Új hozzászólás Aktív témák

  • duracell89

    senior tag

    válasz tibbike01 #16286 üzenetére

    Ezeknél a HSD toyota/lexusoknál kb. amiben biztosnak kell lenni, hogy volt-e törve az autó és a futás valós-e. Ha komolyan gondolod a vásárlást, akkor mérd körbe egy festékvastagságmerövel, meg Lexus szervízben kérd le az adatait alvázszám alapján (egy CarVertical is hasznos lehet, ha külföldről hozták).

    Egy ilyen 2AR-FXE hajtáslánccal szerelt autónál 4.5 év és 114km alatt konkrétan nulla probléma várható. Apró, autó tulajdonlással járó dolgok persze ezen is lesznek pl. kerékcsapágy néha, fékek, futómű ez-az, de aki használt autót vesz 10m felett, ott ez nem lehet gond (valamint ezek bármilyen más autón is lesznek majd persze).

    Ami költséges lehet, az egy nagyakksi csere, de az olyan 10-12év és 300e km felett várható majd, és cellánként javítható lesz. Addig, ha évente elviszed Hybrid Checkre egy toyotába/lexusba, akkor 10 évig garanciális a hybrid rendszer+akku. Szigorúan 15ezer kilóméterenként olaj és szűrőcsere minöségi C5 0W20 olajjal, és használni kell csak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák