-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #99503 üzenetére
Felhivtuk újra az ügyfélszolgálatot. Az ügyintézőnek én magyaráztam el hogy mi van a szerződésben és a weboldalon. Aztán megkérdezte hogy ezeket hányadik oldalon találja. Előtte persze mondta a magáét hogy márpedig ez igy müködik. Aztán rájött hogy még sem, mert elolvasta a szerződést.
A végén kiderült, hogy
- Elvileg szerinte új csomagot kell hogy ilyenkor adjanak, de ha nem felelt volna meg nekem amit ajánlott, akkor a végén beadta volna a derekét és a 250eset irja át, mert a szerződésben tényleg az van
- A 150es netet hibásan ajánlották ki 5600Ft - os havidijon, mert olcsóbban kellett volna
- Tévesen irták át a 250es netet 150esre, a szerződés szerint maradnia kellett volna a réginek 4650-ért
- A 250es netből a végén 300as lett 4900ért 3 hónapig kedvezménnyel, azaz ugyan annyiért egy picivel jobb net lett
- A kötbér sem volt jogos, ott is hibáztak, azt is visszavontaAki meg nem áll ki az igazáért, azt meg lehúzzák
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.