- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert még nem próbáltad. Gyakorlatilag egy techdemó, semmi több. Másrészt alapvetően csak a visszaverődésre használja az RT-t, de ugyanezt el lehet érni reflection probe-bal, és akkor még pénzt is tudna rakni a projektbe, mert nem egy-két ember adna érte pénzt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Még egyszer. Jól néz ki és hangulatilag is jó. Ebből amit láttam.leszarom mivel lehetne elérni még.majd AMD megoldja úgy hogy jó legyen neked is.
Évek óta egy techdemóval teszteltek VGA-t.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Semmi probléma az RT-vel. Azzal van gond, hogy folyamatosan faszságra használják, amikor egy csomó jó dologra lehetne alkalmazni. Most összerakott egy ember egy ilyen játékot, amibe rakott egy random barlanggenerátort, csinált pár animációt, és felvette mindet egy trailerbe. Mert amit látsz abban a videóban az konkrétan az egész játék. Tehát alapvetően a Microsoft és az NV kihozott egy nagyon jó ötletet, és erre csak ilyen faszságokat tudnak kínálni.
Általában nem szokott beválni, ha egy technológiára játékot tervezel. A játékhoz kell tervezni a technológia használatát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
1 évvel ezelőtt ilyenről kb nem is halottunk, hogy egy játékban RT legyen, most meg egy fickó fogja aztán összedobja csak úgy. Nekem ez pont elég, hogy elismerjem a munkáját. Amit láttam a demóban az tetszett és jól néz ki. Nem azért mer RT hanem mert szeretem az ilyen jellegű cuccokat.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De kipróbáltad? Mert én kipróbáltam. Az a trailer konkrétan az egész játék. Nem több. Ennyi. És ez kerül 12 dollárba. És eközben egy 2080 Ti-n alig van meg a 30 fps Full HD-ben. Egyedül úgy lehet rajta javítani, ha nem teljes részletességen csinálod a reflectiont, ami azért érdekes, mert ugyanilyen eredménnyel a reflection probe sokkal, de sokkal gyorsabb. Az RTAO pedig csak úgy benne van, hiába kapcsolod ki-be, különbséget nem ad, csak az fps-t zabálja le.
(#24755) imi123: Az AOTS-t máig játszom, hiszen a legjobb modern kori Supreme Commander klón. És az egyik legfontosabb tulajdonsága, hogy játékról van szó, nem pedig egy olyan programról, aminek az összes elemét bele lehet rakni egy trailerbe. Stay in the Light esetében tényleg tíz perc alatt látsz mindent. Vegyétek meg, próbáljátok ki, de előre mondom, hogy egy centet sem ér jelen formájában. Kb. annyi munka van benne, hogy három hónap alatt összerakták az UE4-ben. Random útvesztőket csinál, amiben vannak bizonyos mechanizmusok, amiket ki kell találni, plusz pár kincs. Ennyi. De ezek mind ugyanazok, csak a hozzájuk vezető út lesz más.
Ebben egyébként még lenne is fantázia, ha a tartalom mennyiségét úgy megezerszerezné a fejlesztő, csak ugye ahhoz kellenének majd támogatók, de 12 dollárért kb. öt percnyi élmény az nem túl jó üzlet, és eközben még borzalmasan erős gépet is kér, vagyis a vásárlóbázis is minimális. A Steam userek talán 0,1%-a.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Értelek, De nem azt írtam, hogy jó játék, és vegyétek meg,hanem hogy jól néz ki és jó a hangulata. Nem kívánom megvenni, amúgy sem szoktam amíg nem olvasok róla teszteket.
AZ RT ezen a generáción erre hivatott, de ezt már tudjuk hónapok óta. Az RTX széria nem az RT miatt eladható, hanem a teljesítmény előrelépése miatt, ami ha nem is sok az Nvidia mércéjéhez képest, de jelen van és reméljük a pletykák igazak lesznek és hozza a Pascal árazási szintjét hamarosan.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Ízlésen felesleges vitatkozni. Én jelenleg is bármilyen játékkal eljátszok, ami horror, kicsit is hajaz Lovecraft világára.
RT ide vagy oda persze , hogy lehetne sokkal szebb.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #24757 üzenetére
Jelenleg 60-80-an játsszák az AOTS-t, ahogy a Supreme Commandert is. Mivel ebben a műfajban gyakorlatilag ez a két játék létezik csak, így valószínűleg ugyanazok is játsszák őket.
(#24758) b. : Nem. Az RT még ezen a generáción is lehetne nagyon-nagyon jó, csak orbitális faszságokra használják az egészet. Tekintsd a visszaverődést. SSR-rel alig rosszabb az eredmény, miközben ez 1 fps-t sem vesz le, de még a reflection probe is sokkal kellemesebb teljesítményű, és az eredmény gyakorlatilag megegyezik. Az AO-ból is vannak olyan SSAO-k, amik ugyan screen space megoldások, de eredményben baromi jók. Például a Microsoft MiniEngine-jében a Volumetric Obscurance és Multi-Scale Ambient Occlusion párosítás. Ezek teljesítményigénye pedig sokkal kellemesebb. Globális illumináció dettó, egy voxeles vagy egy RT-s megoldás alig jelent előnyt képminőségben a light propagation volumes opcióhoz képest, miközben teljesítményben a sokszorosát igénylik. Nem véletlenül néz ki a CryEngine olyan jól, mert nem ész nélkül rakják bele a faszságokat, hanem kiértékelik, hogy minek mekkora előnye van, és ha az az előny marginális, de eközben túl sok teljesítménybe kerül, akkor nem építik be, mert azt a időbüdzsét el tudod költeni jobban, és ugyan per effekt szinten lehet, hogy rosszabbak, de összhatásban szétvernek majd mindenkit, mert más egy effektre fogja költeni az erőforrást, és ez árt majd a többi effekt időbüdzséjének.
Az RT pedig jelen hardverekkel is használható, például az árnyékokra elég jól, de alig értékeli valaki ezt a lehetőséget. Pedig a mai hardverek problémája pont a shading költség, viszont árnyékoknál ezzel nem kell számolni, mert nem létező tényező az effekt jellege miatt. Ugyanígy lehetne használni az RT-t a hangokra, mert orbitális előrelépést lehetne elérni ezzel a mai igen limitált hangzásvilágban, de mégse használja senki. És ezekhez nem kellenek ám nagyon combos hardverek, hiszen shadinget egyik megoldás se használ, vagyis a legnagyobb fps-gyilkos feladatrészt nem kell futtatni. Ezek helyett matyiznak visszaverődéssel, AO-val, GI-jal, amelyek marginális képminőségelőnyt adnak, iszonyatosan drágán, aztán meg néznek ki a fejükből, hogy miért nem tetszik az embereknek az RT. Ami pedig a legnagyobb baj, hogy az NV se veszi ezt észre, hanem olyan dolgokba fekteti az erőforrást, mint például az RTAA. Egy analitikai élsimításhoz képest ez majdnem százszor drágább, miközben a különbséget maximum akkor veszed észre, ha nagyítóval nézed.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
X2N
senior tag
Azért mutogatják a visszaverődéseket, az AO-t, GI-t mert az látványosabb. Átlagjóska azt fogja észrevenni először, nem az árnyékokat amiről kb fogalmuk sincs hogy kellene kinéznie mert az éles raszterizált árnyékokat szokták meg. A Cryengine meg messze nem néz ki olyan jól, mint az ue4 rt, az árnyékok rosszabbak, a drónos demót is renderelték nem real time futott.
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pont az, hogy nem. Nem ad elég látványelőnyt ahhoz, hogy megindokolható legyen a beeső frame rate. És ha megnézed, akkor ez vezetett oda, hogy számos esetében az RT-t scamnek tartják, pedig valójában nem az, csak nagyon rosszul van jelenleg felhasználva.
A CryEngine demója az real-time futott egy Vega 56-on. Az igaz, hogy nem végleges még a kód, sok dolog kerül bele, így gyorsabb is lesz. De egyelőre ennyit tud. Azért tudja amúgy ezt a CryEngine, mert nem a Microsoft DirectX Raytracinget használják a feldolgozáshoz, így nem lassítja őket be olyan mérhetetlenül, mint a többi motort. Egyszerűen írtak helyette egy saját compute megoldást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
X2N
senior tag
Na ez a baj...azt hiszed hogy az RTX-től hirtelen szebbek/látványosabbak lesznek a játékok? Pont nem, a RT nem erről szól, az csak a fizikát próbálja szimulálni, annak minden előnyével és hátrányával. Ha pl nincs fényforrás egy szobában akkor ott tök sötét lesz, nem lesz egy általános global ilumination amitől minden világítani fog. Annyi előnye lesz hogy a fejlesztőknek kevesebb energiájába lesz a pályákon a megvilágítást megcsinálni, nem kell bakelgetni stb. Ez látszik a Metro Exodusban nagyon szépen, de ez sokaknak tudom kevés lesz hogy más az árnyék meg pár dolog tökröződni fog...mert nem lesznek vele látványosabbak a játékok. Amit meg ma renderelnek pl. Octane render engine-el, olyan grafika nem lesz még 10 év múlva se pc-n realtime, az más liga, nem véletlen építenek 10+ 2080Ti-ből álló rendergépeket... Lehetne rengeteg más dolgot, pl fizikát, AI-t, raytracen alapuló hangzást, fejleszteni de ezeket nem lehet mutogatni a nagy diákon a legtöbben meg amúgy is grafika buzik más nem számít. Majd elhiszem hogy realtime megy ha ki lehet próbálni a Crytek demót...
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Metro Exodusban pont elég komoly gliccsek vannak ebből. Bizonyos esetekben egyszerűen a valóságból kiindulva úgy érzem, hogy az RT-ben nem így kellene kinéznie. Persze vannak esetek amikor jó, de végeredményben az a helyzet, hogy a helyszínek fele RT-vel, míg a másik fele RT nélkül áll közelebb a valósághoz. Abból kiindulva, amit én a való világban érzékelek a fény működéséből. Lehet magyarázni, hogy ez még a nulladik generáció, meg az RT máshogy működik, de a végeredmény egyáltalán nem jó így.
Olyan dologra kellene költeni az RT-t, ami valóban látványos előrelépést jelent. Ha csak a dia számít, akkor megérdemlik, hogy scamnek tartsák a felhasználók. Számos jó technológiát tett már tönkre a marketing.
A Computexen ott volt, igaz ott az AMD egy Vega 64-et használt, de Vega 56-tal is megy. Ez real-time. Egyébként ahogy a Crytek csinálja elvárható, hiszen gyakorlatilag kiütötték azt a tényezőt, ami miatt a DirectX Raytracing olyan lassú. A helyére raktak egy sokkal gyorsabb megoldást. Ennek egyébként sok jelentősége lesz, mert egyre több az utalás rá, hogy készül a DXR következő verziója, aminél a Microsoft a teljesítményre koncentrál. Még a kompatibilitást elvágása is téma, hogy bizonyos kritikus dolgokat megváltoztathassanak, az Intel például nagyon azon van, hogy az első DXR rossz hatékonyságát teljesen javítsák meg már az elején, hiszen most még nem lenne annyira nehézkes átállni, később viszont ez nagy teher lenne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
X2N
senior tag
Az biztos hogy az engine nem eleve úgy lett megírva hogy csak dedikáltan RT-re, csak utólag tették bele. Ez már gond. Másrészt lehet hogy a pálya sem mindenhol úgy van megtervezve világítás szempontjából. Okozhatja még az hogy kevés a mintavételezés, sugár amit számol. Aztán a modellek, textúrák hogy vannak beállítva, mert már PBR-es minden(jó esetben). Plusz ha telik a játékban az idő, akkor a megvilágítás folyamatosan változik, minden időben ezt letesztelni, hogy egyes pályarészek hogy néznek ki kb lehetetlen. Fejlesztési időt is figyelembe kell venni, lehet kevés volt, és úgy voltak vele egy már megüt egy szintet így jó lesz...Plusz még a hardver sem elég hozzá. Ezért vannak az anomáliák, glitch-ek vagy érdekesen kinéző dolgok. Válassz tetszésed szerint.
Octane Render amúgy már használja az RTX kártyák gyorsítását, általános gyorsulás jelenettől függően 2-20x-os.
Letölthető és kipróbálható. Videó is van.[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
félisten
Most ha leírod még 5x , hogy faszság se lesz jobb, szóval kérlek ne tedd.
Az RTX lényege az hogy ne vedd észre majd a különbséget a mostani rednerelt, túlgiccsezett SSR és Globális illuminációhoz képest nem biztos, hogy szebb lesz,. csak nem előre letárolt és valószínűleg valósághűbb.Főleg, hogy erősen korlátozott a sugarak száma a hardveres limitációk miatt valamint a legtöbb hardver nem támogatja az RT-t még ezért mellé szükséges egy alternatív megoldás Ezek az általad említett megoldások( GI, SSR) nem ingyen vannak hanem rengeteg munkát emésztenek fel, sokszor utófeldolgozzák és módosítják, hogy adott helyszín megfelelő legyen.Minden egyes helyszínnél megtervezni, beállítani, a kódba bevinni,, majd azt megjeleníteni. Ezt úgy írod mintha ezek semmibe nem kerülnének a játékfejlesztőknek, csak úgy ott van és kész
RT lényege pont az lesz majd egyszer, hogy ha a motor alapból támogatni fogja, akkor a kezdő képkockánál a fényforrások tükrében az engine automatikusan kiszámolja az egész jelenetre és a látható felületekre a tükröződéseket, a fény/ árnyékeffekteket, nem lesz szükség erre külön letárolásra.
Ez az elérendő jövő, azt tartják szem előtt nagyon helyesen.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
X2N
senior tag
Másik probléma még a raytracingel leszimulált világítással, hogy jeleníted meg, a szemünk ugyanis nem kamera, elég nehéz megjeleníteni a "valóságot" egy srgb monitoron ami tud 1:1000-es kontraszt arányt és 200-400 cd/m² -t. Sokan még azt se hiszik hogy az emberi szem több fps-t lát min 60...
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ugye ezt alapvetően el is mondták, hogy a megvilágítást a raszterizációhoz szabták. Csak így gond belerakni valamit, ha közben nem dolgozol rajta, hogy jól is működjön, mert a userek közül mondjuk vagyok én meg te, akik felfogják, hogy nem az RT-vel van a hiba, hanem inkább a játék dizájnjával, míg a döntő többség azt mondja, hogy szar az RT.
(#24767) b. : Nem ez a lényege, mert még évekig, de inkább másfél évtizedig marad a rohadt nagy különbség a real-time és az offline render között. Ezt egyszerűen nem lehet csak ilyen módon eltüntetni. A finom részleteket, amitől igazán jó lesz a render továbbra is csak offline lehet alkalmazni.
Az SSR mégy 4K-ban is 1 ms-on belül megoldható egy közép kategóriás kártyával, míg egy LPV GI simán megvan 1,5 ms-on belül. Ezzel szemben 4K-ban egy RT reflection és RT GI van vagy 8+10 ms egy csúcshardverrel, és a képen látható előnye marginális. Ergo tízszer többet fizetsz erőforrásban nagyítóval kereshető különbségekért. És amikor nézik a felhasználói véleményeket az RT-ről, akkor csodálkoznak, hogy nem jön be a piacnak. Nem véletlen, hogy az NV hirtelen átállt a 100+ fps gaming marketingre.
A licencelhető motorok szintjén meg eleve be van építve egy rakás megoldás. Az SSR és az LPV GI is csak egy-egy checkbox például a Cryengine-ben. Bepipálod őket és működnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Ezt majd meglátjuk, attól, hogy ezt leírod, nem veszem készpénznek. Minden attól függ mivel és mennyivel állnak mögé.
Ugye az Unreal sem évek múlva dobta be az RT-t mint az írtad ősszel.Továbbra sem értem milyen különbséget keresel? A dinamikus megvilágítás jól látható még a fent említett pár perces játékban is ,amit az RT tud. Az hogy a statikus letárolt render és az RT között különbséget keresel ez érthetetlen számomra.Elvileg nem kellene , hogy legyen.
