Hirdetés
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speeedfire
félisten
Hi
A Leon 1m-emben a kuplung pedál néha nyikorog alsó állásban. Szerelő azt mondja nem tudja mi lehet. Tipp? -
Speeedfire
félisten
válasz
szokeherceg #181352 üzenetére
Esetleg rendszám nincs? Főleg ha magyar az autó.
-
Speeedfire
félisten
válasz
szokeherceg #181350 üzenetére
A csomagtartóban, vagy a kormánymű alatt nincs plakett? Azon minden info rajta van. Milyen volt a gyári felszereltség, szín stb
-
Speeedfire
félisten
Sziasztok,
tegnap megjöttek az új fékek (ebc yellow ki), viszont úgy döntöttem ledobom akkor már a fékfolyadékot is. Mit ajánlotok hozzá? Illetve mennyi kell bele? 2001 leon 1.8t auq -
Speeedfire
félisten
Igen, hidegen picit lazább. De nem vészes. Barátom s4-én van ilyen körbe, előtte ds2500 volt. Azt mondja neki ez jobban bevált.
Nekem meg most igazából annyira nem fontos, legyen jobb, mint a sima zimmermann, és ne túl drága. De ez a ~120e nem vész. A zimmermann olyan ~80e lenne körbe. -
Speeedfire
félisten
válasz
Speeedfire #180808 üzenetére
-
Speeedfire
félisten
Aki már használta őket, vagy van vele tapasztalata.
EBC yellowstuff, vagy DS perfomance a jobb normál használat mellet, néha racse, pályanap? -
Speeedfire
félisten
Jól sejtem, hogy az egyik termosztát hiba akar lenni, a másik pedig csapágy?
Havonta egyszer veszem elő akkor is világít a csoda lámpás. -
Speeedfire
félisten
válasz
molnarpeter #179130 üzenetére
Közben meglett. Benzin ~65, dizel ~75.
Szóval marad sajnos a 64 exide. -
Speeedfire
félisten
Sziasztok.
Leon 1m-be mekkora akku férhet el max boritassal együtt? 72,77? Jelenleg 64-es van venne -
Speeedfire
félisten
Köszi srácok. Elé rakok majd egy tál olajat. Ha reggelre megissza, akkor para van.
Egyik barátom, akinek g5 gti-je van, ő mondta, hogy olyan 500-600e kelleni fog indulónak. De utána elvileg csak kopó. Akinek van ilyen, vagy volt az írhatna bővebben.
Azt a yt videót nem találom. -
Speeedfire
félisten
Sziasztok,
mik a vélemények a 2. generációs (2003-2008) S3-akról? [link] Erősen gondolkozok, hogy a leon-t lecserélném idén egy ilyenre.
Igazából mindent tudna, ami nekem kellene. Összkerék, közel 300le (csipsszel meg is van), ha jól tudom van belőle dsg is. -
Speeedfire
félisten
válasz
Speeedfire #168437 üzenetére
Egész egyben van az ibiza, szerintem nem lehet ok panaszra. 3 henger létére nagyon szépen jár, semmi olajfolyás, olajpára. A kasztni szép, egy polír esetleg elférne, de nekik nem lényeg. Az ülések nincsenek kiülve, kiszakadva.
Egyedül a futómű ami elég puha, én úgy tudtam, hogy az ibizák azért elég feszesek szoktak lenni.
Parasztklíma van benne, de nagyon hideget fúj. Ahogy néztem szépek az illesztések is.A leon pedig hátul a gyárinál csak egyel keményebb szilentet kapott a hídban, de elég meggyőző így is. Kicsit pattogós is lett a végeredmény. Viszont cserébe 130-nál még simán lehet rángatni a kormányt, nem kezd el úszni a feneke.
-
Speeedfire
félisten
-
Speeedfire
félisten
Sziasztok,
leon 1m 2002 AUQ első lengőkar szilenteket cserélném ki TT/S3 szilentekre. Tudna valaki adni hozzá cikkszámot?
Az egyik a 8N0407181B lenne, és a másik? 8N0407182A?
Elől már lett cserélve szilent, de fogalmam sincs, hogy melyik lett. -
Speeedfire
félisten
válasz
F_Zolee #168448 üzenetére
Elég nekik. Nem szoktak racsézni. Bevásárlás, munkába járás vidéken. Illetve néha hosszabb utak. De szerintem azért ezzel is lehet menni pályán 140-et.
tibbike01: Van hátul, de tényleg csak minimális. A légterelőből nem engedek, a világ egyik legjobb dolga szerintem.
gzbotii: Ez viszont számomra/számukra jó hír, mert akkor az egy kiforrott motor, és nem közvetlen befecskendezésű. -
Speeedfire
félisten
Sziasztok,
fékbetétből mi a jobb? Gondolkozok az ebc betétein. A tárcsa elég nekem, de sokszor elmelegszik a fékem. Nem pályára akarom venni, de néha van egy kis racse. Yellow, blue, green? Vagy esetleg más márka? -
Speeedfire
félisten
De igen, 2 lambda van benne. A 2. elvileg a katalizátort nézi. Viszont ott nekem egy lambda spacer van, meg elvileg ki is lett írva. De lehet, hogy csak tervben volt a kiírása.
MunezXBK: Ez elég szakmai volt számomra. Ezek szerint jól írta w333, hogy a katalizártort figyelő lambda nem jó? -
Speeedfire
félisten
Sziasztok,
a leon alatt próbáltam megcsinálni a mikrokapcsolót, de nem jutottam vele előrébb.
Valami miatt nem adja meg magát. Vagy folyamatosan világít a lámpa, és nem tudom bezárni. Vagy nem világít egyáltalán. Most még pluszban a gombra a bal ajtót nem is zárja. Ez alapján próbáltam. Valakinek nincs valami részletes leírása róla? -
Speeedfire
félisten
válasz
Speeedfire #159627 üzenetére
Ezzel sikerült megoldani. Ez a 3. megoldás volt már a neten.
-
Speeedfire
félisten
Nincs valakinek leírása, hogy hogyan lehet beállítani, hogy x sebesség felett bezárjon a központi?
-
Speeedfire
félisten
válasz
Mágus2 #159503 üzenetére
Amit te is észrevettél Siófokon a próbakör alatt, ez okozta.
Kicsit szegény volt a keverék a benzinnyomás* szabályozó cső miatt.
Sajna a lambda sem bírta ezt, meg is látszik rajta. A fura, hogy még simán ment vele, és csak pár %-ot korrigált vele. Természetesen ez is cserélve lett.*lehet hogy nem pont ez a neve
-
Speeedfire
félisten
válasz
diablo1984 #159070 üzenetére
Valóban. Ezt beneztem.
-
-
Speeedfire
félisten
válasz
Speeedfire #158782 üzenetére
Sikerült működésre bírni.
Jól értem, hogy itt(1,2) néha elmegy a nyomás 2bar fölé is?
Illetve az 1.log-ban nekem furák azok a lambda értékek. Mintha oda lennének ragasztva, a 2.log-ban már mozog valamennyit. -
Speeedfire
félisten
Leeresztettem az olajat, mentem vele 20km-t. Most már dobálja rendesen a hiba üzenetek, meg fura hangja is lett. Ez normális?
Találtam egy ilyet, majd töröltem. Utána létrejött egy tst.bin fájl, egy 1-es tartalommal. Utána kb mindegy, hogy mire kattintottam kilépett a program.
Ha törlöm ezt a tst.bin fájlt, akkor minden működik, mint eddig. Csak a státusz továbbra is not tested.
-
Speeedfire
félisten
VCDS alatt hol tudom logolni a lambda, és a turbó nyomás értékeket?
-
Speeedfire
félisten
válasz
Gabor901127 #158554 üzenetére
Én egytömegűvel nem venném meg. Illetve fura, hogy ilyen kevés km alatt elment a turbó. Nem kímélték ezek szerint. A TA-t meg úgy is cserélni kell.
-
Speeedfire
félisten
Látom átment a topic más irányba. Kinek eszik kevesebbetre kellene átnevezni.
-
Speeedfire
félisten
Etka-ra a nod vírust jelez nekem. JS/CoinMiner.AH
Másnak is írja? -
Speeedfire
félisten
válasz
Gabor901127 #157980 üzenetére
Gondolom itthon kevés volt a polo gti, azért vannak csak ilyen leharcoltak. El kell engedi. Ha meg a golf tetszik, akkor valami 1.4tsi g5/g6. Állítólag a 6-osban már jó is a motor.
Ha meg régebbi is játszik, akkor fentebb írtam, hogy mikbe volt 1.8t. Elég széles a palatta.
Viszont jól értem, hogy 1m körül nézel? Csak, mert az elég csücskös.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kapcsolja ki, kapcsolja be!
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Házi hangfal építés
- Külpolitika
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Mikrotik routerek
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest