-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
2007ath
aktív tag
válasz 2007ath #72829 üzenetére
A másik érdekes és számomra megmagyarázhatatlan jelenség a következő:
Fenti modem és a telefon között van egy hívószám kijelző egység, ami korábban hibátlanul működött. Jelenleg bejövő hívás esetén a hívó számát továbbra is helyesen jelzi ki, de a hívószám kijelzőbe beállított dátumot és időt felülírja egy fals dátummal és időponttal. Rájöttem arra is, hogy ez a fals dátum és időpont a modem áramtalanítása, majd bekapcsolása után indul január 1., 0 óra 0 perccel. Tehát a modem ezt a bekapcsolásától induló dátumot és időt küldi át a híváskijelző számára a hívás időpontjaként, súlyosbítva azzal, hogy még a híváskijelző aktuális dátumát is felülírja ezzel az időponttal.
Feltételezem, hogy a modem menüjében kellene a helyes dátumot és időpontot megadni, viszont ott ilyen menüpontot nem találtam. Mi lehet a megoldás?
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.