- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsoleszkai
tag
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt allok, érdekelne, hogy mire érdemes figyelni megnézéskor és vezetésekor. Az alanyok egy audi a4 avant 1.9 tdi 1998 as évjárat (198e km) és egy audi a4 szedán 1.9 pdtdi 2002 es évjáratú lenne(207e km).
A tanácsokat elóre is köszönöm!
Üdv Zsolt[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
Sziasztok!
Lassan vége a télnek vagy csak ezután kezdődik, de mi a véleményetek a téli időszakra az intercooler áthidalásáról, kiiktatásáról. Lehetőség szerint indoklást is kérnék.
Köszönöm!
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
Mármint úgy értettem volna, hogy ha meleg levegőt szívna a motor nem pedig hűtöttet. (gondolom ez is valamelyest befolyásolja, hogy mennyi idő alatt melegedik üzemi hőfokra)
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz tomcsi23 #89548 üzenetére
Mostanság eléggé tűrhető idő van, viszont volt az elmúlt hónapban -8° is.
@Morris Nekem egy 1.9TDi 3-as golfom van (
sajnos nem az AFN kódú, hanem a 110le változat). Az intercooler ötlet apum peugeot-járól jött volna mivel télen azért egy 40km kell neki hogy elérje a 70°-ot(1.6HDI).@AndrewTdi akkor én eddig tévedésben éltem, nem a 90le az AFN kódos?
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
Ma elég sok szó eset a felnikről, esetleg erről tud valaki valamit, hogy milyen gyártmány?
Bocs a hirdetőoldalas linkért[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #102615 üzenetére
Szia!
Én is az elkövetkezendő időszakban tervezek golf 5 vásárolni 1.9tdi 77kw viszont 2004-es évjáratút(motorkódot nem tudom), az általad említett hibára az kivitelezhető megoldás, hogy a hajtókart kicserélni mondjuk egy 130 lovasnak a hajtókarjára vagy nem mivel eltérően más a két motor? Illetve milyen különbségek vannak a régi (101-150 ló) és az "újabb" 105 lovas között a pd elem és a turbó kivételével?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
Sziasztok!
Passat b5,5 1.9pd 131ló (96kw) gyári kuplungja mekkora maximális nyomatékra van tervezve?
A váltó 5gang DHF kódú, ha ez számít.[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
Üdvözlet
BMP(2.0 Bosch PD) motorkódú B6 passatról tudnátok írni 1-2 infót? olajpumpánál cserélni kell a katszögletű tengelyt (ha jól tudom) más problémája van-e a motornak? Illetve az első futóművel ugyan úgy költséges mint a b5/b5.5 generációé? Bármin pozitívumot, negatívumot az autóval kapcsolatban elfogadok.
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz FrankMonzano #110086 üzenetére
Anno nézegettem én is a G5-öt dízel olyan 1.7misi felett voltak elfogadható állapotban, benzines pedig 1.5misi. Viszont amit én néztem és próbáltam 1.6 szívót valahogy halott volt -> alig mertem belekezdeni egy előzésbe városon kívül.
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
Golf 3 hátsó dobféket ha lecserélném tárcsafékre akkor mit kell még cserélni rajta(tengelycsonk, nyeregtartó, nyereg, betét, tárcsán kívül) vagy egyáltalán kompatibilis-e?
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz TheProb #110628 üzenetére
Le van kokszolódva várhatóan. (szerintem, nem vagyok távdiagnosztata)
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
Kellemes Ünnepeket kívánok minden kedves fórumtársnak!
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
Közvélemény kutatás. Mi a véleményetek a 2.0 tdi BMN motorkódú és gariban cserélt continental pd-elemes motorról 270e kilóméterrel? (nem én akarom venni)
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #111817 üzenetére
Bővebb okfejtést lehetne kérni?
Disszertáció méretű nem kell, csak hogy tudjak valami ok-ot is mondani az illetőnek (a DPF-en kívül bár ezt szerintem úgyis kivenné belőle okosba).Böngésztem a netet és erre jutottam, lehetséges, hogy ebben nem rossz az olajpumpa.
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #111822 üzenetére
Húha és valóban. Kicsit utánanéztem a neten és találtam egy két meghökkentő képet egy másik forumban(38.hsz.). viszont ugyanitt találtam egy olyat, hogy ebből van A,B és C jelzésű is ennek nem tudom van-e valóság alapja vagy érdemes-e erre támaszkodni.
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
Golf 5be utólagos rakott gyári bi-xenon lámpát lehet működtetni kézi szintezővel is vagy csak az automatikussal(az más kérdés, hogy műszakin mit kérnek)?
Illetve RNS510 berakható az RCD310 helyére canbus csere nélkül egy 2004-es autónál?/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
Üdv
Adott egy golf4 AJM 1.9pd (116ps).Milyen termosztátot ajánlotok hozzá, illetve otthon ki lehet-e cserélni vagy nagyon szét kell hozzá bontani a motort, mennyi víz fog elfolyni stb. (meg a motoron hol található a termo?)
Menet közben kattog a központi zár random módon, ennek mi lehet az oka? (próbálja bezárni, kinyitni random időnként és randomszor)
Köszi!
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz zsoleszkai #113469 üzenetére
A termosztát cser sikerült, viszont találtam egy ilyen "lyukat" az autón. Onnan szerintem hiányzik valami, de mi? (esetleg cikkszám is jöhet)
1.9pd AJM G4U.I.: a menet közben saját életet élő központizárra még mindig várok ötleteket, hogy hol kezdjek el keresgélni.
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #113493 üzenetére
Köszönöm, rendelés leadtam a dugóra. Addig ideiglenesen a szigetelőszalag és klíma talpgumi megoldást választottam, hogy a por ne mennyen még több bele.
A végállás mikrokapcsoló az hol található az ajtóban? partscats.info-n nem találtam (vagy én voltam béna, ami biztos is) Most télvíz idején nem akarom leszedni a rideg műanyagot az ajtóról, majd ha jobb idő lesz. Egyelőre csak feltérképezni a probléma forrásainak a lehetőségét, ha forrasztási gond lenne az lenne a legjobb, mert azt 5perc megoldani.
U.I. VAG-COM on lehetne valami hibát olvasni ezzel kapcsolatban menet közben vagy esélytelen?
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #113516 üzenetére
Amint meglesz a vag-com kábelem erre visszatérünk, mert nem tudom hogy hol kell ilyeneket megnézegetni benne. (vagy az is jó ha leírod, hogy mit merre és majd visszanézem a posztot)
Gondolom egy bármely műszaki boltban kapható mikrokapcsolót be lehet műteni a rossz helyére./KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz bitpork #113731 üzenetére
Ezt csak megerősíteni tudom, nekem Mezőtúr-Kecskemét vonat + a kecskeméti busz bérlet 13000ft és az utazási időm kb 4óra(ha minden stimmel) ha nem vesszük azt hozzá hogy haza kell sétálnom az állomásról ami 3,5km.
Ezt ha egy autóval kiváltja az ember az 90km/út és ~1,5óra ebből van 1hónapban 8-9út, ami kb ugyan annyira jön ki, ha csak egyedül megyek. Tulajdonképpen ezért döntöttem autóvásárlás mellett./KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
Gyújtás ráadása után elalszik minden visszajelző lámpa és elkezd egy párat villogni a sárga olajos kanna, indítás után minden rendben van. Olajnyomás van, olaj kicsit a max felett. G4 1.9pd AJM.
Jól gondolom, hogy valamelyik érzékelő rossz?[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
Üdv!
Golf4-re milyen márkájú első ablaktörlőlapátot(bal 530mm) ajánlotok ami jó, jelenleg bosch van fent, de eléggé nyekereg meg csíkoz(természetesen nem új).
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
Üdv!
Hol találom a váltóolaj beöntő nyílást? Illetve érdemes-e ezt a váltót túltölteni olajjal (olvastam itt hogy van amit érdemes) vagy egy kis plusz adalékot hozzátölteni?
G4 1.9pd AJM, DRW váltókód./KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
Sziasztok!
Golf 4-be manual klímának hány gramm a gáztöltete?(r134a)
Elveszett a matrica a helyéről. AJM motorkód/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
A 40 képhez visszatérve, még én is lógok 39 képpel
A képet nem sikerült beraknia
A baloldali kékség az én kis nyűgösöm.[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
Üdvözlet!
A hátsó fékek zsírozása és ellenőrzése közben vettem észre, hogy a gátló porvédője megadta magát, ilyet lehet hozzá kapni vagy csak gátlóval együtt?(esetleg univerzálist) (Golf4)
Illetve a középkonzolom csak rosszul van felrakva vagy valami le van törve valami? Nyáron tervezem szétszedni a belső fekete gumizott műanyagokat letakarítani és akkor ezt is orvosolnám valahogy.
U.i. Golf4 1.9tdi AJM mennyi az első és hátsó tárcsa minimális vastagsága ami után csereérett
A hátsó 9,2mm. Az első holnap derül ki./KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
-
zsoleszkai
tag
S.O.S.!
Tegnap szétszedtük az első féket (kifordítottuk a nyerget) és megzsíroztuk a csúszó csapágyat (ha jól mondom, tehát ami a külső fékbetéteket nyomja annak az átvezetőjét) és leellenőríztük a fékek kopottságát.
Ezután ma ahogy indultam volna nincs az első tengelyen fékerő, beesik a pedál illetve a pedált lenyomva az ESP visszajelző is elkezd világítani. Fékolaj van, nem ereszt és nem levegős.Bármilyen tanácsot meghallgatok.
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #115197 üzenetére
Annyi érezhető hogy csak hátul van fék, de ahogyan fékezel és bólint a kocsi veszi is el a fékerőt. A féknyereg csak vissza lett hajtva hogy a betétek kijöjjenek. Holnap lesz kiolvasva a hiba amit produkál, nagyon remélem hogy csak egy jeladó csere lesz a gond.
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #115271 üzenetére
Viszont olaj oldalilag nem volt megbontva a rendszer, a dugattyúk lettek visszanyomva meg megjáratva. A hátsó dugattyú egy kicsit kijött a helyéről teljesen ki lett nyomva, ez alatt kerülhetett a rendszerbe annyi levegő(kb csak egy kicsit megmozdult oldalirányba)? De ma elvileg lelégtelenítették(WTF?).
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #115275 üzenetére
Esőnek szétszedtük a hátsókat, be volt rohadva a kézifékkarja, megolajoztuk, megjárattuk és ment vissza, viszont a fék az fogott! mivel lábbal lett visszanyomva a fékhenger és működött minden, ez el volt játszva a két hátsónál (ezért ez nem is esett szóba mert működött). Viszont az elsők szétszedése után nem. Ezért terelődött a tény az elsőkre.
Elvileg nem lehetett kiolvasni semmilyen hibakódot a rendszerből, mert nem tárolta a hibát.(ezt mondták)[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #115278 üzenetére
Végül a főfékhenger ki lett cserélve egy ABE márkájúra. (ez nem tudom mennyire jó márka)
Illetve visszakaptam a régit, ha jól nézem akkor ATE márkájú.A szerelő szerint valahol elszökött a nyomás, olajat nem engedte. Nem tudom, hogy ezen meglehet-e állapítani hogy csak tömítés lett volna rossz vagy valami egyéb gondja volt?(ahogy néztem van főfékhenger felújító készlet)
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz atika88 #115485 üzenetére
Szerintem azt is vesd fel, hogy mennyi km-en át szeretnéd használni. A kokszolódást úgy sem tudod kikerülni, ahogy nézem 7fokozatú a DSG, nem tudom kérdezted-e vagy utánanéztél-e hogy ez száraz vagy olajos kuplungú, van egy turbó és egy kompresszor is(sajnos). Szerintem ha vigyázol rá 150e km ig nem kéne hogy nagyon nagy kiadás elé nézz.
Az óra állását elnézve szerintem szinte csak városban futott az autó vagy csak dísznek állt a garázsban.
Egyébként nem tudok belekötni nagyon szép és igényes állapotnak örvend így képek alapján. (engem sajnos nem vett meg, nálam a jelenlegi G6 ből Ő a befutó , de keret az soha nem lesz rá vagy ha igen akkor már nagyon drága lesz fenntartani)[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...