Felesleges vesződni, mert egy versenymérnök inkább átdolgozná a féket, minthogy az autó alapbeállításit borítsa a fék kedvéért....ha az köridőben nem kifizetődő.
Nekem elsődleges hogy elhiggyem nagyjából a vezetésem, tehát ha egy autót nem tudok biztonságosan megfékezni csak az autóhoz tartozó ABS rendszer bekapcsolásával, akkor inkább bekapcsolom, mint elszálljak....féket ugye nem tudok áttervezni.
Persze a Lotus szivarnál korábban fékezek, ott hajalmosabb vagyok nagy engedményeket tenni, mert egy régi rendszert vezetek, úgy is hihető számomra, hogy nem próbálok karbontárcsás fékhatást kicsikarni egy ilyen régi ikonból.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz stickermajom #571 üzenetére
elég régi, x2 255 3.4-re tolva, 6g ddr2(!) de a vga elhúzza a konfigot: gtx680
(alaplapot kellene váltanom, de még nem égető)
Még kicsit molyolnak a progin sztem okés lesz, az autókat egyedileg kapcsoltam be, tehát olyan részét használtam ami még nincs kidolgozva normálisan.ezt meg linkben: [link]
-
#70869248
törölt tag
igen.
utána a linkelt képen mutatott menürésznél összeválogatod a rajtrácsot.
Nézz össze autókat amivel nagyjából uazt a köröket tudod menni, azokból válogass össze szvsz, és nézd meg melyik pályán hogyan mennek.
versenyhétvége még nincs..létrehozhatod, de nem tudsz léptetni edzésről.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
14 autó is jó tud lenni, tempótól függ, de annak is a felét általában már nem látod pár kör után.
Itt igazából az online-ra kell majd optimalizálni, mert ott bizony a 14 (vagy több) autó egy jó mezőnynél egyben van.
bizonyos dolgokból nem engedek, de a HDR az csak szólóban maradhat, a blur-t azt géptől függetlenül kikapcsolom, egyébként minden maxon.
próbálj lejjebb menni 16* mintavétről, 8*-ra.
Az még általában nem nagy érvágás grafban.
...de az tény hogy ez nem az a 3 monitorral 20 ellenféllel fullon futó játék...bár még early access a státusz nem elfelejtendő. -
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
én
Ja megtolnak, majd csiszolnak rajta.
De a multi az nálam nem igazán játszik, 3 műszak-babavárás...nincs időm mást tolerálni, ráadásul a ligafutamra való készülés elég sok szolókörözgetést vesz igénybe.
Majd meglátjuk milyen az online része, mert akkor persze jó lenne egy-egy futam.
Jellemzőket kellene kiosztani az AI-nak hogy ne csak botok legyenek.
De a helyzet miatt nálam kifejezetten fontos az AI.szerk: egyébként ahogy figyeltem azért tol meg, mert a kanyarnak azon a részén gyorsabb, gondolom a korai féktávnak köszönhetően, legalábbis két helyen visszanéztem a replay-t, és Hard nehézségen azért tolt meg, alatta ilyen probléma nincs csak a rajtot követő 2-3 kanyarban, utána már nincsenek támadótávolságban, de maxos AI még tartja a lépést később is...autótól és pályától függően.
Mondjuk én a drag-t fulloztam ki elsőnek, és most jönnének a versenyek.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz dragonfx #727 üzenetére
Állítsd be a kormányt a megfelelő fokra, az autók nagyon jól viselkednek...ez az egyik erőssége a játéknak, irányíthatóság és a viselkedés.
A drift szög egyszerű (mint az életben), a jó drift már nem (mint az életben), megfelelő kocsi kell hozzá és azon belül ki kell választani a drift beállítást...pl az E30-nál. -
#70869248
törölt tag
?
Ez érdekes, tőled olvasom első alkalommal hogy nem tetszik a hang, általában dicsérni szokták.
Nekem bejön, az első verziókban voltak hangproblémák, de ezeket (talán még aznap) egy kisebb frissítés megoldotta.
...és most amikor kijött az AI, akkor volt egy javítás az AI hangjaira...ez is pár órán belül.
Ennyiről tudok. -
#70869248
törölt tag
Az iRacing-t nem hallgatom, túl sok pénzbe kerül, szimet meg elvből nem warezolok.
Elég sok olyan ismerősöm játszik vele akinek adok a véleményére, nekem a fizikája nem tetszik, a részletessége igen, online nem vagyok már annyira aktív, AI meg ugye nincs.
tök mindegy milyen a hangja.
A valóság meg más..az LFS-nek éveken át szörnyű hangja volt, még is az egyik legjobb, legélvezetesebb volt.Nekem az AC hangja tökéletesen megfelel, nem kellenek az élő hangok...ha neked igen moddold majd bele.
Szal félre ne érts, én nem azt mondom, hogy nekem jó a szr is, hanem én nem találom annak, és meg is lepődtem azon amit véleményezel, mert inkább az ellenkezőjét olvastam eddig.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- YouTube
- Mazda topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- LEGO klub
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- További aktív témák...