Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csabex

    őstag

    válasz GoodSpeed #111122 üzenetére

    Ott a kisbetűs rész :DDD

    "Az ajánlat elérhetősége területenként változhat"

    Másik dolog...
    Sikeresen panaszt tettem ellenük a fogyasztóvédelmi hatóságnál, mert amit műveltek velem, hát az nem kispályás dolog... Hetek óta gondol egyet az Arris és dobja el a WAN Ip-t, ezért többször is hívtam őket és a vége a dolognak az lett, hogy cserélik a modemet. Kaptam is a hívástól számolva 2 hetes időpontot ami a tegnapi napra szólt 12 és 16 óra közé.
    Szépen elkéredzkedtem a főnökömtől (borult is pár kolléga beosztása emiatt) és türelmesen vártam őket... 16 óra elmúlt, de sem telefonhívás, sem email, sem pedig füstjel vagy posta galamb vagy bármi hasonló nem történt. Felhívom az üfsz. és 43 perc után közli velem, hogy a kollégának nem fért bele és nem vagyok az egyedüli cím aki porul járt... Megoldásként javasolt egy héttel későbbi időpontot, de nem engedtem el a történetet és mondtam, hogy nekem ma esete küldjön ide valakit vagy tényleg panaszt teszek. Ok, várjak egy pillanatot, mert beszél a diszpécserrel. Beszélt is, de sajnálattal közölte, hogy minden kolléga foglalt senki nem fog tudni jönni... Na mondom jó, akkor vegyük át az elejétől a dolgokat és szépen elismételtettem az egész történetet dátumokkal meg mindennel, mert ha kikérik a beszélgetést, akkor legalább könnyebb dolguk lesz.
    Kötbér ilyenkor hogyan alakul? A két vagy három héttel ezelőtti időpont lesz az alap, vagy a tegnapi naptól lesz számolva a 72 óra? A ticket az ugye kb 3 hete lett nyitva.

    "The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass

Új hozzászólás Aktív témák