-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias40
veterán
Még hogy tisztábban lássatok!
2 óra hosszáig voltak itt és azon ment a történet hogy az én fn-el és jelszavammal nem úgy működik a rendszer ahogyan kell.
3x cseréltek jelszót,hol azért mert nem volt online a telekomos router! Hol azért hogy amikor PT-be tették és beírtuk az én routerembe az adatokat nem volt internet!!!
Kicsit bonyolult leírni hogy miket csináltak(megtettek amit tudtak de ők is látták hogy ennek nem így kellene működnie) de kiderült hogy nem olyan gond van hogy nálam nem jól van vmi bekötve hanem "vmi központi hiba" lehet amit ők nem tudnak megcsinálni.
Tőlem mentek egy másik helyre hasonló hibához,ott rátették az ő laptopjukat a routerre és 940/940-et mértek!Ennyi.(előfizető gépe volt xar)
És ahol ezt mérték sokkal messzebb(3x távolabb) van a központ-tól,és még leterhelt sem lehet a hálózat mert egy új bekötésű város és még alig van optikai bekötés a házaknál.Lehet hogy aki ért hozzá sejtheti hol a baj csak ahhoz sok mindent kellene megmozgatni hogy itt is rendben legyen minden!
Bocs ha hosszú voltam...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.