-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabi324
tag
Sziasztok.
VW Golf3 1992 évjárat 5 ajtós.
Nem rég vettem.Nem tudom pontosan hogy működik a központi zár.
Az a hiba hogy miután lezárom a kocsit, a csomagtér ajtó is lezár aztán 5-10 másodperc után kinyílik magától.
Hol keressem a hibát? -
csabi324
tag
Sziasztok.
VW Golf3 1.9 TD 92-es évjárat.
Motorolajat szeretnék cserélni.
Pontosan hány liter megy bele?
A váltó olajat is leakarom majd cserélni.
A váltóba hány liter kell? -
csabi324
tag
Sziasztok.
Ismerősnek van egy VW Vento 1.9 Tdi-e 1z1-es motorkóddal.
A Map szenzorról hová kell mennie a vákumcsőnek?
Mert neki nincs is rajta cső.
A segítséget előre is köszi. -
csabi324
tag
Sziasztok.
Golf3 1.9 td mk3.
Több helyen is láttam úgy megcsinálva a km óra mutatót hogy az külön világít.
Hogyan lehet azt megcsinálni?
Egy másik km óra mutatója egyezik bele és azt kell belerakni ami gyárilag világít? -
csabi324
tag
Sziasztok.
Valaki nem tudja hogy a videóban milyen folyadékkal keni be a világítás kapcsoló belső felületét amitől kék színű lesz?
Így változtatja meg a világítás színét kékre ami alapból zöld.https://youtu.be/5oDJsKN4Nuk
[ Szerkesztve ]
-
csabi324
tag
Sziasztok.
Vw Golf3 1.9 TD 1992 évjárat.
Motor szám: AAZ109974
Váltó olajat szeretnék cserélni csak nem tudom milyen való bele.
Tudna valaki segíteni?
A másik kérdésem hogy magyar kézikönyvet honnan tudok beszerezni hozzá? -
csabi324
tag
Sziasztok.
VW GOLF 3 1.9 TD 1992 évjárat.
Volt már valakinek gondja az automata kuplung bowdennel?
Az ősszel cseréltem mert nem emelt ki normálisan de persze buta fejjel ugyanolyan automata bowdent vettem bele és nem javult a helyzet.
Múlt héten kuplungot javítottuk és miután össze raktuk a kocsit még rosszabb lett mint volt.
Egy ismerősöm mondta tegyek bele GOLF 2 bowdent amit manuálisan tudok állítani.
Meg egyezik a kettőnek a hossza és minden stimmelne? -
csabi324
tag
Sziasztok.
VW Golf3 1992 évjárat 1.9 TD
Az automata kuplung bowdent kiakasztás előtt hogyan lehet a gyári állapotára vissza állítani?
Vagy van módszer arra hogy kiakasztás nélkül lehessen állítani?
Mert a műanyag részénél két irányba is lehet forgatni. -
csabi324
tag
Sziasztok.
VW Golf 3 1.9 TD 1992 évjárat. AAZ motorkód.
A hibát tapasztalat alapján tudom leírni.
Olyat produkál az autó hogy reggeli indítás után akadás nélkül vesz minden sebességet ahogy kell de ahogy beérek a munka helyre(kB 20 km) a rükverc reccsen és a többi sebességet is nehezen veszi,akad.Olyan mint ha nem oldana a kuplung.
Mindegy hogy mennyit használom a kocsit és hova megyek vele mint ha be melegedés után kezdené csinálni.Cserélve lett nem rég a kinyomó csapágy,kuplung tárcsa, váltó olaj.
(A kuplung szerkezet hibátlan volt és csere előtt is ez a hiba volt)A kuplung bowdent cseréltem manuálisra automatáról mert arra gyanakodtunk de nem szűnt meg a hiba.
Mi lehet a baj?
-
csabi324
tag
Sziasztok.
Golf3 1.9 td 1992-es évjárat. AAZ motorkód.
Korábban már említettem a problémám a kocsival kapcsolatban.
Kuplung tárcsa, kinyomó csapágy, váltó olaj csere volt.
A probléma az hogy ha megyek a kocsival akkor egy kis idő múlva egyre nehezebb a sebességet váltani,hidegen tökéletes a váltó nem reccsen a rükverc de olyan mint ha melegedés után venné nehezebben a sebességet és a rükverc iszonyatosan reccsen.
Azt írtátok hogy nem megfelelő váltó olaj lett bele rakva(TOTAL 75W-90/API GL-4,GL-5,MT-1 típusú az olaj).
Viszont a héten vettem észre hogy le mentén vele egyben 120 km-t fő úton pár lakott területet érintve és az út végén alig lett nehezebb a sebesség és a rükverc is szinte nem reccsent.
De hétköznap reggelente városon keresztül munkába érkezte után újra nagy a probléma.
A héten volt az is hogy fent állt a probléma de leparkoltam,állt a kocsi 10 percet mert be szaladtam a boltba.
Utána álltam ki a parokolból tolatva, raktam a rükvercet és semmi hangja, könnyen vett minden sebességet.
Mivel nagy távon nem váltottam annyit mint városban ezért az út végén szinte nem is volt baja, viszont városban élő jön mivel többet váltottam.
Szerintem nem olaj baja van mert akkor nem lenne ez amit leírtam.
Egy ismerősöm említette a nyeles tengely csapágyat hogy az mutat ilyen tünetet melegedés után.
Mi lehet még a baja neki? -
csabi324
tag
Sziasztok.
Motortisztító adalékról van tapasztalata valakinek?
Érdemes használni olaj csere előtt vagy többet árt mint használ?
VW Golf3 1.9 TD -
csabi324
tag
Sziasztok.
Golf3 1.9 TD AAZ motorkód.1992 évjárat.Menet közben elkezdett villogni az olaj lámpa a km órán és a fordulat számérő meg nullán van.
Megálltam mert azt hittem elfolyt az olajat de nem folyt.
Miután hazaértem megvártam míg visszahül a motor, megnéztem az olaj szintet és nincsen vele baj.
Leállítás után hallom vissza csorogni az olajat ezért gondolom az olaj szivattyú az jó.
Most hidegen is ugyanúgy villog az olaj lámpa, fekszik a fordulat mutató viszont most már az akksi jel is vibrál.
A biztosítékokat átnéztem és jó az összes.
Hol keressem a hibát? -
csabi324
tag
válasz KTTech #169400 üzenetére
Ma reggel elindultam munkába és kB 3 km-ig jó volt(nem világított az olaj lámpa és a fordulat mérő is jó volt) utána leesett megint a mutató és villogott tovább.
Mentem vele 20 km-t beszaladtam a boltba és utána be sem indult.
Ki derült hogy az akksi rossz,10.3 V volt a feszültség és amiatt nem indult be,mar indító áram sem volt az akksiban.
Most cseréltem ki az akksit és pöccre indul de az olaj lámpa továbbra is villog a fordulat ugyanúgy nulla és az akksi jel is vibrál kicsit.
Beleraktam azt az órát amivel vettem és annál is villog az olaj lámpa.
Hol keressem a testpontot a motortérben?
A km órának van külön tes pontja? -
csabi324
tag
Sziasztok.
VW Golf3 1.9 TD 1992 évjárat.
Lengőkarban akarok szilentek cserélni.
Több embertől hallottam hogy az Audi TT szilent jó bele.
Az lenne a kérdésem hogy melyik évjárat és típus?
Nem akarom hasraütésre megvenni mert nem tudom melyik fajta TT-nek a szilentje jó bele. -
csabi324
tag
Sziasztok.
VW Golf3 1.9 TD 1992 évjárat.
Kormányművet kell cserélni a kocsin.
Bontóból vettem ma egy kormányművet.
Vw Polo classic kormányművet adott mert azt mondta hogy jó lesz az enyémbe.
Azt szeretném kérdezni hogy tényleg stimmel a két kormánymű?
Azt mondta még hogy csak az axiál csukló hossza különböző. -
csabi324
tag
Sziasztok.
Adott egy Vw Golf3 1.9 TD 1992 évjárat.
Folyamatosan villog az olajlámpa a km óránál és fékrásegítésem sincs.
Kiszedtem az olajgombát az olajszűrő fölött és beindítás után egy csepp olaj sem jött fel.
A fékrásegítő tetejét leszedtem,beindítottam és forog de még sincs fékrásegítés.
Olajszivattyú baja lehet?
Ha szivattyú baja van akkor az olajteknő leszedés után könnyen kitudom cserélni a szivattyút?
Mást nem kell bontani hozzà? -
csabi324
tag
Sziasztok.
Vw Golf3 1.9 TD 1992-es évjárat.
Olajszszivattyún van egy műanyag terelő szerűség aminek nem tudom mi a neve de van rajta 4 fül amit rákel pattintani a szivattyú szűrőjére és abból 3 letört és elég instabil.
Szükséges e visszaraknom vagy egyáltalán milyen szerepe van neki? -
csabi324
tag
Sziasztok.
Kollégámnak van egy Seat Leon 2008-as benzines kocsija.
Az lenne a kérdésem hogy a km órán az olaj lámpa visszajelző miért nem villan fel mikor a gyújtás rá adja vagy indítja az autót?
Minden visszajelző lámpa világít jobb oldalon és el is tűnik.