Hirdetés
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #168800 üzenetére
Rendben, akkor próbálok beszerezni.
Mivel a szerelő nagyon elfoglalt a közeljövőben, ezért megcsinálnánk nem praktizáló, de szakmáját tekintve autószerelő haverral otthon. Így próbálok minden eshetőségre felkészülni... Azért nem olyan nagy beavatkozás ez.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
-
prannk
őstag
Sziasztok!
Pénteken volt az autó vezérlés cserén 180000 km.
Azota néha egyesbe elindulás után beráz az autó mintha pattogna az első kerék kiforgásnál.
Van amikor kicsit van amikor nagyot ráz. De legtöbb esetben elindul szépen. Inditásnál leállításnál semmi rezgés!
Tapasztalt már valaki ilyet?
A4 2014 110kw 2.0crtdi[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz Lacess #168777 üzenetére
Én egy év alatt 350-et költöttem a B4 Passat alkatrészekre (ráadásul nagyrészt magam szereltem, ez munkadíjjal még több lett volna) és még egyszer ennyit el lehetne még költeni rá...én beleuntam és a múlt héten foglalóztam egy Lexus IS250-et, hétfőn megyek érte
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
Lacess
tag
válasz Szoszo94 #168808 üzenetére
Én leginkább azért nem veszek másikat mert sajnálnám kitenni a társasház elé. A minap is, ha nem szólok le az embernek ez erkélyről, a harmadik emeltről, akkor úgy elhajt ahogy illik. Miután feltolta a mögötte álló autót a járdára.
Gondolkodtam félmegoldásban is: 1,5-2millióért olyat amit még nem sajnálnék, meg is néztem párat, az ársáv felső harmadából. Siralmas. Zakatoló lendkerekek, abszolút nem létező fék a hátsó tengelyen, olyan szinten ismeretlen előélet hogy az ember egy darab cetlit nem tudott mutatni bármiről ami az autóba került, és hasonlók. Fél millió bele ment volna akármelyikbe, plusz papírozás, gumi, etc.( Pedig olcsón szerzem az alkatrészt és a szerelőm sem egy plasztikai sebész órabéréért dolgozik.) Értem én, hogy használt autó, de a végösszeget látva már rég nem érte volna meg a dolog. Főleg úgy, hogy ezek az autók nem nyújtottak volna sokkal többet a meglévőnél.
Így most belemegy ebbe egy kis pénzmag aztán gurulunk még 1-2 évet. Ugye műszakilag nem egy rossz állapotú autóról van szó, a rozsda és az esztétikum ami problémásabb.Neked meg sok balesetmentest az újhoz!!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
siti
őstag
válasz Szoszo94 #168808 üzenetére
Szerintem nagyon kevés olyan autó van, ami elmúlt 20 éves és nem lehet rákölteni 350e-t reflexből. vagy ha nem kell rákölteni, akkor vagy az előző tulaj már megtette vagy olyan áron adják, hogy nem reális egy 20 éves autóért. (néha megnézem hahu-n a 20 évnél öregebb 50e km-nél kevesebbet futott "vasárnapi bácsis" autókat, de amire tényleg nem kell költeni, mert tényleg templomba járó garázsban tartott volt, azért a pénzért ma már modernebb autót kapni (abs, klíma, kényelem, stb) vagy hobbiautó).
Tavaly 170e-t költöttem autóra, tavaly előtt 110e. ez egy 20 éves a3, semmi extra. (vezérlés csere, vízpumpa, olaj, féktárcsa+betét, egy kerékcsapágy, lambda szonda, műszaki). Most reflexből rendbe tenném a fényezést, kezdődő rozsdákat (kb 200e), eszi az olaj a motort-> felújítás (4-500e), pixel és műszer hibás a műszerfal (180e volt rá az ajánlat, mert ez ilyen) az autó meg érhet 3-500e (talán). Hol éri meg ennyit költeni rá, miközben 20 éves? Marad nálam, használom amíg nem adja be magát, az évente 100-150e javítás még mindig olcsóbb mint a havi törlesztő.
És akkor a kiszemelt Lexus
Ez új korában sem volt olcsó, most se lesz hozzá az, amit újonnan kell megvenni. Nem tudom mennyire jó és széles az utángyártott termékek hozzá, (és mennyire méretpontos), de bontott nem rozsdás első sárvédőt bármikor veszek az autómhoz, kis kereséssel még színhelyes is, Lexushoz sok sikert tudok csak kívánni. (nézegettem én is, de öreg prémium autót nem tudok megfinanszírozni).Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
iceQ!
addikt
" pixel és műszer hibás a műszerfal (180e volt rá az ajánlat, mert ez ilyen)"
Erre van emberem. Nekem is 100e mondtak, 25ből megcsinálta. Ha érdekel írj pm-et.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
macilaci78
nagyúr
20 évnél öregebb 50e km-nél kevesebbet futott - tudom, hogy van ilyen, akár a családban is, de ugyanúgy nyűg lenne vele, ha napi használatba vennéd: gumi alkatrészek (szimeringek, tömítések, vezetékek, szilentek) mind kuka rövid távon, szűrők, tank kipucolása, világító berendezések állapota.
És senki nem fizeti meg, hogy még a garázsban is fólia alatt állt lehúzott akkuval, bakon.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz macilaci78 #168815 üzenetére
Mijaza bakk?
-
Szoszo94
őstag
Nem akarok itt offolni, ami a lényeg: a Passatnak csak üzembentartója voltam, így amit ráköltöttem, rendbe raktam, azzal a tulaj járt jól. Jobb szeretnék most már sajátra költeni
Egyébként az A3-ad pont, hogy egy öreg prémiumLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz macilaci78 #168820 üzenetére
Azt én tudom, az Audiban dolgozom, naponta vezetem többek közt az új A3-at, de az Audi szereti az összes modelljét prémiumként aposztrofálni és ez az árazáson is meglátszik
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
prannk
őstag
Sziasztok!
Pénteken volt az autó vezérlés cserén 180000 km.
Azota néha egyesbe elindulás után beráz az autó mintha pattogna az első kerék kiforgásnál.
Van amikor kicsit van amikor nagyot ráz. De legtöbb esetben elindul szépen. Inditásnál leállításnál semmi rezgés!
Tapasztalt már valaki ilyet?
A4 2014 110kw 2.0crtdi -
MoP_FX 57
őstag
Sziasztok!
Diohejas szivosor tisztitast hol erdemes csinaltatni mostansag? Ugy nezem, hogy mar jonehanyan raalltak. Barcsik garazsra gondoltam, de ha akad jobb, azt is meghallgatnam.
Koszi!
-
DJ. Ru$y
félisten
Úgy néz ki nem úszom meg a kisállat találkozást egy lökhárító hegesztéssel, festéssel. Klímahűtőből bontott gyári vagy utángyártott új? Ha utángyártott, akkor abból milyen márkát ajánlanátok?
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #168794 üzenetére
Bekukkantottunk a burkolat alá.
Ez jól áll így (ferde, enyhén nyitott állásban van leállított motornál)? Különösebben nem mocskos, de nem is ennék róla.
Ha levesszük a 4 csavart, átmossuk anélkül, hogy bármit eltekernénk vagy szétszednénk rajt (és ugyanabba az állásba marad a szelep), akkor is kell tanítani? Még nem találtam embert, aki feltanítaná, ezért még nem piszkáltuk.A MAP szenzor holnapra megjön, a lambda szondát még keresem (5 PIN-es, egyelőre 72k a legjobb ajánlatom rá), gyertyák úton.
Kábelkötegen elsőre nincs hiba. A Lambda csatlakozó utáni vezeték viszont tépetnek tűnt (mint amit megcibált egy pék). Holnap alulról megnézem a csatlakozók és az ottani köteg állapotát.Ha jól láttam/emléxem, a trafónak 4 érintkezője van. Melyik 2 pont között mérjek ellenállást?
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz net84 #168831 üzenetére
Ez jó retkes. Mindenképp tanítani kell, mert a másik oldala a koszosabb és pont a résből fogod kivakarni a koszt, így nagyobb lesz a hézag mint mos, ezért kell újr tanítani, hogy kevésbé nyisson. Tanítani kötelező és kapargatni a koxot a fojtószelep fala és a lapátok közül szigorúan tilos, ott ha megkarcolod, nem fog tudni annyira bezárni, hogy elég alacsony alapjáratot tudjon tartani, csak puha rongy és zsírildó a barátod. Ha nagyon agresszíven kapaszkodik, akkor rongyba csavart műanyad darabbal lehet kapargatni, az nem karcolja meg a felületet.
A trafót mindjárt megkeresem...
1-4 és 2-4 pin között kell ellenállást mérni. Mind a 4 trafó elvileg hasonló adatokat kell, hogy produkáljon. HA lenne diag, akkor ez a motorvezérlő tud gyujtáskimaradást számolni minden egyes hengeren külön, az leegyszerűsítené a dolgot...
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Erről az A4-ről mit gondolnak az itt jelenlévők? 2.0 TFSI és multironic zsebbe nyúlós?
-
Speeedfire
félisten
válasz Speeedfire #168437 üzenetére
Egész egyben van az ibiza, szerintem nem lehet ok panaszra. 3 henger létére nagyon szépen jár, semmi olajfolyás, olajpára. A kasztni szép, egy polír esetleg elférne, de nekik nem lényeg. Az ülések nincsenek kiülve, kiszakadva.
Egyedül a futómű ami elég puha, én úgy tudtam, hogy az ibizák azért elég feszesek szoktak lenni.
Parasztklíma van benne, de nagyon hideget fúj. Ahogy néztem szépek az illesztések is.A leon pedig hátul a gyárinál csak egyel keményebb szilentet kapott a hídban, de elég meggyőző így is. Kicsit pattogós is lett a végeredmény. Viszont cserébe 130-nál még simán lehet rángatni a kormányt, nem kezd el úszni a feneke.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
Trial VCDS-Liteal ezeket a hibákat tudtam kiolvasni. Audi A3 1.9 TDi.
@Mágus mi a hiba? Hol keressük?
Chassis Type: 8L - Audi A3/S3
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,57,75,76-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.LBL
Controller: 038 906 012 C
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2803
Coding: 00002
Shop #: WSC 06435
VCID: 10533343437B
2 Faults Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-00 - Please Register/Activate
Readiness: N/A-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL
Controller: 1J0 907 379 P
Component: ABS 20 IE CAN 0001
Coding: 03304
Shop #: WSC 06435
VCID: 3E0FBDFB296F
No fault code found.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #168840 üzenetére
Nincs vákuum, ami mozgassa a turbó geometriát vagy szakadt a turbó cső valahol a turbó és a szívósor között, vagy lyukas az intercooler. Kevés a turbó nyomás, ami azt jelenti, hogy szökik valahol, nem épül fel elég hamar regulációs gondok miatt, vagy rossz a turbó esetleg a vákuum dob a turbón. Ezeken végigszaladva meg lesz a hiba. Első körben meg kell nézni, beindítás után behúzza-e a turbón a vákuumdobba a kart.
[link] Ezt kellene látni közvetlenül beindítás után, hogy behúzza a kart és úgy is marad. A videó első 10 másodperce érdekes számodra. Utána teszteli géppel, ezért az emelet fordulat és a ki-be kapcsolgatott vákuum.
Itt látszik a helyes működés[link] Ahogy emelkedik a fordulat, visszavesz a lapátok nyitásából, hogy csökkenjen a turbó nyomás. Alapjáraton teljesen kinyitja a lapátokat.
c00per:2,25Liter. 3 litel akkor megy bele, ha szétszedted a váltót és szárazon összerakod.
[ Szerkesztve ]
-
-
freaghill
őstag
Valaki tudna nekem segíteni és kikeresni a cikkszámot a kartervédő lemezhez, hogy gyárilag milyen csavarokkal van felfogatva?
Köszi!
-
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #168842 üzenetére
Köszi!
Vákuumdobba ha nem húzza be akkor mi van?
Turbó bekapcsol amúgy, csak limp módba vált és 100-120 körül és szívó dízzel lesz.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autós topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Call of Duty: Black Ops 6
- Raspberry Pi
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Okos Otthon / Smart Home
- Kerékpárosok, bringások ide!
- x86 proci-sztori röviden, fordulópontok a kezdetektől kezdőknek
- Windows 11
- További aktív témák...
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX Extra 2kWh LiFePo4 3200W hordozható erőmű védőborítással, kempinghez is
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- HP Omen Citadel, DX RACER Prince hibrid gamer szék
- Himiway Zebra Step Thru 2023 elektromos fatbike (2000 EUR)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen