- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
van valami csekély esélyem arra, hogy win10 alatt működésre tudom bírni a kék kkl kábellel a vcds-t?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #148005 üzenetére
nos megy a dolog hurrá ki tudtam olvasni ezt azt
valóban az a helyzet jelenleg is, hogy első kiolvasásnál olvasta pl. az abs elektronikát, ki is töröltem a hibakódokat, vissza se jöttek, utána picit járattam (ergó mozgolódtak a dolgok) és újra gyújtásra adásnál már megint bedobta a műszerfalra a hibát, akkor fogtam rádugtam de már azt írta ki, hogy nem tud kommunikálni az abs egységgel a vcdshova tudnám feltölteni azt a szűz hibakód listát amit lementettem (hogy esetleg rákukkantsatok és hogy ne legyen itt egy sok-sok soros hozzászólásban), van erre valami ötletetek?
köszi
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #148006 üzenetére
Szerintem leírtad a hibát.
-
zsolt19900
őstag
okés, hogy nem tud és egyszer tud és megint nem tud, de mi lenne a megoldás? mivel maga az abs elekronika jó após műszerész kiszereltem neki és megmérte csatlakozásokat stb. stb. és azt mondta szakadás nincsen sehol
és itt jön a kérdésem, hogy ettől még lehet ez a hiba okozója? tudom egyszerűbb lenne ha vennék egyet rátenném és megnézném úgy, de puszira sajnos nem ad senki sem kölcsön ilyesmités ha kábelszakadás? és ha biztosítékok? mondjuk ezeket is olvastam, ezeket fogom legközelebb megnézni ha kitérek az autóhoz, mivel még mindig egyszerűbb és főleg occóbb, mint hogy vegyek egy új abs elektornikát
arról meg ne is beszéljünk, hogy néha van olyan anomáliám is, hogy a lábam alatti ecu dobozt picit "megdobbantom" a sarkammal akkor van, hogy elmegy a belső világítás, és ha megint megdobbantom akkor pedig visszajön.... ezt is szedtem már szét néztem meg és az volt a vicc, hogy sehol egy darab kábelszakadás törés vagy szigetelés hiányt nem találtam.... ez kb. ha havonta vagy inkább többhavonta előjön, de erre is már rá kellene vegyek magam, hogy megnézessem egy szakival aki direkt ilyesmire specializálódott....
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz zsolt19900 #148008 üzenetére
Igen, sajnos meg tud halni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zsolt19900
őstag
válasz bitpork #148009 üzenetére
oksi el is hiszem persze, hisz beszéltünk róla épp azért is szedtem ki és utána kaptuk szét és szépen ki is méregette ahogy kell stb. stb. és ott szakadást nem látott, persze mondta, hogy nagyon sokféle ic és áramkor és csip van a lapkán, szóval lehetnek nem látható ill. nem mérhető problémák is, de én még mindig valami kábel, vagy konktakthibára gondolnék, hisz utána napokig minden jó volt és utána dobta be, most is néha jó néha nem.... a rámenő kábel 1-2 saruja picit oxidált volt, azt is befújtam jóféle konktaktsprével, hagytam állni rajta stb. de majd átnézegetem a kötéseket és biztiket aztán ha az sem hoz javulást akkor keresek rá egy másik elektronikát
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Cirmos
csendes tag
Sziasztok. Adott egy seat leon (2009)1.4 TSI, és inditas utan 2-3 masodpercig van egy kis recsegő hang,nem minden inditasnal van, de úgy vettem eszre hogy egyre többször, és nem feltétlenül csak hidegen, hanem ha langya a motor. Van esetleg valakinek ötlete higy mi lehet a gond? Amúgy semmi maas jelenseg nincs, muszerfalon semmi hiba jel
-
Cirmos
csendes tag
válasz focvis #148012 üzenetére
Akkor ez a vezérlés? 3honapja vettem, de már olyat is mondtak hogy szelepvezérlés, meg öninditó,persze csak hasukra csaptak. Mindenképp márkaszervizben csináltatom a kocsimat, gondolom jo draga lesz de ott legalabb van gari rá,(kb mennyi)? Ja meg amikor vettem a csomagtartoba talaltam 1liter 10/40 es syntetikus olajat de diesel es gazolaj van ra irva igy ki is dobtam, van otlet hogy miert volt benne olyan, jobb a kenese vagy ilyesmi?
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz Cirmos #148013 üzenetére
Hivatalos márkaszervizben ez vastag lesz. Nekem 320 körül mondta a munkafelvevő, rákérdeztem most amikor a kulcsot csináltattam, és ez csak irányár.
Óbuda, Mozaik u. Én inkább hozzáértő szerelővel csináltatnám, gyári szettel, töredékéből kijön.
Az az olaj nem belevaló.[ Szerkesztve ]
havri
-
zsolt19900
őstag
válasz Cirmos #148013 üzenetére
márkaszervíz...
minden egyes alkatrészre biztosít garanciát bármely nagyobb hazai alkatrész szállító, ha azt szakember, papírral számlával igazoltan szereli be, szóval a garancia nem csak a szagszervízben érvényesíthető
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Cirmos
csendes tag
Sajnos nincs senki olyan ismerosom se rokonom aki ertene hozzá, kolleganoim is szervizbbe hordjak, de ez tenyleg nagyon draga, azt hittem 150max. Amugy mennyi ido alatt lehet megcsinalni?
Tuti hogy csak januarba fogjak vállalni, addig varhatok vele?[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Van valaki a csapatból aki a climatronic nagy tudója?? Már többször észleltem, h az RNS-en a különböző hűtő-fűtő infók között megjelenik időnként egy "rear" felirat és utána egy kis zárt lakat piktogram. Az Istenért sem tudom megfejteni a jelentését, és azt, h mi az ami aktiválja, vagy deaktiválja.
A handbúúkban erről semmit sem írnak. Valaki esetleg??Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #148002 üzenetére
A képen szemléltetett(4 rögítési pont, három a tartóhoz, egy hátul) anyák és csavarok tartják az adoagolót, ha fordítani szeretnál rajta, akkor ezeket oldalni kell. A leírás alapján a legjobban hozzáférhetőt kell utolsónak oldani és elsőnek meghúzni. Elől az anyákat a szíjtárcsa lyukain keresztül éred el, ha takarásban vannak, fordítani kell a főtengelyen.
Hogy merre felé kell fordítani, egyszerűen ellenőrizheted, egyik hátulról hozzáférhető csavart meglazítod, kicsit visszahúzod, beindítod és megint kilazítod a csavart, mozdítasz az adagolón, közben a 000 csoport második ablakában nézed az értéket. 55 egységre állítsd a mostani 5 helyett. Hidegen is be lehet állítani, nem változik az érték számottevően a melegedéstől.
[ Szerkesztve ]
-
Cirmos
csendes tag
válasz focvis #148020 üzenetére
Vác környéke de Pest nem okoz gondot Amúgy utánna jártam es többen irják hogy a vezérmütengely állitó fogaskerék a hunyó, amit a vezérléssel együtt ajanlott cserélni, maga ez a fogaskerék 130e.
Mert a lánc csere maga nem oldja meg a gondot sajna. (index 1.4tsi forum). Sok pénz lesz sajnos de a márka szerivet szeretném hanyagolni jo lesz valami megbizhato számlaképes service is.
Előre is köszi a segítségért.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Cirmos #148021 üzenetére
Amit linkeltem szettet, az tartalmazza az "aranykereket" is (vezérlésállító). Annak járj utána, hogy a SEAT-ba is jó-e, valószínűleg igen.
Remélem a többiek is tudnak majd ajánlani szerelőt, én az utóbbi 2 évben márkaszervizbe járok, előtte pedig egy zalaegerszegi szervizbe hordtam az autómat.
2x jártam egy ügyesnek tűnő VW-specialistánál a XXII. kerületben, őt pont az index topikban ajánlották:
Trexler Zoltán, 30 949 0279.Molnárpéter fórumtárs Vác környéki, hátha tud valakit közelebb is.
Itt van róla fotó, a jobb alsó sarokban látod a vezérlésállító kereket: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
PDTDI-nél hogy veszem észre, ha regenerál a DPF? A CRTDI-nél oké, hogy megemeli az alapjáratot + később vált a DSG, de ez nem DSG-s és idáig egyszer sem vettem még észre, hogy megemelte volna az alapjáratot. Pedig gépen néztem és láttam, hogy regenerált x km-rel ezelőtt, tehát csinálni csinálja. Csak jó lenne tudni, hogy mikor mert akkor nem állítanám le.
-
Reggie0
félisten
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
van aki esetleg tudja, hogy egy 2002-es skoda fabia gyári riasztóját - ha kifogy az elem a jeladóból - hogyan kell újraszinkronizálni az autóval? :-)
köszi, üdv!
-
morfondőr
őstag
válasz Vincsaba #148024 üzenetére
3 hónapja van nálam az autó (CRTDI), kb. 10e km-t mentem vele, de még egyszer sem vettem észre, hogy regenerál, persze az esetek 80%-ában hosszabb távon használom a kocsit. Mikor megállok mindig nézem, hogy nem-e magasabb a fordulat, de még egyszer sem volt ilyen. Valószínűleg menet közben megcsinálja, vagy már kiütötték a DPF-et (bár ennek jelét nem láttam, múltkor néztük géppel kicsit furcsa is volt, hogy a bemenő és kimenő nyomásérték között 0 különbséget írt, pedig 235e van a kocsiban)
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
grizlisandor
addikt
válasz Cirmos #148011 üzenetére
3 hete mikor voltam 1.4TSI Golf Plus-t átnézetni VAG szervizben, akkor mondta az egyik szerelő, hogy van új készlet hozzá, ~80k körül(pontos árat nem tudott mondani rá mivel ő csak beszereli, de a cseréhez benne van minden), és a vezérléscserét egy olajcserével egyszerre szokták csinálni.
-
diablo1984
veterán
válasz morfondőr #148028 üzenetére
városban hamarabb észre lehet venni, pláne, ha nem tudja végigtolni a ciklust, akkor következőnek is próbálkozik! Szuper érzés, mikor haza felé mennél 3 km-es úton és 20 km-t kell kerülni, mert a kicsike igényli a sétát.....
Nem kizárt, hogy jövőre cserélem az autót egy szívó benzinesre, mert erre a rövid távos használatra azok jobban bírják a strapát, fogyasztás ide vagy oda, ez nem városba való, vagyis ott is elmegy, de meg lesz az ára, abban biztos vagyok! -
bandiie
aktív tag
Sziasztok! Ismerős 4-es golfjában kéne a gyári rádiót kicserélnem. Jól emlékszem hogy 2 késsel kiszedhető a gyári a helyéről? Anno mintha úgy szedtem volna ki a sajátomat, de már nem vagyok biztos benne hogy jól emlékszem.
-
morfondőr
őstag
válasz diablo1984 #148030 üzenetére
1.6 mpi Octavia 2-őm volt, szeptemberben vettem a Passat-ot. 80 km-re járok dolgozni, majd októberben kaptam egy ajánlatot, ami 300 m-re van a lakástól Februártól kezdek ott, sajnálom is szegény kocsit, hogy konkrétan bevásárló autóvá lesz degradálva, de azért igyekszem majd néha meghajtani, bár tény, hogy csak ezért nem fogok 100 km-eket kocsikázni.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
diablo1984
veterán
-
intelMMX
senior tag
Január 6-án megy a szappantartó vallatásra
Meglátjuk mit tud produkálni így közel a harmadik X-hez -
morfondőr
őstag
válasz diablo1984 #148033 üzenetére
Nálam 6,5-7 l között evett, de 80%-ban ugye munkába jártam vele 80 km-es távon 100-110 km/h között (persze városokkal és falvakkal fűszerezve, de sokat nem kellett kanyarogni, csak átsuhantam rajtuk) egy személlyel. Én nem vagyok egy versenyzős típus, így a teljesítménnyel többé-kevésbé meg voltam elégedve, de azért a 2.0 CR után már nehezebben ülnék vissza. Viszont ha már 4-en ültünk bele és még klímát is kapcsoltam, akkor nagyon elfogyott az ereje. Cserébe faék egyszerű motor, viszonylag igénytelen az egész autó, kopó alkatrészeken kívül egy lambdaszondát kellett benne cserélni (70k-nál vettem és 190k-nál adtam el).
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
Cirmos
csendes tag
válasz grizlisandor #148029 üzenetére
Szia. A vezérmütengely állitó fogaskerék is?
-
havri1
félisten
válasz grizlisandor #148039 üzenetére
Szerintem alvazszam szerint kéne keresni, nem vagyok benne biztos, hogy mindegyik egyforma.
havri
-
ACAB95
tag
Üdv
Olyan problémám lenne, hogy 1.9 PD TDi olajszint ellenőrzésnél ahogy kihúztam a pálcát beletört a vezető műanyag a blokkhoz való csatlakozásnál. Fél centis nagyságú műanyag darab feltehetően beleshetett. Nem 100%, hogy beleesett de azt a darab műanyagot sehol sem találom... Köszönöm a tanácsokat!"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
zsolt1129
addikt
Sziasztok! Először is boldog karácsonyt kìvánok mindenkinek. Régebben már ìrtam ide a problémámmal, de röviden vázolni fogom, hogy képben legyetek. Még oktòberben elvittem az autòt egy márkaszervìzbe ( Vw Golf V 1.6 102 le, BSE motor) , mert világìtott a motorvisszajelző lámpám. Ott megállapìtották, hogy 1-es lambdaszonda hiba, majd csere. Pár nap utan ugyanez a hiba, vissza is vittem, gep rádug. P0420-as hiba, ami " katalizátor hatékonyság tùl kicsi, szorványosan fennállò hiba " üzenetet ìrt ki. Közölték, hogy rossz a katalizátor is, majd ennek a cseréjére is sor került, de a hibajel pár nap mùlva visszajött. Megint vissza a szervìzbe, majd nagy tanakodás után pròbaképpen kicserélték a 2- es lambdaszondát is egy utángyártottra, de mondanom sem kell, hogy ez sem hozott eredmenyt, de javasoltak, hogy ezt is kicserélik egy masikra, ami ugyan bontott, de gyári. A hiba ezek utan sem oldòdott meg. Ùjra visszamentem, mértek egy Co- t is, ami a fene tudja miért, de alapjáraton kicsit magas volt. Erre azt mondtak, hogy szerintük az olajfogyasztás miatt van ( kb 1liter/ 4000km) , ùgyhogy lehet a motorgenerál segìtene.
Kérdés: Szerintetek merre induljak el? Esetleg EGR szelep is okozhat ilyen hibat? -
Speeedfire
nagyúr
Ez mennyire lehet eredeti, vagy valós? Elég olcsónak tűnik.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
zolko74
tag
válasz zsolt1129 #148042 üzenetére
Mennyi km. van benne? Nekem is ez a motorom van, sajnos elég gyenge eresztés. 150e.-nél volt hengerfej felújítás, és gyűrűsor cserém mert ette az olajat. A 4. henger (jobb szélső) gyertyája volt folyamatosan fekete olajos. Ott volt a hiba, a gyűrűk be voltak égve a dugattyúba. Kompresszió mérést kellene csinálni, valami hozzáértő szerelővel...
[ Szerkesztve ]
-
enddav
aktív tag
ma úgy jártam, hogy 4 nap állás után pöcröf beindul az autó, mentem velem egy 40km-t úgy jobban megküldve (~160km/h), aztán tankolás után meg csak tekerte az önindító, de nem akart beindulni. Úgy hogy nyertem magamnak egy hazahúzást. Aztán most 7 órával később, hogy kihült teljesen, megindt pöcröf indult.
A furcsa az, hogy amíg szarok voltak pd elemek (7000km-rel ezelőtt lett felújítva mind a négy), akkor is nehezen indult melegen, de mindig beindult. Diag nélkül nem várok semmi megoldást, ez inkább csak egy közszolg volt.
'06 Jetta 1.9 PD TDI BKC 310k kmEgyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
AndrewTdi
addikt
válasz enddav #148047 üzenetére
PDTDI motoros autóknál gyakran lehet találkozni, hogy üzemmeleg motornál csak nehezen, köszörülve indíthatók be, holott hidegen minden rendben van az autó indulásával. A problémát egy apró hiba okozza a motor vezérlőegységének a szoftverében, amely helytelen befecskendezési mennyiséget ad a motornak 90C-fokon indítózásnál ( hidegen és kb.80C fok alatt tökéletesen indul ).
(nyilván kell a diag, de a fenti dolgot szoftveresen tudják javítani)
-
K Norbi
addikt
Ha cserélni akarok hűtőfolyadékot, hol tudom megnézni hogy mennyi hűtőfolyadék kell az autóba? ETKÁN nem találom. [link]
[ Szerkesztve ]