Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KTTech

    veterán

    válasz Upo #16021 üzenetére

    Nem feltétlenül állítja le a motort, ráadásul P, D, R és B módban be tudja indítani bármikor, amikor szüksége van rá, ezekben az állapotokban az MG1 összekapcsolható a motorral azaz szükség esetén tölthető a hibrid akku, az N-ben viszont nem, az kifejezetten olyan helyzetekre van, amikor valamilyen oknál fogva mindenképpen le kell választani a futóművet a hajtásláncról, legyen az az ICE vagy az MG1/MG2.

    Egyébként igen zavaró hangon tud csörömpölni a figyelmeztetés az N módban (és teljes kijelzős figyelmeztetés van, hogy a hibrid akku sérülhet, és rakjam P-be vagy D-be), egy sima autómosásnál simán az idegeimre megy, és kikapcsolhatatlan.

    Kéziféknél nálam tuti nem kopik a bowden :D mivel elektronikus. A fékpofák meg N-ben is kopnak, ha be kell húzni, mert esetleg mégsem teljesen egyenes a talaj. Én mondjuk az "Auto HOLD"-ot használom, így D-ben nem "fárasztom" magam a fék nyomásával, vagy megnyomom a P gombot (szintén D-ben), és simán olyan, mintha a kéziféket húztam volna be - egyébként ez a mód való arra, ha 3 percnél tovább kell várakozni valahol.

    Ugyanígy, megállásnál nem kell N-be rakni, hanem D-ben megnyomom a P gombot, a parkolási fék aktiválódik, és simán átrakom P-be, így biztosan nem kap "pofont" a váltó rögzítője.

    www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Új hozzászólás Aktív témák