- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Mozilla Firefox
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Aliexpress tapasztalatok
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Windows 11
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Autodesk - Revit
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Upo
addikt
válasz KTTech #15986 üzenetére
Ha megállsz a lámpánál, akkor leállítja a motort. Akkor mi töltené a hibrid akkut? Ha meg nem bír ki 2 percet a hibrid akku töltés nélkül, akkor szervizben a helye.
Hibridnél ráadásul az N nem kapcsol semmi szerkezetet a "váltóban", csak nem ad áramot az MG1-nek, amitől az esetleg járó benzinmotor forgatónyomatéka nem fog átmenni az MG1 felőli bolygóművön. Tehát csak elektronikus változás történik.
P-ben is ugyanezt csinálja mint N-ben, csak még az éket is becsappantja a kihajtásnál.
Tehát ha úgy vesszük, P-be rakosgatva jobban kopik mint N-be.
Kéziféknél meg a bowden és a pofák kopnak.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest