- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Synology NAS
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Gaboman #4911 üzenetére
Programfüggő. Az Unigne Heaven esetében a tesszellációtól döglenek meg a kártyák, mert lényegében csak az van a DX11-ből ráengedve.
Az eddig megjelent tesszellációt alkalmazó játékokban a nagyobb részletessége messze alulmúlja a Heaven részletességét. Az AVP és a STALKER: COP ebből a szempontból a legjobban terhelő. Átlag 3-6%-kal lassul a teljes sebesség a tesszellálás aktiválása mellett. Ha nagyon terhelő a rész, akkor befigyelhet 10%-os vagy némileg nagyobb visszaesés is. Ez alapvetően a geometria részletességének a növekedéséből jön össze, így a setup motor, illetve árnyalási és a textúrázókapacitás függvénye. A Dirt 2 egy külön liga, mert a játék alatt gyakorlatilag csak a vízfelületekhez mész annyira közel, hogy bekapcsoljon a tesszellálás. Nyilván ilyenkor is lehet 4-5%-os deficittel számolni. Összességében elhanyagolható a különbség, mert egy kör alatt alig találkozol vízzel, vagy zászlóval.A STALKER: COP sebesség szempontjából nem téma, mivel a DX11 mód nem okoz számottevő visszaesést. Kb. annyi sebességet szerez az API, amennyit elkölt az extra effektekre.
A Dirt 2 esetében a Post Process High opció ejti vissza a sebességet. Ebben benne van a magasabb precizitású HDR, ami a legjobban lezabálja a teljesítményt. Gbors valahol már említette ezt. A lényeg itt annyi, hogy a Post Process effekt egy szopós dolog, mert a számítás lefut, de nem mindig van látható változás. (keményen fogalmazva időnként kidobod a teljesítményt az ablakon) A Dirt 2-ben főleg az éjszakai futamokon élvezi az új HDR előnyeit. Változás: DX9 és DX11 ... a fényeket érdemes figyelni.
Az AVP-ben három DX11-es opció van. Az élsimítás, a fejlett árnyékok, és a tesszelláció. A tesszelláció hasonló a STALKER: COP-hoz, ez befolyásolja a legkevésbé a sebességet. Az AA, ami számottevően levesz, de az igazi gyilkos a Advanced Shadow. A különbséget a legtöbb helyen nagyítóval kell keresni, de a 35-40%-os deficit befigyel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest