-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
cool13
őstag
Mágus Már meséltem, hogy kapott tavaly új szerkezetet és tárcsát. Sajnálatosan, kifújta a váltó olajat túltöltés miatt. Ekkor a kinyomócsapágy vezető hüvelyen keresztül, megint a tárcsára szivárog, ezért megint csúszik. Kap egy új kuplung tárcsát ismét. BKC 1.9 pd Touran. Kell cserélni a szerkezet rögzítő csavarokat újakra? LUK szett van benne. Ezek azok jól csekkoltam? N90725501
Kapna egy EGR-t is. Olajos a tengelyénél. Ebből mi az ajánlott?
Köszönöm[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
Srácok ha a motor rázza a kasznit (néha nagyon néha kevésbbé) mikor indítózok az önindító hiba lehet? Valamikor meg olyan szépen indul mint egy benzines autó és finoman. Volt hogy indítottam elég erőlködve komótosan tekerte a motort azt hittem az aksi a ludas vettem újat jelenség még azóta is jelen. Ez hideg és melegindítástól függetlenül van jelen.
Kettőstömegű zsír új szóval az nem lehet és előtte is ugyanez volt a jelenség...
[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Touareg 3.0 V6 TDI (165KW / 225CP), BKS, 2006.
Ablaktörlők megmoccannak kulcs nélkül is és emiatt lemerül az akku.
Motor cserélve volt, ugyanaz a helyzet.
Szerintetek mi lehet a gond. Esetleg relé? Ha igen tudja valaki, hogy hol van, hogyan lehet azonosítani?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
Csaby25
senior tag
válasz bitpork #168655 üzenetére
2 napot állt.
Még két furcsa dolog.
Ha ráadom a gyújtást, picit megmozdulnak a törlők, anélkül, hogy be lenne kapcsolva.
Ablaktörlés közben ha kiveszem kulcsot és vissza teszem, csak egy kis idő után kezd el törölni, nem egyből.[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
bul07
nagyúr
válasz Csaby25 #168656 üzenetére
A lapát mozgatás normális
Nálam pont a hiánya okoz gondot, régen mozgatta rendesen de mostanában mintha ritkábban csinálná, és mintha a anyós oldali nem is akarna a helyére visszamenni
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz molnarpeter #168658 üzenetére
Nem nyikorog, kézzel megmozgatom könnyen mozog, nem vettem észre hogy lassult volna
Meg akartam zsírozni de ahhoz le kellene venne ma karokat, na azt meg nem akarom megbolygatniVagy hogy lehet megzsírozni a karok levétele nélkül?
Egyszerűen nem férek hozzá a műanyagtól(#168659) Csaby25
Ki kell mérni
Csak tanács saját felelősségre
Le kell venni az akku sarkot műszert A állásba beiktatni és megnézni hogy bezárt állapotba mennyit vesz felHa sokat akkor biztosíték táblába egyenként ki kell venni a biztosítékokat és nézni hogy mikkor csökken
Olyanra bíznám aki ért hozzá
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
válasz Csaby25 #168659 üzenetére
Dehogy emiatt!
Fogod a jószágot eltolod valódi elektomosságishoz és elkezditek végignézni a testpontokat meg negatív kábeleket a motortérben. Teddyben is találtunk egyet ami elszaródott de még Maxban is lerepedezett az egyik kábelről a szigetelés.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #168644 üzenetére
Készülj fel, hogy talpas gömbfejet évente fogsz cserélni. Ez az adója a TT szilentnek. Nekem volt a régi octavia alatt, szerettem nagyon, de a talpas gömbfejeket onnantól hamar elkoptatta.
cool13 Kell csavar is, hogy pont ez, azt most nem tudom megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #168664 üzenetére
Elől pontosan mennyi szilent van, a toronnyal együtt 3?
Valamit valamiért. Elől tuti, hogy már lett cserélve egy nagyobb szilent, de nem tudom melyik. A futóműves nem tudta beállítani enélkül.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #168665 üzenetére
A nagyobb szilent, amit linkeltem, a kicsi a lengőkart elől fogja, a harmadik a toronycsapágy gumi ágya, az nem számít szilentnek. a kicsiből csak 1 fajta van, azt cserélni kell újra, többet nem tudsz érte tenni.
Ez a két szilent van elől, ebből a nagyból hiányzik két félhold gyárilag, attól olyan puha, a TT és az R32 erősítettet kapott.
Ehhez a hátsó futóműbe is kellene a fabia RS szilentje, attól már egészen gokartosan fordul.
Egy fokkal még keményebb az ibiza cupra hátsó futómű szilentje.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #168666 üzenetére
Akkor lehet, hogy elől a nagyobb lett nekem cserélve (S3). Akkor viszont csak a kicsit kell elvileg elől. Bár most a felmérésen azt írták a lapra, hogy a lengőkar hátsó szilentje.
Hátul nem jó a TT? Jobb az ibiza cupra, vagy a fábia rs? Vagy mennyire "puha" a TT?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #168667 üzenetére
A TT-n hátul multilink van, nem ez az egyszerű. Nem passzol belőle a szilent.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #168669 üzenetére
Az elsőkerekesben is más hátul a TT. a quattro meg teljesen különböző.
-
Octavia 2 2007 1.9 PD BXE
Ezt a borzalmas kattogó-surrogó-csattogó hangot először 1-2 éve hallottam menet közben. Ritkán jön elő, pár kilométerig tart, aztán eltűnik nyom nélkül. Nem tudom mi hozza elő és mitől marad abba, bár ma egy kátyú után jött elő.
Alulról jön, kerék-fék-futómű felől.Mi lehet ez? A szerelők nem tudják, ma 50 m-re a szerelő előtt hagyta abba, de végre egyszer fel tudtam venni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Kalandor #168672 üzenetére
Szerintem: Akna, a tárcsák mellett lévő (belülről) kavicsvédő baszásokat nézd meg. Vagy csavarja meglazult vagy időről időre belekerül egy kavics ami pattog és szorul. Nálam nincs hónap hogy nem szorulna be egy kő amitől menet közben 90dB-lel sikít a krva fék és mindenki engem bámul
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
lord_devil
tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék: VW Jetta 1.6 BSE 2007 (gázosra alakítva), P0171 hibakód
Tavaly cseréltek első lambda szondát.
Mik a lehetséges hibaokok, mit érdemes esetleg átnézni szervízlátogatás előtt?! -
válasz lord_devil #168681 üzenetére
Tömítéseket, csöveket, légtömegmérőt át kellene nézni nem-e tömítetlen/rossz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Brumi˘
addikt
válasz lord_devil #168681 üzenetére
Tipik gázosra alakított autó, kicsi lesz a gáz injektor. Rá kell írni vagy injektort cserélni. Persze mindez csak akkor áll ha szűrők, reduktor, csövek jók.
-
válasz Brumi˘ #168683 üzenetére
Ugyan nem volt róla szó, de ha előtte nem volt hibakód és ment gázzal akkor is tipizálható a hiba? Komolyan kérdem , mert én azt hittem hogy ha egy rendszert beszerelnek akkor (mint forgalmazó) jól be is állítják -vagy nem ?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Attix82
őstag
válasz lord_devil #168681 üzenetére
Üdv.
Ha a gáz nincs jól bekalibrálva eltolja a benzines részt is és szegénynek hiszi a keveréket. Pedig nem az.
(#168684) bitpork Befecskendezők "romlanak", eltolódik egy idő után.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #168628 üzenetére
Mennyi van a tankban?
Leveszed a szelepfedelet, ha látható vályatok vannak marva a tengelyek bütykein, akkor vedd úgy, hogy határértéken túl van.
(#168576) Csabadi Ha fele enniy időm lenne, már megnéztem volna. Ha emlékem nem csal egyenesen az óracsoportba van kötve az is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #168576 üzenetére
Nem lehet, hogy a gyujtáskapcsolód ad kevesebbet? Mérj egy feszültséget az akksin és egyet a kapcsoltat a gyujtáskapcsolóról. Amúgy most rámértem itt egy random G5-re, ott is 10V körüli feszültség van azon a szálon és nem ejti be a fordulatot. Szerintem a LED-en keresztül kapja ez a szál a feszültséget, ami a műszerfalon az akksi ikont világítja meg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #168698 üzenetére
Tegyél egy bika kábelt a generátor + kivezetés és az akksi + sarura.(rendesen kell rögzíteni, mert ha leugrik a csipesz ki sem kell szívni a tankot) Indítsd be úgy. Ezzel kizárható a vastag fekete kábel hibája. Ha akkor is beejti a fordulatot, akkor a egy másik generátottal is megpróbálnám. Lehet van benne valami tekercs zárlat.
[ Szerkesztve ]