Új hozzászólás Aktív témák
-
kezdoboy
csendes tag
válasz
dregpeter #4331 üzenetére
hali
Gratulálok. Örülök, hogy animálsz is. Az anim az egy idegtépő. Amikor rájössz, hogy miként kell, akkor legszívesebben másként csinálnás. Ismerős. A physique egyátalában nem nehéz, sőt lépéseket is lerak, olyan távolságra amilyenbe te akarod, aztán már csak a finomítés kell, vagyis a dinamika. Régebben a dinamikán buktam el. Mára megtanultam, hogy egy karakternek inkább erősebb dinamikája legyen, mint kevesebb. Így legalább mókás is lehet, ha kell.
Ha megakarod tanulni a biped-mókát szólj, mert szerintem egyátalában nem nehéz. Amúgy van a help-ben iszonyatosan sok oktató hozzá. De ha rám hallgatsz, akkor van a Karakterek modellezése és animációja kiadvány, az Aurum-féle. Abból tanultam meg én is nagyon sok mindent. Benne nagyon részletes a max3-hoz a mozgatás, de az a mai napig is nagyon jól használható. Egyet kivéve, hogy ma már van benne a felkar és az alkarnak is elforgatási linkje. Ez régebben olyan törést okozott a csuklón, mármint a hiánya, hogy kizárt, ha abból valaki megtudta oldani, hacsak nem nyomta a tenyeret a könyök felé jobban. De már ez a multé. A skin az super, de a bones, az kicsit ciki, mert ugye megfoghatsz egyes helyeket, de láttam már olyan animot, amikor a levegőben pár pillanatig ott maradt a kézfej, mert ugye a world-ben ott volt, aztán a test meg mozgott. De nyilván ezekre már rájöttél, hogy egy központ megfogóponttal, akárminek is lehet nevezni, xsi-ben így vagy úgy, tök mindegy, de azzal mozgatod, de lőtte elrakod a koordinátát, aztán mozgatod. Iszonyatosan jó a trajectory, mert azon látod rögtön a mozgás dinamikáját, a sebességet, xsi-ben, hiába profi a prg, csak null-t lehet hozzárendelni és annak külön be kell kapcsolni. Na ne má. A max, szerintem mindent tud, sőt már a 4.2 körül is nagyon super volt. A boolean végre megjavult, mert azzal hallottam stúdiókat, hogy vért izzadtak, aztán mást használtak kínjukba.
Az egy dolog, hogy te kened vágod a karakteranimációt, de van, aki itt nem. De nyilván te döntessz, hogy kivel mikor dolgozol, én csak az ötletet adtam, a többi már csak rajtatok múlik.
Miután írod, hogy 4 hónapja maxozol aktívan, há 'öcsem' eldobom a hajam. Nagyon nyomhatod te is az ipart, tényleg örülök neki. Nem kell szerénykednek, nálam olyan nincs, hogy valaki dicsekszik vagy nem. 4 hónapos aktív maxozás után örültem, ha egy golyóból orrot húztam ki és szájat meg szemgödröt toltam be, és a körülöttem lévők elfogultan örültek neki. Sokat bajlódtam a max 'csodálatos' rejtett megoldatlan világával. Aztán a sok gond után végre sokkal jobban haladtam előre, akárcsak te.
Állítólag a karakteranim a legnehezebb. Annak idején ezt nem tudtam és gondoltam ez legyen a leginkább érdekes számomra, mert amúgy érdekel is. Csak akkor volt gond, amikor 1 nap alatt 2-3 mp-et tudtam csak előre haladni, olyan bonyolult volt a jelenet. Hallottam, hogy ez nagyon jó animidő, amit ezzel töltöttem. Gondolom igencsak több helyre arhíválsz, mert nálam 3-4 helyre is mentve van.
ha van valami szólj csak nyugodtan, a többiek mostanában olvasnak bele a felső részbe, remélhetőleg pozitívan
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Automata kávégépek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen notebookot vegyek?
- Windows 11
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Google Pixel topik
- További aktív témák...