-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #167449 üzenetére
Én sem engedném a VCDS-t.
Adagolóshoz kellett 2T olaj, de ott is az adagoló + a fos minőségű gázolaj miatt.
-
atos19881101
senior tag
-
válasz atos19881101 #167449 üzenetére
Én 3 literest egy fordulatra indulni még soha nem hallottam
Nem érezni benne a sebességet, csak mutatóról látni hogy mennyivel mész. Anno talán Morris a talin mondta h na mi lesz már mikor rúg hátba a Domi de amikor mutattam neki az órát h 160nal megyünk pályán kívül nem értette
A turbó is tud repedni de a cső is öregszik.Én nem venném meg ha ennyire elzárkózik
MOD
(#167451) MunezXBK: nekem még az osztrák eladó is engedte csak annyit kért h ha valamit elbaszok akkor álljak mögé. Mondtam ok. Aztán elhoztam a Maxot
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
gzbotii
veterán
válasz atos19881101 #167449 üzenetére
"Ami még fura volt, hogy próbaúton hallani lehetett a turbó töltését (súrlódó hang szerűség)."
és ez mennyire gáz, ha ez hallatszik? Nekem is valami hasonló kezdődött nemrég.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
BK87
senior tag
Sziasztok. Egy 2009-es Seat Altea XL (facelift)-be Szeretnék androidos fejegységet tenni, és érdeklődnék, hogy milyen fejegységet ajanlanátok. Van valamilyen kipróbált model, ami bevált, és a rádió is rendesen működik vele (olvastam, hogy az általában gyenge ezeknél), és vezérelhető kormányról is? Előre is köszönöm a segítséget.
-
-
atika88
senior tag
válasz aero. #167458 üzenetére
Ok. Igyekszem ezentúl ehhez tartani magam.
Annyit, azért tudnál esetleg segíteni honnan ez a 2 év periódus?
Szervizfüzetben erre utaló jelet sajnos nem találtam, az interneten pedig ahány ember annyi felét mond, szervizek ugyancsak.Szégyen vagy sem...de a 9 éves autómban eddig egyszer sem volt fékolaj csere. Nyilván nem azt mondom ez a követendő példa. DE ha eddig is szép tiszta volt az olaj és nem is fogyott, valamit a fékhatás is oké: akkor ez hogy is van?
Különösen nem értem ezek után, hogy miért írja valaki h évente cserélni kell. Vagy ez típus/gyártó függő esetleg?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atika88 #167460 üzenetére
Az, hogy a tartályban tiszta, semmit nem jelent. A folyadék nem kering a rendszerben. A munkahengereknél fekete lesz, mint a kávé és csökken a forráspontja is. Vizsgán mérniük kellene a forráspontját és megbuktatni. 2 évtől idősebb fékfolyadék már nem teljesíti a megadott forráspontot. Minden műszaki vizsga előtt le kell cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
Sziasztok!
Budapesten vagy a környékén tudtok esetleg VW szerelőt aki ért a régi 1.6 16v BCB motorokhoz? (nem csak VCDS nyomkodás szinten)
Motorgenerál óta küszködök rendszeresen előforduló fulladó alapjárat gonddal (500-900 között ugráltatja). Eddig 3 szerelő látta, mind cseréltetett valamit benne ami után persze ~2 napig jó volt. Amikor van alapjárat akkor lambda,MAP hibátlan. Viszont amikor épp fulladozik az alapjárat, akkor az alapjárati lambda adaptáció +20-25% folyamatosan a MAP pedig 350-480 között fordulat függően és hibakódnak szegény kevéreket dob be. Mind 3 szerelő átnézte a csöveket de egyik se talált fals levegő gondot .
Cserélve: Fojtószelep,Lambda,EGR,Üzemanyag pumpa, Vízhőfok jeladó,gyertyákEsetleg a Szentendrén lévő VW szaki elérhetőségét tudja valaki?
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #167453 üzenetére
Hmm.. és mitől indulnak ezek ilyen “nehezen”? Az enyém 1 fél tekerésre már pöfög.
A kolléga amúgy hanyagolja a szekeret. Nem volt meg az a plusz, ami miatt kellene neki. Azt mondta olyan volt, mintha az én Superb-ben ült volna.
gzbotii
Nem tudom, hogy minek a jele. De szemèly szerint nem hiszem, hogy egészséges az ilyen hang.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
válasz atos19881101 #167467 üzenetére
Ez nem nehéz indulás csak a nyomoronc indítómotornak kell egy fordulat hogy meg tudja a főtengelyt tekerni, nem? Asszem 250-300 fordulat. Ezt meg nem lehet nulla alatt elérni - de szerintem Mágus2 majd jobban meg tudja világítani ezt én csak egy phórumozó malac vagyok és semmihez sem értek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #167470 üzenetére
Persze jogos. Én csak a sokat futott PD-mből indulok ki, hogy az szinte kulcs elfordításra már égeti a gázolajat. Ennek az A6nak meg kellett azért pár tekerés.
Én meg csak egy hozzánemértő amatőr vagyok, ezt meg is kaptam ma a fejemnek.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
rob210
nagyúr
válasz bitpork #167470 üzenetére
Ezt a részét én se tudom pontosan ennél a konszernnél.
De az offtopiknál, a pördületi érték miatt van.
Azaz a nagynyomásúnak fel kell venni a fordulatot és az érzékelőknek is életre kell kelni.
Ez meg csak meghatározott fordulat után lehetséges.
De a hangján hallatszik mi az egészséges indulás és mi a nyűglődős.Renault power
-
lord_devil
tag
Sziasztok!
P2196-os hibakódom jött elő már 2x is huzamosabb lejtőn ereszkedéskor (az elsőt törölte néhány indítás után, a mait egyelőre nem). Szervízben azt mondták talán első lambdaszonda. A talán zavar kicsit. Mi lehet még? Nem szeretném feleslegesen cseréltetni.
Audi A4 2008 CRTDI CAGA
-
válasz lord_devil #167474 üzenetére
Talán egy takarílás segít. Talán.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Winchester95
őstag
Egyetlen egy hozzászólás az autóvásárlási témában.
Őszintén, milyen szerelő az, aki nem enged egy egyszerű hibakódkiolvasást vcds-el? Vagy akár egy BT kütyüvel...Továbbá akármilyen szép és jó autó, ilyen mentalitással rendelkező embertől biztosan nem vennék se autót, se mást, még ingyen se. Ilyen szerelőtől meg végképp.
Mostanában megyek autót vásárolni, néznelődni, vcds-el a kezemben.
Most választhatnak hogy én olvasom ki vcds-el vagy egy helyi szervízben vcds-el....1.8T a kiszemelt elsősorban.
Gondolom a lánc hangján kívül, nincs olyan dolog amire oda kellene figyelni.Persze tudom Turbó, Kettőstömegű és ezek.Visszatérve a Toledó ülés csere témára.
Sikerült 100%-ba beépítenem.
Nagyon egyszerű volt az egész, köszönet érte Mágusnak!
Elektromos bőr ülés, de nem a memóriás.Tiszta luxus autó lett ebből a Toledóból.
Már csak a küszöb és a hátsó szárny van hátra. -
macilaci78
nagyúr
válasz atos19881101 #167449 üzenetére
Autószerelő árulja, így jó párszor megkaptam a fejemhez, hogy szerelő vagyok? - Nem is olvastam végig, már az első bekezdésnél mondtam volna, hogy "én autót venni jöttem, de eladóként mutatott viselkedése alapján ő nem autószerelő, hanem ornitológus".
Nyilván van hibája az autónak, amiket palástolni próbál, az árból nem akar engedni, inkább megvárja, míg odaszáll egy palimadár.Mágus2: az, hogy miből lehet baj és hogy mit próbálnak a másikra verni, nem mindig egyezik.
Ha komoly a vételi szándék, én felajánlottam volna 10-20k-t a VCDS-es manőverért, amolyan előleg gyanánt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
válasz lord_devil #167478 üzenetére
A szonda (hapci, morgó és a többi) a legkézenfekvőbb. Van akinek bejött a takarítás van akinek csak a csere. De lehet becsöpögő injektor, EGR vagy akár MAF szenzor is. Élőadat nézegetés nélkül elég nehéz bármit is mondani - nekem meg különösen mert nem tudom mik a helyes élő adatok
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #167474 üzenetére
Szerintem megdöglött a lambada.
To all: Mit lehet pucolni egy lambdaszondán? 2 állása van, működik, vagy nem működik. Ez a dízel lambda amikor elkezd elhalálozni, jellemzően motorfék üzemben túl dús keverékre panaszkodik, amikor 0 a befecskendezés, mert beakad a jel és folyamatosan adja a jelet, akkor is, amikor nincs gázolaj az égéstérben, csak friss hegyi levegőt pumpálnak a hengerek. Ezt persze a motorvezérlő nem érti, mert elvileg 0 a befecskendezés, nem vár lambda jelet, erre dobja a kódot.
[ Szerkesztve ]
-
VIBO
őstag
Hali
Ha a kipufogó alja kormos, akkor az baj? Alul kivül.
MK7 GTI GOLF 2015
S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #167487 üzenetére
Én csakagyárit tenném, főleg amióta sok a bosch alkatrész megszopatott.
-
veterán
-
pepucs
tag
válasz rob210 #167469 üzenetére
Akiknél járt idáig a kocsi, mind VCDS-el próbálkozott mint élő diag. De gyakorlatilag az összes adat "rossz" amikor nincs alapjárat és így nem tudják megmondani miért, tehát csak tippelgettek. Ezért is bízom benne, hogy itt valakinek van egy megbízható szakija Aki a generált csinálta, széttette a kezét hogy sajnos ennyire nem ért hozzá, vigyem VW-s szakemberhez.
#Morris: Misfire-t nem írt a gép viszont valóban gyújtótrafó csere nem volt még. Elképzelhető, hogy az lesz a következő próba.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
Amikor nincs alapjárat a lambda folyamatosan +20-25%-on ugrál. Amikor van és működik minden flottul akkor 0 +-7%
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pepucs #167495 üzenetére
Mielőtt eldobálod a trafókat, mérd meg az ellenállásukat. Ha nincs köztük kirívóan eltérő, valószínűleg nem a trafók a ludasok. Ez a vezérlő számol égéskimaradást. Mért értékek között van missfire counter. Érdemes meglesni, mert hibakódot nem generál. Ha 0 égéskimaradással is le akar fulladni, szorulhat a pillangószelep. Ki kell tisztítani, a tengelyét finomam megolajozni. Ha ez megoldja egy időre a problémát, akkor csak egy fojtószelepre van szükséged. EGR is tud érdekes dolgokat, próba idejére le kell vakítani egy méretre vágott fémlemezzrel, lesz hibakód, rá, de ha az a ludal elmarad a lefulladás közeli állapot. Sok mindent lehet, de ez tipikusan az a hiba, amivel el kell játszani és sorban kizárni a dolgokat.
-
Csabadi
tag
Sziasztok, passat-on (1.9pd) szeretném a vákum csöveket és az üzemanyag csöveket(tandem és szürő között) kicserelni újra. Honnan érdemes venni, meg milyen márkát, mert a vákum csövek voltak már cserélve, kB 2 éve de el vannak repedezve(valószínű nem bírják a hőt) egyébként resolajcsövek, lettek felrakva. Az üzemanyag csövei is hasonlóan repedezett bár azok meg gyariak, viszont ott a visszatérő ág ami rosszabbul néz ki.(gondolom a foró gázolaj tól)Viszont ami üzemanyagcsőként kapható, akármelyik boltban, azzal már van rossz tapasztalat tartósság szempontjából. Viszont van még ami gyári vákum cső a kocsin és az patikaul néz ki, nulla repedés, érdekes. Tehát akkor honnan vegyek? Köszi
-
pepucs
tag
válasz Mágus2 #167496 üzenetére
Rendben, megmérem az ellenállásukat köszönöm a tippet.
EGR volt az első amit generál után cserélt a srác (Magnetti Mirelli-re) fojtószelepet pedig a hetekben kapott egy működő autóról, de a probléma továbbra is sporadikusan jelentkezik.
Pedig még azt se lehet mondani, hogy olcsó húsnak... mert pénzt nem sajnálva vittem a szerelőkhöz. Ahogy olvasom nem vagyok egyedül a fulladós alapjárat problémával.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
d3lete
aktív tag
válasz Mágus2 #167271 üzenetére
Nem VW. Senki nem tudja megmondani a baját. Ez egy 530d m57 régi vasblok. Szinte megolhetetlen. Leirom nagyjából amit tapasztalok. Se kat se dpf se egr.
Poccre indul nagyon erős, de kéken ködöl. Üzem melegen kitisztul magas fordulaton 3500 4000 nem kékel. Csak alapjaraton. A szaga csípi a szemem budos régi kamion IFA liaz szag ruhámba egész nap érzem.
Injektorok felujitva. Hengerfej felujitva.
Turbó új de gagyi.
Henger fal tiszta látszik a honolas erősen. Kompresszió 23bar minden hengerben. Korrekció minden hengerben +-0.9 Max. Az olaj teljesen tiszta marad benne mint egy benzinesben 10ekent olajcsere. Nem tudom olajat eszik vagy sok a gázolaj. Minden fele szoftvert próbáltam már. Szelessavu lambda van benne lambda error ír hogy az oxigén koncentráció nagyon alacsony. Fekete füst nincs. Annyi van hogy az egr miatt az elvart levegő 350mg/hub az aktual 500mg/hub. De másnál ez nem okoz ilyen problémát.Köszönöm hogy írtál!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Tudományos Pandémia Klub
- OLED TV topic
- Nem térül meg az akkumulátoros energiatárolás, lassul Kína kapacitásnövekedése
- HMD receptből készült anti-okostelefon a Heinekentől
- Honda topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ford topik
- Politika
- További aktív témák...