A Cryengine mint beszéltük már egy teljesen más elven működő játékmotor, mint pl az Unreal.Az hogy ők így megoldják egy dolog, attól még nem az lesz a legelterjedtebb játékmotor továbbra sem a piacon.Ha Microsoft nyit feléjük akkor majd lesz egy kiterjesztett lehetőség az RT támogatásra több opcióban és megoldásban,de jelenleg Dx 12 alatt nincs.
Az unreal meg mint feljebb likelte neked X2N sokszorosan gyorsabb lesz RT vel.
Ugye már tavaly nyáron volt erről hír, hogy az OTOY és az Epic együtt működik már jó ideje és úgy néz ki hogy meg tudják sokszorozni az RT sebességét Octane alatt( akár húszszoros is lehet a sebesség növekedés) akkor hónapokon belül Unreal engine alatt is ez lesz a helyzet.
csak ilyen hírek elmaradnak [link] a Vega 56 Cryengine RT mellett.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ahogy írtam az UE4-ben Early Access feature a DXR. Itt a megjelenés napjáról a bejegyzés, ahol a Real-time ray tracing (Early Access) szerepel: [link] - Ezért van az, hogy az NV nem szeretné, ha ezzel mérnék az emberek a hardverek teljesítményt, mert működik ugyan, de a többi játékhoz képest tetű lassú az egész, mert semmi performance optimalizálás nincs rajta. A nagyobb teljesítményt a 4.23-as UE4 kapja meg, míg maga a fícsőr a 4.24-ben kerül ki az Early Access státuszból. Legalábbis nekem az NV nemrég ezt mondta, de persze az Epic mondja ki a végső szót, ha ők azt mondják, hogy még a 4.24-ben sem lesz kész, akkor majd a 4.25 lesz a célverzió. De szerintem két év alatt azért ezt meg lehet oldani.
Olyan különbséget, aminek az egyébként rendkívül nagy teljesítménybe kerülő előnye nem marginális mértékű. Dinamikus megvilágítást tudsz RT nélkül is csinálni ilyen minőségben. Sőt, a Unity 2019.1 az új SRP-jével mérföldekkel jobbat csinál: [link] - és ezt egyébként Full HD-ben viszi egy GTX 1070 is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Csak hogy legyen egy kis ON is :
[Nvidia's reportedly working with Samsung to create 7nm Ampere GPUs]
Most már elvileg bizonyos, hogy Samsung 7nm EUV lesz a köv gen kártyacsalád( Ampere?) alatt.
Lehet igazak lesznek az ősszel bemutatásra kerülő professzionális kártyáról a pletykák, ami már ezzel az eljárással készül.Abu85:Látod ezek a dolgok, amik parasztvakítások, innentől például,[link] semmi realisztikusság nincs ebben és ezzel soha nem fog tudni versenyezni az RT, mert valós körülmények között ezek a fények és árnyékok nem így néznének ki. Egy hatalmas barlang a végén egy aprócska fényforrással,jobboldalról beszűrődő résből + fénnyel, de minden jól látható és kivehető,ráadásul valahogy egy madár is maga alá veti az árnyékot, úgy hogy szemből és oldalról kap fényt ...egy barlangon végigfutó lángcsóva ami utána másodpercekig egyformán világítja be az egész barlangot....Jól néz ki, ahogy egy grafikus elképzeli a valóságot, a fizikát mellőzve...
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
mer' nem falusi vagy felénk mindennapos.
Augusztusban főzzük a páleszt.DE amúgy valami ilyesmi lenne pl vagy csak ennyit látna az ember egy ilyen megvilágítással rendelkező helyen:[link]
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Jacek
veterán
Ez a 70Ti mennyire fog ramaszni az 1080-ra ?
-
-
félisten
Elméletileg a mostani 2070 nél átlagban15 % kal gyorsabb a 2080. Tippre 2080-5-8 % lesz, az új 2070. és ennyit gyorsul az új 2080.
Loha: Így van.
Mondjuk azóta TSMC eléggé elszállt árazásban Samsung meg alájuk Licitál. meglátjuk.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Jacek
veterán
Köszöntem mindenkinek, komolyan 5 fps-es lépcsőkben jönnek ki kártyák
-
Cyrin
addikt
-
Cyrin
addikt
Sz@rjanak sünt Mostmár kivárom. Több mint fel éve ígértem a gyereknek, hogy kap videokártyát, mert az volt, hogy jön az új sorozat januárban. Ezt a desktop kártyát céloztam be, de körben megjelenik minden, csak ez marad a leges legvégére.
Addig húzzák, hogy még az amd is lassan beéri öket... Na jó ez szinte csak vicc volt, olyan lassú senki nem tud lenni, de jobban örülnék mostmár egy amd kártyának 75w-ból, jó teljesítménnyel, freesync miatt is...
Link müködik nálam. -
PeTeR_33
tag
Szia!
Mennyire lehet ennek a kártyának valóság alapja.?
Rtx 2060 rendelése előtt állok,de egy megreformált rtx 2060 8giga rammal még 10-15ezer forintos felárral is érdekelne.Ez még erősen pletyka vagy már csak a hivatalos bejelentést várjuk?
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
félisten
válasz PeTeR_33 #24793 üzenetére
Erősen pletyka, főleg a WCCFTECH elég kerülendő oldal ebből a szemszögből,de már több oldal pletykál róla.
Általában ha ott olvasok valamit be sem linkelem ide, csak ha megjelenik Tom's hardveren vagy Gurun ilyesmi.
DE viszont mindenképpen megvárnám a helyedben az E3 -t vasárnap kezdődik, jövő héten talán jön erről infó vagy akár konkrét bejelentés.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Dtomka
veterán
[link]
2 évtized azért nem kis idő. Kíváncsi leszek, h jól döntöttek...[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Dtomka #24796 üzenetére
eddig is gyártottak Samsungnál, Pascalból a kisebb példányuk, pl GTX 1050( Ti)
náluk készültek.
Nem vagyok biztos abban, hogy TSMC nél a kiderült szennyezés nem érintette e a kezdetiTuring szériát és talán ennek is tudható be a 2080 kártyák halála. Ez azóta sem derült ki biztosan,a memória probléma nem volt bizonyítva. Én örülök a döntésnek.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Újabb híreka Superről :
Úgy néz ki a 2060 lesz a legjobban feltunningolva . 299$
"RTX 2060 Super reportedly arrives with 8GB of GDDR6 (up from the 6GB of GDDR6 on offer with the normal RTX 2060) while the memory bus will reportedly be amped up to a 256-bit memory bus versus the 192-bit memory bus on the normal RTX 2060. We are told to expect the TU106 GPU for a larger 256-bit memory bus but it will drop 2 SMs from the TU106 die (36 vs 34)."
A két nagyobb testvér 50$ árvágást kap e szerint a hír szerint, ki tudja.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Televan74
nagyúr
És akik eddig megvették hasonló áron a lassabb 20xx -es kártyákat, azok most mit gondoljanak? Miért nem ezekkel a kártyákkal jött ki eredetileg,ezekkel az árakkal.Vagy valamit a Navi nagyon tudhat, hogy ezekkel a termékekkel elő kellett rukkolni.
Mondjuk a 97.000Ft -os ár eléggé büntetni fog egy RTX2060 -ért,főleg azoknak akik megvették az RT nélküli 1660/1660Ti -ket.
Már ha igazak a pletykát!
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
félisten
válasz Televan74 #24799 üzenetére
és aki megvette szeptemberben 450-500 dollárért a Vega 64 et vagy a Vega 56 kártyát mit gondoljon Vagy 290 ért az Rx 590-t? AMD miért nem azokkal az árakkal jött ki a Vegával, miért a Turing megjelenése után tudta csak levinni a Vegák/ RX kártyák árát?
Nem értem a kérdésedet. egyszerű árcsökkentésről beszélünk, leviszik az RTX kártyát árát. Annyi történik, hogy jön egy TI( gyorsabb ) verzió azon az áron amin eddig volt kapható.
Szerintem a GTx hez is hozzanyúlnak árban.Már ha igaz a hír, amit azért kétlek.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Posta, csomagküldés
- RTX3070 16 GB VRAM-mal?
- PlayStation 5
- Mézeshetek és macskák Androiddal
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- eBay
- A használt VGA piac kincsei - Július I
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...