-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lord_devil
tag
Sziasztok!
B8 CRDI tulajok tapasztalatára lennék kíváncsi:
5 fok alatti külső hőmérséklet esetén, normál tempóval (2000-es fordulat alatt), nem akarja elérni a 90 fokot a vízhőmérséklet (negyed óra alatt sem). Ha el is éri 5 perc alapjárat után 70 fok környékére esik vissza. Olvasgattam a neten, de nem lettem okosabb, hogy ez normális jelenség-e (esetleg termosztát hiba). -
lord_devil
tag
-
lord_devil
tag
Akksinak mennyit szabad merülnie 24 óra alatt? Az enyém leállítás után 2 órával mért 12.7V-ról 24 óra múlva 12.45V-ra merült (3 hetes gyári VW akku), ezt elég gyorsnak találom. Előfordul, hogy 4-5 napot is áll.
Az autó B8 és van benne egy utólagosan beszerelt kódos, GPS-es indításgátló. Most úgy gondolom ki kellene szereltetnem...
(Az előző akkuval 1 évig szívtam. Márkaszervízben megmérték és mindig elzavartak, hogy jó az... hidegben alig forgatta, MMI szerint 10%-os volt. Nem szeretnék az újjal is hamarosan így járni.)[ Szerkesztve ]
-
lord_devil
tag
Volt már valaki csalószoftver frissítésen? Mik a tapasztalatok utána?
-
lord_devil
tag
Hátha valakit érdekel: megvolt a csalódízelem szoftverfrissítése, most már tényleg Euro5-ös a gép. Hehe . Nagy különbséget nem vettem észre: szerintem ugyanúgy megy, bár tél van annyira nem nyomom neki, a fogyasztás mintha hangyányit jobb lenne, de ez is lehet a téli közlekedés eredménye, és mintha a hangja is más lenne. Ami szembetűnő az az alapjárat. Az enyém eddig furcsán magas volt, 900 felett pörgött mindig. Most 850, ha még gurul az autó, ha teljesen megáll 820. Így legalább látom majd, ha égeti a DPF-et, viszont a lendkeréknek biztos nem jó, mert érezhetően jobban ráz...
-
lord_devil
tag
Mágus, B8 2.0 TDI fojtószelepház csere után van szoftveres teendő? Csere után a hibakód eltűnt, majd következő indításnál visszajött, törölni nem engedi (legalábbis vag-commal nem).
-
lord_devil
tag
A6 4F 2.0 TFSI-be milyen olaj javasolt? Konkrét típus érdekelne. Mennyi olajfogyasztás számít még normálisnak ennél a típusnál?
-
lord_devil
tag
P2015 hibakód (intake manifold flap position sensor) esetén érdemes próbálkozni a motor cseréjével (és a szívósor tisztításával), vagy inkább cserélni az egész szívósort? A4 B8, CAGA, 2008
-
lord_devil
tag
válasz Mágus2 #131138 üzenetére
Az a helyzet, hogy a motort már cserélték. Egy darabig jó, de 4-5 indítás után visszaírja a hibát. Az előző motor meg se moccant, az új szemmel láthatólag mozog. A kábelköteg mérése alatt a motor csatlakozója és az ECU csatlakozója közötti ellenállásmérést érted, vagy csak mérjem ki, hogy a motornál megvannak-e a megfelelő jelek?
-
lord_devil
tag
Mágus: Audi B8 2008 2.0 CR, mekkora meló kiszerelni a balancert az olajpumpával? Hozzá lehet férni a karter csavarjaihoz, vagy mást is bontani kell? Tavaszi olajcserénél megcsináltatnám a felújítást.
-
lord_devil
tag
Sziasztok!
Audi A4 2013 CJC motorkód esetén mennyi az előírt vezérlés csere periódus?
-
lord_devil
tag
Sziasztok!
Audi A4 B8 2.0 CR, manuális 6-os váltóhoz etka 2 cikkszámmal hoz olajat (G 052532A2, G 055532A2). Mi a különbség, melyiket vegyem bele? Esetleg beszerzési forrás érdekelne még márkaszervízen kívül (Kauffernél nem rendelhető).
Köszi![ Szerkesztve ]
-
lord_devil
tag
válasz lord_devil #139727 üzenetére
[Erre] esetleg valaki? Vagy vehetem bármelyiket?
-
lord_devil
tag
Sziasztok!
Ha a DPF-nél eljön a pillanat (telítődés), mi az ajánlott eljárás? Érdemes tisztíttatni, vagy inkább csere? Utángyártott, vagy gyári, esetleg csak kerámia betét csere? Egyelőre nem aktuális, de 2k km fölött próbálok felkészülni mindenre... -
lord_devil
tag
válasz i-sti #143046 üzenetére
Csak megosztom a tapasztalataimat olajpumpa tengely ügyben:
Első generációs CR (B8 2008 CAGA), tavasszal kicseréltettem a tengelyt. Le kell venni a kartert, ahhoz pedig a bölcsőt. Szóval elég nagy meló, hivatalos szervízben 8 munkaóra volt. A tengelyen nálam minimális kopás látszott (220k km), igazából csak ki volt fényesedve, ahol fogott. Viszont kicserélték az olajpumpámat mondván, hogy lóg benne a tengely (ami tényleg így van, de szerintem kell is neki, hogy a helyére lehessen tolni). Viszont azt mondták, hogy a balansztengely felőli oldalával nem kell foglalkozni, azzal sosem lesz gond. Ja, és így nem elég 5l olaj feltölteni. Szóval jó sokat kifizettem, szinte a semmiért... Ha érdekes készíthetek képeket a kiszerelt alkatrészekről.[ Szerkesztve ]
-
lord_devil
tag
válasz focvis #146802 üzenetére
Voltak akku gondjaim ezért beszereztem egy "nagyon precíz" szívargyújtós feszültségmérőt, hogy lássam a töltést. Hidegben a generátor is simán tölti 14.8-al, nyáron a nagy melegben pedig csak 14.2 körül. Hogy mikor kezd pezsegni erősen hőmérséklet függő. Nem azért írtam, hogy rábeszéljelek, fő az óvatosság.
[ Szerkesztve ]
-
lord_devil
tag
Sziasztok!
Mennyire normális, hogy hidegen (0C körül), indítás után jobban remeg a motor? Szemmel láthatóan billeg, és persze bent ülve is érezni.
Audi B8 2008 2.0 CR CAGA -
lord_devil
tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani Audi bontót? Kábelköteget keresek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...