Új hozzászólás Aktív témák

  • Zizmand

    aktív tag

    válasz Winchester95 #158062 üzenetére

    Szia
    Magamnak csináltam, a kárpit anyag a 4 ajtóra pár ezer ft volt, a ragasztó meg talán 1000 ft. Az időt rá kellett szánni amúgy nem volt nehéz különösebben, inkább csak macerás és időigényes. :) Amugy nem lett hibátlan a fenttebb leírt dolog miatt. (Passat csoportban írták többen, hogy nekik kb. 20-30 ezer ft körül csinálták a kárpitozást.)

    molnarpeter
    A ragasztó maradékot un. citlinggel (másnéven kaparóvas) kapartam le. Faiparban használják finom megmunkáláshoz. Sok helyen mondják, hogy a régi ragasztót nehéz lekaparni, ezzel is az volt :DD , de viszonylag gyorsan lehetett vele haladni szerintem. (40-50 perc biztos kellett ajtónként rá) [kép]
    A ragasztó ez a fújós volt, sajnos nem teljesen vált be. :(
    A kárpitanyag pedig ezt volt: Hivatalos neve autó ajtókárpit. (Az üzletben csak annyit mondtam adjanak már valamit a kocsi ajtóra, erre kérdezi autó ajtókárpit jó lesz? Mondom tökéletes, :D nem is tudtam, hogy létezik ilyen.) Anyaga erős, szivacsos, több rétegő, kellően rugalmas is. [kép] [kép]
    A végeredmény ilyen lett:

    Az ajtóbehúzó alatti kis részt én szartam el, a magam hülyesege miatt.
    A belső betétet azért szedtem ki és csináltam így, hogy körbe az illesztés szép legyen, ahol az ajtóburkolattal találkozik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák