- Mikrotik routerek
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- DIGI internet
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Windows 11
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Octavia 2002, 1.8T AUM, hatchback.
Hátulsó csapágyat kell cserélnem. A FAG-on kívül van valami olcsóbb márka ami mehet? Kerékaggyal kell cserélnem, mert úgy árulják. ABS szenzort vajon ki lehet venni épen, vagy azt is vegyek?Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
maximilian4
addikt
Sziasztok!
1 hete volt az autó szervizben és most figyeltem fel egy hangra, ami minél gyorsabban megyek annál hangosabb. Olyan mintha visszarakták volna a téli abroncsokat vagy a terepjárón ha bütykös gumi van. 1-2 hete cseréltek olajat meg mindenféle szürőt (olaj- lég), nem tudom azzal lehet-e összefüggésben. 1 hónapja volt nagy szervizben, akkor darabokra szedték a motort is, átnéztek mindent és teljesen tökéletes volt. Esetleg vakami javaslat? (altea 2.0 pdtdi BKD)[ Szerkesztve ]
Maxi
-
veterán
válasz maximilian4 #158761 üzenetére
Szia!
Kerekek, fékek környékén minden rendben? (Beszorult kavics, szálszakadás.) -
Attix82
őstag
válasz maximilian4 #158761 üzenetére
Üdv.
Állva emelve a motor fordulatot ha nem hallatszódik, akkor valószínű kerékcsapágy....minél nagyobb a tempó annál hangosabb. Egyesével megemeled a kerekeket és kézzel megpörgeted (búgó hangot fogsz hallani)...kezd a hátsókkal.
[ Szerkesztve ]
-
kaszaking
tag
Mágus ls Bitpork
Köszönöm a gyors segítséget
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #158768 üzenetére
Full verzió?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #158770 üzenetére
Írja, hogy:not tested. Nem full a full az Valid/activated és zöld a szöveg. Egy hibakódot törölj vele, utána nézd meg.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #158772 üzenetére
Olyan nincs, a komfort vezérlőben mindig van.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Speeedfire #158772 üzenetére
Húzz le valamit, tankolj vizet, vágd el a kábeleket... Legyél kreatív
-
negyedes
addikt
Sziasztok. Kiolvastam a kocsibol a hibakodokat es ezt a 3 at dobta:
P1151 - Bank1, mixture adaptation, range 1 Lean limit not reached
Intermittent
P1178 - Linear oxygen sensor/pump current Open circuit
Intermittent
P1570 - Engine Control Module (ECM) disabled
IntermittentKb mit jelentenek es mennyire komolyak? Gyalra kigyullad a check engine lampa ha sokat megyek varosban alulturaztatva 4-ben 2500 rpm.
Az auto vw bora 1.6 v16 azd 2001-es.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #158772 üzenetére
Vedd le a kormányt.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Speeedfire
nagyúr
Leeresztettem az olajat, mentem vele 20km-t. Most már dobálja rendesen a hiba üzenetek, meg fura hangja is lett. Ez normális?
Találtam egy ilyet, majd töröltem. Utána létrejött egy tst.bin fájl, egy 1-es tartalommal. Utána kb mindegy, hogy mire kattintottam kilépett a program.
Ha törlöm ezt a tst.bin fájlt, akkor minden működik, mint eddig. Csak a státusz továbbra is not tested.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #158782 üzenetére
Sikerült működésre bírni.
Jól értem, hogy itt(1,2) néha elmegy a nyomás 2bar fölé is?
Illetve az 1.log-ban nekem furák azok a lambda értékek. Mintha oda lennének ragasztva, a 2.log-ban már mozog valamennyit.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz Speeedfire #158783 üzenetére
Durvacsipsz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #158783 üzenetére
Ezt még meg kell rágni. A nyomás abszolút értékben van megadva, ami azt jelenti, hogy az 1000 milibar környezetit is ki kell belőle vonni. Ugye, alapjáraton a környezeti nyomás uralkodik a szívósorban, ami jó, mert a szívó motoroknál vákuum van, de itt a turbó pont annyit tölt, amyennit a motor megeszik.
Csúcsnyomásnak 1,3 bar rémlik, az is csak pillanatra volt. Jó az a chipsz, nyugi van...
A logikáddal az én mezei octaviam is 2,3 barral lenne fújva, de akkor miért ilyen tetű lassú...
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #158785 üzenetére
Akkor oké. Már megijedtem. Itt körül kell lennie a boost-nak. A lambda értékek rendben vannak szerinted?
Aze' lassú, mert nincs tartalék. Meg dízel.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
negyedes
addikt
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #158787 üzenetére
Legközelebb nézzük már meg, milyen az a csipsz.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #158790 üzenetére
Amúgy de, csak laptopoztál.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #158792 üzenetére
Suszter maradjon a kaptafánál.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
Mindig csak a baj van az új vasakkal.
-
zzz03
őstag
uj vasrol jut eszembe. mekkora visszalepes lenne oktavia mk1 1.8t rol vitara 1.4t-re lepni? gondolom varosba annyira nem lenne nagy dolog de autopalyan hogy muzsikalhatna?
-