- Aliexpress tapasztalatok
- Proxmox VE
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aventurium
csendes tag
válasz SFerenc87 #89078 üzenetére
@SFerenc87
Szia miután elolvastam a problémádat olyan volt mint ha én írtam volna
Amióta 20/1 netről 50/5-re váltottam jöttek pontosan ezek a hibák amik nálad is.
Már volt modem csere és a szerelő is megnézte többször persze napközben sosem talált hibát.
Nálam 19-24 óra között kb 1-3 óra időtartamig van net csökkenés és csomag veszteség.
Az ügyfélszolgálat mondta kb 3 napja hogy nem bírja a környék már a csomagomat
Így lehet, hogy visszaveszik a régi működő sebességre de ez is csak egy ötlet és nincs megoldás.Úgy tűnik, hogy a Telekomnál egy kicsit nagyobb probléma.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.