Új hozzászólás Aktív témák

  • Firestormhun

    senior tag

    válasz smc #20430 üzenetére

    Szokásos meglehetősen informatív DF videó:

    1.) Titan V-n fejlesztették BF5-öt és hozzá RTX techet, így RT magok még nincsenek rendesen kihasználva.
    2.) Gamescomos prezentációt megelőzően 2 héttel kaptak csak Turing kártyákat.
    3.) Jelenleg még Tensor Core-okat sem használják denoising-hoz.
    4.) Jelen kísérleti állapotában 1440P-ben 40-50 fps-sel fut, 4K-ban valamivel 30 alatt.
    5.) Állítható lesz raytracing minősége(nem csak on/off), illetve szétválasztják raszteres render és raytracing felbontását.
    6.) RT jelenleg G-Buffer fokozat után működik, ami szintén meg lesz változtatva, RT és raszterizálás aszinkron fog működni. Ettől a megoldástól szignifikáns teljesítmény többletet várnak.
    7.) Rajzolt objektum hivatkozásokat azonos gyorsítási struktúra alá fogják rendezni, amitől 30%-os gyorsulást várnak.
    8.) Raytraced tükröződések mellett még kísérletezni fognak RT AO-val és RT részecske effektekkel.

    [ Szerkesztve ]

    ...

Új hozzászólás Aktív témák