- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Motion_Blur #168148 üzenetére
Nem tudom, de nyelte szépen.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #168154 üzenetére
Mondjuk azt sem lehet rá mondani, hogy big block. Szerintem rendes motor legalább 3 liter... de inkább több. A rendetlenek azok ilyen kicsik.
[ Szerkesztve ]
-
-
gubabela
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz golfvariant #168160 üzenetére
Én valahogy a hengerlekapcsolásban is csak a problémát látom. Pl. mi van ilyenkor a hőterheléssel. Amelyik henger nem dolgozik, csak levegőt pumpál, az lehűl a másikhoz képest, ami benzint éget. Ezt hogy oldották meg a mérnökök?
-
L1ZRRR
senior tag
válasz Mágus2 #168163 üzenetére
Senki nem mondta, hogy megoldották
de ezt te majd első kézből úgy is tapasztalni fogod, 1 idő után
Nem értek hozzá, de lehet páratlan v párost kapcsolja le, mellette lévő az vmennyire fűti nem?
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz L1ZRRR #168164 üzenetére
Persze, a panelban is fűt a szomszéd, de ha meleget akarsz mégis fel kell csavarni a radiátort.
zsoltl Ezzel mennie kell. Biztosan jó vezérlőben pröbálod?
[53 - Parking Brake]
[Basic Settings - 04]
Group 020
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
The status of the Longitudinal Acceleration Sensor (G251) is now being displayed.
[Done, Go Back]
To make sure the basic setting was successful, check the sensor again.
[Close Controller, Go Back - 06][ Szerkesztve ]
-
98bja
senior tag
Sziasztok
Holnap megyünk megnézni egy kiszemelt Jettát. 2017-es évjárat, CZC motorkód, 1.4 TSI. Kevés kilométeres.
Van valami amire különösen kell figyelni ezeknél az autóknál? -
Lacess
tag
válasz Reggie0 #168171 üzenetére
Sajnos nem, annál kicsit bonyolultabb a rendszer. A két középső hengert kapcsolja le, az 1,4-es és az 1,5-ös is.
Video
Asszem Brumi-nak van 1,4TSI ACT az A3-ban. 1,4-nél még "extra" volt a hengerlekapcsolás, 1,5-nél úgy tudom alap, de javítsatok ha tévedek!Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Motion_Blur
félisten
válasz 98bja #168173 üzenetére
Mennyi a méter benne? Ha 15.000 km-nél cseréltek olajat (és nem 10W40-et ) akkor nagy baja nem lehet szerintem.
Persze a használat módja kérdés még, mennyire gyilkolta hidegen az előző tulaj.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
98bja
senior tag
válasz Motion_Blur #168176 üzenetére
Kicsit több mint 30 ezer, nemrég volt neki a második olajcsere
-
Lacess
tag
válasz Reggie0 #168177 üzenetére
Fura hogy neked ennyire nem jön be. Tény, hogy kicsit "buzis" lekapcsolgatni abból a kevés hengerből is ami van (V10 Biturbo for President!), de nekem városba, rövid távokra bejönne. Olyannyira, hogy egy ideje nézegetem a Polo BlueGT-ket, csak nagyon kevés van belőle és megkérik az árát is.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Kis játék?
Most küldte az asszony, nekem 8/8 lett.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Reggie0
félisten
válasz Lacess #168179 üzenetére
Szerintem az egyenetlenebb jaras pont nem tesz jot semminek(fotengely, kettostomegu), aztan ott vannak a homersekleti anomaliak, amit Magus is emlitett. Mernoki szempontbol nem tetszik, hogy barmit bealdoznak a kevesebb co2 kibocsajtasaert, aztan majd szivjon vele a tulaj gariidon tul.
A vegen eljutunk odaig, hogy kotelezo lesz az utasokat altatni az utazas alatt, mert ugy lassabban lelegeznek es kevesebb lesz a CO2 kibocsajtas.
[ Szerkesztve ]
-
mario1012
tag
-
Lacess
tag
válasz Reggie0 #168182 üzenetére
Abszolút megértem az érveidet és egyet is értek velük. Sajnos a mai autóipar termékei már nem olyan hosszú időre készülnek, ezáltal lassan odáig jutunk hogy nem lesz tulajdonos a gariidő letelte után, mivel nem lesz gazdaságos azt a valamit birtokolni. Én egy lassan 20éves VW-nel járok, de az a véleményem, hogy a most készülőek már nem lesznek 20évesek. Már mindegy, hogy mi van vagy mi nincs az autóban, amivel hosszú távon tartós és üzembiztos lehetne, mivel ezek nem célok manapság. Csak a bevétel és az előírások játszanak. A "nyeremény" pedig egyre jobban körvonalazódik...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Ideg
aktív tag
Sziasztok!
Autót szeretnék venni, kb 1.5M a keret rá. Találtam egy Audi A3 -at 1.6FSI motorral, 2005 -ös 5 ajtós, 198k km-el, 1.5M ért árulják. Jó vétel lehet ennyiért? Azt olvastam a motorrol, hogy sokat fogyaszt és legalább 98 -as benzint kér vagy azzal érdemes tankolni. Keresgéltem a fórumban tapasztalatokat, de a kereső nem sok véleményes hsz-t adott róla. Ja egyébként csak benzines motorokat nézek, keresek, nem járkálok nagy távokat, csak ritkán. Köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
tibi.234
tag
sziasztok, a magasnyomásun találhato egy csatlakozó azt az érzékelőt vagy szelepet hol tudok venni kívülről nem látok rajta semmi cikkszámot.cserélt már valaki olyat mit lehetnek a hiba tünetei, a azt leszámítva hogy nem indulna vagy nehezen indulna a kocsi mert ilyen probláma nincs.
-
tibi.234
tag
vagy hogy a magasnyomásu pumpa tud e csorgo ciripelo hangot kiadni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tibi.234 #168192 üzenetére
Ha terhelés nélkül forgatod, akkor kerepel az a szelep, terhelésen meg nem tudod meghallgatni, csak mérőpadon, de akkor nem fog kerepelni. Nem tudom azt sem mi a pontos tünet. Nehéz összerakni a épet, ha csak részinformációkat osztasz meg. Mi a gond és mi minden volt cserélve az autón, de pontosan?
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Halihóóóóóóóóó
hiányozztam ?Pacsi mindenkinek, mi a pálya erre? Valaki összefoglalhatná az érdekesebb történéseket.
Na és persze a lényeg. Taliiiiiiii ??
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Ha már itt vagyok egy kis helyzet jelentés felőlem is.
Az A6 köszöni azóta is jól van mióta az erőmérőn kiderült hogy nyix chip.
Azóta volt egy generátor cserém (de erről még lehet írtam itt) és azzal együtt szíj, görgők, feszitő, vízpumpa, termosztát csere.
Ezután jött egy klíma kompresszor szíjtárcsa csere amivel persze megint szívtam mert miért lenne egyszerű.
Aztán nemrég meg a hűtő ventik kezdtek el nyikorogni picit így azokat is cseréltettem.
Mivel egyben van csak a gyári új 300+ ezer Ft körül így itt is kicsit nehezen állt össze a javítás de meglett.Mindjárt benne van a 300ezredik km. A váltóm 4 éve 50ekm óta is tökéletes. A torsen és difi darálás is megszűnt azóta mióta az olajat mindenben frissre lettek cserélve.
Ennyi
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tibi.234
tag
válasz Mágus2 #168193 üzenetére
Csak a reszecskeszuro volt cserélve először egy másik volt rateve aztán a sajátja ki lett takarít a és az ment vissza, tüntetnek annyit hallok hogy ciripel vagy csörög terhelésnel álló motornál ha ralepek a gázra akkor nem csak amikor megyek vele jobban erősebben 4-5fokozatba hallani amúgy álló helyzetben semmit nem hallani szépen jár a motor, néha úgy érzem mintha erőtlen lenne bár nem tudom turbó vakuum ki lett mérve amint lehuzta az ismerős a csövet és dobta is a hibát szóval azzal sincs gond. Csak ez a csörges idegesít már amikor megyek vele 1700-2000 körüli fordulat kozott
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen routert?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ukrajnai háború
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Netfone
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen