Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jagada

    addikt

    Sziasztok!

    Vásároltam egy egeret az Aliexpressről. Az egér hibás. Írtam az eladónak, hogy az egér nem működik rendesen, erre azt válaszolta, hogy küld egy másikat és hogy gondoskodik a visszaszállításról:
    "thanks for your understanding, I will arrange the reshipment for you as soon as possible"
    Refundot 10.14-ig indíthatok. Sosem vásároltam még itt, ez az első eset.
    Nyissak Disputet, vagy higgyek az eladónak és üljek nyugodtan a babérjaimon?
    A visszajuttatása a hibás terméknek hogyan szokott történni?
    Postaköltséget vajon nekem kell állni a visszajuttatásnál?
    Lehet, hogy láma kérdések, de eddig még nem volt ilyen jellegű problémám netes vásárlásnál és fogalmam sincs, hogy ez hogyan zajlik.

    Mazda 3 Sport Takumi Limited Edition

Új hozzászólás Aktív témák