-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #148285 üzenetére
Toledo kéne, ha olyan állapotban lenne, mint az Audi. Így egyik sem győzött meg, a TDI-re költeni kell (és nem olcsóbb annyival), az Audihoz meg kevés ez a motor (bár lenko csipszelve szerette Passatban). Mid van most?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #148287 üzenetére
Miért cseréled? Eléggé downgrade szagot érzek, és még rá is fizetsz (átírás stb)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148287 üzenetére
Hagyd meg az audit. Az éven még ingyenes tanács, becsüld meg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148292 üzenetére
Legyen A4 1.8T quattro. Azzal nem lépnél vissza.
1.6SR úgy jó, ahogy van.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #148292 üzenetére
Nem hiszem, hogy ez lenne az egyetlen értelmes toledo a kínálatból. Néztél többet is?
-
molnarpeter
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148295 üzenetére
B6 van csak 1,8T abból vedd a quattrot. Ne a hibaforrásokra koncentrálj, ha csak így tudod nézni, nem való neked a tdi és az 1.8T sem.
Élményt keress, a többi javítható.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148298 üzenetére
Benézted.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148300 üzenetére
A6 V6 vagy V8, a 4 hengeresek soványak, ha menni kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148302 üzenetére
B7 volt 1.8T (20V turbo) és volt 1.8TFSI 16V. Az utóbbi kerülendő. A későbbi évjáratokban van a TFSI. 2005 környékéről még találsz hengerenkénti ötszelepest.
morfondőr:normális jelenség. Ellenőrzi a hibalámpa működését. Fáradj a kasszához...:$$$
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148314 üzenetére
Miért akarod lecserélni az audit? Azért, mert gyenge neked, vagy mert öregnek tartod, esetleg valami más oka van?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148322 üzenetére
Nem válaszoltál a kérdésre. A miért érdekel továbbra is. Utána tudok motort ajánlani.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Winchester95 #148285 üzenetére
Nekem van egy tippem, mivel ezzel kudzott a csaladban levo toledo is: A beazas oka az, hogy az ajtoban levo folia, ami a vizelvezetest hivatott szolgalni megserul, delaminalodik illetve nehany furatnal eltomodik es emiatt masfele csorog az ablak mellett befolyo viz. Az ajto aljaban csak a folia egyik oldalan van kivezeto furat, ami miatt a masik oldalon lefolyo viz nem tud tavozni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148329 üzenetére
Szívót ne is nézz, hacsak nem 6, vagy 8 henger.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148458 üzenetére
Ezek már fizetős kérdések, mivel legalább 20x le lett minden írva, csak vissza kell keresni.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Winchester95 #148605 üzenetére
Ződ is, fabetétes is...hadd ne nyilatkozzak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148608 üzenetére
Ha menet közben nincs vibráció, nincs baja a hajtásnak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148610 üzenetére
A hűtőfolyadék legyne tiszta, meg ne kerepeljen a motor. A többibe nem lát bele senki.
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz Winchester95 #148608 üzenetére
Ahogy Magus is irta a vibracio.Hirtelen gazadasra huzataskor vibracio alacsonyabb fokozatoknal,illetve valtasnal kattanas,difi bugasa bizonyos sebessegnel(altalaban 60-80 korul meg 100 korul talalkoztam eddig vele).Belso feltengely csuklok,kardantengely fuggeszto csapagy es a vegen a ket csuklo,difi felfuggesztese.Ezen felul erdemes rakerdezni a valto es difi olajcsere mikor volt.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #148622 üzenetére
Csak majd hamarosan ne bándd meg!
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #148622 üzenetére
Mennyiért lett?
-
válasz Winchester95 #148626 üzenetére
Durva, hogy egy ilyen szöveg még mindig gondolkodtatóba ejt embereket.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz Winchester95 #148626 üzenetére
ki kell próbálni.. én is majd egy b6 ra szeretném cserélni a b5 1.8t-t
amugy, gyárilag nem 163 lovasak ezek? -
zzz03
őstag
válasz Winchester95 #148626 üzenetére
par ezer ft-os hiba, de nem akarok mar ra kolteni. igen ez is olyan mint a 20eves tdi ami garantaltan 90.000ret futott csak templomba jaros oreg allatorvose.
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #148636 üzenetére
Hirdetés fent van még?
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #148638 üzenetére
Amit vettél.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148626 üzenetére
Ilyen, amikor nem autószerelővel mész autót venni. Túl sok az elvileg...
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #148641 üzenetére
Ja hogy maradtál annál csak, mert volt szervizkönyve.
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #148644 üzenetére
Ha nem csak a kötelezőkre költött a tulaj akkor nem lehet nagy gond.
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #148641 üzenetére
Mert az audiban kevesebb dolog tud elromlani, mint egy règebbi tdi-ben! Ha annyi km van benne, akkor az elöregedő tömítèsek lehetnek a legnagyobb gondja, ha seggfej módra használtâk, akkor ennyi km alatt is kinyírhatták a turbót is akár. De jó hír, hogy vères torokkal is indul -20 fokban is pöccre, ha az izzízás rendben van!
De csak megjegyzem, hogy ezekre az elpusztíthatatlan motorokra is rá lehet verni többszázezret, èn èvekkel ezelőtt újíttatam fel tdi motort, az akkori passatomban, nem öröm!
Másik dolog, hogy nekem az audi jobban tetszik, mint egy toledo, azzal az 1,6 benzines motorral meg nagy rizikóktól mentes autó volt!
De ez az èn vèlemènyem, legyen szerencsèd a cserèvel! -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148647 üzenetére
Első padlógázos gyorsításra 4. és 5. sebességi fokozatban lesz majd vészmód...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #148647 üzenetére
Adok kontaktot
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #148647 üzenetére
400 körül jött ki a komplett motorfelújítás adagolóstól, porlaszóstól, fúrás, csapágyazás, kompletten minden. + turbó, mert azt nem cserèltèk.
Amúgy átcsesztek vele, új motorral is ette az olajat, 2000km alatt majd 1 litert....
Azèrt volt a motorfelújításra szüksèg, mert Debrecen-Bp táv oda vissza alatt megevett 4 liter olajat, 274 e km volt benne, de oválisra kopott hengerfallal..... Nem kizárt, hogy 2-3x több km volt benne, vagy longlife tescos olaj....
Faternek mèg mindig ez a fajta passatja van màr tizenakárhány ève, valós 250e km, gyári motor, gyári turbó, adagolót már tömítès miatt szèt kellett szedni, mert okádta a gázolajat, nemrèg cserèltem neki benne termosztátot, mert a gumi tömítèse fossá lapult ès szèthullott, ezèrt kitámasztotta a termosztátot így nyitva maradt. 1-2 porvèdő van kiszakadva a fèltengelyen ès a balos fèltengely szimmering is taknyol, most hogy a kartervèdő lent volt látszott....
Faterèk verdája lomha mint a dög, le van kokszolva, hírtelen padlógázra köp egy rakat kormot ès utána egyenlőtlenül jár a motor vagy 10mp-ig, vagy meg is áll.Mwg persze torpan is, ez ilyen.... -
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #148652 üzenetére
Nekik is kijött a Leon esetén a vészmód, már rutinosak ebben, ha az megnyugtat
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #148652 üzenetére
Á, dehogy, nèmet autó volt, 3 vagy 4 èvesen jött be az országba, itt lènyegèben lelakták èn meg 5 èv alatt több mint 1,2 millát vertem a kocsira, mert futóműben is, fèkben is mindent kellett cserèlni, rugókat is, azon ami szar lehetett, az el is csesződött. Az előző tulaj azt mondta, hogy nem kellett rá költeni, hát èn költöttem helyette....
Azzal az autóval nagyon befürödtem ès mikor a kasztnija elkezdett csipásodni, akkor eladtam.... 5 èv alatt buktam rajta több mint 1,5 millát....
Azóta nem bízok az autókban, bár most van egy jó octaviám ès egy yarisom, mindkettő jó autó, szinte költsègmentesek, megbízhatóak.
Akkor azèrt vettem meg, mert tetszett a passat, meg zöldfülű voltam, a következő generációs passatból 3 hónap alatt sem találtam jót, elmúlt a varázs..... -
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #148655 üzenetére
B4-es passat rohadós, mint a golf3-as, nálam is mikor az èpítkezès idejèn 1 telet töltött tèlen èg alatt, azonnal elkezdett tavaszra itt-ott csipásodni!
Az az autó bár jól nèzett ki, de egy hálátlan r* banc volt! -
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #148659 üzenetére
B5-ös kombit akartam utána 1,9 tdi 110 lovast, de már jót akkor sem találtam, 1,3 milláèrt persze lett volna, de az akkor is veszett soknak számított, de már akkor is tele volt szemèttel a piac! Ès azóta is eltelt 4 èv....
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148652 üzenetére
Csak városi autó hiába futott keveset, mindig szét van kopva a motorja.
Inkább egy jó pályás, ami 300-at futott pályán de törődtek vele, mint egy városi 170 ezret futott, jó karbantartott női tulajtól... és nem véletlenül írtamhogy a tulaj van jó karban, mert az autókat el szokták hanyagolni a nénik.
Nekem volt ilyen motor az octaviaban, nagyon szerettem, még most is sajnálom, hogy eladtam, de rohadni kezdett a bódé, én nem fogom lakatolni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Winchester95 #148636 üzenetére
Ez olyan mint a klíma, csak gáz kell bele. Na persze. 10e ft-jába kerülne és százezrekkel többet érne az autó, akkor miért is nincs megcsinálva? Ezek, hogy szerintem valami üzemanyag pumpa ... fingja sincs, hogy mi a baja az autónak, ezért eladja, mert nem lesz olcsó megcsináltatni. Nyilván hozzá kell tenni, hogy párezres hiba, mert akkor a hiszékeny ember belecsap, ennyi baja legyen, nem?
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winchester95 #148626 üzenetére
vagy vidd el diagra, vagy vigyél valami 1,8t szakit randán csőcsre lehet szaladni ezekkel.
de nyilván a szaki se garancia semmire, bele látni ő se foghopp közbe már látom hogy nem téma :-)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #148736 üzenetére
Beázást mindegyik ajtónál meg kell csinálni. Ajtó kárpit le és a panel alatti tömitést kell cserélni vagy szilóval pótolni körbe a tetejét kivéve.
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #148800 üzenetére
Valaki esetleg?
-
zsolt19900
őstag
válasz Winchester95 #148807 üzenetére
nem tudod itten a szokást fogják lassan -gyorsan- kérni a 40-80hd fotót az autóról aztán lesz segítségnyújtás
most már, hogy belevetetted magad eme szép világba, ez a belépő
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #148800 üzenetére
Most az a kérdés, hogy normális-e, hogy járó motornál levett olajbeöntőnél gőzöl a motor? Igen, az, ugyanis ott is nyomás van, így ott cseszi ki a gázt! Ha eszi az olajat akkor aggódj, más jelentősége nincs!
Én jártam úgy egy benzines polonál, hogy levettem járó motornál az olajbeöntőt, erre elkezdett egyenlőtlenül járni és megállt a motor! Persze utána ott maradt a check engine, amire a neppernek annyi volt a válasza, hogy holnapra kitörölteti, viszem? Gondolod, hogy nem lett polo-m....
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148800 üzenetére
Semmit nem mond ennek a motornak az állapotáról, ha fordulaton leszívja az ugráló kupakot, akkor visszatérünk rá.
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #148754 üzenetére
Ha nem foglalkoztak az ajtó panellal eddig akkor 100%, hogy ott is ázik be.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148856 üzenetére
Ezt válasznak szántad? Megnézted a kartergázt 2000 fordulaton? Leszívja a kupakot, ha úgy teszed rá, hogy a fülek a helyükre essenek?
-
cool13
őstag
válasz Winchester95 #148856 üzenetére
Ajtó panel. Ha ezt szeretnéd kérdezni. Szilót ne használj. Van erre más jóság is tömíteni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148871 üzenetére
Nem, megszűnik ugrálni és letapad a szelepfedélhez.
-
cool13
őstag
válasz Winchester95 #148875 üzenetére
Jól gondolod. Nem nagyon szokott az ajtó alja eldugulni. Tehát ott távozik a víz, nem az utastér felé. De ha már lent van kitakarítod az ajtót is és tuti a dolog.
1.Mondjuk én levenném az egész panelt és úgy tömíteni. De ne szilikonossal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban