-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
haiduo82
aktív tag
Üdv mindenkinek! Kb. fél éve van nálam egy BXE motorkódú, 2008-as 1.9-es Octavia 2. Nagyon rendben van, meg vagyok vele elégedve. Lehet, hogy nagyon banális és ostoba kérdés, de 300.000 km miatt ami most benne van cserélhettek már korábban hajtókarcsapágyat? Itt ugye a szériahibára gondolok...
Köszönöm előre is válaszokat."Együtt vagyunk senkik"
-
-
haiduo82
aktív tag
válasz bitpork #157103 üzenetére
Köszi a gyos választ. Sajnos erről nem volt szó a korábbi tulajjal. Még egy láma kérdés: kb. szereléssel, anyagköltséggel együtt mekkora összeg a csere?
Illetve azt hallottam valahol, hogy a 2007. utáni évjáratokat már nem érinti a hiba. Ez igaz lehet?"Együtt vagyunk senkik"
-
-
Morris
veterán
válasz -=Vacsek=- #157096 üzenetére
Droidossal olyan gyenge lesz a rádió mint a harmat
-
05Steve
tag
Sziasztok,
Leon 1m -en szeretném lecserélni a két első sárvédőt /elérte a típusbetegség alja kicsit már rozsdál/
ezt találtam ma : Leon
a színkódom LS7N, ennél a leonnál viszont nem tudni a színkódot mert hátul a pótkeréknél nincs meg,
szerintetek ránézésre jók? színkód keresőben rákerestem elvileg 2001-2002 ben csak ls7n ezüst volt
köszönöm a segítségetazt nem írtam hogy darabja 25 ezer lenne + 5 ezer darbonként a szállítás / Budapesten van én meg Soproni vagyok/
[ Szerkesztve ]
-
Zizmand
aktív tag
válasz 05Steve #157107 üzenetére
Szia
25 ezer lehet egy picit sok egy sárvédőért. Én is nemrég rozsda miatt cseréltem bontott színazonosra, 13 ezer volt darabja. (Passat b5.5) Szerintem mindenképpen személyesen nézd meg, kepről nem látni mindent. Én Szlovákiáig mentem érte, de megérte. Aztán végül csak a bal oldalit vettem meg, mert láttam személyesen, hogy a jobbos rozsdás.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Gondolom a skodában a gyári akku így 6,5 évesen ha 12,3V-on áll, az nem túl szerencsés, főleg indítás után ha 12V alá esik, az nem túl ideális? Nincs indítási gondom, csak szivargyújtós feszjelzős töltőfejet vettem és látom, de nem tetszik amit látok! Lassan akkucsere lesz?
-
tomcsi23
veterán
válasz diablo1984 #157116 üzenetére
Indítás után vagy közben? Mennyivel 12V alá?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #157116 üzenetére
Töltő, aztán felületi merítést követően mondj egy standby feszültséget
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #157119 üzenetére
Testet érdemes levenni, jobb a békesség (vallomás: külön sosem szoktam ilyennel szórakozni, de a gépeknél testkapcsoló adott).
Pár tölt-merít ciklust kiszedve érdemes lenne megejteni, ha van rá mód. Vagy nyersz egy kis plusz kapacitást, vagy kibukik, hogy íves javítás szükséges.[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz diablo1984 #157119 üzenetére
Van, amivel nyugodtan tölthető. Mondjuk 6,5 év már szép kor, akár mehetne is az új. Vagy elhasználod teljesen, számolva azzal, hogy egyszercsak nem indul (rosszabb esetben ki sem nyit).
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #157122 üzenetére
Majd az első hidegben nem indít.
-
adp
őstag
1.9TDI 110lovas polo classiccal van valakinek tapasztalata?
most ugyanez van csak 1.4 16v motorral, en elegedett vagyok vele csak nincs klimam es ugye mondtatok hogy palyan a 110 km/h ami meg ugy aranylag jo a motornak, ez a ket dolog ami picit zavar, na meg a gyengebb fek, ami a 1.9tdi nel hatul is tarcsa. egyebkent eleg jo allapotu a polom mindosszesen 110e km van benne.
Jol gondolom hogy dinamikusabb mint egy passat? konkretan ezt neztem:[link]
tudom nem is annyira szamit de ami fajo pont az a 280e km, gondolom itt mar turbo hiba, adagolo, kettos tomegu (ha van) barmikor johet, amik az en 1.4esembe soha nem fognak[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz akooos #157126 üzenetére
Mert a kollega nem olvasta vagy nem ertelmezte a kerdesem.
Ez meg hiresen fos PD szarmazek motor CR befecskendezessel, vagy ez mar nem nyugos?
Nem azt irtam hogy ez meg a PD motor, tisztaban vagyok vele hogy mar CR befecskendezesu. Ha jol emlekszem Magus irta hogy az elso 2.0CR-eknel (talan 2010-ig) ugyanaz volt a blokk meg a korites csak a befecskendezes volt mas. Tehat az elnyirodo olajpumpa maradt, a magat ledaralo uzamanyagpumpa maradt, a kiegyensulyozo tengelyek maradtak.
Erre vartam volna megerositest. Kozben talaltam egyebkent egy Exeo forumot ami hellyel kozel meg is erositi a dolgot. Ott azt irjak a MKB CAGA, CAGC und CAHA erintett a problematol, legalabbis 2009.09 hoig.
MKB CGLB, CJCA und CJCC pedig mar attervezett motorok.[ Szerkesztve ]
-
Edween
őstag
Sziasztok!
Audis lettem, egy 2009 1.8 tfsi avant lett a nagy kedvencünk, ahhoz szeretnék egy magyar nyelvű kézikönyvet beszerezni pdf-ben, ha valaki tudna segíteni, hálás lennék? -
i-sti
senior tag
válasz footy #157130 üzenetére
E szerint talán már a faceliftben szereplő motor, amiben talán javítva lettek.
[http://vag-codes.info/files/engines/audi-engines.pdf]Novum Forum Siculorum
-
-
Doki16
addikt
Mit szóltok ehhez a kocsihoz? [link] Egész jónak tűnik ezen az áron. Látszik rajta a hozzáértő szemeknek, hogy van-e esetleg rajta a fehérnek sok árnyalata?
Igen látom, hogy DSG van benne, szerintem szimplán elírták
Most nézem, hogy több sebből vérzik ez a hirdetés, nincs benne tolatóradar se.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Speeedfire #157134 üzenetére
Tudom én is azt mondtam, hogy benne van. Míg a leírásban ott van a manuális 6 sebességes.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
_Smooth
senior tag
válasz molnarpeter #157097 üzenetére
O.O?
Szerintem hülyébbnek nézel, mint amilyen valójában vagyokArra ugyan nem emlékszem már, melyik autóban találkoztam a limittel, de arra igen, h bekapcsoltam (felvillant a műszeregységen is a visszajelző piktogram). Nyomtam a gázt, remélve, hogy ott meg fogja állítani, akármennyire nyomom is a pedált. De simán úszott fölé, csak jelezte, hogy átléptem a beállított értéket.
Nem arra gondoltam, h 4°C alá zuhanó külső hőmérséklet esetén pittyen egyet, vagy esetleg az üzemanyagjelző vörösbe érkezésekor.
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #157142 üzenetére
Mert maga a kocsi kényelme és a motorja tetszett nagyon. Nagy, jól pakolható, imádtam ezt a kocsit. Ebbe meg sokkal több extra van és fiatalabb is.
Azzal, hogy körbe lett fényezve és zavart a tudat. Meg akartam volna pár más dolgot bele. És így, hogy kiismertem a típust már tudom, hogy mire lenne igazán szükségem.
De akkor is logikusan kellene gondolkoznom és egy benzines vagy hibrid kellene. Túl hamar kinyírnám a rengeteg 5-10 kilométeres hideg távokkal.
Milyen a Jetta hibrid amúgy?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #157143 üzenetére
Erre vettünk egy régi golfot, amiben még egr sincs, az bírja a rövid távokat. A nagy vasat ritkán vesszük elő városban. Panelból nem tudon tőteni az elektronyosat.
Kezd a golf is autó lenni. Működik mindene, most lengéscsillapító csere lesz, mert van benne csak nem csinál semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #157144 üzenetére
Tudom, hogy te arra vetted, de én nem tudok, meg nem is akarok két autót tartani évi 15e-re. Én munkába meg a városba több helyen is tudnék tölteni villanyost, csak hát azoknak meg az ára
Golf 7 vagy Jetta 6 nagyon más a Passathoz képest? Nehezen tudnám elengedni azt az autópályás kényelmet amit a B7 nyújtott
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #157144 üzenetére
Szia,volt itt szó a szar szétkopott passatomról hogy remeg a kipufogója.Végig lett járva minden,megnéztük a flexibilis csövet ugy hogy le volt véve a katalizátor és elég jó állapotban van.Viszont mikor vissza lett rakva a kardán alagútban nem lett nagyon meghuzva a csőtoldó és igy egész jó lett.Már minimális járása van,viszont ha meghúzom rendesen visszajön a remegés/mozgás.Nem tudom viszont hogy volna köze hozzá,de a bölcsőn elől van kétoldalt egy pozicionáló furat.A vezető üléssel szemben azaz bal oldalt átmegy a tüske de jobboldalt nem.Esetleg lenne hozzá köze,és ezért jár a rendszer?Ugye három furaton kell illeszteni.Fentröl illesztettem a csapot és a jobb oldalt(turbó alatt)a motortartó konzolon már nem megy át.Negyed csapnyit.köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- PlayStation 4
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Steam topic
- PlayStation 5
- További aktív témák...