- Aliexpress tapasztalatok
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Mozilla Firefox
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- callmeakos: Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
Nem feltétlenül állítja le a motort, ráadásul P, D, R és B módban be tudja indítani bármikor, amikor szüksége van rá, ezekben az állapotokban az MG1 összekapcsolható a motorral azaz szükség esetén tölthető a hibrid akku, az N-ben viszont nem, az kifejezetten olyan helyzetekre van, amikor valamilyen oknál fogva mindenképpen le kell választani a futóművet a hajtásláncról, legyen az az ICE vagy az MG1/MG2.
Egyébként igen zavaró hangon tud csörömpölni a figyelmeztetés az N módban (és teljes kijelzős figyelmeztetés van, hogy a hibrid akku sérülhet, és rakjam P-be vagy D-be), egy sima autómosásnál simán az idegeimre megy, és kikapcsolhatatlan.
Kéziféknél nálam tuti nem kopik a bowden mivel elektronikus. A fékpofák meg N-ben is kopnak, ha be kell húzni, mert esetleg mégsem teljesen egyenes a talaj. Én mondjuk az "Auto HOLD"-ot használom, így D-ben nem "fárasztom" magam a fék nyomásával, vagy megnyomom a P gombot (szintén D-ben), és simán olyan, mintha a kéziféket húztam volna be - egyébként ez a mód való arra, ha 3 percnél tovább kell várakozni valahol.
Ugyanígy, megállásnál nem kell N-be rakni, hanem D-ben megnyomom a P gombot, a parkolási fék aktiválódik, és simán átrakom P-be, így biztosan nem kap "pofont" a váltó rögzítője.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűnyíró topik
- Epic Games
- Fotók, videók mobillal
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Uplay
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Autós kamerák
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen