-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Morris
veterán
No, megvan a passat.
1.9 PD és nagyon megy
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
-
varsam
őstag
válasz Morris #74014 üzenetére
Na még 35
Amúgy nagyon szép, gratulálok hozzá, használd egészséggel és vigyázzatok egymásraKipróbálnék egy ilyet, milyen az én 1.8 szívómhoz képest, mennyivel lép jobban.
(#74017) Typhoon47
most vagy dúrva troll vagy vagy nem tudod hogy nincs tempomat (még) az allroadba.[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
-
-
-
Morris
veterán
Köszönjük mindenkinek. Remélem jót választottunk.
Direkt kombit szerettünk volna, mert fontos a tágas csomagtartó és a jó pakolhatóság. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Typhoon47 #74017 üzenetére
Bírságok, határértékek gyorshajtásnál. Háthanemvótmég. GPS-óra összehasonlítás mellett érdemes lehet még megnézni, a Climatronic mit ír sebességre.
Morris: Grat a géphez
TaaT: Ha már a LED elé ellenállatot kell tenni, akkor még megéri fogyasztásban, stb?
[ Szerkesztve ]
-
pepe9898
csendes tag
Sziasztok! Van egy problémám amit nem tudok megoldani.
Mégpedig: Golf 3 1.9 TDI (110LE AFN) az autó és a turbóm túltölt meg van chipelve 1.3 nyomás van beállítva. A jelenség hidegen tökéletes azaz felugrik padlógáznál 1.5-re a nyomsá azonnal visszaesik 1.3-ra (csak ugye hidegen nem igazán nyomja a gázt nagyon az ember) amint kezd bemelegedni pl víz 80 fok azt csinálja hoigy az óra leakad 2.0 bar-ra és ott van kb 3-4 másodpercig és csak utána áll vissza 1.3-ra. Dobon felfelé ha fél gázzal megyek akkor 1 bar a nyomás eltelik 3-4 másodperc szintén aztán visszaesik 0.5-re na ha ilyenkor nyomok padlót akkor kapásból jó! Tehát nem arra tippelek hogy a GEO ragadna (mivel pucolva is volt)! Mert akkor ugye bizonyos nyomást elérve kéne beragadnia. De ez ha bemelegszik akkor ha picit megyek vele egyik fokozatban fél gázon 3-4 másodpercet akkor utána padlógázra jó a nyomás és ha elváltom és újra padlót nyomot akkor már nem megy fel 2.0 bar-ra. És ugyan ez a jelenség ha azonnal lepadlózom a nyomás 2 baron van 3-4 másodpercig visszaáll 1.3-ra és ha olyankor elváltam és kapásból padlót nyomok akkor jó ha viszont padló közbe (1.3 normális nyomsról) felengedem és újra padlót nyomok akkor megint 2 bar. Mi lehet a hiba oka? Az EGR n=% szelepjét kicseréltem a turbó labdájára menőjével. A GEO-t kipucoltam semmi változás. Egy másik nyomásszabályzóval is pont ugyan ez amit ugyan erre a chipre írt AFN motorkódú 3-asbol szedtem ki. Átengedhet a szabályzó vagy a map szenzorom rossz értéket mérhet nem azt amit a valós és azért szabályozza úgy a vákumszelepet hogy zárja a geot mert nem érzékeli hogy nagy a nyomás? Aki tud segíteni kérem ne tartsa magában! Illetve hogy tudom ellenőrizni ezeket hogy működnek-e esetleg hibakeresés menete? Azt tudom hogy az ECU a map szenzorból mért érték alapján PWM jellel vezérli az elektromos szelepet és ennek függvényében nyitja.
Előre is köszönöm! -
-
viktor82
őstag
válasz molnarpeter #74039 üzenetére
Én a szine végett veszem nem a fogyasztás a szempont
”A történelmet mindig a győztesek írják.” ...és mindig ők a felszabadítók