-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
momo2828
tag
Sziasztok!
Nemrég eljött az idő, és lecseréltük sokat használt ladánkat egy 4-es Golf Variantra. Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy mekkora előrelépést jelent. btw 1.6 benzines motor, 200k km (AZD motorszám).
Ami így elsőre feltűnt, hogy miután bemelgszik a motor, az alapjárat egy kicsit ingazdozik, egész konkrétan pont ugyanígy: [link]. Ez attól lehet, hogy sokat állt az autó, vagy egy hozzáértő szerelővel meg kéne nézetni mindenképpen mielőtt hosszabb útra mennénk vele? Semmi más hibajelenség nincsen, de az új autó varázsa még fenáll. Tapasztalatom még nem igazán van ilyen téren, Lada vagy indult vagy nem -
momo2828
tag
válasz momo2828 #51443 üzenetére
Kezd már kicsit agresszívabban ingadozni az alapjárat, sőt ma már 2 szer le is fulladt miközben a kuplung be volt nyomva (ha így kell mondani, v kinyomva?) Szóval a fojtószelep kitisztítás, beállítás kb mennyi idős munka lenne, mire számítsak? Jövő héten megnézetném majd.
-
momo2828
tag
Lenne egy gyors kérdésem, golf IV tompított fényszoróba H7 való ugye? Ahogy olvastam korábban volt szó osram nbu-ról, elég alap kérdés gondolom, de jó-e lenne bele? Eléggé átsiklottam korábban a sok ezzel kapcsolatos hsz fölött, gondolván nincs ilyen problémám, erre tegnap nézem, kiégett egyik oldalon :/
-
momo2828
tag
-
momo2828
tag
sziasztok, ismét csak segítségre lenne szükségem Lassan esedékes lesz a vezérléscsere, valamint a motortartó bakok cseréje. Előbbinél ahogy visszaolvastam contitechet, és gates-t említettétek, de utóbbiról nem találtam ajánlást. Az lenne a kérdésem, hogy vezérlésnél pontosabban miket kéne cserélni és hogy motortartóbakok milyen márkából?
És akkor a kötelező adatok: Golf 4 Variant, 1.6 16v AZD, 2002.
előre is köszönöm a segítséget[ Szerkesztve ]
-
momo2828
tag
válasz molnarpeter #65448 üzenetére
Nekünk bizony ott van, szintén 4es varianttal.
-
momo2828
tag
válasz Ace owner #68233 üzenetére
Gondolkodom rajta én is De egy darabig valószínűleg még így fog marad. Az elmúlt pár hónapban kiürítette a pénztárcám.. vezérlés, felnik, gumik, beltérben azok a lemálló gumírozott műanyagok is sokba kerültek.
Valamint még mindig az ingadozó alapjárat szivat, annak kéne utána járni, hogy mitől. Ami előrelépés, hogy 98-as lukoil benzinnel szinte alig jön elő, bezzeg ha akárhol máshol tankolok, 2. piros lámpánál már morog, meg fullákol
(#68240) Balupapa :[ Szerkesztve ]
-
momo2828
tag
válasz Kiskokó #70442 üzenetére
Jelenleg nálunk hankook ventus v12 van fent elől. Igaz használtan lett felrakva, csak erre a nyárra, de nekem nagyon nem tetszik, úthibákon nagyon hangos, és az oldalfala nagyon puha (225/45 r17ben). Úttartás, tapadásról nincs mihez hasonlítanom (195/65 r15 téli michelinhez max), így arról inkább nem mondanék semmit. Hátul Dunlop Sportmax rt van, szinte új, azzal ilyen problémáim nincsenek.
-
momo2828
tag
Ismét csak segítségre szorulnék Tegnapi napom kb. rémálom volt.. Reggel vittem volna az autót klímatöltésre, nem indult Akksi lemerült. Még jó hogy szomszédban van akksis szakember, röviden kb. annyit mondott, hogy csoda, hogy ezzel még eddig tudtunk menni, teljesen kuka. Kicsi is volt, öreg is, így hát került bele új, és kis késéssel odaértem még a klímáshoz.
Leállítottam, majd mikor mondták, hogy hova álljak, indítanám, megint nem indul. Indító motor forog, de semmi. 2-3 percig próbálgattam és elindult, addigra már benzinszag is jött rendesen... Ugyanígy történt, amikor mentem volna mikor elkészült a töltés. Előzmény, korábban is előfordult már, de kb. 10ből talán ha 1-szer. Olyan tanácsokat kaptam, hogy talán immobiliser, talán gyertya, talán benzinszűrőt kéne cserélni. Ma ránéztünk gyertyákra, azok jók, kedden megy majd az autó diagra, ha addig valaki valami tippel, tanáccsal tudna szolgálni, örülnék neki. Tudom, annyit mondtatok múltkor is diag nélkül nem nagyon lehet többet megállapítani, de nem szeretnék úgy odamenni, hogy semmi ötletem, és 'nem indul csináld meg'
Sokféle 'black magic' probléma megoldást nyert már itt, gondoltam hátha valakinek lesz ötlete.Nekem volt az ingadozó alapjárattal is problémám régebben. Persze ez most is előjön néha. Nem rég olyan is előfordult, hogy kuplung benyomás után leállt a motor mikor lassú tempónál kanyarodtam, és kormányzár bekapcsolt, miközben ugye gyújtáson volt. Vagy akár hoszabb út végén, a kapu előtti úton üresbe teszem, és csak gurulok, akkor is volt már, hogy leállt. Tényleg nem tudom már, hogy lehet-e köze ezeknek a dologhoz.
Közben most épp sikerült kifognom egy nem indulást, mikor arrébb akartam parkolni. Felvettem videóra, bár most viszonylag hamar elindult, tegnap 5 percig szenvedtem vele. link. Ezután még párszor indítottam próbaképp, minden hiba nélkül ment. Egyébként a Check engine lámpa pont ezen az 50m-en villant ki
Kötelező adatok most is: Golf IV, 1.6 16V, AZD, 2002 -
momo2828
tag
Ha az akksi szimbólum [link] folyamatosan ég járó motornál is, az milyen hibára utal? Tegnap voltunk hosszabb úton, és hazafelé egyszercsak előjött és hazáig világított. Ma megnéztem, de még mindig
Másik dolog, check engine lámpa megint felvillant, mint múltkor. Elvileg ha minden igaz, és jól olvastam ki, akkor ez a problem: [link] ehhez ötlet valakinek?
Infók továbbra is g4 variant, 1.6, AZD, 2002.[ Szerkesztve ]
-
momo2828
tag
válasz Mágus2 #72794 üzenetére
Igen, azt gondoltam hogy semmi köze.
Megpróbáltam akksi feszt megnézni.. Ez ugye az ablak, ahol a "motorvezérlő" gombot látnom kéne. Kis nehezítés, hogy angolul vannak. 01es address-t próbáltam, "Can't Synch Baud Rate" hibával válaszolt most, korábban, mikor kiolvastam a hibát, akkor a mért értékek gomb nem volt megnyomható, csak az 1. amivel a hibát kiolvasom.
Auto-Scan-nel 3,17,19,46,56-os addresseken talált csak valamit. mit rontok el? -
momo2828
tag
Ma volt egy kis időm, és kicseréltem a váltókörüli boxot/konzolt, ki hogy hívja. És az elhúzható tála alatti részen van egy rablásgátló pin kódos szerkezet. Eddig nem használtuk, azt hittem nincs is bekötve, de a konzol kicserélése közben ezt le kellett húznom, és konstatáltam, hogy utána az autó nem indult, se a benzinpumpa hangját nem hallani, semmi nem történik.
Első ötletként akksi lehúz, majd vissza, szerencsére megoldotta a problémát. De mivel úgy látszik, hogy ez mégiscsak működik, érdekelne, hogy lehet működésre bírni, beállítani. A probléma, hogy nem tudom milyen kulcsszavakkal kereshetek rá guglin. Itt a kép róla, ha esetleg valaki látott már ilyet, és tudna adni valami kiinduló pontot, nagyon jó lenne -
momo2828
tag
válasz Balupapa #76078 üzenetére
Tényleg van, én is meglepődtem rajta.
-
momo2828
tag
A képen bekarikázott dolog/lemez vajon mi célt szolgál/mi a neve? Nemrég olyan szinten elkezdett csörögni zörögni, már alapjárat közeli fordulatokon is, hogy nagyon zavar Volt már valakinek ilyennel gondja? Mit lehetne vele kezdeni?
-
momo2828
tag
Köszi, szerintem eltörött vagy lelazulhatott, mert országúton haladás közben jött elő a dolog..
Annyit vettem csak észre, hogy a lemez alja lötyög, ahol egy kábelt is tartana, de sajna felülről elég kevés látszódik, így nem tudom mitől.TaaT: Ok, megnézem a ping pong asztal alatt is
-
momo2828
tag
Jövő héten vinném olajcserére az ótót, valamint mivel a műszerfalon a hőmérséklet mutató nem hajlandó beállni középre, csak max negyedig, tudnátok tippeket adni, hogy ez milyen hibára utalhat? Országúton normál tempóval haladva még vissza is esik, majdnem teljesen. Visszakeresgélve termosztátot emlegettétek gyakrabban, lehetséges, hogy az lenne a ludas? A kötelező infók: '02 Golf IV 1.6 AZD
Köszi#95387 Mágus2, #95388 RicHarD - Rendben köszi mindkettőtöknek
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban