- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
b4zsi-
őstag
Van itt valakinek VW Polo 1.4 TDI (2005-2009) 51 kw (70LE) - BNM motorkódú autója?
Nekünk 4 éve van meg és érdekelne néhány dolog olyantól, aki már hosszabb ideje birtokolja. -
b4zsi-
őstag
válasz kkdesign #158176 üzenetére
Azért kérdeztem, mert nekünk volt egy idő VW Polo 1.4 tdi nél, hogy váltás után kiugrott nagyon majd visszaesett a fordulatszám. 200 km alatt csinálta maximum 2x. Elvittem szerelőhöz Ő nem tudta a hibát előidézni. Használtuk tovább és elmúlt. Lehet későbbiekben újra előjön.
Csak gondoltam egyszerűbb szűkíteni a hibaforrást, ha tudod mikor csinálja az autó. -
b4zsi-
őstag
válasz King Charles #159241 üzenetére
Szerintem még írd be, hogy helyileg hol van egyáltalán az autó, mert úgy könnyebb lenne segíteni.
-
b4zsi-
őstag
Utólag beszerelt tempomattal van valakinek tapasztalata?
Vannak hátrányai egy gyárihoz kèpest? Most hirtelen egy oldalon 100 000+ Ft ért láttam. Az kb. a reàlis ára? -
b4zsi-
őstag
válasz Doki16 #159591 üzenetére
Beírtam google-ba “tempomat utólag és csak rámentem egy weboldalra - [link]
Aztán megkérdeztem itt, mert ez nagyon soknak tűnt, mert ennyit nem érne meg.
VW Polo 1.4 TDI 2006, 70 LE
Köszi az oldalt, ennyit viszont megér. Legközelebb Pesten vagyok akkor bejelentkezem hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
b4zsi-
őstag
Mai nap vettem észre az alábbi olajfogyást, de szerelőhöz csak jövő héten tudom vinni az autót. (VW Polo 1.4 TDI)
Olajszint most kb a minimumon van. 11 000 km van benne (olajcsere februárban volt).
[kép][kép]
Ezen a két helyen látványosan olajos a motortér. Ilyen szintű olajfogyás valószínűleg “csak” tömítés probléma vagy nagyobb gond is lehet szerintetek.[ Szerkesztve ]
-
b4zsi-
őstag
válasz Mágus2 #160095 üzenetére
Köszönöm válaszod. Kb 2-3 havonta szoktam nézni a nívót és sose volt probléma most is ablakmosó folyadék öntés közben lettem figyelmes erre a két foltra. Most öntöttem is utána az olajnak, de akkor a javításnál már inkább az olajcserét+ szűrőket választom mert hamarosan úgy is csereperiódus jön.
[ Szerkesztve ]
-
b4zsi-
őstag
Sajnos az ebay-es eladónál nem elérhető ez a termék, így most visszakértem a pénzemet.
Az alábbi termékről lenne szó:
Front Center Console Dashboard Storage Box Cover Fits For VW Polo 9N 2002-2008
[kép]Ennek tudnátok segíteni a magyar beazonosításában vagy konkrét terméket valamilyen webáruházban. Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
b4zsi-
őstag
Most olvastam a face Polo/Lupo csoportban, hogy egyes Polo modelleknél gyárilag nem volt műanyag motorburkolat. Ti tudtok ebben segïteni, hogy ezen a modellen kellett volna lennie vagy az évek során tűnhetett el.
VW Polo (9N) 2006, 1.4 TDI (BNM).
[ Szerkesztve ]
-
b4zsi-
őstag
VW Polo 1.4 TDI 2006 70 LE BNM motorkód
Az utóbbi napokban elkezdte azt csinálni az autó,hogy véletlenszerűen nem nyílik a központi zárral a bal hátsó ajtó. Minden más nyílik. Tegnap reggel 5 fokban nyitott majd délután 2-3 fok környékén nem nyitott. Majd mire hazaértünk (2 órás út végén) nyitva volt. Előfordulhat, hogy csak a hőmérséklet játszik ott a szerkezettel, de akkor a többi zárat mért nem befolyásolja?
[ Szerkesztve ]
-
b4zsi-
őstag
válasz F_Gergely #165032 üzenetére
Esetleg elvinni márkaszervizbe az autót?
Ott talán tudnak valami hasonló típushibáról, amivel már tudhatják, hogy melyik alkatrészt kell cserélni.
Azért az 1000 km/1 liter olaj elég kemény. Olajcsere periódus alatt rátöltesz 15 litert?[ Szerkesztve ]
-
b4zsi-
őstag
Újabb segítséget szeretnék kérni:
VW Polo 1.4 TDI BNM motor - 70 LE 2006Bal hátsó ajtó 10-ből 6x kinyílik 4x zárva marad. Azt mondták hamarosan teljesen meghal és akkor széfre zár az ajtó és sokkal bonyolultabb lenne a szerelése. Most kaptam ajánlatot 40 000 Ft alkatrészre + 20 000 Ft munkadíjra. Működtető mechanika motor fog valószínűleg meghalni, amire nekem szükségem lesz majd a jövőben és állítólag ez VW Polo-nál gyakori hiba. Később széfre zárt állapotban a munkadíj még a duplája is lehet.
Valóban ennyi lenne ennek a javítása? Nem találom igazából ezt az alkatrészt csak ezt találtam, ami viszont nincs köszönő viszonyban a 40 000 Ft-os alkatrésszel: [link][ Szerkesztve ]
-
b4zsi-
őstag
válasz MunezXBK #166455 üzenetére
Előtte még karosszéria lakatos is kellene gondolom ( bal hátulján parkolási sérülés, motorháztető körömnyi rozsdafolt, plusz helyi macskák karmai kaptak ki jó pár helyen a festékből). Mi már így vettük ezekkel az esztétikai dolgokkal együtt éltünk. A külsejét garázs hiányában nem tartottam fontosnak felújítani. Nyilván így most kevesebbet ér a kocsi, de most tervezzük eladni. Szerintetek mi a reális ára konkrétan ennek a Polonak a külsejét figyelembe véve?
(1.4 TDI 70 LE, 2006-os , ülésfűtés, elektromos fűthető tükör, bőr kormány/váltó, manuális klíma, indításgátló rejtett gomb, téli-nyári gumi külön felnin. -
b4zsi-
őstag
Zárcsere lett a megoldás a villamosági szakinál. Most tettem fel HA-ra az autót és a kiskönyvben arra lettem figyelmes, hogy ennek az autónak a modell neve 1.4 TDI Sportline (2006). Viszont magyar írást nem találok, hogy ez pontosan miben is másabb, mint a Comfortline, Trendline stb. társaitól. (Belső kárpit + az üléseknek van oldaltámasza is)
[ Szerkesztve ]
-
b4zsi-
őstag
Sziasztok!
VW Polo 1.4 TDI 70LE (2006) Sportline hátsó lámpa burkolatából hiányzik egy darab.
Az érdekelne, hogy egy lámpafoglalat nélküli lámpát kell csak vennem és a foglalatot áttudom tenni az újba?
[link]
Van márka, amit ajánlotok vagy inkább bontottat keressek, hogy eredeti legyen? -
b4zsi-
őstag
válasz molnarpeter #168498 üzenetére
Bekarikázott rész van kihúzva vízálló ragasztóval. Maga a keret aljából hiányzik a darab.
[kép] -
b4zsi-
őstag
válasz Motion_Blur #169328 üzenetére
Az 5 mm-es habtöltet nem hiszem, hogy csodát tenne.
-
b4zsi-
őstag
Korábban egy alkatrészboltban alvázszám alapján megnézték a kocsinkat, de örülnék, ha megtudna valaki erősíteni abban, hogy ebben a modellben van-e kettőstömegű lendkerék:
Vw Polo 2006 TDI 70 LE BNM motor
Nekem azt mondták ebben nincs se részecskeszűrő, se kettőstömegű -
b4zsi-
őstag
Megtudja valaki mondani, hogy a 9N Polo (2006) Sportline miben különbözik a Trendline, Comfortline felszereltségtől? Rendelkezik sportosabb futóművel, váltóval stb. vagy csak az ülés miatt. Létezik erről valami összefoglaló táblázat. Azt látom, hogy HAHU-n nincs is nagyon Sportline autó, inkább csak külföldön.
-
b4zsi-
őstag
Sziasztok!
Valaki privátban tudna segíteni, hogy alvázszám és motorkód alapján megmondja, hogy az autóban van -e kettőstömegű lendkerék meg részecskeszűrő. Előre is köszönöm.
Más:
Múltkor nagy segítségemre volt a topik, mivel elkezdett hazafele villogni az izzításjelző. Eszembe jutott, hogy más hibákra is utalhat a visszajelző (ezt olvastam is) és a féklámpa kapcsoló ment tönkre, amiről kiderült is, hogy VW Polo-nál előszokott fordulni.Üdv: Balázs
-
b4zsi-
őstag
VW Polo 9N 2006 1.4 TDI BNM 70 LE
Nekem korábban azt mondták nincs benne egyik se, de tegnap volt szó az Autós topikban a PDTDI-s Golfok, Fabiakról meg a 3 hengeres motorokról és elbizonytalanodtam. Ti meg itt többen szoktátok tudni erre a választ, ezért szeretnék megerősítést vagy cáfolatot.
-
b4zsi-
őstag
Van ötletetek, hogy az alábbi problémát mi okozhatja:
Ventilátor 1-2-3 fokozatban szépen megy, klíma is rendben. Viszont 4. fokozaton kiégeti a ventilátor biztosítékát.
Gondolom elektromos szakihoz kell majd mennem vele, de mégis mi miatt lehet ez, hogy csak 4-esben van hiba. -
b4zsi-
őstag
Erre van ötletetek? [link]
-
b4zsi-
őstag
válasz Motion_Blur #175766 üzenetére
Feketére le kellene fújni aztán szebb is.
-
b4zsi-
őstag
-
b4zsi-
őstag
válasz Attix82 #174545 üzenetére
Megoldódott. Fűtőventilátor motor csere után minden fokozat tökéletesen működik. Elképzelhető, hogy valami tekercselés okozta a zárlatot és javítható lett volna a motor, de végül egy új került bele ~ 23 000 Ft volt.
Probléma: VW POLO 1.4 TDI 70 LE BNM motor - Ventilátor 1-2-3 fokozatban szépen megy, klíma is rendben. Viszont 4. fokozaton kiégeti a ventilátor biztosítékát.
-
b4zsi-
őstag
Sziasztok!
VW Polo 9N 2006 1.4 TDI 70 LE (BNM motor)
Májusban lett cserélve elöl (tárcsa+betét) hátul (dob+betét) új fékfolyadék, de mai nap bejelzett a műszerfalon a kopásjelző piktogram.
Előfordulhat, hogy a kopásjelző kábel nem lett cserélve vagy hibás? Vagy még mi okozhatja ezt? -
b4zsi-
őstag
válasz gzbotii #186641 üzenetére
Igen. 3 hengeres kistraktor zajos és össze-vissza kalapáló motorral.
Mi 6 éve használjuk és nagyon szeretjük. Se kettőstömegű, se részecskeszűrő. Állítólag az olajra kényes (de melyik kocsi nem) de ha évente vagy 15 000 kmenként cseréled akkor nagy gondjai nem lehetnek.Németországból származik és Sportline a felszereltsége, amit az itthoni Hahun nem is nagyon találok. Az egyik előnye a csíkozott textil kárpit, ami nagyon “igénytelen” könnyen takarítható és 15 év után is újnak hat.
Mágus és gzbotii
Köszönöm az információt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben