Új hozzászólás Aktív témák

  • james64

    csendes tag

    Sziasztok!

    Talán most valami érdekes dolgot fogok írni, mert eddig a szolgáltató még nem talált rá magyarázatot, és a hibát sem tudta orvosolni már 3 hónapja.

    A lényeg: Tavaly november végén tarifacsomagot változtattam online telefonos ügyfélszolgálati munkatárs segítségével.
    Új MT azonosítót kaptam, új jelszó, az email cím és az egyéb adatok változatlanok maradtak.
    Nem is volt gond az első kiegyenlítendő számláig (sodexho internet utalvány).
    Az oldalra való belépés után ez a kép fogadott:

    Január közepétől nem tudok online internet utalvánnyal fizetni.
    Már az atyaúristenhez is fordúltam már segítségért a 1412-es több órás beszélgetéseket is beleértve és a mai napig semmi érdemleges nem történt.
    Május 16.-ig kaptam haladékot hogy rendezzem a tartozásom a t-online felé.

    Igen ám, de amíg a kedves szolgáltatóm nem tudja elhárítani a technikai problémákat addig én tehetetlen vagyok, pedig már hegyekben állnak az internet utalványok.

    Azt hogy mért ebbe a topicba írtam? - már szinte kínomba cselekszem a tehetetlenség miatt.

Új hozzászólás Aktív témák