Új hozzászólás Aktív témák

  • SlayR0113

    tag

    Eddig nem volt bajom a Telekommal, de a mostani sztorinál egy kicsit telibe kapott az agyf.sz...
    "Röviden"
    Sümegen van/volt egy lakásom...azaz jelenleg eladás alatt áll én viszont elköltöztem mondhatni "muszájból" vissza Kecskemétre...legalább is egy időre Kecskemétre... adott volt egy Magenta csomag amit így a mostan ideiglenes címemre ahol nincs meg a pontos meddig leszek átakartam rakatni, de persze ez nem jött össze mivel az adott címen nem tudnak nekem megfelelően szolgáltatni erről kaptam tájékoztatást igaz csak aznap amikor elvileg a szerelő kötött volna már be nekem...oké no problem...mondták majd mondjam le elengedik a dolgot mivel nem az én hibám stb stb. ...ezzel se lett volna a gond....mondom akkor majd tolok egy TV Go előfizetést jó lesz az úgyis PC adott ...ez volt július folyamatosan sikertelen volt a dolog akár mit csináltam az oldalon azt kaptam "számlatartozás" többszöri ügyfélszolgálat hívás...ááá ők nem látnak semmit várjak megjavul...jóvan...semmi nem történt..levél megjött majd utána mentem be ügyfélszolgálatra lemondás készülékek vissza...magentához tartozó részlet átrakatva mobilszámlához megoldva gond nélkül...elvileg...telt az idő TV GO továbbra is off újabb hívogatás még mindig nem látnak semmit " ááá látja most fizettem számlát várjak 72 órát engedni fogja"...újabb semmi...majd augusztusban látom belépve online felületen jön hogy hát vegyek készüléket, mert most lehet....mondom ok úgy is most jól jövök ki belőle veszek...kivártam szeptembert mondom jóvan lessük meg az új Iphonet...minden befizetve oldalon fent vagyok nyomok rá majd ott is fizetőképességin nem mentem át. Korábban már volt hasonló ügy akkor egy sok évvel azelőtti mobilnetes téma az átállás után bezavart, és hol ott levelem is volt róla, hogy nem vagyok "feketelistás" akkor is onlineban nem engedett vásárolni. Nah moondom itt megint valami van megint jött többszöri hívások majd 3. vagy 4.-re közlik hogy áááá hát itt van a vezetékes szolgáltatásokhoz kiszámlázva az annál vásárolt készüléknek egy már teljes összegben kiszámlázása, mert hogy én megszegtem az új "szerződést" és nem érkezett be hónap 11-ig a részlet...erre csak kb annyit tudtam mondani
    - MIVAN?!
    Majd jött egy telje sérthetetlen magyarázat miszerint nekem mondták, hogy annak be kell érkezni az adott időpontig mert különben megszűnik a részletfizetési lehetőségem...
    Én csak bámultam magam elé és kezdtem azt érezni valami másik dimenzióban vagyok ahol valamiről lemaradtam....korábban is voltak részleteim amiket hónap 30-31ig voltak határidősek,d e de csak utána fizettem, mert akkor volt rá módom sose volt baj...ez több évvel témák...de az hogy nekem saját akaratom ellenére is muszáj voltam megváltoztatni a Magentámat is az sem az én hibám simán csak reméltem itt megmarad az hogy nem néznek palimadárnak...még indulásnak jól is hangzott kaptam az infót írjak mailt írjam le a gondomat, nem lesz belőle probléma biztos, hogy korrigálnak visszakapom a részlet fizetési lehetőséget és majd tudok vásárolni is. Elvilegesen ez amiatt történt,hogy szeptember hónapban nem érkezett be az adott időre a részletbefizetés (jelzem korábban is volt hogy 12, de volt hogy 16 volt a befizetésem). Ugyanakkor ez azt se magyarázza, hogy július-augusztusban miért nem tudtam már TV GO-t előfizetni, de ugyanezzel magyarázták. Ne beszélve arról, hogy egy halomszor voltak gondok az online befizetési rendszerrel is..
    Email megír elküld, de még utána ügyfélszolgálatra is bementem ott is kértem segítséget ott is pozitív végkifejlett lehetősége erős stb stb, csak ugye 30 nap ügyintézési határidő, de gyorsan meglesz és egyebek hitegetése...ok legyen.
    Majd várás semmi sehonnan, közben figyeltem egyfolytában webshop hátha végre vallami,de csak semmi.
    Első újra érdeklődés...ügy folyamatban nem lesz gond gyorsak...volt már szöveg...
    újabb egy hét felhívás...háááát ügy lezárva majd jön levél, de elutasítás....majd ha megjö9n levél akkor menjek fellebbezni...
    ezt komolyan így kell?! :( :(((
    Kezdem úgy érezni a pofátlansági faktor nagyon erős lett a "kedves" szolgáltatónál.

Új hozzászólás Aktív témák