Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csabex

    őstag

    válasz DooDoo21 #116927 üzenetére

    Akkor nálatok is az lesz ami a mi házunkban volt... Rengeteg technikus jött ki és mért rá, modemet is cseréltek és ugyanez a ping-es hiba volt. Időközben kiderült, hogy egyik szomszédom is hasonló cipőben jár, aztán rákérdezve a házban kb mindenki tapasztalta, csak úgy voltak vele, hogy nem zavaró mindig és a voda - upc fúzióra fogták, hogy lehet átállás miatt van ez. Végén már vehemensebb telefonbeszélgetések árán valahogy sikerült elérnem, hogy saját technikusok jöjjenek a helyszínre, ami meg is történt és rámértek az erősítőre ami a pincében volt (kiderült a szomszéd ház is ide volt bekötve, ott nem volt erősítő), aztán csak csodálkoztak, hogy fossa össze magát folyamatosan, ezért kicserélték. Sajnos másnap is jelentkezett a hiba, ezért aznap azonnal visszajöttek a srácok és kiderült, hogy az erősítő tápegysége a ludas. Azt kicserélték és azóta gyakorlatilag patika a szolgáltatás. Be is dobok két fotót szemléltetve a modem és a router uptimeokat.

    Na az Arris valamiért újraindult Feb. 2-án, ezért 21 nap csak az uptime, gondolom jöhetett valami frissítés, vagy 90 naponta újraindul magától, mert ha visszaszámolok, akkor pont a 90 napon indult újra. Az egész dologban annyi volt a jó, hogy kötbérezés gyanánt kaptam kb 30.000 Ft. jóváírást.

    [ Szerkesztve ]

    "The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass

Új hozzászólás Aktív témák