Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaitouP
veterán
válasz #42308056 #6898 üzenetére
Egyetértek, az SR rendszeren van mit javítani, egyszerüen röhej mit csinál sokszor. Le is estem D rankról E-re a hülye rendszer és pár marha miatt, mostanra sikerült kiharcolni a C-s SR -t, meg a C-s driver rank-ot is.
A top 10 -ben mind 4C -vel mentek szuper időt, az lehet a leggyorsabb kocsi. Nekem egyenlőre nem ment vele, nem könnyű a pályán tartani, valószínűleg gyakorlás kérdése. Citroën -el viszont most mentem egy 53.8 -at.
Metaphor: ReFantazio teszt: https://playstationcommunity.hu/metaphor-refantazio-ps5-ps4-psn
-
hitchins
őstag
Meg egy kerdes ha belepek a lobbiba mit kellene nyomnom a startnal mert a gazt hiaba nyomon ott marad a kocsi a rajtracson??
-
#42308056
törölt tag
válasz KaitouP #6901 üzenetére
Én Bentley-vel nyomtam a legjobb időmet, de valahogy fura az egész Gr.4 nekem most. Talán a BOP miatt, olyan lomha az összes kocsi.
(#6903) lbandi777: Az Alfa elég csúszkálós nem? Talán maxos kipörgésgátlóval működhet. Amúgy azt vettem még észre, hogy olyan -3-as fékerő elosztással stabilabbak az autók féktávon.
Rally amúgy minek van a játékban? Totál felesleges, inkább kaptunk volna egy Spát meg még pár kocsit...
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz #42308056 #6904 üzenetére
Főleg h full gagyi a homokos fizika. Pedig gt5ben imádtam (bár lehet az emlékek megszépültek - gt6 kimaradt) de ott volt is értelme a Loeb-es challengek miatt... Talán majd lesz online versenyen is rally, bár akkor elötte tegyék rendbe a fizikát, mert jelenleg jegesnek hat nagyon
Kocsifelhozatal nekem egyelőre elég, van mit megszokni Pályák se vészesen kevesek, de azért ott lehetne már most is több valóban. De igyekszem a jó oldalát nézni, így h levesebb van, sokkal jobban megismerem őket. Aztán ahogy adasgolják az újakat, azokra is jobban rá lehet feküdni. Spát mondjuk én is hiányolom
[ Szerkesztve ]
-
Viper26
nagyúr
Rating rendszerről van valahol egy leírás?
iPhone 15 Pro | Garmin epix™ Pro
-
mcwolf79
veterán
Üdv!
Azt lehet tudni, hogy a lobby résznél a régiók lock-olva vannak-e? Úgy értem hogy szinte csak amerikai, kanadai, dél-amerikai és 1 árva brit szobát találtam.
Számít az hogy melyik Store-ból vettem? US Store-ból vettem, magyar fiókkal játszom.
THXXbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
sting2
addikt
Váltó - Manual
Minden vezetői segédlet OFF
Traction Control - 3
A Súly és Lóerő Fel UppolvaValamiért éreztem az autónál, hogy több van benne, nem húzok ki mindent belőle.
Gondoltam egy kis végsebesség manipuláció, teljes váltó állítgatással nem árt neki.
Azóta olyan a Gr.4-es Ferrarival csapatni mint egy álom.
A karakter megmaradt, de a vezethetőség sokkal kezesebb lett tőle.Sound & Vision : Marantz- Sony - Playstation
-
sting2
addikt
válasz proly01 #6915 üzenetére
Nincs rá szükség.
Mielőtt indítod a futamot, Car settings - egyből felül A Power és Weight tulajdonságok javíthatók.
Majd legördíted az aljára - Váltó átállítva Custom-ra, és így már engedi a végsebesség manipulálást.[ Szerkesztve ]
Sound & Vision : Marantz- Sony - Playstation
-
KaitouP
veterán
válasz Viper26 #6914 üzenetére
A legalacsonyabb rank mindkét rendszerben az E, ezzel kezd mindenki, majd sorrendben így lehet tovább haladni: D, C, B, A, illetve a legfelső rank az S.
Az online rész előtt kötelező verseny etikett videók elmondják többnyire a Sportmanship rating -re vonatkozóan, mi alapján nő vagy csökken a rankod.
SR: minél fairebb sportember vagy a pályán, annál több SR pontot kapsz, amivel nőhet a rankod. Ez alatt értendő az, hogy nem mész neki másoknak, löksz ki a pályáról másokat, avagy úgy általában nem szabálytalankodsz. Szektoronként kapod az SR pontokat, a kapott pont zöld SR logó, a sárga levonás, ezt hiba esetén azonnal jelzi, nem szektoronként.
DR: mint versenyzőt értékel a program, ebben benne van futamok megnyerése, de észrevételem szerint jobb helyezés, de nem feltétlen nyerés is hozzáad a rank növeléséhez.
A My profile ponton minden értékelés látható, de legtöbbször a menüben a jobb felső sarokban is.
[ Szerkesztve ]
Metaphor: ReFantazio teszt: https://playstationcommunity.hu/metaphor-refantazio-ps5-ps4-psn
-
Viper26
nagyúr
Köszi.
Azt nem tudod véletlen, hogy a kontroller érzékenységén hol lehet állítani?
Mintha kanyarodásnál lenne egy kis késés.iPhone 15 Pro | Garmin epix™ Pro
-
hitchins
őstag
Lobbiba hogyan tudok raszurni hogy csak olyan lobbykat mutasson ahol meg nem indult a verseny? Eleg idegesito hogy akrhova belepek azt irja nem tudok csatlakozni mert mar megy a verseny.
+1 a daily versenyeknel van lehetoseg hogy ismerost behivjak?
-
#42308056
törölt tag
Nálatok se akar működni a Sport mód? Hibát dob match makingnél, amikor még sikerül, akkor se tud 11 embernél többet összeszedni.
-
#42308056
törölt tag
válasz KaitouP #6924 üzenetére
Azért elég gáz, hogy még mindig fos, három hónap zárt béta, meg kb. egy hét nyílt béta után. Én egyébként abszolút nem érzem a zárt teszt óta hogy javult volna.
Valami idióta ma is a Dragon Trail sikánban akart megelőzni, persze hogy összementünk, ott nem fér el két autó! Miért nem lehet kibírni a célegyenesre fordító kanyarig? Őrület!
Amúgy befejeztem a Driving Schoolt, végül mind meglett aranyra, bár a rally-s dolgoknál téptem a hajam rendesen. A végső Dragon Trail time trialon pedig rámentem az 1 másodperccel arany idő alatt végzős trófeára, nagyon durva, amikor azt hiszed, elérted a határaidat, és egy kis próbálkozás után másodpercekkel gyorsabb vagy!
[ Szerkesztve ]
-
Droughert
tag
válasz KaitouP #6917 üzenetére
Ma volt időm tesztelni a dolgokat. Korábban nem játszottam komolyabban autós játékkal ps4-en, multiban meg soha, Gt sport volt az első próbálkozásom multi terén így nagyjából létom, hogyan működik.
Az sr rém egyszerű, ha nem mész neki senkinek, nincs kontakt egész verrseny alatt, akkor biztosan emelkedik. A hátránya, hogy ha jön jóskapista torpedó módban egy kanyarban, és hátulról telibever, akkor te kapod a negatív sr-t, ő meg szépen megússzahatja az egészet (nem mindig, de az esetek többségében ez így megy). Ezen még finomítani kellene. Legutóbbi versenyen Suzukában a célegyenes végén lévő kanyarban lökött ki egy versenyző, az volt az egyetlen kontakom a versenyen, én a vaerseny végén negtív B-t kaptam, ő +B-vel zárta a kört, attól függetlenül, hogy nekem a szektorok végén jött a +sr jelzés.
Ez többször előfordult már velem, ha látom, hogy előttem lassít valaki, én is lassítok, de jön pista, aki a megszokott íven és sebességen érkezik, telibever, majd én kapom a -sr-t.A DR meg a helyezés függvényében változik. Nem vagyok nagy versenyző, csak körözgetek, és tanulom a dolgokat. Hétvégén Bathurston indultam sokat a Hondával, egyre jobb időket mentem, a rendszer felsorolt C-be, de messze nem voltam olyan jó, hogy ott futamot nyerjek, viszont sokszor végeztem a dobogón, vagy ahhoz közel.
Ezután átemntem pár futamra Suzukába, ahol nem kerültem a dobogó közelébe, az értékelésem szépen lement D-re. -
#42308056
törölt tag
válasz Droughert #6926 üzenetére
Nekem az a tapasztalatom hogy ha meglökök valakit hátulról akkor minimális tempó különbséggel is képes a másik pilóta kirepülni a pályáról. Én meg szinte minden esetben kapok 10 másodpercet. Én most azt hiszem E szintén vagyok, nehéz előrelepni, mert egy-két rosszabb futam, és visszakerülök a darálóba.
-
busman
addikt
Single 100%...
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
KaitouP
veterán
válasz #42308056 #6925 üzenetére
Helyenként még mindig béta a játék így is, de, fokozatosan majd javítják remélhetőleg. Sok helyen javult a játék egyébként a zárt béta óta azért, de még korántsam GT minőségű. (Ha az első 4 részhez viszonyítom a játékot.)
Az én versenyem Autodrome Lago Maggiore -én cseszték el, sok esetben első is lehettem volna, az SR pontok levonása a semmiért külön "öröm" volt. Végül sikerült egyet nyerni a kis Nissan GT-R -emmel, fantasztikus egy járgány, már csak finomhangolnom kéne a beállításait.
Én szinte csak az online-t nyomtam eddig, ha 7 Driving School -t ha megcsináltam, persze aranyra. Mindenfajta segítség, TCS, ABS nélkül baromi nehezek tudnak lenni.
(#6926) Droughert
Ezt írtam le tömörebben.
Metaphor: ReFantazio teszt: https://playstationcommunity.hu/metaphor-refantazio-ps5-ps4-psn
-
Bafffy_85
csendes tag
Sziasztok. Volna pár kérdésem hozzátok.
Eddig a sport modeban nyomtam a napi versenyeket. A legtöbb versenyre nem saját autóval lehet nevezni hanem adja a játék. Eddig ez ok. De amire saját autóval lehet nevezni ott tulajdonképpen mi a különbség az autók között? Mert elvileg balancolja a játék az autók teljesítményét. Vagy ezt én tudom rosszul? Vagy lesz olyan verseny ahol nem? Mert így a tuningnak sok értelme nincs.
A következő kérdés az lenne hogy az autó beállításinál lehet utcára, dirtre, és driftre állítani külön a kocsikat. Ennek lesz majd jelentősége? Mert ezeket egyellőre csak arcade modeban tudom kihasználni.
És az utolsó kérdés: A safety carokkal mit tudok kezdeni?
Köszi előre is. Béke! -
KaitouP
veterán
válasz Bafffy_85 #6930 üzenetére
A különbség? Az a te tudásodban van. A BoP korlát csak a teljesítményre van hatással, az külön meghatározás hogy egyébként nem nyúlhatsz az autó beállításaihoz. Most saját autókkal megy a verseny két kategóriában, így autód beállításait finomhangolhatod. Erősen ajánlott, és nagyon sok értelme van, egy jól beállított kocsival másodpercekkel jobb időt futhatsz. Hasmagasság, rugók, stb... RENGETEGET jelent. Ha lusta vagy magad kitesztelni a jó setup-ot az adott pályához, általában találsz neten beállításokat profiktól.
SC -knak is biztos lesz kategória versenye.
[ Szerkesztve ]
Metaphor: ReFantazio teszt: https://playstationcommunity.hu/metaphor-refantazio-ps5-ps4-psn
-
Elims
veterán
Sziasztok!
Gt6 után nem vettem meg ebből egyből a kisautós kiadást+több helyen írták,hogy leginkább az online-ra van kihegyezve a játék.
Ha én csak offline szeretném játszani érdemes megvenni vagy nem,mert az csak pár óra? -
KaitouP
veterán
Nem érdemes szerintem, van autós iskola, egy két challange, meg arcade mód, de ennyi.
Ez a GT tényleg az online versenyzésre fókuszál. És ezt nagyon jól teszi egyébként, izgalmasabb élő emberek ellen versenyezni.hitchins:
Igen, sajna még várni kell. Beta idején volt rengeteg setup, de azok már nem igen aktuálisak, mert változhattak az autók.
[ Szerkesztve ]
Metaphor: ReFantazio teszt: https://playstationcommunity.hu/metaphor-refantazio-ps5-ps4-psn
-
hitchins
őstag
válasz KaitouP #6934 üzenetére
Koszonom en is csak ezt talaltam de itt sajnos nem nagyon van ami kellene. Egyelore. Allitgatasra mar sajnos nem futja az idombol
Nem baj igy is jol el vagyok, azt hiszem egyelore igy is van ter fejlodesre.Elmis:
Nem kell felni az online versenytol. Van nehany idiota de azert nem gaz.
Nemreg lettem SR “B” olyan mintha itt mar valamivel jobb lenne a helyzet “kultura” teren mint korabban bar lokdosodes itt is akad foleg hatulrol fektavon de megis valahogy nem annyi a vadorzo. -
Madwe
nagyúr
Ha az árkádot ahol csak úgy körözgetsz ai ellen magadnak beállított dolgokkal nem nézzük, akkor nem érdemes megvenned. A single challengek nem tartanak sokáig, pár óra s megvagy velük.
Azonban ha nincs valami nagyon erős ellenérved az online ellen, érdemes lenne kipróbálnod (kár h a múltheti demot kihagytad) mert pl engem sose vonzott, az itteni rendszer már most beszippantott, pedig csak a daily eventek mennek race módban, a nagy eventek nem. De már ez iszonyat jóféle lett, engem kb minden nap beszippant legalább 1-2 körre, s utána még párra A sportsmanship rating jó ötlet (még ha vannak is gyermekbetegségei, de szerintem nem sok) én már a-ba kerültem, s itt általában tényleg úriemberekkel rak össze a rendszer, nem torpedóznak, s az esetek többségében figyelik a másikat h hol van visszapillantóban, nem mennek beléjük kanyarokban... én nagyon élvezem, pedig soha nem akartam online versenyezni, mert anno rossz tapasztalataim voltak (laggoló ellenfél - ilyen még akkor se volt, amikor usa accal léptem be először s ott futottam amerikaiakkal 1-2 versenyt!!!) és másokkal nem törődő sofőrök - ezek hiányában élvezetes. Valamint itt ugye már egy 5. sőt egy 10. helynek is tud örülni a 24ből az ember, nem úgy mint ai ellen ahol vagy első leszel vagy szégyelld magad[ Szerkesztve ]
-
hitchins
őstag
En is nagyon feltem ettol az online mokatol mert mas jtekoknal ultra gaz ami folyik. Sajnos alsobb szinten itt is hasonlo a helyzet de B szintnel mar erzem a javulast.
Probalok ovatosan vezetni jo lenne mielobb felkerulni A osztalyba mert nagyon nem mindegy a jatekelmeny szempontjabol.
Ahogy Madwe is irja itt mar a kozepmezony is jo szorakozas.
Szeretnek nyerni de inkabb vagyok egy jo kielezett oda vissza elozgetos korrekt versenyben 5. Mint egy lokdosodos roncsderbiben elso. -
#42308056
törölt tag
válasz hitchins #6940 üzenetére
Azért ha vezetsz, de nem tudod lerázni a másodikat, az is elég izgalmas tud lenni. Tegnap pont volt egy ilyen győzelmem, szerencsére az ellenfelem is elég sokat hibázott, így nem tudott levadászni, és még a leggyorsabb kör is meg lett.
Én viszont egyszerűen nem tudok feljebb kerülni Most vagyok D vagy E szinten, pedig elég óvatos vagyok, de sajnos összejön néha pár hátulról meglökés, nem egyszerű kitalálni a féktávot forgalomban.
-
hitchins
őstag
válasz #42308056 #6941 üzenetére
Igen az tok jo. Az mar kevesbe ha pont az elso helyrol kitolnak a soderba aztan 8-ik helyre erek vissza.
SR rendszeren meg kell dolgozni az biztos. En is akkor kapok negativot ha valaki elmeri a fektavot es hatulrol megtol.En probalok nem koran felezni de szerintem az nem mentseg a hatso autonak. O van hatul neki kell figyelni az elsonek megvan a joga hogy korabban fekezve, mas iven, inkabb a kigyorsitasra menjen ra. Persze az mas teszta ha valaki 100-150 meterrel elobb fekez mint kellene.
Szerencsere azert azt a negativ ertket lehet kompenzalni a tiszta szektorokkal.
[ Szerkesztve ]
-
Gulyopapa
addikt
Üdv
A héten én is elkezdem a játékot, Forza 7 és pcars 2 mellett[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
veterán
válasz #42308056 #6941 üzenetére
De még milyen izgalmas tud lenni. Tegnap Gr.3 -ban az élen voltam a GT-R -emmel, de egy Porsche -és srác nagyon tapadt a kocsimhoz mindig, rendesen nyomás alatt tartott, de nagyon korrekt volt, meg sem próbált szabálytalan előzést végrehajtani. Sajnos annyira izgultam hogy hibáztam, így jogosan nyert a srác, én meg dühös voltam magamra.
De olyan is volt szintén ebben a kategóriában tegnap, hogy enyém volt a pole, de a srác mögöttem azt hitte hogy agresszív stílussal majd nyerni fog, hát nem. Kilökött a kanyarban, de volt karma, mert nem sokkal később kipördült, én meg visszakaptam a helyemet.
busman:
Nagyon szívesen, használjátok egészséggel az oldalt, tényleg sokat segít a jó setup.
Metaphor: ReFantazio teszt: https://playstationcommunity.hu/metaphor-refantazio-ps5-ps4-psn
-
hitchins
őstag
Ezekre esetleg van megoldas?
“Lobbiba hogyan tudok raszurni hogy csak olyan lobbykat mutasson ahol meg nem indult a verseny? Eleg idegesito hogy akrhova belepek azt irja nem tudok csatlakozni mert mar megy a verseny.
+1 a daily versenyeknel van lehetoseg hogy ismerost behivjak?” -
Dagohun
tag
Hali!
A minap nekem is volt egy jó köröm. A srác kilökött, majd 2 körön keresztül a seggében voltam a cél előtt lelassított és előre engedett majd utánam jött át a cél vonalon. Vannak normálisok is. Élvezem a versenyeket. Bár jó lenne egy kormány jobb köröket lehetne menni vele. A kontrollert néha igen csak rángatom. Egyébként keresek verseny társakat (Hunor81112), egy két jobb kis barátságos versenyekre.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- PlayStation 5 / PlayStation 4 Fat/Slim/Pro HDMI IC / csatlakozó szerviz, garanciával, üzletből!
- XBOX ONE S/X HDMI IC csere aznapi elkészüléssel, 3 hó garanciával, üzletben!
- Vásárolnék Nintendo Switch Oled konzolt!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest