Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ampee1
csendes tag
Ja,nem, épp hogy leírtam és már csinálja újból.
Random elmegy a kép majd visszajön. -
Ampee1
csendes tag
Ok úgy néz ki ha az inputon lelövöm VRR featuret akkor jó. De így "szuper" hogy nem tudom használni a VRR-t.
-
Ampee1
csendes tag
Sziasztok,
Most vettem egy Sony X90L-tvt. Kettő problémába ütköztem:
-Ha elindítom a tvt akkor hiába a HDMI3 a default amit mutat elindul a TVn lévő KODI lejátszó és hallani a film hangját amit játszik.
-3080rtx HDMI-vel összekötve random elmegy a kép majd visszajön. Mindegy hogy desktop/játék (Win10). -
Zoona
aktív tag
Felhívtam a Központi Szalont, egyből irányítottak a Camcoder Kft.-hez - velük beszéltem is még, emailbe küldjek el nekik mindent és akkor indulhat a garanciális ügyintézés.
Amit időközben kikutattam, hogy itt Miskolcon is van egy hivatalos Sony szervíz aki a garanciális dolgokat intézi - öröm az ürömben, hogy kb. 10 percre van a lakásomtól gyalog. Holnap beszélek velük.
Garanciális ügyintézésnél vajon mindegy hol intéződik a garancia? Akár itt Miskolcon, akár pesti céggel beszélnék a vége ugyan az lehet? Gondolom itt maga a Sony ajánl fel majd valamit és nem az van, hogy ez a garis hely jobb mint a másik stb.. Itt a fórumba visszaolvastam, nem volt panasz a miskolci cégre.
Diablo 3 Battletag - Jessa#2832
-
lemmy9
őstag
Bocs, de bántja a szemem érintettség okán, hogy sokan rosszul írják.
Szerviz, szervizes. Rövid i.Szerintem!
-
Tylla66
csendes tag
Szerintem ezt nem fogják javítani...ha van típusazonos készülékük, akkor azt adnak, ha már nincs, akkor ahogy olvasgattam korábban bármi lehet. Volt, aki utalványt kapott és volt, aki egy szériával újabb készüléket. A fene se tudja, mikor melyiket alkalmazzák. Kicsit olvass vissza, sokat írtak korábban a folyamatról.
-
Tylla66
csendes tag
válasz Celtis #69989 üzenetére
Hozzám nem szervízes jött, hanem egy csomagküldő szolgálat érkezett, igaz én 100 km-re vagyok a szervíztől. Bajban lettem volna, ha nincs meg az eredeti csomagolás, amit ajánlanak megőrizni a garanciális időben...persze a tárolása nem mindenkinek megoldható.
[ Szerkesztve ]
-
Zoona
aktív tag
válasz Tylla66 #69987 üzenetére
Írtam is a központi szervíznek, remélem holnap válaszolnak és lehet intézni hamarosan.
Az merült még fel bennem, hogy ha már nincs meg a gyári doboza akkor mibe lenne érdemes becsomagolni?
Illetve, már elköltöztem onnan ahová anno a TV-t szállították ki, gondolom ez nem kizáró ok a garancia érvényesítésénel.Mi a gariztatás menete? Javítják, viszont ha mégsem akkor felajánlanak egy új tv-t (ilyenkor ezzel megegyező kategóriát?) Vagy adnak utalványt a Központi szalonba? Anno ezt a TV-t elég jó áron sikerült venni mint kifutó darabot. Mi most ennek az alternatívája - az 55X90L ? Mert az jóval drágább most :S
Diablo 3 Battletag - Jessa#2832
-
Zoona
aktív tag
Sziasztok,
Van egy már 2 éves Sony KE55XH9005-ös televízióm, azért nem volt agyonhajtva de a mai nap azt vettem észre, hogy az alsó harmadban megjelent egy vízszintes csík, ez mitől lehet?
