Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Raymond #24145 üzenetére

    Kurva jó tényleg a hab, de mikor lesz hozzá torta? Marhára nem vagy kisegítve azzal, hogy például van egy kvázi működő DX12/Vulkan leképező, de minden csak a DX11 alatt érhető el, és még a régi RHI működik, ami nem az explicit API-kra szabott. Értem, hogy a hit erős, de túl régóta dolgozok az UE4-gyel, hogy ezeket komolyan vegyem. Ha mindent elhittem volna eddig, akkor már a Vulkan lenne a default leképező Windowson is, és működne minden dolog, ami DX11-ben működik. De kurvára nem ez van, hanem van Vulkan és DX12 leképező, korlátozásokkal, és a default még ma is a DX11. Ami egyébként megjegyzem még a 4.22-ben sem fog megváltozni, mert nem tartanak még ott, hogy a Vulkan legyen a default Windowson. A DX12 pedig ugye sose lesz default, az EPIC mondta a múlt évi GDC-n, hogy a Vulkan a fókusz.

    Nem akarok most a Unity-vel példálózni, de őszintén szólva ők sokkal jobban csinálják. Megígérték a Vulkant, beépítették teljesen, és ugyanolyan értékű leképező, mint a DX11-es mód. Mondjuk a DX12 náluk is egy mostohagyerek, de ez az EPIC-nél is az. Egy multiplatform motornál nem különösebben hasznos a DX12-t teljes erővel támogatni a Vulkan mellett, mert csak az erőforrást viszi, de nem ad lényegi extrát.

    Akkor várható itt előrelépés, ha nem a DX11 lesz a default, mert ez szükséges ahhoz, hogy tényleg érdemben elgondolkodjon a lehetőségeken egy indie, a nagyobb stúdiók nem számítanak igazán, ők tőkeerősek annyira, hogy maguknak megoldják. Talán az UE 4.23-ban már a Vulkan lesz a default renderer Windowson. De ez nagyon-nagyon talán!

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák