Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Droughert

    tag

    válasz KaitouP #6917 üzenetére

    Ma volt időm tesztelni a dolgokat. Korábban nem játszottam komolyabban autós játékkal ps4-en, multiban meg soha, Gt sport volt az első próbálkozásom multi terén így nagyjából létom, hogyan működik.
    Az sr rém egyszerű, ha nem mész neki senkinek, nincs kontakt egész verrseny alatt, akkor biztosan emelkedik. A hátránya, hogy ha jön jóskapista torpedó módban egy kanyarban, és hátulról telibever, akkor te kapod a negatív sr-t, ő meg szépen megússzahatja az egészet (nem mindig, de az esetek többségében ez így megy). Ezen még finomítani kellene. Legutóbbi versenyen Suzukában a célegyenes végén lévő kanyarban lökött ki egy versenyző, az volt az egyetlen kontakom a versenyen, én a vaerseny végén negtív B-t kaptam, ő +B-vel zárta a kört, attól függetlenül, hogy nekem a szektorok végén jött a +sr jelzés.
    Ez többször előfordult már velem, ha látom, hogy előttem lassít valaki, én is lassítok, de jön pista, aki a megszokott íven és sebességen érkezik, telibever, majd én kapom a -sr-t.

    A DR meg a helyezés függvényében változik. Nem vagyok nagy versenyző, csak körözgetek, és tanulom a dolgokat. Hétvégén Bathurston indultam sokat a Hondával, egyre jobb időket mentem, a rendszer felsorolt C-be, de messze nem voltam olyan jó, hogy ott futamot nyerjek, viszont sokszor végeztem a dobogón, vagy ahhoz közel.
    Ezután átemntem pár futamra Suzukába, ahol nem kerültem a dobogó közelébe, az értékelésem szépen lement D-re.

  • Droughert

    tag

    válasz erahurka #7059 üzenetére

    Nem feltétlen az mm-el van a hiba. Szerintem az mm úgy működik, hogy az elért rangodon belüli időket sorsolja össze, nem pedig a köridőket veszi alapul. Ha C-rangon vagy, de a köridőd a többi C-s hez viszonyítva gyenge, akkor is jó eséllyel C-ben fogsz versenyezni, csak éppen a legrosszab köridővel a mezőny végéről indulsz, pedig lehet, hogy azzal a köridővel D-ben mondjuk az első háromban lehetnél.

  • Droughert

    tag

    válasz KaitouP #7101 üzenetére

    Tegnap többször összesorsolt minket az mm, láttam, hogy sikerült jobb időt menned, így azzal már az élemzőnyből indultál, nekem majd meg kell néznem, hogy melyik sectorban veszítek sokat(gyanítom, hogy az utolsó három), mert a 44,5-ös idő, már csak mazőny végére, vagy szerencsés esetben középmezőnybe elegendő.

    Azért néha meglepődöm, mert hiába vagyok S sportmanshipben, egyeseknél még ezen a rankon is elgurul a gyógyszer. Tegnap egyik futamon hatodik helyről indultam, szépen jöttem felfelé, a harmadik körben már az elsőt támadtam, de megelőzni nem tudtam, utlsó körben is végig próbálkoztam, közben meg utólért minket a harmadik helyezett német gyerek. Az utolsó körben a célegyenes előtti sikánnal persze előzni akart, ott nem nagyon fér el két autó, de nem is ez volt a célja, mert simán kilökött, nagy nehezen összeszedtem a kocsit, belső íven maradtam úgy fordultam be az utolsó kanyarba, jobban jöttem ki, de ő szépen kétszer rámhúzta a kormányt míg ki nem tolt a fűre...
    Bementem harmadiknak, majd jót mosolygtam az eredményen, én megkaptam a második helyet, a srác meg összehozott ezekkel a manőverekkel egy laza 18seces büntetést, amivel csak a mezőny végére volt jó.

  • Droughert

    tag

    Nekem úgy tűnik, hogy az SR részével sokan nincsenek tisztában a játéknak. Pozitív SR-t akkor kapsz, ha egy szektort tisztán végig vezetsz (nincs kicsúszás, nincs kontakt a "te" hibádból).
    Ha kicsúszol, vagy levágsz egy ívet, akkor nem kapsz negatív SR-t, de a szektor végén pozitívat sem. Levágásért jár az időbüntetés.

    Ha normálisan vezetsz, akkor egy verseny alatt 1-2 kontakttal még simán +os lesz az SR a végelszámolásnál, de még 2-3 kontakttal is úgy fejezed be, hogy nem megy negatív irányba.

    Legegyszerűbb ha indultok pár versenyen, hagyjátok, hogy a mezőny elmenjen, és tisztán körözgessetek egyedül, így minden futamon javul az SR besorolás, gyorsan felléptek A-ba, vagy S-be, ott már azért ritka kivételtől eltekintve tiszta versenyek vannak.

  • Droughert

    tag

    válasz heihachi #7119 üzenetére

    Mivel a sportmanship sportszerűséget jelentené, szerintem igen is sok köze van ahhoz, hogy pályán belül tartva tudod megtenni a köröket, és közben nem töröd rommá a körülötted lévőket. Ez az egész fel van osztva szektorokra, ha egy szektoron belül ezt teljesíted akkor +SR-el jutalmaz a rendszer, ha nem sikerül, akkor vagy semmit nem ad az adott szektorra, vagy ütközés után azonnali -SR a jutalom.

    A jó köridő majd a DR-ben fog mutatkozni. Nálam is látszik, hogy az S SR-t könnyen elértem, míg a DR-em C-n van, ami nem is nagyon fog változni, ha nem fekszek rá arra, hogy hol rontom el a féktávokat, de ettől függetlenül baromi jó versenyeket lehet menni, már az is feldob ha sikerül 1-2 helyet előrelépni a futam végére.

    [ Szerkesztve ]

  • Droughert

    tag

    válasz mcwolf79 #7227 üzenetére

    Nem tudom, hogy ez miatt, vagy csak véletlen, de amióta az új rendszer van, még SR rank S-ben is sokszor csak a darálás megy, és ahogy olvasom, más is visszaesett SR-ben, és DR-ben is. SR-t visszakapartam S-re, a DR meg marad D-n, mert így a napi cserével nem tudom begyakorolni a pályákat, jó időket egy ideig nem fogok menni, úgy vagyok vele, hogy legalább olyanok között menjek akik egy picit jobban figyelnek a másikra.

    Annyi ha valaki mögöttem van, rámmászik, akkor inkább elengedem, menjen csak (ha előttem van nagy bajt nem tud csinálni), mintsem a következő kanyarban vérszemet kapjon, belémjöjjön hátúlról, én meg nyeljem be a -SR-t, meg az időbüntit.

    [ Szerkesztve ]

  • Droughert

    tag

    válasz Gulyopapa #7334 üzenetére

    Grat. Nekem szinte ugyan olyan versenyem volt mint szombaton. Volt pár előzési kisérletem, egyszer vezettem is egy pár méteren, de a végeredmény ismét egy második hely, és egy újabb leggyorsabb kör a versenyen. A harmadik helyezet pedig, mint legutóbb, most is több mint 10 másodperccel lemaradt. Igazából meg is lehetett volna nyerni, több rutinnal, és kevesebb hibával. Hiába másztam rá többször az előttemlévőre, az előzés nem jött össze. Ennek ellenére élvezetes volt, féltem a pályától, mert szűk, sok helyen nem lehet előzni, viszont könnyű belerongyolni a másikba.

Új hozzászólás Aktív témák