-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
tegnap szélvédőt cseréltek a Passat B8-on. Ma észre vettem hogy alsó kb 2cm sáv torzít. A záró vonalak és minden behajlanak a vezető felé. Elég érdekes sosem láttam még ilyet egyik autóban sem.Nektek volt már ilyen. Megreklamáltam, mert eléggé zavar vezetés közben, hogy a szaggatott vonal és minden behajlik. Olyan mintha felnagyítaná 2 cm sávban mindent és ezért torzul.
-
L1ZRRR
senior tag
válasz Mágus2 #167696 üzenetére
Öntöttem rá vízet ahogy vidibe csináltad, az első kör hipp-hopp eltűnt a második menet meg v 15 perc után tünt el.. a bal első kerék-sárhányónál elkezdett ugyan csepegni, de elég lassan.
Előző tulaj, elég gyök2 volt, mert a tetőmozgás mechanikaijat 1cm vastagon valami ezüst színű gépzsírral kente át, gondlom h ne nyöszörögjön.
Sztem 2 teás kanálnyi retket vettem ennek ellenére ki, ami a lefolyó körül volt.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz -=Vacsek=- #167694 üzenetére
Kell oda némi szenzorzselé, egy tisztes szélvédős műhelynek meg kéne tudnia csinálnia rendesen. Azért nagyobb helyen jobb esélyed van, pl. Pilkingtonnál biztosan van mindenféle kalibrációs eszköz is, ha szükség van rá.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz c00per #167708 üzenetére
Akkor vagy egy Audi gurut keresel, vagy egy olyan autóvillanyászt, aki kapcsolási rajzokkal kel és fekszik. Légyzsák kábelét sem lenne illő elbarmolni stb.
Kalappal, remélem sikerrel jársz.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
prannk
őstag
Hátul meg ledes?
Bontott xenon fenyszorót mennyiert dobálnak?
[ Szerkesztve ]
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
Gyula84
veterán
xenonhoz kell mosó is nem?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
tibi.234
tag
sziasztok még mindig fennáll a csorgo hang 4.-5. fokozatban 1800-2300 fordulatos terhelésnél
valaki találkozott már ilyennel ? tenyleg az injektor kezd baszkodni valamelyik, vagy tobb? inkább előtte rákérdezek találkozott e már ilyennel valaki mint h felujjtisam és még akkor is produkálja ezt a jelenséget. továbbá már most mintha azt vettem volna észre, hogy a kocsi nem huz annyira mint eddig... gondolok arra is h a turbo vákumdobja vakuumlabda vagy nem tudom hogy hivják hogy az nem tartja meg a nyomást hanem elengedi ezt hogy tudom tesztelni ? tudna valaki segítséget adni ebben a 2 jelenségben ? fustolni nem fustol inditásnál alapjárat nem ugrál annyit vettem észre, hogy a km/h mutato kicsit mintha fel le libegne ha lassan adom a gázt vezetés közben,[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tibi.234 #167720 üzenetére
Ez még az 1.6 CR octavia amiben a nem belevaló DPF van?
Ha az, biztosan azonnal vészmód, amint nem tartja a vákuumot a turbó labdája, ert van pozíció szenzor a tetejében. Nem csak cső, kábel is megy rá. Ha azt valaki piszkálta és nem megfelelően állította be, akkor lehet gond....
Hangot vedd fel. Amúgy mérőórás vákuum pumpával lehet tesztelni bármilyen vákummal működő szerkezetet.
[ Szerkesztve ]
-
enddav
aktív tag
Kipróbáltam ma ez a jettát(2014 2.0 CR TDI 157k km): [link]
Tetszik is, viszont észre vettem, hogy ha oldalról nézem, akkor az első kerék felett nagyobb a hely, tehát magasabban van mint a hátsó, viszont menet közben ebből nem érzékeltem semmit.
Szerintetek ez miért lehet, foglalkozzak vele?Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
diablo1984
veterán
válasz enddav #167725 üzenetére
Motor benne van az orrában? Vagy cementtel rakták meg a seggét? Viccet félre téve lehet az első rugókat cserélték és hosszabb ment bele, vagy csak még új és nincs megülve mint a segge, vagy a hátsók vannak eltörve és azért ül jobban. vagy a hátuljána vettek ültetőrugót, mert olcsóbb mint a gyári, csak furcsán hat.....
-
enddav
aktív tag
válasz Motion_Blur #167727 üzenetére
A hátsók azok úgy néznek ki mint a te képeden, csak így meg pont nem értem az elsőket, mert ha lejjebb lenne oké, na de hogy feljebb. Elviszem átvizsgálásra, hátha ott okosabbak leszünk. Köszönöm nektek az észrevételt.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
csabi324
tag
Sziasztok.
VW Golf 3 1.9 TD 1992 évjárat. AAZ motorkód.
A hibát tapasztalat alapján tudom leírni.
Olyat produkál az autó hogy reggeli indítás után akadás nélkül vesz minden sebességet ahogy kell de ahogy beérek a munka helyre(kB 20 km) a rükverc reccsen és a többi sebességet is nehezen veszi,akad.Olyan mint ha nem oldana a kuplung.
Mindegy hogy mennyit használom a kocsit és hova megyek vele mint ha be melegedés után kezdené csinálni.Cserélve lett nem rég a kinyomó csapágy,kuplung tárcsa, váltó olaj.
(A kuplung szerkezet hibátlan volt és csere előtt is ez a hiba volt)A kuplung bowdent cseréltem manuálisra automatáról mert arra gyanakodtunk de nem szűnt meg a hiba.
Mi lehet a baj?
-
c00per
tag
válasz csabi324 #167735 üzenetére
pont ugyanez az olaj ment a haver valtojaba.meg vissza is ment a boltba reklamalni,mert a boltos tanacsara vette bele.passat b5.5 2001 2.0 alt 5os manual.Raktam neki bele mannol basic plus 75w90-et es azota jo.Amikor leengedtem a totalt rendesen egett szaga volt.
Egyebkent neked ez kell bele: G 052726A2 ha jol latom 75W GL4
[ Szerkesztve ]
-
Primary92
senior tag
Szeretnék venni egy 4x4 vagy Scout Octavia II-t 2M körül. BKD, esetleg BMM motorral. Ha becsúszna egy faceliftes, akkor úgy nézem, hogy a CFHC motor jön szóba, ha CR-ről van szó. Ez milyen konstrukció? A faceliftesből max. a korai darabok felelnek a pénztárcánknak.
Egy korai jól felszerelt faceliftes és egy szintén jól felszerelt 2008 körüli facelift előtti közül melyiket választanátok?Ha esetleg idővel nagyon megszoknám, és kiaknáznám jobban a benne rejlő lehetőségeket, akkor szóba jöhet egy szolid chiptuning? Ezeknél mennyire kockázatos? A BKD lehet DPF nélküli is, de erről azt olvastam, hogy hajlamos hengerfej repedésre. A BMM és a CFHC csak DPF-esben létezik, ha jól van megírva ez okoz gondot?
-
c00per
tag
válasz csabi324 #167744 üzenetére
Sajnos pont ez az ami nalunk is galibat okozott,pedig a passatnal raadasul 75w-90 gl4+ az eloiras,tehat jonak kellett volna lennie.Ha megszimatolod elegge asvanyi olaj szaga van nem pedig szintetikus(edeskes,semleges).Szoval szamomra kerulendo azota a total es elf mindenfele olaja
Viszont ahogy magus is irja vagy gyari vagy ami jo arra a cikkszamra amit irtam
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz c00per #167746 üzenetére
RAVENOL MTF-3 75W
Elvileg ezeket tudja:VW/AUDI G 060 726 A2,
VW G 052 171 A2,
VW G 052 512 A2,
VW G 070 726 A2,
VW G 009 317 A2,Erről hallottam sok jót, de még nem próbáltam VAG autóban. Majd a golfot megkínálom vele. Faternak a Fiatba ezt raktam, ami jó, de ugye ott hiányzott 1 liter olaj, mert folyt a féltengely szimering. Lecseréltem az egész töltetet erre és nagyon dícséri, bár ugye kevés olajjal az biztosan akadt. Valahogy a VAG-nál az az adalékolás mégis csak a gyáriban van..na de majd a golf megmondja. Abba valaki Castrol syntrans-t öntött, amivel akadt melegen rettentően. Kuplung cserénél ment bele a gyári, azzal sokat javult, de nem lett tökéletes, most a gyári átmosta már, azt le akarom még cserélni, hátha. Kap egy esélyt ez a Ravenol, aztán majd megírom milyen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Primary92 #167740 üzenetére
BKD elég jó motor, de PD, már öreg, nehéz lesz belől enem kifutottat venni. CFHC sokkal fiatalabb konstrukció, de annak is vannak drága részei, pl EGR, amit nem is szívesen vállalnak cserélni a 4x4 kivitelben, mert vagy alulról kell szétszedni a fél autót, vagy felülről jön le minden. Alulról a kardán, DPF, fél kipufogó, meg a redukciós váltó van útban, felülről turbó és csövezése, akksi, levegőszűrőház.
-
Gabady
aktív tag
válasz Mágus2 #167747 üzenetére
Érdekes, párom Borájába szintén Total került, 75W90, és hibátlan a váltó. 1.4 AHW
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Milyen processzort vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- ASUS routerek
- Milyen TV-t vegyek?
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000