Lehet vele mókolni valamit, vagy kaputt?[ Szerkesztve ]
Diablo 3 Battletag - Jessa#2832
-
Szoke1982
senior tag
válasz Piftuka #69978 üzenetére
Tehát a ha tudjuk nekem kell bevinni a tv-t pl: Soroksári mm -be? (Megoldható)
Van egy nagyobb kocsi épp beférne, vagy a Sony szervíz ami az mm oldalán ajánlja őket hívjam fel és viszik el? 🤔
Mert ha úgy gyorsabb ha beviszem, és ott majd intézi Soroksári mm ?
Vagy ehhez kell a sony szervíz is?
Amúgy csak a jótállási papír van és számla.. (digitálisan)
De emlékszem anno vittem már be Logitech hangfalat (5.1) bevittük kertünk csere utalványt ott helyben kb vártunk 2-3hetet míg megnézték.. (mivel nem volt alkatrész stb , így adtak akkor is csere utalványt helyben) -
Piftuka
veterán
válasz Celtis #69973 üzenetére
Így igaz.
Mivel a készülék "10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikk", ezért a szakszerviz a háznál javítja, vagy elszállítja, majd javítás után vissza.
De mivel egy 2021-es modellről van szó.... 99,99% esélye van annak, hogy a szerviz még csak rá sem néz, hanem intézi a csereutalványt. Hiszen a SONY-nak nincsen már EU szervizközpontja, és alkatrész már az aktuális évi készülékeikhez sem nagyon van készleten, szóval főalkatrész hibája, vagy régi készülékek meghibásodása esetén a partnerszervizük mindig csereutalványt állít ki."Aquila non captat muscas."
-
Joezyka
senior tag
jó kis cucc, nem mondom , de nekem ez az egész kínai ... Anno a rapsberry PI-t is nézegettem, az is magas volt, ez meg még magasabb.
esetleg egy Xiaomi Mi TV Box S is megfelelő lehet erre a célra? (a webshop most lényegtelen, meg a konkrét termék is, csak valami egybedobozost keresnék, amit a fentinél egyszerűbb, még ha egy kicsit drágább is).
(nem vagyok otthon az ilyen témákban, de szeretnék előrelépést mindenképpen, és nem egy új tv-t venni )Ha szép nem vagy, hülye ne legyél!
-
Szoke1982
senior tag
válasz Celtis #69973 üzenetére
Az lehet mert tegnap este 7ora óta fenn vagyok majd alvás után intézem.. Bár a hiba még tűrhető " de azért a mind a 4 sarkokban ezek a sötétedések már kezd zavaró lenni, de néztem ezt a screen teszten és ott láttam kis kör alakú foltokat lesznek itt bajok sajnos. Csak az idő meg ketyeg 2025 Júliusban jár le 3 év.. Amúgy egy lg 65' c3 artam volna..
[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
-
Szoke1982
senior tag
-
Celtis
veterán
válasz Szoke1982 #69968 üzenetére
Ha nem javítható a készülék, akkor csereutalványt kapsz. Az utalvánnyal visszamész a boltba (MM) és ott elvileg van választási lehetőséged, hogy pénzt kérsz vagy egy ugyanolyan készüléket, de mivel ilyen készüléket már nem árulnak, ezért marad a a pénz.
Illetve a Sony szokása, hogy csereutalvány helyett cserekészüléket ajánlanak fel, de ez általában egy kategóriával gyengébb szokott lenni, így alaposan megfontolandó az elfogadása.
[ Szerkesztve ]
-
Gigicuci
senior tag
válasz Szoke1982 #69966 üzenetére
Az MM hivatalos forgalmazó, tehát a Sony szervizhálózata fog veled foglalkozni. Érdemes közvetlenül a szervizt hívni, nem pedig az MM-en keresztül. Felveszik a hibát és döntenek majd a javítás módjáról. Az, hogy javítják vagy cserélik, azt a szerviz (Sony) dönti el.
-
Szoke1982
senior tag
válasz Celtis #69967 üzenetére
De olvastam kérhetek cseregaranciát " választható " vagy rosszul értelmeztem? A Sony cserél panelt úgy tudom nem! Az lg anno adott így cseregarit ,mert kértem (nem volt panel) az is mm-volt, kérdés a sonynál ez, hogy megy?
Mindegy csak cím van GARANCIA ügyintézés:
1239 Budapest, Európa utca 9-11. -
Szoke1982
senior tag
Sziasztok!
Ha még 1 év gari van kb a 65' x95j-n, és az MM-be vásárolt online vásárlás volt..
Akkor most az MM intézi a gari ügyet , vagy sony-t kell hívni? Cseregarit szeretnék intézni ! (Lényeg a kijelző hibás foltos stb.) -
Joezyka
senior tag
Sziasztok!
Van egy SONY KD-55XF9005 tv-nk, amit sógoromtól vettük, mert neki már kicsi volt. Eleinte nagyon pöpecül működött, viszont már jóideje igencsak bosszantó a viselkedése. Főleg az olimpia alatt jött ki, akkor már úgy voltam vele, hogy megtanítom repülni az erkélyről
A probléma összetett, de röviden: iszonyú sokat fagy.
YT-ot ha telefonról chromecastolnuk, 2-3 után sikerül, vagy csak újraindítás után.
Ha a VLC-vel játszunk le valami médiatartalmat külső USB-ről, akkor mindig ha a VLC-nél a külső adatforrást választjuk mindig valami újabb krixx-kraxx nevet ad a meghajtónak, úgy hogy a korábbi nevei is ott szerepelnek.
Hálózaton sose lát semmit, ami működött elég sokáig, aztán egyik napról a másikra úgy döntött, hogy ő nem fér hozzá a hálózathoz bármit is csináltam.
Ha bármit kirakunk chromecasttal (YT, Max, Disney, stb), rendszeresen akad, fagy, megszakad, egyszer csak kilép az adott alkalmazásból. Mint említettem olimpia alatt is folyamat ezt csinálta, és kimondottan idegesítő volt (olyan internet és tv szolgáltatásunk van, hogy telefonos alkalmazásban van egy csomó tv csatorna és onnan szoktuk a tv-re mindig kitenni az adott csatornát, ha nagyritkán nézünk tv-t).
Kb reggelig tudnám sorolni a hasonló fagyás, kilépés, megakadás, stb problémákat.
A kérdésem az, hogy ez mitől lehet? 2022-es az utolsó frissítés rajta, nem talál újabbat. Próbáltam azt is, hogy gyári beállítások visszaállítása és használom úgy, de egy idő után kierőszakolta a frissítést.Valakinek valami ötlete?
Köszönöm!
Ha szép nem vagy, hülye ne legyél!
-
modflow
veterán
Mostanában azt csinálja a TV, hogy az 1. Hdmi-n lévő zidoot ha bekapcsolom, nincs jel. Újra kell indítani a TV-t, hogy legyen.
Ennek mi az oka? -
Joshi
titán
válasz griffin90 #69955 üzenetére
Akkor egyértelműen Sony XR-55X90L legyen, az már egy jó tévé. Viszont ennyiért én biztosan nem FALD-os LCD tévét vennék hanem egy OLED-et. Nem kell semmilyen fényerőt állítgatnod, ahány évig használ az ember egy tévét arra már bőven jó egy OLED is.
-
-
alaves
addikt
válasz griffin90 #69956 üzenetére
Mint ahogy Joshi fórumtárs is írta, X95L, az amely TCL-nél is jobb miniLED, dehát az ára is magas és nincs 55"-ben. Esetleg Samsung 55QN90C ami TCL szintű miniLED.
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
griffin90
tag
válasz alaves #69954 üzenetére
köszi! nem kell nagy fényerő, este nézzük, minimális fénnyel a szobában. tcl-től egyre jobban fázom, úgyhogy jegelném. lg c3 jöhet még szóba, de ott meg az oledtől fázom ne nekem kelljen lesnem a gép "igényeit", hanem az szolgáljon ki engem. gondolok itt a fényerő visszavételére bizonyos típusú jeleneteknél.
philips oled nem tud airplayt sajnos, ezért kérdéses. bár apple tv-vel ez ugye tökmindegy.Google Pixel 7
-
griffin90
tag
a tcl árai 160k-270k között mozognak az említett modelleknél ebben a méretben, ezért is lőttem jóval fölé. 2023-as modell is megfelel nekem. KD-55X80L-t, KD-55X85L-t és KD-55X90L-t találtam már szinte LG oled árban. ajánlottak ezek, vagy van amelyik nem érdemes venni? árban mondjuk 350 felett mind..
Google Pixel 7
-
alaves
addikt
válasz griffin90 #69952 üzenetére
Ebben az árban csak az 55X80K van gyenge képminőséggel. A Philips 55OLED718-at venném (telekom 340 eFt). Ha nagy fényerő kell csak akkor TCL-t.
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
Joshi
titán
válasz griffin90 #69952 üzenetére
TCL árával Sony nem tud versenyezni és nem is akar. Sony Mini LED tudtommal 65"-tól indul, szóval azt ekkora méretben biztosan nem tudsz venni. Marad a FALD-os megoldás, de idén teljesen új elnevezésű széria jött, de ezeket most nem érdemes megvenni, majd jövő tavasszal amikor kijönnek a 2025-ös modellek.
-
griffin90
tag
üdv, sonyból mi az, ami megfelel a tcl c805, c845, c645 típusoknak, vagy ezek között helyezkedik el kb. mindenképpen legalább direct led kellene, de mini led mégjobb. méretben 55", árban max 350k és ÚJ. létezik e egyáltalán, vagy bármi is van, az drágább?
apple tv 4k-val lesz használva, illetve hdmi arc-on keresztül hangrendszerrel.
köszi[ Szerkesztve ]
Google Pixel 7
-
AstraCDX
senior tag
Sziasztok !
Közös hálózaton/HGW-n vagyok egy DELL Latitude laptoppal, és egy SONY KDL-32W705B TV-vel .
A laptop látja a TV-t mint a hálózaton jelen lévő eszközt .
A TV-n van YT, lehet onnan is videokat nézni vele .
Kérdés, hogy miért nem tudok a laptopról YT videot küldeni Chrome böngészőből a TV-re ?
Meg sem jelenik az az ikon a YT kezelősávjában aminek ott kéne lenni .
Úgy emléxem korábban ez ment, most meg nem megy .
Mi lehet a hiba ?Üdv.
Astra
-
-
medvegy
aktív tag
Sziasztok! Sony TV-khez lehet még külön vásárolni kiterjesztett garit? A SONY weboldalán látom, hogy van elvileg +1/2/3 éves opció, és a készülék vásárlás utáni 360 napon belül aktiválható, de sehol sem árulják. Se Magyarországon se külföldön nem találtam. Írtam a SONY EU képviseletnek, de csak annyit mondtak, hogy a vásárlás helyén tudok venni (Osztrák MM esetemben, és nincs...) Valaki tud valamit?
FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
-
pvil
tag
Valaki vett már bravia 7-et?
-
Piftuka
veterán
válasz Celtis #69874 üzenetére
"Talán nem fogod elhinni, de rágódtam ezen a kérdésen.[..]"
Miért ne hinném? Abszolút megértelek. (Egyébként teljesen korrekt hozzáállással jártál el a tévéd eladása kapcsán. )
Én éppen a fentiek miatt, a "rágódás" okán nem adom el soha a számomra már felesleges elektronikai berendezéseket. (Pl. régebbi, de tökéletesen működőképes HDD-ket sem.)
Én nem akarok vesződni azzal, hogy ha valaki megveszi, aztán pár nap után elromlik nála, akkor belemenjek valami veszekedésbe, huzavonába, idegeskedésbe, stb. Kinek hiányzik az? Nekem nem.
Egy régi, pár ezer forintos lemezjátszó, videomagnó, vagy walkman esetében ez nem téma; de tévét én soha nem adok el. (Ahogyan például kifogástalanul működő. de használt, a gépemből már kiszerelt HDD-t sem. Megy a szekrénybe tartaléknak.)
A családtagjaimnak szoktam ajándékozni a korábbi tévéimet. Ők pedig örülnek neki.
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
"igen ezaz, de hogy mi okozza azt nem tudom és a poén hogy nem mindig van, csak bizonyos színeknél."
Engem erre a problémára emlékeztet: Any idea what’s going on with my x95J?
(A hozzászólásokat is érdemes elolvasni...)
"Aquila non captat muscas."
-
Celtis
veterán
válasz szkutyi #69933 üzenetére
Jaja, a samsung az mindennek az alja. Nekem is volt DSE problémás Sony tv-m. A linkelt videó nem DSE-nek tűnik, de az utolsó két fotó viszont egyértleműen az.
Szóval a Sony, ha nem is szó nélkül, de pár kör után visszavette.Mivel gyakorlatilag elismerték, hogy hibás a készülék, így már nincs választásuk.
-
Jeep1
tag
Hát Camcorder szervizes ember nem válaszolt még. Tegnap este ment a mail a "nem elogadásról". Most vagy sony válaszra várunk vagy besértődtek
Hát én egy jól működő sony TV vel is megelégednék már ami mondjuk nem más által visszaküldött refurb készülék, amit nem is értek, hogy gyakorlatilag saját magát égeti sony, hoy felujított készüléket ad oda gariban? Sony outlet?[ Szerkesztve ]
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem művész!
-
Joshi
titán
Teljesen igazad van, a Sony garanciában botrányosan rossz. Ha most visszakapod a készülék árát, akkor nem Sony-t kell venni. Ennyi. Philips OLED vagy Panasonic OLED, habár utóbbi ára eléggé húzós. Ha pedig 75" LCD-nél maradnál, akkor TCL Mini-LED, de abból a fullos széria.
[ Szerkesztve ]
-
Jeep1
tag
Utálom a sonytol ezt a baszakodást. Samsungnál nem volt sosem ilyen... Kijött szerviztechnikus és ha olyan hiba volt vagy cserélte a kijelzőt vagy cserélték a TV-t. Nagyon kiábrándultam. OS miatt vettem meg, ami amúgy nagyon szuper funkcionalitásilag. De garancia terén botrányos és körülményes az egész. Egy igazi csalódás számomra pláne amilyen árai vannak.
[ Szerkesztve ]
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem művész!
-
Joshi
titán
Egyébként ez is vertical banding, csak ez nem az OLED panelek gyártásának hozadékaként, hanem a háttérvilágítás (vezérléseként?). Egyértelműen ne fogadd el a Sony ajánlatát, hanem kérj egy cserekészüléket vagy adják vissza az árát.
ui.: linkelheted nekik ezt a topikot is, ebből egyértelmű lesz nekik hogy kuka a tévéd.
[ Szerkesztve ]
-
Jeep1
tag
Igen, tegnap írtam a szerviznek vissza, hogy tájékoztassa a Sonyt, hogy a refurb X85L ami ráadásul KD széria és nem XR procival szerelt, igaz hogy két évvel fiatalabb, de visszalépést jelentene akkor is. Nem fogadom el és ha kell akkor visszük tovább.
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem művész!
-
Jeep1
tag
Vasemberből egy kép, itt is sikerült kép formájában reprodukálni. Az egyik kép egy alternatív monitorról van azon teljesen homogén semmi hiba. A másikon XR TV látszik, hogy a képernyő bal oldala mintha még sötétebb is lenne. Nehezen adja vissza, de a jelenség itt is megvan.
[ Szerkesztve ]
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem művész!
-
Joshi
titán
Akkor egyértelműen a fogyasztóvédelemmel kell érvelni, hiszen ha egy videó egy másik készüléken hibátlan a tiedén meg nem, akkor a te készüléked a hibás. Ne hagyd magad.
Egyébként élőben biztosan nagyon zavaró lehet. Engem pl a korai OLED paneleknél zavart (zavar most is) a color tin és a vertical banding. Ez piszkosul zavaró ha egyszer észreveszi az ember.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Utoljára egy kérdés. Ha pl egy videónál jelentkezik ez a hiba, akkor annál a videónál (pl amit linkeltél) mindig reprodukálható a hiba? Vagy ez is lutri?
Nem értek hozzá, de ez háttérvilágítás probléma lehet, vagy annak a vezérlése. Ezt így nehéz megmondani.
[ Szerkesztve ]
-
Jeep1
tag
Nem. 00:4, 0:09, 00:12 mp nél középen az a kékes csík, jelenleg ennél a jelenetnél így jelenik meg. De nyilván ez filmenként változó, hogy milyen színben jelenik meg pont a képernyő közepén. Amit te küldesz az nem érdekelne, az semmi
[ Szerkesztve ]
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem művész!
-
Jeep1
tag
mikor a lámpánál van a jelenet és jobbrol balra van ez a halovány csík ami kb a kijelző közepét megfelezi. az XR nél van jelen, ha KD nál megnézed ott nincs. Ugye pont ezért lassítotam meg TV menüben a videot, hogy nagyjából lehessen látni, telefon nehezen érzékeli, de ezen körülbelül látni.
[ Szerkesztve ]
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem művész!
-
Jeep1
tag
-
Joshi
titán
Ez konkrétan a 24p filmek sajátossága, ez szerintem nem készülék hiba. Persze ha jól értelmezem hogy te mire gondolsz. Kapcsold be az interpolációt elsőnek mondjuk alacsony szintre, aztán szépen menj feljebb a beállítással. Ha látsz javulást, akkor bizony ez a 24p judder ami nem készülék hiba.
-
Jeep1
tag
válasz Piftuka #69907 üzenetére
küldök egy drive linket
nagyjából minden filmnél ezeket a ghosting csíknak nevezett akármiket látom bizonyos jeleneteknél az XR TV-n. Van egy alternatív TV-m ugyanugy Sony ugyanaz a jelenet KD szériás annál nincs, sem monitoron. Csak nagyon nehéz ezt reprodukálni így belassítottam kicsit a jelenetet a TV- lejátszójában és így szépen kivehető.
Valószínűleg valami kijelzőhiba vagy vezérlő panel hiba gyanú? Mindkét TV falon van típus azonos konzollal, tehát még azt sem mondhatom, hogy valami körülmény más lenne.https://drive.google.com/drive/folders/10hKZqLi68fw-_YQyLXRVdToooHTHj80Y?usp=sharing
[ Szerkesztve ]
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem művész!
-
Jeep1
tag
válasz Ger_man #69902 üzenetére
Hát ezt az egy opciót ajánlották fel cserének, pénzt nem adnak vissza. És ezt is csak hosszú kínszenvedés után sikerült velük elérni, gyakorlatilag levelezések hada. Mindig csak az elfogadható(hiba) kategóriába sorolásokról volt szó.
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem művész!
-
Jeep1
tag
Sziasztok,
A sony egy csere készüléket ajánlott fel XR-75X95J készülékem helyett - KD-75X85L típusra. Ahol néztem internetet nagyjából hasonló a két televízió. Szerintetek érdemes ezt a cserét elfogadnom, vagy tovább kell ütni a vasat? XR az 2021 széria az X85L 2023. Teljesen tanácstalan vagyok.
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem művész!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Telekom mobilszolgáltatások
- Autós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Autós kamerák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- One mobilszolgáltatások
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest