-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeTeR_33
tag
Az ki tudja nyírni az injektorokat ha egy autó áll 2 évet???
Vagy törődjek bele abba hogy valószínüleg átkúrtak ezzel az autóval és jóval több mint 125.000km van benne?
Kiváncsi lennék a véleményetekre.
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #158650 üzenetére
1.6-ban sokáig siemens volt, szerintem a fent említett motorban is siemens vagy continetal van. bosch csak a 2.0-ban volt, aztán most az új generációnál talán mindenbe bosch megy.
PeTeR_33 Áltában nem romlik el az injektor. A futás meg nem mérvadó, inkább az állapot. Hogy átvertek-e azt innen nehéz eldönteni. Városi 125 ezez km után már bőven cserés az EGR, injektorok, kuplung, lendkerék, kopott a turbó. Pályás autónál akár a dupláját is megfutják a fent említett dolgok. Ezért kell mindig megnézni, ki és hol használta, mert nem mindegy. Ezek a motorok városban nagyon kínlódnak, nem melegszik be a DPF, lassan éri el az üzemi hőfokot télen...
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz PeTeR_33 #158652 üzenetére
szerintem nem.
Gondolom ki lehet nyírni az injektorokat fos minőségű gázolajjal és tisztán városi használattal, legalábbis gondolom. De jellemzően azért jóval többet bírnak! Az egész sor döglött volt? Nekem 200e km fölött az egyik van határértéken túl, azt nem ártana cserélni és meglátni, hogy akkor a sor mit mutat, de hibát nem dob, extra dolgokat nem produkál....még.... -
Speeedfire
nagyúr
VCDS alatt hol tudom logolni a lambda, és a turbó nyomás értékeket?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
pmc
újonc
Sziasztok!
Vác-Rétság-Balassagyarmat környékén van esetleg valaki, akinek van VCDS-e, és tudna nekem hosszú kódolás témában segíteni? (1T Touran övbekötésre figyelmeztetés VCDS-el ki lett ütve belőle, de azóta az ablakmosó lötty utántöltésére figyelmeztet a gép. Mágus szerint a bűvészkedéskor akadhatott össze valami, azért csinálja.)
Előre is köszönöm a segítséget!
https://auto.jofogas.hu/nograd/Golf_IV_Bora_Octavia_Leon_minosegi_gumiszonyeg_83403724.htm https://auto.jofogas.hu/nograd/5x112_6_5x16_ET50_Volkswagen_alufelni_83402481.htm
-
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #158662 üzenetére
Szerintem abbol, hogy a mernokok valamilyen terhelesre tervezik az alkatreszeket, illetve evrol evre egyre tobbet hoznak ki ugyan abbol a motorbol vagy loketterfogatbol mikozben vannak ujra felhasznalt alkatreszek, tehat lehet tudni, hogy mi a kulonbseg.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Reggie0 #158663 üzenetére
Értem. Még mindig tartom a kérdésem, hogy honnan lehetne tudni ismert előélet és felhasználás nélkül?
Mérnök vagy te is tudod h amit kiszámolnak az csak az adott körülményekre vonatkozik.
Vagy valamilyen gyári tapasztalatra gondolsz?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-harry-
csendes tag
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni
A kuplung nyikorog kinyomáskor és felengedéskor. Tavaly volt cserélve kuplungszett márkaszervízben, pár hónappal később jelentkezett a hiba. Nem gyári alkatrészre lett cserélve, egyáltalán van köze hozzá vagy máshol keressem az okát.
Jetta 1.6 BSE 210ekm
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #158667 üzenetére
Szerintem ugyan az a motorunk
Igazabol kevesnek mindig keves, viszont ha fel van ujitva es tudom, hogy nincs gond vele, akkor meg merek engedni egy kicsi belepiszkalast. De ezek a 320-340 lovat kihozunk belole igeretek mar helybol gyanusak akkora a szazalekos elteres, hogy nehez elkepzelnem egeszsegesnek, meg az amcsi tulmeretezett motoroknal is kell par dolgot cserelni ekkora elteresnel.
En tippre 280-nal tobbet nem engednek, de en nem ertek hozza, ezert kerdeztem mi a tapasztalat. Van aki azt mondja, hogy 10-20% meg az egeszseges tartomany. Viszont az en labam nehez.[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Bejelentkeztem szerelőhöz. Hétfőn megy valószínűleg vezérléscserére, zár meg lesz vizsgálva, ablakok meg az olajszivárgás.
Ja meg olajcsere is esedékes. -
Maxell014
senior tag
Sziasztok !
Itt csoportba vannak tulajdonosi tapasztalatok Skoda Octavia III (2013-16) 1.8 TFSI-ről ?
-
Maxell014
senior tag
válasz molnarpeter #158676 üzenetére
Mi a probléma vele ?
-
Maxell014
senior tag
válasz molnarpeter #158676 üzenetére
Értem, Bár bamba voltam mert megtaláltam hogy pár napja valaki kérdezte. Viszont akkor olyan kérdés lenne még, hogy konszernen belül mindegyikbe jó a 2.0 tfsi ? Illetve melyik évjárattól ajánlott meddig ?
-
bandi0000
nagyúr
sziasztok
Mi a helyzet ezekkel a B6 passatokkal? Minél többet olvasok annál többet szidják, valahol azt is írták hogy alul van tervezne az autó, meg a B5 után teljesen más konstrukció, tényleg ennyire gázak és kerülendők?
B5 volt a kiszemelt, de a B6 a sok extra funkció miatt tetszik
Xbox One: bandymnc
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bandi0000 #158679 üzenetére
Az utolsó szériás b6-ból vennék, 2010-est, 2.0cr tdi motorral vagy 1.9tdi bxe, dpf nélkül. A többivel csak a baj lesz. A gyengébb 1.9 nem valami fickós, szóval inkább a 2.0. Rohadni tud a bódé, drága a hátsó futómű, kábelkorbács a motortérben be tud ázni. Sok a törött, tekert, mókolt a piacon, jól meg kell nézni, nézetni.
-
bandi0000
nagyúr
válasz Zizmand #158680 üzenetére
mivel kütyü mániás vagyok, így tetszik hogy fel van elektronikázva, mondjuk legalább ugyan ennyire tartok is, mert extra hiba, elektromos kézifék,napfény roló, gps, 2 zónás klíma stb
Mágus2: van baj akkor, és B5? ott azért ahogy tudom az 1.9 jó is és elég is, de nem ajánlják nekem a dieselt, benzin frontos meg 1.8T van de az meg eszik is azért
Xbox One: bandymnc
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #158676 üzenetére
Az ex Skodánk (1.8 tsi, 2010-es) 100k km-ig elhúzta a nagy generált. Azért ez egész szép teljesítmény.
Ja nem.mod:
bandi0000: B6 2.0 cr tdi van nálunk, már túl a 258k km-en és köszöni jól van. Pedig sokat van nyúzva városban rövidtávon is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #158659 üzenetére
Turbó nyomást valahol a 115-ös csatorna környékén, lambda meg elől van valahol a 032 csatorna körül, ha jól emlékszem[link]
[ Szerkesztve ]
-
csabi324
tag
Sziasztok.
VW Golf3 1992 évjárat 5 ajtós.
Nem rég vettem.Nem tudom pontosan hogy működik a központi zár.
Az a hiba hogy miután lezárom a kocsit, a csomagtér ajtó is lezár aztán 5-10 másodperc után kinyílik magától.
Hol keressem a hibát? -
macilaci78
nagyúr
Sziasztok!
Apósom ismert előéletű autóját vennénk át, mire figyeljek?
B5 Passat kombi, 1999-es gyártmány, német import (14 éve használja apósom), 1.9 PD TDI 85 kW, 5 sebességes manuális váltó, kb 260k km valós futás.
Vételkor PD elem és kettős tömegű kuplung lett cserélve, javítva muszájból, idén a hátsó futóműre kellett költeni. Ezt leszámítva nagyobb költség nem volt a kocsival.
Az autó főleg városi használatban volt, munkába járós, 8 km oda, 8 km vissza, 3. fölé ritkán kapcsoltak.
Parkolási sérülések vannak, rozsdát nem láttam, garázsban tartott autó.Volt már kölcsön kérve, Budapest-Battonya távon pályán se volt vele gond, egyenletes motorhang és gyorsulás, jó úttartás és egyenes futás.
Új gumigarnitúra fog kelleni, mekkora gumi való erre a gyári felnit figyelembe véve?
Köszi!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz macilaci78 #158688 üzenetére
195/65 R15?
-
i-sti
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #158688 üzenetére
Kicsit kormold ki és jó lesz az.
Felni mérettől függ, 195/65R15 vagy ha 16"-os akkor meg 205/55R16.
#nincsbennetarcsi
-
varsam
őstag
válasz macilaci78 #158688 üzenetére
Azért a 3. fölé ritkán kapcsoltak nekem kicsit durván hangzik.
Olaj volt benne cserélve rendesen?
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
2009-es B6-os CBAB Passat CC,
alapjárata 800-as perdület, azt vettem ma észre, ezen a fordulaton rázkódik az autó. Nem vészes, de érezhetően, inkább apróbb remegés mint rázkódás. Megnéztem a blokkot is, az is táncol egy kicsit. Ha a gázra lépek és éppen, h megemelkedik a fordulat, 900-1000, ez a remegés azonnal megszűnik. Szerintetek mi a xar lehet? Alapjárat nem ingadozik, az autó rendesen üzemel, jól reagál mindenre a fogyasztás is faxa. Szóval nem tudom , az a gáz, h jövő hét közepétől egy több hetes külföldi útra mennénk, de egy kicsit belém b@....ta az ideget. Természetesen a szerelőmet nem értem el. Így marad a rinya........1enlőre.THX!!
Joe
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #158695 üzenetére
Írja, hogy CBAB motorkód.
-
macilaci78
nagyúr
válasz varsam #158692 üzenetére
Mindig óramű pontossággal meg volt minden csinálva, olaj, kopó alkatrészek, vezérlés, stb. Programozó a jelenlegi tulaj, az elmúlt 14 évről minden költség, művelet feljegyezve.
Budafokról az Infopark környékére jártak vele dolgozni, kertvárosi forgalom, a Budafokin, Szerémin 60-ig lehet enged a sebességhatár, de a reggeli, délutáni forgalom inkább inkább, mint halad.
Anyósom 10 éves Ignise a bevásárlós, szaladgálós autó, de az 1,5 szívóbenzin, elnyűhetetlen igásló. Azzal Münchenig mentem tavaly nyáron.A gumiméretet köszi, szombaton, ha nem felejtem el, rákérdezek a felnik méretére.
Totalcar-on találtam ADAC tesztet, az alapján választhatok?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
simonjoe
senior tag
...abban reménykedem, h talán a motortartó, de ha befecsi, vagy kuplung, hát tökön szúrom magam. Most megint megnéztem a garázsban, a hangja szép, de úgy ficánkol a blokk a helyén, lehet, h holnap csinálok róla egy felvételt. Az a baj, h ez a kocsi belsejében is érződik, úgy finoman ringat, ha alapjáraton megy. Közben visszahívott a szerelőm (mert azért vannak rendes szerelők is! ) Látatlanban nem akart mondani semmit, hétfőn délután tud fogadni.
Joe
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Linux kezdőknek
- Milyen széket vegyek?
- Hobby elektronika
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Autós topik
- További aktív témák...