-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #168108 üzenetére
Na a hatos stimmelt, de szerencsére sűrű torx volt.
Ami most került be az meg 8as sűrű torx lett.
Jó, hogy itt is ilyen átláthatóak a méretezésekA cserélt delikvens:
[link]Azért ez a féltengely anya lehúzás eszement megoldás.
Húzd meg enged vissza húzd meg fél fordulat, ehhRenault power
-
Gyula84
veterán
üdv
Tömítésből ajánlott márka? ajusa, elring, reinz?
2,5v6 szelepfedélhez menneNem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
i-sti
senior tag
válasz simonjoe #168206 üzenetére
Ez engem érdekelne bővebben.
Melyik az ajánlott megoldás?
A4 DPF-je néha produkál érdekes dolgokat, volt hogy VAG DPF szerint csak 70% volt a korom és egy enyhe emelkedőn miután rátöltött a turbó el is kezdet regenerálni holott csak 90% körül szokott.
Annak tűnt mintha a nyomás szenzorok mértek volna egy nagy kilengést és bekapcsolták a ciklust.
Már 204 ezerben van. Rövid utakkal használva.Novum Forum Siculorum
-
Kiskokó
veterán
válasz simonjoe #168206 üzenetére
Persze, az aliexpresszen árult vackok mögött is hatalmas iparág van mégis a nagy részük kukába való.
Én még nem hallottam soha senkitől hogy DPF mosás után érdemlegesen/hosszútávra megjavult volna a DPF. Illetve annó én is körbejártam a témát és nekem se vált be.
Lehet van valami hiperszuper kimosás ami után mondjuk ki is égetik vagy valami brutál dolog... de hogy pár ezer /tízezeré kimosatni semmi értelme nincs az is biztos.De ha valakinek van más tapasztalata, hallgatom
Látom a linked :
Ilyet még mondjuk nem láttam, ami ilyen gépben történő mosás... franc se tudja. Ez egy fokkal bíztatóbb, de azért a gari feltételekbe nézz bele. kicsit érdekes...
Lehet postán is küldeni hozzájuk, de garanciához nekik kikell olvasni a hibatárolót, meg olajcserét náluk kell csináltatni[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
i-sti
senior tag
válasz simonjoe #168209 üzenetére
"Az, hogy mennyit tud elmenni vele mielőtt újra probléma adódna, csak azon múlik, hogy Ön mennyi figyelmet fordít a részecskeszűrő eltömődésének megelőzésére."
"Garancia 100.000 km vagy 12 hónap!"
Előbbiben hiszek.
Utóbbi szerintem csak marketing.
Szar turbóval és befecskendezőkkel 10 ezer alatt újra telelehet nyomni a szűrőt.
Ezt a garanciát elég erősnek érzem.Novum Forum Siculorum
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #168212 üzenetére
Na ja, de nem is volt olcsó. Az ilyennek látom értelmét valóban, gondolom ezt is valami komoly gépben csinálták.
7-8 éve mikor az A4-el baszakodtam ilyenek még nagyon nem voltak... akkoriban még 20-30 ezeré átlögybölték az udvar végén aztán kiverették magasnyomásúval kb.
De jó tudni hogy vannak már értékelhető megoldások is. Persze az ára is több de még mindig barátibb mint az új dpf.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
simonjoe
senior tag
...természetesen én is hajlok az új, és főleg gyári cserére. De azért nem mindegy, h 100eHUF vagy egy milla. A pénzemnek nem vagyok az ellensége én sem, tapasztalatok vannak és lesznek, majd azokból merítünk.
Ja, egy dolgot majdnem elfelejtettem, van egy barátom, Mazda6-al, Ő az OMV kúton a mosóban mossa a DPF-t és köszöni jól van.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
Reggie0
félisten
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #168218 üzenetére
Fasza, ilyenről még nem hallottam.
Gondolom az ultrahangos ami sokat nyom a latba.
Na ha ilyen lett volna 6-7 éve akkor lehet én se vetetem ki a dpf-et.Mizujs Mági ?Már lassan vezet a gyerek , olyan rég nem voltam itt.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoltl #168221 üzenetére
Miért van deaktiválva? Vissza kell kapcsolni.
Reggie0 Ismered a DPF szerkezetét? Abba az irányba, amerre a turbó fújja, nem átjárható, minden kapilláris vége zárt és minden második kapilláris vége nyitott amiben csak oldal átvezetések vannak. Sima korom csapda. Hiába fújja 500 fokon, ha abba az irányba nem tud távozni. Ha visszafelé fújja és rázza is egyben, akkor kihullik ott, ahol bement. [link]
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Mágus2 #168224 üzenetére
Magyar nyelvűben meg ezt lehetne linkelni DPF megmagyarázására
2017 videó azóta már biztos fejlődött a tisztítás mikéntje, így tisztítás hatékonyságára tett kijelentés elavult lehet[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Mágus2
Közösségépítő
Login 40168, Basic settings 069 csoport start. vagy a 040-et is meg lehet próálni, hátha a login segít rajta.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Kiskokó #168199 üzenetére
Üdv újra itt
A Superb megy, gurul, fékez. Köszöni megvan. Húsvétkor volt olyan kedves és lelőtte a turbó alatti csövet, így kényszer itthoni időtöltés lett a rokonlátogatás helyett. Kérne egy új turbót is (lapátok megjárták már a magukét) így 350k után lassan, de most elnapoltam. Fontosabb a ház újítás. De turbócső csere után végleg eltűnt a füstölés, amit idáig néha padlózáskor szokott produkálni. Így gondolom valamekkora lyuk lehetett már a csövön egy ideje...
Az A6-ot csak néztük egy kollégának. Végül nem vette meg... másnap csak annyit mondott, hogy nem adta meg neki a próbaút során azt a pluszt amire várt. Annyit mondott, hogy olyan volt, mintha a Superb-ben utazott volna. (Ez most nem tudom, jó-e vagy sem )
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #168231 üzenetére
Értelek. Azt hittem már te akartál cserélni.
Hát akkor a kollégának nem sok konyítása van kocsikhoz.
Persze a superb se rossz, volt ilyen szériás passatunk B5.5. Nagyon szerettem.
De azért az A6 teljesen más kategória. Persze abból is ha jó állapotú.Igen a ház nálam is előtérben volt. 2 éve már de mostmár végre vége lassan. Ha minden jól megy jövőhéten költözök.
Mini talira vevő vagyok nálam ha úgy van
Bitpork vettem fasza grillezőt, megengedem hogy kipróbáld| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
atos19881101
senior tag
válasz Kiskokó #168232 üzenetére
Nem tudom, nekem sem volt az a húú de kellene érzés mikor beültem hátulra. Bár lehet a kolléga hozzáállása is hozzátett a dologhoz.
Én nem tervezem lecserélni a Skodát. Rengeteg mindent kicseréltem már rajta és nem ad nekem sok pluszt egy újabb szekér... Illetve ennél tudom, mire fog kelleni költenem majd idővel. Mondjuk egy dolog böki a csőröm, mégpedig hogy nem tudom lehajtani a rohadt hátsó üléssort, mert anno nem kérték bele. Így szívok, mikor nagyobb dolgot kellene szállítanom (főleg most a felújítás alatt). Elgondolkodtam a vonóhorgon elég erősen.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
MunezXBK
nagyúr
Qru, nem kéne aktualizálni a phórumozók autóit? 🤔
-
mario1012
tag
válasz Mágus2 #168185 üzenetére
Ma délelőtt kibontottam ezt is, megmozgattam a csatlakozókat, kábeleket de nem akart nyitni a kedves. Érdekesség, hogy mikor nyitom semmi kattanás nem hallatszik a jobb oldali zár felől mint mikor rendesen nyitná, de zárásra meg hallani, hogy húzza be. Csatoltam a képet, hogyan néznek ki, valamelyik csatlakozónál észrevettem, hogy elég lazán áll a foglalatban, de hiába mozgattam őket, nem történik a csoda. Ha véletlenül kinyílna melyik foglalatot kellene kihúzni, hogy ne zárjon le ismét? Köszi a segítséget!
[kép] -
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #168233 üzenetére
Hát nálam van a kocsi lassan 8 éve, eléggé hozzászoktam már. Persze nem egetrengető különbség de van.
Faterék 2013-as Sharanja is nagyon jó, haveromnak S80 Volvo.. nem rosszak de azt az az érzést egyik se adja vissza.
Kényelmesebben és biztonságban érzem magam a dupla olyan idős A6-ban mint a Sharanban.
Valahogy megvan a maga jellegzetessége, persze hátul ez már kevésné érvényesül pláne.Na igen, Avant Poweeer!!
Az szívás, csajom is pont panaszkodott hogy nem tudja a tükröt elhozni a hibryd Jettaval.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Az autómat ezzel a rádióval vásároltam, egyből vettem a rádió köré egy dísz keretet hogy annyira nem legyen otromba, viszont valami oknál fogva nem tudom beljebb tolni...
Nagyon jól szuperál a rádió, nem szívesen cserélném le, mive amire nekem kell, azt teljesen kielégíti, de ahogy a képeken látható elég csúnya módon kiáll.
Valakinek van esetleg valami tippje hogy lehetne beljebb varázsolni, vagy lehet olyan hogy ez a rádió túl nagy?
Előre is köszönöm.Ui.:Skoda Fabia 2004 az autó
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomszli11 #168241 üzenetére
Vedd ki, mögötte lesz egy merevítő egész hátul, ha nem fér be a rádió, azt szokták kivágni, de sokszor csak a csatlakoz akad bele és nem engedi beljebb a rádiót. Ki kell venni és megnézni rendesen, mikor rakod be, a kábelt elrendezni, hogy beesen a rádió mögé.
Ez a hátsó fal szokott gondot okozni, csak a gyári rádiót tartja, neked nem is kell oda, ha útban van, simán ki kell vágni.
Első körben vedd ki alulról a tároló rekeszt, csak ki kell húzni, akkor kiderül, mi van útban.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #168224 üzenetére
Igen ismerem. Ismered a DPF kemiajat? A problema nem a korommal van, az eleg, pont ez a feladata a DPF-nek. A dugulast a hamu okozza, ami az adalekanyagokbol szarmazik, konkretabban mindenfele atmeneti fem es alkalifoldfem oxidjai, szulfatjai es foszfatjai, ami tobbszaz fokon raeg a keramiatestre, illetve a mikroporozus szerkezetbe valamilyen szinten diffundal. Mivel ezek nem oxidalhatoak tovabb(nem egheto a hamu ugye), igy nem lehet eltavolitani a regeneracio soran. A latvanyos videon csak azt latod, hogy a dugulas elotti szakaszon a fennakadt kormot kopi ki, amelyik a dugulastol mar semmilyen iranyban nem tud elmozdulni, az oxigen sem jut el hozza, hogy regeneralaskor kiegjen. De nem a korom okozza a dugulast. A DPF teljes regeneralasahoz a hamut kell valahogy eltavolitani es a keramia oldalfalabol kiszedni, ami csak a nagyobb koromszemcseknek atjarhatatlan, amugy mikroszkopikusan lukacsos szerkezet.
Az eredeti kerdesem pont emiatt volt, az, hogy nyomast mernek meg akar azt is jelenti, hogy megrepedezik a keramia. Nyomasteszten egy megfelelo atmeroju furoval megfurt szurot is at lehet kuldeni, de attol az meg nem fog jol uzemelni. Az biztos, hogy a vizes mosas eroziot okoz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #168244 üzenetére
Ha megnézed a viedót, látod hogy két féle anyag jözz ki, fekete, ami a korom volt és réz színű vagy barnás, ami a hamu. A nyomáspróbát be lehet csapni, de a motorvezérlőt nem, amint nem megfelelő a fojtása a DPF-nek, jelzi a rendszer a nyomásmérő szenzor értelmezhetetlen jel hibával. Szóval becsapható a tesztelő gép, de az autó nem. Biztos vagyok benne, hogy a legjobb módszer nem az átmosás, hanem a forró gázos átfújás, de ahhoz szét kell vágni a szűrő házát és visszavarráskor megroppanhat a szűrő, tehát kockázatos.
Legjobb megoldás, ha van pénz lóvéra, egyszerre cserélni DPF, turbó, EGR és Injekotor készletet gyári újra. Utána lesz biztosan jó sokáig.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #168247 üzenetére
Persze jon ki mindketto, en azt mondom, hogy ez latvanyvideo. Ertelme kb. annyi, mint a ProLong-os betonnal leontos videonak.
Sajnos a motorvezerlo is pont ugyan annyit tud: nyomas es homersekletviszonyokat merni. A keramiatest szerkezetet nem veszi mikroszkop ala, hogy eldontse az atereszto keresztmetszet megis milyen struktruabol tevodik ossze.
(Amugy a kijovo barna trutyi azert barna, mert vasat tartalmaz a motorbol).
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kupon kunyeráló
- LEGO klub
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Aliexpress tapasztalatok
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Stellar Blade
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Hobby elektronika
- További aktív témák...