-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz Speeedfire #168446 üzenetére
Wiki alapján ez lehet: Skoda féle sima MPI, 3 henger, szívó, 51kW: [link]
2008 márciusától szerelték az Ibizákba.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz F_Zolee #168448 üzenetére
Elég nekik. Nem szoktak racsézni. Bevásárlás, munkába járás vidéken. Illetve néha hosszabb utak. De szerintem azért ezzel is lehet menni pályán 140-et.
tibbike01: Van hátul, de tényleg csak minimális. A légterelőből nem engedek, a világ egyik legjobb dolga szerintem.
gzbotii: Ez viszont számomra/számukra jó hír, mert akkor az egy kiforrott motor, és nem közvetlen befecskendezésű.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
gzbotii
veterán
válasz Speeedfire #168452 üzenetére
Mondjuk a Skoda féle 1.2 benne volt a Húsz rossz motor listában, ebből a AZQ, BME, BZQ szerelték az Ibizába is.
Az üzembehelyezés vagy a gyártás éve 2010?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #168452 üzenetére
Inkább ne örülj, eléggé betegágy tud lenni az a motor...
#nincsbennetarcsi
-
Speeedfire
nagyúr
-
F_Zolee
veterán
válasz Speeedfire #168452 üzenetére
Gondolom, de még 1.4-1.6 se arra való. Legalább minimális kraft lenne. Plusz a 3henger városba elég max.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz Speeedfire #168455 üzenetére
TC cikk szerint 2009-ig bezárólag a veszélyeztetett, lehet, hogy már javítva lettek a nagyobb gondok.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #168430 üzenetére
Elvittem egy szervizbe, nem sikerült a kommunikáció. Keresnem kell mást. Remélem tudnak kinyerni adatokat valahol.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
GasBang
csendes tag
Üdv
Ma felemeltem az Audi A4 b8 -am hogy leellenőrizzem a futómű stb állapotát és olyan problémám lenne, hogy a fékpofa súrolja a tárcsát. Menet közben nem venni észre hogy görbe lenne a így szemre a pofák és a tárcsát is jó állapotban vannak. Csak nagyon erős fékezésnél rázza egy picit a kormányt...[ Szerkesztve ]
"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."
-
hdman
őstag
Erre tud valaki logikus magyarázatot adni? 130 km/h, tempomat, autópálya.
111 km-nél 11 gramm, 4 km-rel később 115 nel meg hirtelen felugrott 19 grammra. Persze el is kezdett regenerálni. Alapból 22grammnal szokott regenerálni.
A másik furcsa dolog az, hogy nem a sima regeneracios jelet tette ki, hanem a homokórásat.
Sopron city :)
-
i-sti
senior tag
válasz hdman #168467 üzenetére
Szerintem, mivel ezer kalkulált értékek, szóval valamiből az ECU is megsaccolja.
Nem lehet hogy a nyomás szenzor különbségből állapítaná meg?
Tesóm alatt is csinált hasonlót a verda.
7 grammról hirtelen 17 lett majd ráengedte a regenerációt.Itt egy enyhe emelkedő volt.
Novum Forum Siculorum
-
fgabor87
tag
válasz focvis #168445 üzenetére
Nem gyári, a márkáját nem tudom, talán valami d betűs. Viszont kinézetre teljesen olyan, mint a gyári, és CAN bus kompatibilis. Egy 100asba kerül a komplett kit, gondolom nem gagyi. Gondolom így ránézésre senki meg nem mondja, hogy nem gyári, csak műszaki vizsgán nem tudom, bele tudnak-e kötni, főleg ha nem jelez semmi hibát a fedélzeti számítógép.
-
fgabor87
tag
válasz focvis #168472 üzenetére
Megnéztem, Dectane. E betű benne van.
Első lámpát is cserélni szeretném majd ledes osramra, annak utánakérdeztem, hiába E jeles, kell kérni hatóságnál átalakítási engedélyt, utána szigorított műszaki vizsgára kell vinni, majd beírják a forgalmiba. Ha vissza akarom tenni a gyárit, újra végig kell járni a procedúrát. :/ Vicc.
Gondolom hátsó cserénél is ez lenne a menet, csak arról nem tudják megmondani, hogy gyári, vagy sem. Jobb esetben. Azért az első lámpa látványosabb. -
lord_devil
tag
válasz hdman #168467 üzenetére
A számított és a mért sose egyezik. Valószínűleg a mért elérte a 22 grammot, olyankor a számoltat is módosítja és elkezdi regenerálni. Persze ezek csak az általam tapasztaltak. A mért csökkeni is tud, ahogy melegszik a motor.
Enyémben is elég sok a hamu, de ha elmegy több, mint 450km-t, talán még nincs akkora baj. -
kisp113
tag
Sziasztok,
Valaki tudna segíteni hol találok egy egyszerű táblázatot a karbantartási intervallumokról régi 1.4 mpi AKK motorhoz?
Köszönöm
-
-
Zizmand
aktív tag
válasz macilaci78 #168488 üzenetére
+1 Én is így csinálom.
-
iceQ!
addikt
Budapest 18. kerületben tud valaki ajánlani jó szerelőt? Vecsés is jó vagy esetleg Gyál.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
b4zsi-
őstag
Sziasztok!
VW Polo 1.4 TDI 70LE (2006) Sportline hátsó lámpa burkolatából hiányzik egy darab.
Az érdekelne, hogy egy lámpafoglalat nélküli lámpát kell csak vennem és a foglalatot áttudom tenni az újba?
[link]
Van márka, amit ajánlotok vagy inkább bontottat keressek, hogy eredeti legyen? -
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #168498 üzenetére
Nem tudja.