Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Linux kezdőknek
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Windows 11
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Microsoft Excel topic
- DIGI internet
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mikrotik routerek
- TP-LINK WDR3600 router
- Milyen routert?
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atala
addikt
Először megadott egy jó nemzetközi számot, majd át változtatta erre a kamura. Nem értem miért tette, mert direkt fizettem többet, csak hogy regisztrált küldeményként jöjjön. Ha mégis simán küldi nagyon morcos leszek. Bár, nem hiszem, hogy megtenné, mert 15 dolláros cucc. Ekkora értéknél már majdnem mindenki regisztráltként küldi.
-
Topikgazda
válasz trialboj #32398 üzenetére
Teljesen rossz volt az alap indoklás, nem erről van szó: Dispute Reason: Shipping method was not as described
Amit nem kapsz meg, mert másnak a számát kaptad meg és azt máshol kézbesítették az neked kamu tracking információ. Nekem volt 4 ilyen esetem, másnak is hasonlóan azt javasoltam amit ilyen esetre írtam, mind visszakaptuk a pénzünket.[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #32335 üzenetére
Hát ez remek. Egy 7 elemből álló rendelésnél, rossz tracking kódot kaptam, nem tudtam mi a teendő, nyitottam egy dispute-ot az első terméknél, de rosszul kattintgattam, és most azt kéri hogy küldjem vissza, illetve 3 dolcsi a refound összeg ami téves mert a 2db lámpcska még 1 dolcsit sem éri el.
Azt írja van 4 napom visszaküldeni vagy az eladóé a lovetta, semmi lehetőséget nem találok, hogy jelezzem, valami nem ok, és hibáztam a kitöltésnél. Nem az összeg a lényeg, hanem mag a tény, hogy lenyúl az oldal.De egyébként is menjenek az anyjukba mert ők kutyulták össze az egészet, mégis én izzadok hogy bebizonyítsam, nincs nálam a cucc.
Másik topikban V/, azt mondta hogy az eladónak kell bizonyítania hogy megérkezett a termék, és ameddig ez nem tette meg, ő a felelős érte, linkeltem képeket is, amin egyértelműen mutatja a tracking oldal, hogy teljesen más városban lett átadva."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
-Pityer-
csendes tag
Nem, nincs folyadék, tudom, hogy azt csak itthon nemzeti dohányboltból lehet vásárolni. Kizárólag a készülék.
Igazából azért is rendeltem, mert olvastam a termék oldalán magyar visszajelzéseket is, ahol azt írták, hogy nagyon hamar, minden gond nélkül megérkezett a termék. De tudom, hogy ez nem jelenti azt, hogy az enyém is átjön vámmentesen.
-
Topikgazda
válasz -Pityer- #32395 üzenetére
Hát nem holland raktárból indult, (Ha beírják egy keresőbe ez az első sor: Packet Arrived EWS Sorting Centre SHENZHEN, ami nem holland város ) ha a hollandok ráteszik a sárga matricát akkor nagy a valószínűsége vámeljárásnak, az e-cigi meg nem igazán "kedvelt" dolog a vámosok által, remélem nincs hozzárakva folyadék vagy mi, mert akkor nem csak áfa fizetés lesz a gondod.
[ Szerkesztve ]
-
-Pityer-
csendes tag
Ahh, köszi szépen, figyelmetlen voltam.
Elektromos cigaretta a rendelésem, szóval, ha kiszedik a vámon, akkor biztosan kell vámot és áfát is fizetnem rá, mert dohánytermék.Úgy olvastam, azokra nem vonatkozik a 22-150 euró értékű küldemények vámmentessége. A kérdés csak az, hogy átengedik-e úgy, hogy holland raktárból jön, de ez még majd kiderül.
-
-Pityer-
csendes tag
Csak egy praktikus kérdés, ha mégis vámeljárás alá vonják a csomagom, hogy ne akkor kelljen fejvesztve rohangálnom.
Azt olvasom mindenhol, hogy a vámkezelési megbízás kitöltésén és visszaküldésén túl csatoljak egy képernyőmentést a rendelést visszaigazoló mailről, amin látszódik a rendelés összege. A gond az, hogy az utóbbi időben én semmilyen e-mailt nem kapok a rendeléseimről az alitól.
Ezt ti hogyan oldjátok meg? Küldjek egy képernyőmentést a banki tranzakcióról a kártyás fizetés után?
Köszi szépen a választ előre is.
-
Topikgazda
A PR kezdetűek nem érvényes nemzetközi nyomkövetési számok, a Yanwen logisztika trükkje. ha itt látsz megérkezési nformációtt az átverés.
Az RP és RV kezdetűek viszont igaziak. De ha normális nyomkövetést szeretnél akkor inkább itt nézd a számokat, amelyek az igaziak itt pontos információk kerülnek elő.[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
Van egy termék, ahol már a harmadik követési szám bukkant fel.
Először az alin kaptam ezt a számot:
RP764162019CNAztán átírták erre:
PR048226935YP
PR048226935YPEzt a Magyar posta nem látja, de a Global, és a 17 track oldalon igen. Itt a nyomkövetésnél felbukkan egy másik szám is:
RV214515514CN
Most akkor mi lehet? Miért kapott menet közben másik számot:
[ Szerkesztve ]
-
-Pityer-
csendes tag
Köszi szépen a választ!
Egyelőre a Global Package Tracking is ezt írja. Tehát akkor mindenképp a Magyar Posta bejegyzése/sms-e lesz a döntő.
Ez a szóban forgó csomag:
http://parcelsapp.com/en/tracking/LX698576431NL -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz -Pityer- #32384 üzenetére
Ezt szokta kiírni a 17track, mert elméletben minden csomag a vámosokon keresztül jön be.
Itt nézd meg inkább a nyomkövetést.
Ezt például LX753855399NL Hollandiában adták fel, ami EU-s és nem kell vámolni, még is látsz vámos bejegyzést.
Ez LX596492427NL egy Kínából jövő és annál is látod.
Ha vámolják akkor lesz egy adatbekérés a címzettől Magyar Posta bejegyzés.
Egyik sem lett vámeljárás alá vonva. Ha a Track17-en nézed látod hogy meddig egyezik.[ Szerkesztve ]
-
-Pityer-
csendes tag
Sziasztok!
Holland raktárból várok egy csomagot, a Track17 az alábbiakat írja. Ez már azt jelentené, hogy mindenképp megvámolják? Vagy csak vizsgálják és lehet, hogy továbbengedik vám nélkül? Mik a tapasztalatok?
2019-10-26 15:07 The item is being processed by customs
2019-10-26 15:07 The item is at customs
2019-10-26 15:07 The item has been processed in the country of destination
2019-10-26 06:21 The consignment has arrived in the country of destination -
fairi
addikt
Azért bosszantó, hogy van most 6 kallódó csomag 40 naposak jelenleg (economyk), és gondoltam fizetek 2 dollárt és ajánlottan küldjék a 7. csomagomat.
Erre kb az a rossz érzésem simán economyként feladta és problémás csomag számát adta meg, és 2 dollárt haszonként szeretné lenyelni.
Mikor írtam neki, kb olyan üzenetet küldött mintha nem ajánlott levél lenne. Limited tracking majd 90 nap múlva aggódjak stb. Véletlenül se mondta majd postán utánajár, mert gondolom azért ajánlott után ott is lehet érdeklődni mint nálunk.
60. nap nyithatók dispute-ot. -
pn4hvq
senior tag
válasz Mr.Csizmás #32381 üzenetére
Kiegészítés: Chrome alá bővítmény (így jobb klikk a képen akárhol és lehet is kerestetni vele).
-
Mr.Csizmás
titán
BG topicból áthozva közszolg jelleggel:
böngészős extensionnel képre jobbklikk, és keres, megtalálja alin a legolcsóbbat.
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
fairi
addikt
Én is ezt sejtem, de eladót nem érdekli, kb mindig ugyanazt írja. Most van a harmadik próbálkozás a posta részéről. Kb 8 naponta van ciklus indulás.
neked volt ilyened hogy oldottad meg?
egyszer kikerül vagy végre posta beismeri nem kézbesíthető. Vagy az idők végezetéig ez fog menni -
máyköl
veterán
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni. Rendeltem 1 hónappal ezelőtt egy terméket, pontosan ezt.
1 hete kaptam egy emailt, egy Meest nevezetű futárcégtől.
"A csomagja Kínából RO411378528EE sikeresen megérkezett Európába.
A csomagját a Meest pár napon belül fogja kézbesíteni Magyarországra.
A csomaglogisztikai szolgáltató a Pick Pack Pont. Kérjük várja az ezzel kapcsolatos következő üzenetet."Itt már furcsálltam a dolgot, nem futárcéggel szoktak jönni Aliról a termékek. Sebaj. Ez még nem lett volna akkora gond.
Ma jött viszont újabb e-mail és sms, hogy a csomagom átvehetem a kijelölt csomagponton. Itt már végképp nem értettem. Postaládámba kapom meg minden rendelt termékemet az Aliról.
"Átvételhez szükséges adatok:
Vonalkód: MST91018005468
Feladó: Meest Europe Sp.z.o.o
Címzett neve: Toth Benjamin
Utánvét összege: 0,00 Ft
Átvehető: 2019.11.04. 17:15:00-ig"Budapesten a XII.kerületben lakom, a Szendrő utcában. A slusszpoén: "Értesítjük, hogy csomagja megérkezett az Ön által választott Pick Pack Pontra: 511.sz Maxi Coop Abc (511.sz Maxi Coop Abc(611545)), cím:3752, Szendrő, Rákóczi u 5-7"
Feladták Szendrő városba, 230km -re a lakhelyemtől, elvileg egy általam választott Pick Pack Pontra. Mondanom sem kell, semmilyen átvevőhelyet sehol nem választottam, simán rendeltem Aliról egy terméket, ahogyan szoktam. Rendben meg is szoktak érkezni a postaládámba a rendelt cuccok.
Mi történhetett itt? Mitévő legyek?
Köszönöm a segítséget!
-
fairi
addikt
válasz kungzi #32373 üzenetére
https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=RP742049879CN
Költői kérdés, én már nem is számolom hányszor készítik elő. Végtelen ciklusba ragadt.
de legalább az eladótól meg tudtam ez teljesen normális. -
nagyúr
-
csaba17
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani automata férfi övet?
Karácsonyi ajándékba lenne, én ezt néztem ki de nem tudom, mennyire jó. -
Topikgazda
válasz azbest #32369 üzenetére
Én több észt postás számút kaptam, mindig a Posta kézbesítette és követhető volt, itt is adtam meg egy ilyen nyomkövetést.
A Royal Mail azért nem egészen jó, mert küldemény súlytól függ, egy részét a Posta kézbesíti, azok általában 2 kg alattiak. Ami pick-pack pontos átvételt az nem tekintem postai szállításnak, hiszen nincs hozzáköze. Ha mest vagy mi számmal jön akkor az nem postai szállítás, hiába ad meg akármilyen postai nyomkövetési számot az eladó. -
azbest
félisten
annyiból lehet kavar, hogy igazi regisztrált küldeményeknél is van ország, ami kakukktojás. Például az angol royal mail ajánlott levele, ami gls-re vált, mert a tulajdonosa a royal mail. Mintha a francia posta sem magyar postának adná át.
Meg ugye van a kamu szám, ami nem is az a nemzeti posta, csak utánozza. Az észtek omniva nevű postája például nem is látja ezeket a pick packos ee kódokat, ahogy próbáltam. Érdekes, hogy a magyar posta a feladás első bejegyzését mutatja.
-
Topikgazda
válasz herrká #32364 üzenetére
Az gond hogy szállítás be van jelölve, ha nem lenne, akkor simán mehetne a Cancel order.
Refund only és azt jelölöd hogy megkaptad és
Reason for refund request-nál
Product not as described
Color not as described
Ami persze nem fog az eladónak tetszeni, de minek jelölte szállítottnak, ha el sem küldte, bár te is későn reagáltál. -
herrká
senior tag
Sziasztok! Hátha most több szerencsével járok és valaki segít.... A 32344 hozzászólásomban leírtak fejleménye, hogy válaszolt az eladó, hogy nagyon sajnálja, ha más szín nem felel meg, indítsak disputet és visszakapom a pénzem. A probléma az, hogy odáig jutok a dispute indításnál, hogy nem kaptam meg, felugrik egy ablak, hogy legyek türelemmel, szállítás alatt van a termék. (A szállítási időből még van hátra vagy 40 nap..., de a státusz már cancelled.) Így viszont nem tudok disputet indítani. Hová kell az Alinak írni, hogy engedjék indítani? Köszönöm!
-
Topikgazda
válasz Jester01 #32362 üzenetére
Esetleg ha valaki aki kapott így vagy majd kap ilyen csomagot és megosztja a nyomkövetési információkat az átvétel után, ki tudjuk találni hogy miként tudunk védekezni az esetleges elutasítás ellen ha valamiért még sem kapjuk meg.
Gondoltam én is arra, hogy esetleg jó lenne egy konkurencia Magyar Postának, no de nem ilyen áron.
A Posta mellett lakom de menjek egy 8 km-re lévő PP pontra?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Nwis86 #32358 üzenetére
Ha a Sprinter kezébe kerül ahhoz a Magyar Postának semmiköze, pont ez a probléma. Ha az AliExpress Standard Shipping-hez kapunk egy nemzetközi postai nyomkövetési számot és még sem a posta szállítja ki az átverés.
Ha eltűnik ki igazolja az elvesztését, hiszen amikor a Pick-pack pontra leadják -postai szakzsargon szerint helyettes átvevő- az kézbesítettnek tekintendő.
Míg a Magyar Posta esetén van "számonkérési lehetőség" itt semmi.
Te is fizettél 1700 Ft-ot azért hogy a címeden vedd át, ha utaznod kell érte az +idő, +költség, egy csomó veszteség.
Én nem futottam még ilyenbe bele, de tudom hogy miként fogja észrevenni nemtetszésemet az eladó.[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
A pick-pack ponttal az a dupla csavar hogy amikor direkt azzal rendelsz mondjuk magyar webáruházból akkor te választod ki, hogy melyikre kéred. Ilyen Alis meglepetés pick-pack pontnál gondolnak egyet, hogy neked mi lehet közel és oda viszik
Jester
-
Nwis86
aktív tag
Hát én nagyon remélem hogy átvehető lesz postán. Csak ebben az esetben akkor nem értem ezt az e-mailt, miért kaptam ilyet és miért írnak benne pikk pakk pontról.... 8éve rendelek vagy 1 tucat oldalról, soha nem kaptam még ilyet.... Ez a csomag aliról jön, 5.66$-os AliExpress Standard Shipping"-el, szóval 1700Ft-ot fizettem a postáért, és akkor most még lehet kitalálják hogy menjek érte 1 benzinkútra 15km-el arrébb, mégis milyen jogon, nem ezért fizettem, remélem mihamarább lesz erről valami infó és amit esetleg így küldnek az elkerülhető lesz, közbe néztem fészbukon a kínai rendelős csoportot és itt PH-n is a másik nagy kínai rendelős topikot, mind a 2 be szaporodnak az ilyen kommentek, de senki nem tud semmi pontosat...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dolphine #32355 üzenetére
A Magyar Posta küldte az e-mailt? Ugyanis nekik kellene kézbesíteni
Nekem így nézett ki egy ilyennek a szállítása, semmi pick, semmi pack, semmi e-mail, hozta a postás..
Ezeket látom a tiédről írva utoljára:
Felvétel a feladótól HAHN APT Y ETOE EEA (NON-EUROPEAN), Németország
Ezt nekik a címre kell kézbesíteni, az van kifizetve.
Megnézve azt az akármi oldalt akkor az eladó trükközik, semmi közöm a Sprinterhez ha a China Post registered az, amit választok. Azt a Magyar Postának kell kézbesíteni.
Amit megadtál az nem MST-vel kezdődő csomagkövetési számot SMS-ben,Ez nagyobb szívás mint a Magyar Posta szerencsétlenkedése, milyen garancia van arra hogy tényleg meg is kapod. Ez szemét húzás az eladótól. Visszavonom, nem a Magyar Posta kavarja a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
Nwis86
aktív tag
"Parcel from China <bok@mymeest.pl
A csomagja Kínából ROxxxxxxxEE sikeresen megérkezett Európába.
A csomagját a Meest pár napon belül fogja kézbesíteni Magyarországra.
A csomaglogisztikai szolgáltató a Pick Pack Pont. Kérjük várja az ezzel kapcsolatos következő üzenetet."
Most ezt találtam ezzel kapcsolatban, de ez se teljesen tiszta, jó lenne tudni mi alapján válogatnak, mi az ami ezzel a szarral jön, lehet nagyvárosokban jó, de vidéken ez katasztrófa... Nekem 4 településsel arrébb van csak pikk pakk pont... -
Nwis86
aktív tag
Sziasztok
Ma kaptam én is mailt hogy ezzel a meest izével jön a csomagom pikk pakk pontra... nagyon dühítő, nem lehet ezt valahogy megakadályozni, vagy valahová írni hogy hozzák ki rendesen.... Ha ezt előre tudom nem is rendelek! Az én településemen nincs is pikk-pakk pont, a legközelebbi vagy 15km-re van, és soha nem járok még a közelében se annak a környéknek, busszal normálisan meg se közelíthető csak kocsival mert 1 benzinkút, kocsim nincs... Szóval rohadt jó, most találhatom ki hogy hozom majd el... :( Ezzel szemben a postás szerencsére nálunk nagyon normális, vagy 8 éve rendelgetek, több 100 csomagot, és mindig mindent házhoz hozott... Nem akarom ezt a pikk pakk pontos szállítást! -
fairi
addikt
válasz talpas #32346 üzenetére
Sajnos economy letternél (alias U elejű)semmit nem jelent a nyomkövetés, kb az első sorting center után sokszor elakad a nyomkövetés, azoknál is akik megjönnek és azoknál is amelyek nem.
Semmit nem lehet tenni sajnos csak várni és ha lejár a védelmi idő akkor dispute-ot nyitni. nekem is 69 napja úton levő csomag, de eladó automatikus 30 napot rátett.
https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=S00000042755312Sőt még ajánlott levelek is el tudnak akadni még Kínán belül is.
https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=RP742049879CNés eladók szerint ez is teljesen normális. -
Topikgazda
-
Dolphine
addikt
Ma én is kaptam egy olyan emailt, hogy a termékek megérkezett Európába és néhány nap múlva a Pick-Pack Pont szállítja majd az országon belül!
Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!
-
talpas
aktív tag
Köszönöm a válaszokat.
V/ Láttam a megérkezési csúcsot, kíváncsivá tettél, hogyan vártad vagy kommunikáltad le a feladóval ill. mi volt a biztosíték, hogy megérkezik?
CoF igen, csomagkövetők is csak azt mutatják. Talán ezért írta, hogy intézi a postát, ami üzenet nekem így a lejárt idővel, már nem jelent semmit. De gondolom valamivel biztatnia kell a vevőt a tények ellenére. A fura, hogy a lejárt időben ő írt nekem, miben segíthet.[ Szerkesztve ]
"Veled, Uram, de nélküled..."
-
Topikgazda
-
talpas
aktív tag
Tisztelt Topik!
Első eset, hogy nem ért ide ill. nem tudom hol tart a rendelt áru. Összefoglalóban olvasom, első a kapcsolatfelvétel. Megtörtént, jeleztem és hogy nincs semmi infóm " I'll help you push the post office. Don't worry. If there is a shortage of goods. I'll send it to you as soon as possible. Don't worry. I will send the goods as soon as possible. Please don't worry. " Ez volt három napja, azóta semmi üzenet. 2. rendelésem volt tőlük, ez most nem akar összejönni. (UR752176320CN ) Ugye nem kell ezt megennem? Aug. 29.ei feladás volt. F.Refund 60 nap. Vagy kivárjam a 14. napot hátha beérkezett már?
Köszönöm."Veled, Uram, de nélküled..."
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Most vettem észre, hogy az egyik rendelt termékkel kapcsolatban, még kb két hete írt az eladó, hogy abban a színben sajnos nincs, válasszak másikat! DE! Ma jött el csak az üzenet!!! Eddig a tracking info szerint depart from original country. Most írtam neki gyorsan, hogy csak abban a színben kérem, ha nincs, akkor full refund! Pár másodperccel később megjelent a szállítási infónál egy Parcel 2 fül, ahol éppen most a shipment cancelled van. A Parcel 1-nél továbbra is az előző üzenet. Kell a refundért vitát indítanom, vagy ennyi elég, hogy írtam neki? Köszi!
-
Topikgazda
Új szállítási idő csúcs: 129 nap.
LVS10060000003205054 a hiper-szuper 4PX Express szerint ez a 2019.06.17 megvásárolt dolog már megérkezett október 7-én (az is 112 nap). Nem kell komolyan venni az ilyen számúakat.
Nem vesznek itt el a csomagok, csak gyalog postás hozza Hong Kong-ból. -
Topikgazda
válasz trialboj #32340 üzenetére
Újraküldést is kérhetsz, de akkor is igazolnod kell hogy az a számú csomag nem neked lett kézbesítve, és mindegyiknél külön-külön kell indítanod, látod az Open dispute gombot mellettük. Az Összefoglalóban lévő leírásban látod a dispute opcióit.
Nincs garancia arra hogy meg fogod kapni, még akkor is ha feladta. Ez igaz az újraküldésre is.
Az szoktuk csinálni hogy a pénz visszakérjük és megvesszük újból, új vásárlás - új védelem és az újraküldöttel megegyező szállítási idő, de ott már nincs védelmed semmire.[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz Jester01 #32337 üzenetére
Na de várj, mert én nem akarom visszakapni a pénzem, nekem azok a szarok kellenek amiket rendeltem. Ha hibás a tracking, attól még a csomag fel lett adva nem? Előbb utóbb csak meg kellene kapjam, v tévedek?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Topikgazda
Megértettem amit írtál. Akkor is figyelem ezt a mutatót, mert van aki nem él ezzel vissza.
Én is hoztam egy példát, egy 1 eladásost.
De én figyelembe veszem a feedback pozitív és negatív (itt az ok is) értékét és a követők számát is ( ha több a vásárlás mint a követő, mert rávilágítottál hogy van aki komolytalankodik ezzel) ha két azonos termékről van szó és nem csak az olcsóbb ár a döntő szempont. -
fairi
addikt
Kérdezz rá, de sok ezres követős bolt élt vele, mert látható hogy van freebies review. Lehet bizonyos nap után ajánlhat fel dolgot vagy sikeres üzletkötés után. Ám biztos egy ilyen akció után minden bolt sokezres követőtábort nyert.
Pl 3C Global Quality Store
összesen 279 adásvétel, 98,2% és 39811 követő! 2019 juniusától létezik!
és tucat terméket tett frebie-be így szedte össze a követőit.. -
Jester01
veterán
válasz trialboj #32335 üzenetére
Nekem is ez volt (igaz csak 1 termékkel a csomagban). Aliexpress megítélte a pénzvisszafizetést. V/ tanácsára a posta angol nyomkövetési oldaláról csatoltam képet amin látszik a rossz város meg arról, hogy az én címem nem az: "AliExpress' Judgment Package sent to a wrong address Valid"
Jester
-
trialboj
őstag
Hello,
Van egy rendelésem, amihez lehetséges hogy rossz trackinget kaptam, mert azt írja h tegnap előtt átadták, de én nem vettem át, sőt az posta oldalán teljesen más város van bejegyezve.
[link] illetve a postán is megerősítették, hogy más név szerepel a tracking nr, adatainál.Az lenne a kérdésem, hogy az oldalon már elindult a 15 napos visszaszámlálás amíg reklamálni lehet? Hogy tudok, dispute-ot nyitni az egész csomagra? Nekem csak 1 elemre sikerült, és arra sem válaszoltak.
Itt van valami komolyabb buyer protection, mint Paypalnál? Lehet hogy nem is fogom megkapni, és reklamálni sem tudok majd mert nekik azt írja hogy kézbesítették?Köszönöm.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Digitalpimp
senior tag
válasz kadabra #32332 üzenetére
Szerintem dobd be a 100-at, aztán majd megállapítanak valamennyit. Nekem rossz szín miatt megadták a 100-at. Mondjuk platina vagyok, ilyenkor azt is nézhetik, hogy elég sokat vásárolok és nagyon ritkán reklamálok.
[ Szerkesztve ]
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
kadabra
csendes tag
Sziasztok, méretprobléma miatt hány százalék refund-ot érdemes kérni?
A garbó mellbősége a feltüntetett 96 cm helyett csak 80-82 cm. Hossz -6 cm, ujjhossz -3 cm.
A termék minősége egyébként egész jó. Jó lenne belőle egy 1-2-? számmal nagyobb méret.
Visszaküldeni nem éri meg. -
Topikgazda
Ha valakinek 100 követője van az akkor miért nem él ezzel hogy növelje azt?
Egy fél év alatt 8000-es eladásnál és 8177 feedback-el hihető hogy nem ilyen akciózással jött össze neki az a 1700 követő. Ott bizonyítható ahol a vásárlások számánál nagyobb a követői létszám. De tényleg van aki ezt kihasználja és magában ez a mutató kevés a döntéshez
Pl ez aki 100%-os, 2019 szeptember 5-én lett eladó, van egy eladott terméke és 1546 követője
Na tőle nem vásárolnék, mert ahogy írod ez trükközés, mert ha nem ad els csak kevés dolgot akkor az általános információk kevesek.Megint nem jó valami náluk, lehet hogy nálam ezért nem jelent meg a követettek közt, de majd figyelem.
De mindegy , én figyelembe veszem a feedback pozitív és negatív (itt az ok is) értékét és a követők számát is, ha két azonos termékről van szó és nem csak az olcsóbb ár a döntő szempont.[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
Freebies: benne van a nevében, ingyen küldenek terméket és azt fogod véleményezni.
Persze csak 1-2 kap és kérelmezni kell. És mikor kérelmezed azonnal követővé válasz. Több ezer kérelmező közül választ egyet a bolt és annak elküldik ingyen a terméket, és majd ír róla egy véleményt.Vélemény külön darabot kap, valszeg csillagozásba nem számít bele, de azok általában hosszabbak, részletesebb tesztek és sokszor még a szar termékről is áradozik mily jó.
"Aliexpressbe belépett emberke a Follow-ra kattint az adott webshopnál'"
valóság más, de próbáld ki amit mondtam és hirtelen sok helyen leszel követő.
Egyszerűen az Ali rendszerszinten támogatja ezt a torzítást! 1-2 dollár és több ezer követőre tehetsz szert egy bolt. Persze visszamondható, de nem mind fogja megtenni. -
Topikgazda
válasz Jester01 #32328 üzenetére
A kérdés az volt hogy melyiktől vásárolnék én, arra válaszoltam, de szerintem a 60 nap több mint 45 nap. A 1747 mellett a 34 negatív 98.1% vagy a 375 mellett a 9 negatív 97.7% sem győz meg. Te másként látod.
Megnéztem, mind a három képen 5200 van, a szöveg 4400 az elírás is lehet, találkoztam már ilyennel. Nem érzem átverésnek, 5200-as kaptam akkor én is, bár a leírás az nem egyezett, de nem nézegettem a teljesítményt, beleraktam és használom. Sosem szoktam a végletekig lemeríteni stopperrel mérve hogy tényleg annyit tud-e
És igaz az ingyenes szállítás is, összhangban a képpel..[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
Azért azt is érdemes lehet nézni, hogy az elsőnél 47 rendelés, 29 visszajelzés és mind 5 csillag, plusz a buyer protection is 45 nap (amit persze meg lehet hosszabbítani). A második meg már a fotóval kezdi az átverést. Egyfelől nem 5500mAh csak 4400, másfelől hiába írta rá piros betűkkel, hogy "free shipping" ha igazából $2.95 (ami egyébként ha hajszálnyival is, de több mint a másiknál).
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Topikgazda
Mi az a freebies és szerinted az Aliexpress beengedi a felületére, az adatbázisába?
Ezek a számok azzal nőnek ha egy Aliexpressbe belépett emberke a Follow-ra kattint az adott webshopnál. Saját magát hogyan free akármizné? Egyáltalán hogyan van hozzá köze?Szerintem másról van szó. Nem jelent meg a követett webshop-ok közt amikor az appban az ottani Freebies-ben kiválasztottam egyet.
De akkor van ez a sor amit megint érdemes figyelni:
Feedback 1 Month 3 Months 6 Months
Positive (4-5 Stars) 1747 4325 7746
Negative (1-2 Stars) 34 93 168[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz gyulazsolti #32324 üzenetére
Fura, nekem postNL mindig leszállítja. kap egy cédulát hogy Li-ion és utána elég hamar megkapom. Két aksi, 4 db AA, 2 power bank mind megérkezett. Csak postNl, az tuti.
-
fairi
addikt
"Van egy viszonyszám ami sokat elárul: 1836 Followers, miért lenne ennyi követője, ha gagyi eladó lenne, a minősítése is jobb, ha megnézed a szállítási idő az alacsony értékű és arról nem igazán tehet."
van egy kis trükk. Ha freebies-t igényelsz akkor automatikusan követőé tesznek.
Egy akció után kb 3000-4000 követőd lesz, persze páran majd leiratkoznak, de nem mindegyik. -
gyulazsolti
senior tag
Annak már utána néztem, hogy itthon duplája körül van.
(#32314) ezt meg azért kérdeztem mert tavaly rendeltem AA, és AAA aksikat nyolcat nyolcat.
Egyik sem érkezett meg.
Most megint bepróbálkoztam ezzel.
Ez meg a Kazah barátainknak tetszik már egy pár hete. [link] Pont holnap jár le a 30 nap amit ígértek. Tudom van még a 60 napig megint 30 nap. -
Topikgazda
válasz gyulazsolti #32322 üzenetére
Megveheted itt is az ugyanúgy a Kínában utángyártott akksit. No ezzel még jobban összekuszáltalak.
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #32316 üzenetére
A "név nélkülitől"
Van egy viszonyszám ami sokat elárul: 1836 Followers, miért lenne ennyi követője, ha gagyi eladó lenne, a minősítése is jobb, ha megnézed a szállítási idő az alacsony értékű és arról nem igazán tehet.
A 2 év garanciát meg úgy tekintem hogy 1 évet biztos kibír, annál tovább nálunk sem lenne rá. Az ~5207 Ft-os ár azt jelenti, hogy amit nálunk kifizetnél érte, azért 3 darabot vehetnél és már van is 3 év garanciád.[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
válasz gyulazsolti #32318 üzenetére
Az elsőt. Amelyik boltnak rendes neve sincs, onnan én nem nagyon rendelnék. Persze nekem másfajta kell, de az is van abban a boltban.
A garanciát meg úgyis a hajadra kenheted, főleg akksiknál.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #32314 üzenetére
Csak megfelelő címkével kell ellátni a csomagolást és szállítható, több ilyet vásároltam már én mindent megkaptam. Nem félúton szokták visszafordítani, ki sem engednék, de ha így lenne akkor akksi nélkül kapnál notebook-ot, mert azokat sem itt, országon belül szerelik össze itteni akkumulátorral. Ha van korlátozó szabály az nem tesz különbséget hogy magánszemély vagy cég vásárol, ha tiltva az mindenkire igaz.
-
Topikgazda
vámmenteskénti eljárás kérelem ilyen nincs, te írod meg, ott a minta szöveg az Összefoglalóban.
Az "A" pontot kell jelölni és a Rendelt küldemény szöveget.
Ha nem kell Áfá-t fizetni, mert értékhatár alatti, akkor eljárási költségviselése nélkül lezárva az eljárás, amit nem visznek fizetésig az nem az amiért fizetni kell ezt a 3500 Ft-ot.
Az a lényeg hogy mindent úgy tölts ki mintha ők végeznének egy "rendes" vámeljárási folyamatot.[ Szerkesztve ]
-
RBJ
addikt
vámmenteskénti eljárás kérelmet nem találom a papíron. Kezdem elveszteni a fonalat.
B pont ha jól tudom de nekem nem egyértelmű.
ELvileg áfa határ alá esik akkor melyik menüpont lesz?
Vagy simán a pont és rendelt küldemény pont?
Csak bekavar fent a 3500ft szolgáltatás dija emlegetés.[ Szerkesztve ]
Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S
-
Postas99
senior tag
Sziasztok!
Mi most az alapvető szállítási idő Szeptember 26-án rendeltem. Karácsonyra megküldik a csomagot vagy inkább húsvétra várjam?
Egyszerű tracked vámtétel alatti termék.
Egyre jobban írtózom ettől az alis rendeléstől mert kimaxolják a 2 hónapot, ennyi idő alatt még a biciklis postás is eljut odáig. -
Topikgazda
válasz sanyi0627 #32304 üzenetére
Nem magánszemély vásárlása kategória. A címadójuk: Alibaba.com: Manufacturers, Suppliers, Exporters & Importers
Ahogy írtam lehet hogy szóba állnak magánszeméllyel, de ingyenes szállítás és olcsó az nem igazán van, de lehetséges.
Kiválasztod, van egy rendelés űrlap a Contact Supplier gombra kattintva amit ittlátsz annyi a mimum amit meg kell venned (Min. Order: 100 Pieces) beírod hogy mennyi kell arra kapsz ajánlatot a szállítás módjával és költségével.Ne China Post Airmail-ben gondolkozz. Raklapos, konténeres tétel általában és valami logisztikai cég szállíttat, általában futáros kategória. Amennyit ki tudsz fizetni annyit küldenek.
Mivel EU-ba jön rendelkezned kell vámos azonosítóval, az kell nekik az exporthoz nem magánszemélyre vonatkozó vámolási folyamat van, vám is lehet, az áfa attól függően hogy tovább passzolod-e, milyen áfakörbe tartozol stb. Ha marad nálad akkor az egészre megy a 27% áfa.
Az adott termék hirdetésnél a lényegi információk ott vannak és az árajánlat kérés elküldése nem jár vásárlási kötelezettséggel, de esetleg nyaggatnak majd.
Ha nem vagy minimum egyéni vállalkozó akkor felesleges belebonyolódni[ Szerkesztve ]
-
sanyi0627
senior tag
KB mindent.
Rendelés menete, számlát tudnak e adni, áfa/vám, mekkora mennyiséget hoznak be hozzánk egyszerre, szállítás.
Hírtelen ennyi.
Nézegettem az appot. Elég sok adatot kell megadni első ránézésre.[ Szerkesztve ]
http://logout.hu/bejegyzes/sanyi0627/uzleti_szabalyzat.html
-
sanyi0627
senior tag
Alibabának van külön topikja?
Ha nincs esetleg valaki innen szokta használni?(tudom nagy tételes. Pont ez lenne a lényeg.)
http://logout.hu/bejegyzes/sanyi0627/uzleti_szabalyzat.html
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Linux kezdőknek
- Autós topik
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- EA Sports WRC '23
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Windows 11
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- LEGO klub
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest