-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Primary92 #122533 üzenetére
Azonos áron jobb Octaviát kapsz. A4: összességében kényelmesebb konstrukció, jobb beltérrel rendelkező autó, ezért hosszabb távon is valamivel többe kerül a fenntartása, mint a Skodáé. Széria vége felé általában jobbak, ezek sokszor apróbb módosítások (pl. Golf 4-nél nagyobb kesztyűtartó áttervezett ajtócsillapítással). Bora Variant?
-
netguru10
aktív tag
válasz Primary92 #122533 üzenetére
+1 Octávia.
Magyarban a kombik eléggé leharcoltak szoktak lenni. De nagyritkán ki lehet fogni 1-2 jobb példányt is.
Én inkább kint néznék jobban szét és ott is magánszemélytől venni,nem kereskedésből. (magamrészéről meg erősen hanyagolnám az adagolósakat ... inkább egy PD-t )Arbeit Macht Frei
-
Brumi˘
addikt
-
kk831228
addikt
válasz Primary92 #122537 üzenetére
Szerintem egy adagoló se egyszerűbb, mint egy pd elem... Régebben amikor bejöttek a pd-k, nagyon szidták őket a szerelők meg úgy elterjesztették hogy drága / bonyolultabb szarabb mint a tdi... Igen valóban drága újonan a pd elem... Viszont ma amikor 4-500-ak vannak a motorokba úgy hogy soha nem csreéltek benne elemeket, megint megkérdezném azokat a szerelőket... Ha netalán valami miatt mégis beszarna veszel bele bontottat és mész tovább...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
netguru10
aktív tag
válasz Primary92 #122537 üzenetére
Ha nincs gazdája,akkor teljesen mindegy,hogy adagolós,vagy PD. De eleve újabb konstrukció a PD és csendesebb járású is. A 131 lovas elég elterjedt kombikba ideális választás lehet.
(#122539) FoLey-v
Félreértetted a szavaimat,nem bíráltalak semmiben sem. Csak kicsit zavaros volt számomra. küldtem privátot[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Primary92 #123331 üzenetére
Vonóhorog: gyári szinten bekötni (hogy ne toldozgatva legyenek a vezetékek, gyári visszajelző világítson, stb) gyakorlatilag a bontottat lehet, és nem kis meló, egyszerűbb olyat keresni, amin már ilyen van. Ha nem igényled a finomságokat, márkától, fajtától (fix/2 csavaros/levehető/karos/záras) és szerviztől függően kb. 50-150 lehet durván, mert emiatt friss műszaki is kellhet.
kenny123: Gratula Zöld plakettet én hagynám, hátha kint jól jön még.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Primary92 #124002 üzenetére
Attól függ hol és mire használod a kocsit. Ha hegyen laksz vagy akár síkon is vízen, hóban meg ha gyorsan akarsz elindulni nagy áldás de köznapi használatra itthon az év kb 360 napjában felesleges...
Nekem összkerekes autóm van, kb egy kezemen meg tudom számolni, hogy az elmúlt 3 évben hányszor vettem igazán hasznát.
#nincsbennetarcsi
-
zsolt19900
őstag
válasz Primary92 #124310 üzenetére
nekem pl a passatban abs és asr van esp nincsen az asr ugye a kipörgésgátló ha jól emlékszem, ami -számomra legalábbis- egy ekkora autóba beülve és vezetve nagyon jól jött pl. latyakos úton, mert maga az autó megy azon az úton is mint a vonat a vasúti sínen csak te látod azt, hogy dolgozik a rendszer amikor fel-fel villan a visszajelző lámpája
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
lenko
aktív tag
válasz Primary92 #124310 üzenetére
Nekem van benne, és télen ki is kapcsolom, nekem ne rángassa az autót, tavaly télen rendesen megilyedtem körforgóba, csúszott ki az auto, de csak úgy, hogy simán össze tudtam volna szedni, aztán lefékezte az 1ik kereket, hogy az ívre tegye. Ez tényleg csak amatőröknek van.
(#124316) mmdms Téli gumit nem nehéz csikorgatni +30fokban...
Nem is tudom mit keres az autón ilyenkor?![ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Primary92 #124563 üzenetére
Az A4 és a Passat felejtős a futóművük miatt. Octavia és golf marad.
Adagolósból 2004-ig volt 110 lovas. PD-ből a 74kw-osat venném, azok viszonylag egyszerű és megbízható motorok. Ha erő kell, akkor a 96kw-os PD. Az octaviat, golfot szépen viszi. A 90 lovast felejtsd el, ha rögtön a chiptuning jut róla eszedbe.
Mellesleg ha combit akarsz, csak az octavia. Az audi avant, a golf, passat variant.
Munez A 90 lovas nem eszik kevesebbet mint az erősebbik, cserébe nem megy. Egyáltalán nem húz...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Primary92 #124964 üzenetére
Megvételnél ha jók, nem nálad fognak elromlani. Meg kell nézni, hogy mit veszel, akkor nem lesz vele baj. Ez az adagolósra is igaz.
Ha nem értesz a dízel motorokhoz, ne egyedül menj ilyet venni. Eddig minden dízelem télen vettem, a reggeli első indítás hangja többet mond, mint egy kompresszió mérés.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Primary92 #124981 üzenetére
Az első, a "nagyon megy" érzést az is tudja chippel, ugyanúgy 130ló lesz, átírás adók stb. mégis kevesebbe lesz, megbízhatóbb motor, több extra... A kor meg mind1, ha nem rohad.
(#124986) Primary92 OBD2.
(#124987) tresh Írtam, hogy több extra, csak ez nem mindenkinek szempont.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Primary92 #125659 üzenetére
Mennyit fogyaszt az az ASV, hogy piszkálni akarod? Nekem volt kombi octaviaban, nagyon kellett nyúzni, hogy 6-ot megegyen. 5 körül simán el lehetett vele járni, pedig itt mindenfelé hegy van. Egy rendesen beállított, jó állapotú ASV nem fogyaszt sokat.
[ Szerkesztve ]