- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- OpenWRT topic
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- OpenMediaVault
- VoIP telefonálás
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- DIGI kábel TV
- Crypto Trade
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz molnarpeter #158051 üzenetére
Le kell hozzá szedni az ajtópanelt ? akkor most úgy marad !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
molnarpeter
nagyúr
Nem vagyok benne biztos, de nem találtam közelebbit. Nem vészes projekt, de nem is két perc, hétvégéig hátha kiderül, kell-e kárpitot leszedni Mondjuk biztosan megnyugtatóbb leszerelt kárpiton matatni, mint műanyagot feszegetni, nehezebben hagy nyomot a csavarhúzó. [link] nézegetem, de nem látszik túl jól, hogyan rögzül...
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz molnarpeter #158054 üzenetére
Ajtók alatti gumit kicsit meg kéne nyesni ... nem folyik ki a víz a falcból
Annyira hülye megoldással van ez megcsinálva !
Ez a vízelvezetés valami botrányos, ajtók alatt van a rés ahol kifolyik a víz, de azt elfedi ez a gumi (szóval mint egy csatornában úgy folyik a víz, de a vicces hogy nem folyik mert a gumi mind két oldala le van zárva ez egy rossz vicc
Gyárban szerintem azt lusták voltat levágni ezek a spanyolok !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Zizmand
aktív tag
válasz molnarpeter #158053 üzenetére
Nem maradtál le róla, mert nem fotóztam annyira belejöttem a munkába.
Kb. 4 hónapja csináltam, de már akkor gondoltam a dokumentációra, ezért csak 3 ajtót csináltam meg akkor. A 4. ajtó még várat magára, mert azt kompletten végig akarom fotózni és leírást készíteni róla. + ezalatt a 4 hónap alatt kb. tartóstesznek voltak kitéve a már újra húzott kárpitok, így kiderült mennyire végeztem jó munkát.Holnap írok hosszabban is, röviden:
Jó lett, de nem is. Az egész művelet gyenge pontja a ragasztó lett sajnos. A nagy melegben elengedte a kárpitot, ott ahol tudom, hogy viszonylag nagyon megfeszült az anyag a betét ívében. De ha a ragasztó tartaná rendesen akkor azt mondanám jobb lett mint a gyári kárpitozás, de tényleg.
A 4. ajtót mindenképpen dokumentálni fogom, mert pl. a belső ajtóbetétet olyan módszerrel rögzítettem vissza, hogyha azt Jürgen a Volkswagen gyárban látná elismerően csettintene egyet. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Zizmand #158057 üzenetére
Ragasztó ügyben az octavia klubban is volt probléma, mert nem mind hőálló. Mostanában pont beszéltünk Loctite tanácsadóval, esetleg náluk is megérhet egy kérdést.
TLDR: menetet javítunk, azért jutott eszembe, hogy érdemes lehet megkérdezni loctite-ékat.
Elég off, de végülis VAG-nak is van vas blokkja: egyik gép hf. rögzítő menete kiszakadt (régen), kiderült, hogy mielőtt hozzánk került, már kétszer is meggyepálták a menetet az öntvényben. Alapból M14, ezt akartuk M16-ra bővíteni és tőcsavart tenni, aztán kiderült, ezt már megtette valaki Itt jöttek be a képbe a további ötletek, felmerült HeliCoil, menetes persely/TimeSert... végül az lesz, hogy tovább fúrjuk a menetet, amennyit enged a blokk (ismerősnek van selejt öntvénye, azon meg tudjuk nézni, meddig mehet), aztán pedig a randa korábbi menetet Loctite FE RAPID gondjaira bízzuk Kíváncsi vagyok, egy sima betéthez képest egyedibb megoldás, de érdekesnek tűnik. Maga a ragasztó hasonló, mint a "folyékony fém" (3450), de valószínűleg több benne az acél - ez 75 gramm, amaz csak 25, nekünk nyilván a menet helyén szükség lesz minden porszemre Marad az az egy M16 mostmár, többi gyári M14, és mindenhová tőcsavar a terv.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Sziasztok!
Van egy 2001-es (1.4, 16V) VW Polo Classic-om. Nagy becsben tartva, kevés futással, újan vettük, azóta 107 ezer km-t tettem csak bele.
Elromlott a klíma, klíma kompresszort kell cserélni, újat kértem, nem felújítottat. Ehhez kell szárító szűrőt is cserélni. Viszont mikor mondtam,hogy ha megyek a kocsiért, elvinném a régi klímakompresszort, azt mondták,megmutatják szívesen, de betét díjas, ott kell hagynom. Utána olvastam, tényleg az, de nem értem, ez miben merül ki. 70 ezerért új gyári kompresszor kerül bele, és a régit nem vihetem el hogy én felújíttassam, majd eladjam (vagy épp megtartsam)?
-
nagyúr
válasz Attix82 #158060 üzenetére
Legtöbb helyen azt látom,hogy újak, de be kell adni a régit: [link], amit visszatérítenek? Nem értem a dolgot. Ha megyek, mit kérdezzek,hogy akkor ez nem új,hanem felújított? Ha meg új, akkor miért kell odaadnom a régit? Számla lesz róla, de nem szeretném, ha 70et számolnának egy felújítottért (és még a régit is elveszik), holott újról volt szó. Akkor nekik duplán megéri....
Azt is mondták,hogy egy év teljeskörű garanciát vállalnak rá, mivel új lesz.A linkben úgy van, hogy 70k a klíma, és még a 31k betéti díj rájön, ha visszaküldöm, akkor visszautalják. Tehát ha nem küldöm, 100ban van az egész és megtarthatom a régit.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #158062 üzenetére
Plüss ülés nem játszik? Tettek fel most 10-ért jobbkormányosból szettet, az még úgy is megéri, ha kell a jobb egyet javítani valahol
-
Winchester95
őstag
válasz molnarpeter #158063 üzenetére
Csak a bőr
Kérdés hol tudják profin javítani.és hogy mennyiért. -
Zizmand
aktív tag
válasz Winchester95 #158062 üzenetére
Szia
Magamnak csináltam, a kárpit anyag a 4 ajtóra pár ezer ft volt, a ragasztó meg talán 1000 ft. Az időt rá kellett szánni amúgy nem volt nehéz különösebben, inkább csak macerás és időigényes. Amugy nem lett hibátlan a fenttebb leírt dolog miatt. (Passat csoportban írták többen, hogy nekik kb. 20-30 ezer ft körül csinálták a kárpitozást.)molnarpeter
A ragasztó maradékot un. citlinggel (másnéven kaparóvas) kapartam le. Faiparban használják finom megmunkáláshoz. Sok helyen mondják, hogy a régi ragasztót nehéz lekaparni, ezzel is az volt , de viszonylag gyorsan lehetett vele haladni szerintem. (40-50 perc biztos kellett ajtónként rá) [kép]
A ragasztó ez a fújós volt, sajnos nem teljesen vált be.
A kárpitanyag pedig ezt volt: Hivatalos neve autó ajtókárpit. (Az üzletben csak annyit mondtam adjanak már valamit a kocsi ajtóra, erre kérdezi autó ajtókárpit jó lesz? Mondom tökéletes, nem is tudtam, hogy létezik ilyen.) Anyaga erős, szivacsos, több rétegő, kellően rugalmas is. [kép] [kép]
A végeredmény ilyen lett:
Az ajtóbehúzó alatti kis részt én szartam el, a magam hülyesege miatt.
A belső betétet azért szedtem ki és csináltam így, hogy körbe az illesztés szép legyen, ahol az ajtóburkolattal találkozik.[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Zizmand #158067 üzenetére
Ez nagyon szuperül néz ki, nagyon szépen megcsináltad
(#158069) K Norbi
Mint minden VW konszern autónak ... nem is értem gyárilag miért nem ilyen rugalmas anyagot használnak, nekem is kicsit fel van bugyrosodva de annyira feszes hogy azt már visszaragasztani biztosan nem lehet
Biztos idő közben összezsugorodott !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Zizmand
aktív tag
válasz K Norbi #158069 üzenetére
Igen, nagyon pudván nézett ki. Egy ajtó maradt még, a jobb hátsó ami várat magára.
Az így néz ki (ilyen volt a többi is):
Kiszívta már a nap, kivilágosodott a kosztól, a tapintása is rossz volt és meg is ereszkedett.Köszi w333 Még arra is figyeltem hogyha jobban megnézed, hogy az anyag szövési száliránya kifelé fusson az ajtón.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Zizmand #158067 üzenetére
Sima mezei méterárú boltban vetted ezt a szövetet? Én is akarok majd piros plüsst, vagy ilyesmi anyagot.
Bár nekem a műanyag elemeket is be kellene, mert nem tetszik. Nagyon gagyi.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #158066 üzenetére
[link] ide szoktam vinni ilyeneket, bőrhőz nagyon ért, szövet ülést is javított nekünk a Golfba, de a plüsst nem kérdeztem még tőle.
-
bul07
nagyúr
Ma én is tettem egy próbát kárpitkitisztítás ügyében
Öcsém kislánya rendesen elintézte a hátsó üléssort, na meg az elsőnek is adott de azt még halasztom (Öcsémtől vettem meg a kocsit)Tettem egy próbát mielőtt szakembere bíztam volna, hátha jó lesz alapon
Előtte
[kép]Jar mosószeres vizet használtam, majd törölközővel kiitattam a vizet (nincs vizes porszívó az ismeretségi körömbe)
Nekem ez így tökéletesen megfelel így nem kell elvigyen tisztításra, nem gondoltam volna hogy így sikerülni fog
Bár ennyi trükkje van hogy egész felületét be kell vizezni mert foltba száradna( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
Délelőtt 10-re megcsináltam kitettem a napra és 13:30-ra meg is száradt, vissza is raktam
Első ülésekkel gond lesz mert azokat nem tudom kivenni, talán hajszárítózni fogom
Vagy kiállok majd a napra ás állandóan nézem hogy telibe süsse az első üléseketHol tudnék pár ezer forintért mankókereket venni?
2005-ös Touran
Van VW elektromos pumpa kocsiba(még nem próbáltam), akár cserébe is benne lennék(kicsi ráfizetéssel)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Zizmand
aktív tag
válasz Speeedfire #158074 üzenetére
Köszi mindenkinek
Az üzlet nevét nem tudom pontosan, de szerintem ez egy helyi kárpitos üzlet itt Miskolcon, nem hiszem, hogy van náluk netes rendelés, de ha arra járok mindenképpen megkérdezem. Mivel kis üzlet és volt náluk ilyen jó fajat anyag, nem hiszem, hogy más kárpitos üzletben ne lenne.Más
Most gyorsan szétkaptam az ablakemelő panelt, minden érintekezőt kontakt sprayvel+fültisztítóval megtisztogattam, tökéletesen működik minden állásban az ablak. Plusz megtisztítottam minden részét, így a kapcsolók piros világítása is erősebb lett.
Köszi a tippet -
cool13
őstag
válasz bul07 #158078 üzenetére
Egy példa. Ezért maradtam a kompresszornál és a folyadéknál.
-
bul07
nagyúr
válasz cool13 #158082 üzenetére
Hát ez az
Olcsóbb lenne egy acélfelni meg egy gumi , na de nem fér elllllllllll( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
K Norbi
addikt
válasz Speeedfire #158086 üzenetére
-
w333
félisten
válasz Speeedfire #158086 üzenetére
A fekete szigetelőszalag is rossz helyen van !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #158086 üzenetére
Melyik részre gondolsz?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Chereiose
addikt
Egy 2006-os, 80k km-t futott VW Golf Plusban szerintetek mikor lehet esedékes a vezérmű csere?
-
dozó
tag
Sziasztok.Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz.Most van fékcsere a kocsimon Passat B5 a jobb hátsó munkahengerben a dugattyú becsavarása nagyon nehezen ment, ez mennyire probléma? illetve mik lehetnek a következmények, össze legyen-e igy rakva.
Köszönöm
-
Speeedfire
nagyúr
-
Chereiose
addikt
válasz zsoleszkai #158099 üzenetére
Hát akkor nem tudom cserélték e, talán a szerelő majd meg tudja mondani.