- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabady #146433 üzenetére
ECU test vagy ECU áram ellátás rendben? A szikrát és a befecskendezést az ECU látja el árammal, viszont ha az sem kap áramot, vagy testet,nem tárol hibát, nem is tud róla, hogy indítóztál. A fő relé, ami kapcsolja a pumpát és az ECU áramát, rendben van? Azt érdemes lenne kimérni, vagy cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabady #167653 üzenetére
Nem örök forgó a kompresszor, hanem mágnes kuplungos. Ha kevés benne a gáz, írja a vezérlő, hogy kevés, ezért nem ad áramot a mágneskuplungra, nem a kezüket kell széttárni, hanem elég kiolvasni a hibakódokat.
El tud romlani a mágneskuplung is a kompresszoron.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Gabady #167653 üzenetére
Én még örökhajtós kompresszort nem láttam.
Meg olyat se amit ha nem megy nem dob hibakódot.
Ha a közepe nem forog na akkor valóban nem megy.
Ha nem megy és a nyomás/töltet megvan benne, akkor vagy a nyomáskapcsoló, vagy kábele.
Illetve a mágneskuplung, vagy csatlakozója, adta meg magát. Ki kell próbálni a kompresszort direktbe megtáplálva a kuplungot, hogy indul-e. De úgy használni tilos, ezt csak tesztelés céljából mondom.Múlt évben amit a klímával végig lehetett szívni azt végig szívtam .
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Attix82
őstag
válasz Gabady #167653 üzenetére
Üdv.
Nyomást ki lehet olvasni, azt összehasonlítani a csőben mért nyomással. Azt is lehet látni élő adatba, hogy kapcsolta e a kompresszort.
Ha azt érzed, hogy nem változik a fordulatszám egy picit is, akkor nem is kapcsolja...nyomás nincs vagy hibásan érzékeli.
Állandó meghajtású kompresszornak forognia kell a középének, és csak egy megkerülő csatornát nyit zár a klíma vezérlő.
Új kompresszor lett felrakva?
-
Attix82
őstag
válasz Gabady #167672 üzenetére
Ha fordulatot emel akkor kapcsol, A közepének forognia kell, sajnos akkor az is kuka.
Itt igazándiból 2 dolog teheti tönkre a kompresszort, a megmaradt fémszemcsék vagy a tartós túlnyomás elnyírja a kompresszor közepe és a tárcsa közti kapcsolatot. (gumiágy egyébként)
Próbáld megforgatni a közepén levő anyát, ha nincs megszorulva akkor gyanus a túlnyomás.....fontos , hogy csak álló motornál nyúlj oda
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz Gabady #167749 üzenetére
Az a baj en azt sem tartom kizartnak pl amit en engedtem le egy passat valtobol es elhoztak nekem a dobozt, hogy az nem "hamis" olaj volt.Mint irtam beleszippantva a flakonba koze nem volt a szintetikus olajhoz illetve ami lejott a valtobol remalom.Szo szerint budos volt tole az egesz muhely.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
-
atos19881101
senior tag
válasz Gabady #186756 üzenetére
Azért érdemes lenne a kulcsot nem egyből elfordítania a kollégának... ez dízel...
Egy kompressziót mérnék. Km? Olajnyomás jelző is világít... nem jelent jót szvsz.
PD bemérés alatt mit értesz? Voltak padon? Vagy csak VCDS ráolvasás volt?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Gabady
aktív tag
válasz Gabady #202228 üzenetére
Sziasztok!
kb. 2 hónapja kaptunk céges autót, ami mk4-es Skoda Octavia 2.0 tdi scr motorral. kb. 9e km elteltével már 1,5 liter olajat után kellett tölteni. Mennyire normális ez ?
Illetve ezekbe bele lehet -e még mászni VCDS-el ? Gondolok itt arra, hogy kikapcsoljuk az automata start-stop rendszert, aktiváljuk az adaptív tempomatot, vagy a kanyarkövető fényt?*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabady #202299 üzenetére
Nekem azonos motor első 2000km alatt benyelt fél liter olajat, azóta semmit. Most 14 000km van benne, 10-nél elvittem cserére, ahogy az elődjét is szervizeltem.
0w 20 olaj van ezekben, ami nem kőolajból, hanem földgázból készült. Ez nem fogja bírni a hosszú periódust. 2 hónap alatt 9000km sok pálya, bejáratós motornak nem barátja. 4000km után vittem fel először az autópályára.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...