- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Adobe Illustrator kérdések
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Crypto Trade
- Hálózati / IP kamera
- SkyShowtime
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni (Seat Toledo 1M 2003 1.9 tdi asv 110le)
Azt tapasztalom mostanában, hogy reggelente az autó indulás után teljesen párás. Klíma bekapcs, pára eltűnik, várok még, klíma kikapcs, 10 másodperc alatt tiszta pára az autó.
Egész télen nem volt párás egyáltalán az autó (nem ment a klíma), mi lehet ennek az oka és hogyan tudom ezt elkerülni? Korábbi években nem volt ebből probléma.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #167767 üzenetére
Legutolsó gázolajszűrő-cserénél megvettem a Purfluxot. Gondoltam adjunk neki egy esélyt, mivel még mindig vannak bubik a csőben, de nem mindig.
A "T"-szelep szépen bele ment, ez tény, bár nem hinném hogy szebben mint a MANN-ba. Ez után jött egy kis meglepi. A szűrő átmérője kisebb mint a MANN vagy a Mahle szűrőé. Nem lehetett beszorítani a helyére, a csavarról elfogyott a menet, a szűrő meg lecsúszott a szerkezetben. Mondom ilyen a mesében sincs.
Jó, akkor metsszünk menetet még a csavarra. Persze pont az a menetmetsző van már halálán, asszem 6-os. Vasárnap délután volt, kandácsolni nem akartam, haver műhelyében csináltuk otthontól 120km-re. Akkor ismerős esztergályost -akinek biztosan van jó menetmetszője- kirángattuk a vasárnapi meccs elől, szó szerint mackónadrágban sörrel a kézben jött ki. Mivel pont félidő volt, megcsinálta a hosszabb menetet a csavarra és most így áll meg a Purflux a helyén.
Asszem a következő ismét MANN lesz, bár így már lehetne Purflux is...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #167800 üzenetére
Néztem és ha le van húzva a csatlakozó, nem ejti be a fordulatot plusz a pillanatnyi fogyasztás is üzemmelegen indítás után egyből 0.7-0.8 eddig indítás kor 1.1 majd mikor bejti a fordulatot 1.3-1.5 szokott lenni, hidegen meg több és onnan számol vissza. A KÉRDÉS AZ HOGY MÉRT MEGY A GENERÁTOR MAXXIMUM TERHELESEN?HIDEGEN/MELEGEN.. Mertem az akku nyugalmi feszültséget indítás előtt, hidegen 12.5v
-
golfvariant
aktív tag
Egy 3 éves 19ezret futott 1.4 TSI-nél mennxire elfogadható a 2dl olajfogyasztás kb 5500km-re(1 éve volt olajcserén)? Főleg pályás használat?
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #167806 üzenetére
Köszönök mindent, végig nézem 7végen, viszont mondtál csatlakozást a generátor két vékony vezetekeről, valahol középtájt. Viszont nem találom hol lenne, néztem de bemegy a kötegbe a két vékony vezetek. A generátor vastag vezetékénél láttam vékony vezetéket ami az önindítóra megy és ott van is csatlakozás a köteghez középen, de ennyi
-
c00per
tag
A4 2.0tdi brd 170le
Ma olajcsere van.Leszedtem a cooler csoveit, illetve a levegocsovet takaritasra.Sajnos olajos volt a ket cooler cso.Nem tudom mennyire termeszetes, de gondolom nem az.Ezutan vettem le a levegocsovet a turborol megnezni akkor mi a szitu
Sajnos elkonyveltem log a turbo tengelye le-fel iranyban.Meddig erdemes huzni a cseret vagy s.o.s. erdemes? mennyire szamoljak, ha felujitjak? Ha veszek ebay-rol kozepreszt, nehez itthon kicserelni?
-
Csabadi
tag
válasz Attix82 #167808 üzenetére
Akku reggel első indítás előtt lett mérve (nyugalmi állapotban 12.5v. Indítás után 14.4v ha meleg a kocsi 14-14.2v ha minden "is"be van kapcsolva akkor erről már volt szó régebben 13.5-13.7v esik be alapjáraton.A terhelés meg vcds segítségével néztem. Minden ki kapcsolva és üzemmelegen állapotban 99.6%megy a generátor. Annak ellenére, hogy új forgóresz, csapágy, új kefek... Fesszabalyzón maradt a régi csak be lett forrasztva a két kefe
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Csabadi #167811 üzenetére
És mivel lett mérve, multiméter nem jó
Terheléses műszerrel kellene, valami ilyennel [link]( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz c00per #167810 üzenetére
Mindegyik turbós autónál van olaj a nyomás csövekben. A lógás sem vészes, amíg csak radiális és nem axiális. Ami azt jelenti, mozoghat kicsit a tengelyre merőlegesen, de a tengelyre párhuzamosan ható erőknek ellen kell állnia. Konyhanyelven fel és le mozoghat, de ki és be nem.
Csabadi Tegnap este nézegettem a bekötési rajzot, ott mutat egy T2b csatlakozót, T2b/1 a D+ és T2b/2 a DF szál. Hogy hol van ez a csatlakozó, az nincs benne. Keresztmotorosnál az indítümotor felett van tartója, de hosszmotornál ez a rész elvileg az üzemanyagszűrő alatt van valahol. Lehet nálad nincs is, de akkor nem értem miért volt rajta az elektromos rajzon.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz golfvariant #167807 üzenetére
Az első, nullkilométeres 1.4 TSI-m bekapott egy litert az első 10 ezer km-en. A későbbi kb. 5 decit kért 15 K km alatt.
Szerintem nem érdemes aggódnod. -
Motion_Blur
félisten
válasz golfvariant #167807 üzenetére
Meddig szoktad forgatni?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
i-sti
senior tag
-
golfvariant
aktív tag
válasz Motion_Blur #167819 üzenetére
3000-3500 körül max
-
golfvariant
aktív tag
válasz i-sti #167824 üzenetére
Csak alföldön használom. Pest és Bács Kiskun között közlekedek 90% (M5).
Városba beérve szoktam hagyni visszahülni. Általában rá is hagyok 1 percet a leállításra. Hidegen alacsony fordulaton nem szoktam nagyon adni neki... Ha Kiskunfélegyházán megyek fel a pályára, addigra nem melegszik be, de fokozatosan szoktam adni neki a terhelést. Nem egyből 130. Padlózni csak 2500 fordulat felett...
De annyit kérdeztek, kezdem azt hinni széthajtottam
-
Keef_Lee
senior tag
Octavia 1.4 TSI 50e km-el, ha benyomom a kuplungot van egy lassú, halk kattogás. Ez normális, vagy valami kezdete?
-
i-sti
senior tag
Ma 1.4-es nap van?
golfavant: Milyen olaj van benne? Ha már 1 éve volt cserélve akkor már mehet az új bele.
Novum Forum Siculorum
-
pepucs
tag
-
c00per
tag
válasz Mágus2 #167817 üzenetére
Koszonom!ez most egy hatalmas kovet ejtett le a lelkemrol.
Olajfogyasztast nem tapasztaltam egyebkent a nivo szerint.Elmunt 3 napban az oil min felirat jelent meg naponta 1x, de el is tunt.Gondolom a szinterzekelo vacakol.A csatit levettem, kontakt spray-t kapott.Kivenni nem tudtam,mert a 3bol 1 csavart elbarmolt az allatja es a torx csak forog benne.Azt mar csak akkor veszem ki, ha uj erzekelo kell.
Probaltam ki-be mozgast eroltetni, de meg se moccan.le-fel egy minimalis. Minden csovet kitakaritottam,illetve a levegoszuronel a ket csavar ami osszehuzza a hazat meg volt szakitva
oda is ment atmeno egyenlore, nehogy szivja ott a port. -
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #167817 üzenetére
Üzemanyag szűrő alatt a váltón van egy konzol és rajta egy csatlakozó ami a motortér kábelkötegre csatlakozik de úgy rémlik az az önindítóra megy rá, mert a generátor vastag vezetékénél megy egy müanyag kábelcsatornában egész az öninditóig és ott csatlakozik rá. Ez lenne a t2b
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #167833 üzenetére
Rendben, köszi, pedig eddig beesett a feszültség az összes fogyasztóval..jaaa múlt évben vagy év elején volt a generátor gondom akkor egy elektromos ember mérte és max TERHELESEN a generátor AL megvolt a 13.7-13.9v viszont az akku AL 13v volt mérhető, és ő akkor azt mondta hogy a vezetéken van 0.7-1V feszültségesés, akkor meg lett takarítva az önindító a saru(mert a generátorról megy az önindítóra majd az akku rá... Viszont ezek után nem lett piszkálva
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #167837 üzenetére
Nem, akkor hibát dob a motorvezérlőbe. Ha beindítottad DF szál nélkül, akkor most is lesz már hibakód.
1V feszülstségesés a vastag kábelen nagyon sok. Valahol meg van törve vagy nagyon oxidáltak a csatlakozási pontok. Ilyen feszültségeséssel érezhetően melegednie kell annak a kábelnak.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz macilaci78 #167840 üzenetére
Ki kell akkor fűzni, mert nem látom, egy műanyag kábelvédőben van. Plusz az önindítóról az akkuig a nyúlványon megy végig és ott be van burkolva(hővédelem, turbó ott van)
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Házimozi belépő szinten
- Autós topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Napelem
- Hobby rádiós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest