Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #24761 üzenetére

    Most ha leírod még 5x , hogy faszság se lesz jobb, szóval kérlek ne tedd.
    Az RTX lényege az hogy ne vedd észre majd a különbséget a mostani rednerelt, túlgiccsezett SSR és Globális illuminációhoz képest nem biztos, hogy szebb lesz,. csak nem előre letárolt és valószínűleg valósághűbb.Főleg, hogy erősen korlátozott a sugarak száma a hardveres limitációk miatt valamint a legtöbb hardver nem támogatja az RT-t még ezért mellé szükséges egy alternatív megoldás Ezek az általad említett megoldások( GI, SSR) nem ingyen vannak hanem rengeteg munkát emésztenek fel, sokszor utófeldolgozzák és módosítják, hogy adott helyszín megfelelő legyen.Minden egyes helyszínnél megtervezni, beállítani, a kódba bevinni,, majd azt megjeleníteni. Ezt úgy írod mintha ezek semmibe nem kerülnének a játékfejlesztőknek, csak úgy ott van és kész
    RT lényege pont az lesz majd egyszer, hogy ha a motor alapból támogatni fogja, akkor a kezdő képkockánál a fényforrások tükrében az engine automatikusan kiszámolja az egész jelenetre és a látható felületekre a tükröződéseket, a fény/ árnyékeffekteket, nem lesz szükség erre külön letárolásra.
    Ez az elérendő jövő, azt tartják szem előtt nagyon helyesen.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák